eitaa logo
منتظران نور💥
161 دنبال‌کننده
6.7هزار عکس
9هزار ویدیو
30 فایل
💓 شواهد نشان میدهد در دوران پیش از ظهور قرار داریم بزودی خبرهایی مهمی جهان را شگفت زده خواهد کرد 💓💚 تعجیل در ظهور آقا امام زمان صلوات❤️💚 مدیریت کانال @maryam_hashemi8513
مشاهده در ایتا
دانلود
‍ 📌علامه کورانی با بررسی روایات مربوط به صفات شعیب را اینچنین استنباط و استخراج کرده است : 🍃نام او شعیب بن صالح است ☘از قبیله بنی تمیم است 🔅از جنگاوران بنام و ممتاز و فرمانده نظامی است ⚡️جوانی گندم گونه و لاغر 🍃دارای محاسنی کم پشت 🌿صاحب بصیرت و یقین 🍀اراده خلل ناپذیر ☘شکست ناپذیرو... 💫علامه کورانی در باره نام شعیب می گوید : احتمال دارد جهت حفظ ایمنی نام او مستعار باشد (شعیب بن صالح) تا محقق شود  و یا  امکان دارد نام  او و پدرش مشابه شعیب و صالح و یا به معنای آن باشد. 🌟علامه کورانی سپس می گوید :شعیب ابن صالح  ازقبیله  است و یا با قبیله بنی تمیم نسبتی دارد و یا اینکه یکی از بخش های بنی تمیم بنام ( ) باشند و یا اینکه غلامی از بنی تمیم است. و اگر این قول را صحیح بدانیم ( با توجه به تاکید روایات بر روی تمیمی بودن شعیب ) ممکن است اصل او از جنوب ایران باشد زیرا الان عشایر بنی تمیم در جنوب ایران ساکن هستند و یا از شاخه ای از  بنی تمیم است که از زمان صدر اسلام در استان خراسان زندگی می کنند،  و اکثر آنها در مردم ایران ذوب شده اند و امروزه باقی مانده آنها در چند روستا در نزدیکی مشهد ساکن هستند که به زبان عربی هم صحبت می کنند و  باید شعیب رابطه ای نسبی با آنها داشته باشد. ☀️در حقیقت علامه کورانی به صراحت به تمیمی بودن شعیب و ارتباط با بنی تمیم جنوب ایران و یا خراسان اشاره کرده و این موضوع بسیار واضح تر از ان است که بتوان آن را انکار کرد . یعنی در حقیقت شعیب یا از بنی تمیم ایران و یا از بنی تمیم  است. ✴️موضوع دیگر اینکه علامه کورانی به صراحت گفته اند که شعیب یک  و است یعنی یک فرمانده نظامی است. ♻️سومین موضوع کم ریش بودن کوسج بودن یا خفیف اللحیه بودن است که در روایات 25 گانه به صراحت آمده و یک کلید است  و علامه کورانی هم به عنوان مشخصه شعیب بر آن تاکید کرده. ✅حال بطور دقیق به روایات اشاره شده در مورد شعیب دقت کنیم . صفات کلیدی شعیب شامل نام و نام پدر او و تمیمی بودن و نیز تاکید بر فرمانده نظامی بودن وی در کل روایات کاملا واضح است و جای تردید نیست . صفت خفیف اللحیه بودن هم در روایات وارد شده: 1)در روایات از عمّار یاسر نقل شده که: «شعیب بن صالح، پرچمدار حضرت مهدی(ع) است».  📚ابن طاووس، ملاحم، ص 53 .  2)از خراسان سپاهی حرکت می‌کند که کمربندهای سیاه و پیراهن سفید پوشیده‌اند، جزو پیش‌قراولان سپاه، فرمانده‌ای است به نام شعیب بن صالح... آنان سپاهیان سفیانی را شکست داده، گریزان می‌کنند و در بیت‌المقدّس فرود می‌آیند و زمینة ظهور حضرت مهدی(ع) را پایه‌ریزی می‌کنند» 📚ابن حماد، همان، ص 84 و عقد الدرر، ص 125. 