تا حآلا به کلمهیِ نرو توجه کردید ؟
خیلی قشنگه، شمآرو نمیدونم ولی بیشترِ خداحافظیهایِ
من بخاطرِ شنیدنِ این کلمه بود، اینجوریِ که میگم
ببخشید من باید برم تا - نرو ، بمون - رو بشنوم .
این فروردین امسال چی بود ...
دو تا عید داشت
روزه داشت
عیددیدنی داشت
زولبیا بامیه و آجیل داشت
تعطیلی داشت
مدرسه داشت
امتحان داشت
جنگ داشت
ولی هنوز تموم نشده و مقاومت میکنه😂