و فرد قوی کسی نیست که هیچ گاه گریه نمیکند .. فرد قوی ، کسی است که گریه میکند
و اشک هایش را خودش پاک میکند!
دوباره " خوب میایستد ، دوباره برای خواسته هایش تلاش میکند . "
"خواهم که به خلوت کده ای از همه دور ، من باشم و من باشم و من باشم و من"
اماروحمنیهدریاستپرازموجوتلاطم،ساحلشتوییموجاشخنجرایحرفمردم.
خودت باش
کسی هم اگر خوشش نیامد، نیامد
اینجا کارخانه ی مجسمه سازی نیست...
یه تئوری خیلی قشنگ هست که میگه
وقتی یه نفر به خوابت میاد،یعنی اون داره بهت فکر میکنه و دلتنگ دیدنته، حتی اگه واقعی نباشه خیلی قشنگه!