3)میرمؤمنان(ع) می‌فرمایند: «سفیانی و صاحبان پرچم‌های سیاه با یکدیگر روبرو می‌شوند در حالی که میان آنان جوانی از بنی‌هاشم است که در کف دست راستش، خال سیاهی است و در پیشاپیش لشکریان او، شخصی از قبیلة بنی تمیم به نام شعیب بن صالح قرار دارد». 📚ابن حماد، فتن، ص 86. 4) در منابع اهل سنّت نیز آمده است: ✨إن على مقدمة جیش المهدی رجلاً من تمیمضعیف اللحیة یقال له شعیب بن صالح «فرماندة لشکریان پیشرو حضرت مهدی(ع)مردی از قبیلة بنی تمیم است که محاسن کمی دارد و او را شعیب بن صالح می نامند». 📚شبلنجی، نور الابصار، ص 138 5)از خراسان سپاهی حرکت می‌کند که کمربندهای سیاه و پیراهن سفید پوشیده‌اند، جزو پیش‌قراولان سپاه، فرمانده‌ای است به نام شعیب بن صالح... آنان سپاهیان سفیانی را شکست داده، گریزان می‌کنند و در بیت‌المقدّسفرود می‌آیند و زمینة ظهور حضرت مهدی(ع) را پایه‌ریزی می‌کنند». 📚ابن حماد، فتن، ص 84 و عقد الدرر، ص 125.  6) امام سجاد (علیه السلام) فرمود: خروج شعیب‌ بن صالح، پس از عوف سلمی و پیش از خروج سفیانی است. 📚شیخ طوسی، کتاب الغیبة، ص443. 7)پیامبر اکرم(ص) : پرچم هایی از مشرق برمی خیزد که مردی از بنی تمیم به نام شعیب بن صالح آنها را رهبری می کند ، آنچه از اسیران کوفه در دستشان باشد ، می گیرد و طعمه شمشیر می سازد. 📚الحاوی للفتاوی ج 2 ص 160 مائتان وخمسون علامةحتى ظهور الإمام المهدی السید محمد علی الطباطبائی الحسنی ص" 62" 8)جابر از امام باقر (ع)روایت می کند: جوانی از بنی هاشم از خراسان با پرچم های سیاه قیام می کند که در کف دست راست اوخالی(خللی)است و پیشاپیش او مردی بنام شعیب بن صالح است که با لشکریان سفیانی می جنگد و آنها را شکست میدهد. 📚الملاحم و الفتن باب97 ص52 9)بدرستی که پرچمدار سپاه امام مهدی مردی از بنی تمیم است که ریش کم دارد و به او شعیب بن صالح می گویند. 📚 ابن حماد ص 86 ظهور بسیار نزدیک است اللهم عجل لولیک الفرج
قوم مشرق زمین زمینه ساز ظهور امام باقر (ع) می فرماید: «قومی را می بینم که در طلب حق از مشرق بیرون می آیند(ایرانیان)، اما حق آنان داده نمی شود، دوباره مطالبه می کنند باز هم حقشان را نمی دهند، چون این وضع را ببینند، شمشیر بر می دارند و به مبارزه می پردازند، در این حال مخالفان حاضر می شوند هر چه را بخواهند به آنان بدهند، اما آن ها نمی پذیرند و قیام می کنند و حکومت را به صاحب و پیشوای شما تحویل می دهند، کشته های اینان، شهید هستند». عامر بن طفیل می گوید: رسول خدا فرمود: «ای عامر، وقتی شنیدی که پرچم های سیاه از خراسان (ایران)می آید اگر در صندوقی دربسته باشی، باید آن قفل را بشکنی و در زیر آن پرچم بجنگی تا کشته شوی». در حدیثی دیگر آمده است: «خداوند جوانی را از شرق به سروقت سفیانی می فرستد، او مردم را به اهل بیت پیامبر (ص) می خواند. آن ها پرچم های سیاه دارند و مستضعفانی هستند که خدا آن ها را عزت می بخشد و پیروزی نصیبشان می کند. هر کس به مقابله آن ها بر خیزد، او را درهم می شکنند». در حدیثی دیگر چنین آمده است: «پرچم های سیاه از خراسان بیرون می آید و چیزی نمی تواند مانع آنان شود تا این که این پرچم ها در ایلیا نصب می شونددر پیشاپیش آنها خراسانی و شعیب قراردارند».
