⚠️ توسط ایتا چنل پلمپ شده:)••¡
چون شاید خوابه بدبخ
آها خب شاید🥲
تا حآلا به کلمهیِ نرو توجه کردید ؟
خیلی قشنگه، شمآرو نمیدونم ولی بیشترِ خداحافظیهایِ
من بخاطرِ شنیدنِ این کلمه بود، اینجوریِ که میگم
ببخشید من باید برم تا - نرو ، بمون - رو بشنوم .