از خلال این احادیث معلوم شد که این پرچم ها از شرق (منطقه راوی روایت یعنی شرق عراق )یعنی ایران بیرون می آید و مقصود از خراسان در این احادیث، ایران است. این پرچم ها که زمینه ساز ظهور است، از ایران عازم عراق می شوند تا مانع پیشرفت سفیانی به سمت حجاز و مکه شوند، چون سفیانی پس از استقرار در کوفه به قتل و آواره کردن آل محمد (ص) می پردازد: «شیعیان آل محمد را در کوفه می کشند و خراسانیان به طلب مهدی بر می خیزند».
این پرچم ها صفات گوناگونی دارند، از جمله: 1. فرمانده این پرچم ها، خراسانی و فردی دیگر به نام شعیب بن صالح هستند، حدیث می گوید: «جوانی از بنی هاشم که بر دست راستش خال(زخم مشکل) دارد، از خراسان با پرچم های سیاه خروج می کند، پیش روی او شعیب بن صالح در حرکت است، او با اصحاب سفیانی می جنگد و آن ها را شکست می دهد». 2. این پرچم ها به صلابت و اقتدار مردانش شناخته می شود که تا تحقق اهدافشان، یعنی ازادی قدس از هیچ چیز نمی هراسند، حدیث می گوید: «پرچم های سیاه از خراسان بیرون می آیند و چیزی نمی تواند مانع آن ها شود تا این که در ایلیا نصب شوند». 3. از ظاهر احادیث چنین بر می آید که این مردان از حکومت های موجود در منطقه می خواهند که در کار آن ها دخالت نکنند ولی آن ها نمی پذیرند چون می خواهند این پرچم ها را از میان بردارند، و صاحبان پرچم ها تصمیم می گیرند، جنگ را به میدان دشمن بکشانند، از این رو عازم عراق می شوند و وقتی قوای سفیانی از شکست دادن آن ها در می مانند، از آن ها می خواهند که بازگردند تا در مقابل، هر چه بخواهند برایشان فراهم شود، اما این پرچم داران این درخواست را نمی پذیرند. حدیث چنین می گوید: «آن ها حق را درخواست می کنند ولی به آن ها داده نمی شود، دوباره آن را می طلبند باز هم درخواست آن ها اجابت نمی شود، پس می جنگند و پیروز می شوند». 4. این پرچم ها، شکوه و ابهتی دارد که مخالفان را به وحشت می اندازد، روایات در توصیف آن ها می گوید: ترس، پیشاپیش این پرچم ها در حرکت است، چون گفته است: «مدت یک ماه، ترس و وحشت پیشاپیش این پرچم ها در حرکت است تا این که وارد کوفه می شوند و به خون خواهی پدرانشان بر می خیزند». این پرچم ها از ویژگی ها و قابلیت های ذاتی و امکانات عالی برخودارند که از رهبری سیاسی مرد خراسانی تا فرماندهی نظامی شعیب بن صالح و حرکت به سوی کوفه برای مقابله با سفیانی از آن جمله است
اکثر مخالفین خراسانی بودن رهبر ایران به این دلیل با این روایت مشکل دارن که با رهبری ایران مشکل دارن ..وگرنه مگر میشه این سپاه از ایران بیادوبا سفیانی بر طبق روایات بجنگه و رهبر این سپاه و این حرکت کسی بجز رهبر ایران باشه
رایات السود (پرچمهای سیاه):اشاره پرچم در روایات ما منظور یک حرکت و انسجام هماهنگ برای رسیدن به یک مقصود مشخص وثابت هست(مثل انقلاب اسلامی ایران) وگرنه به این معنی نیست که کسانی پرچم بدست بگیرن وحرکت کنند سیاهی پرچم میتونه معانی متفاوتی را در ذهن ایجادکنه یکی رنگ عزای شیعیان که باور اونها انتقام خون امام حسین ع هست ( یالثارات الحسین)- یا رنگ عمامه سادات هم چنین رنگی هست(رهبران انقلاب اسلامی ایران دوسید بزرگوار) و دلایل دیگه .. مهم اینه که عبارت پرچم اشاره به قیام و مسیر حرکت شیعیان در این عبارات هست در مورد ابومسلم خراسانی در روایات شیعه ائمه ما به هیچوجه قیامش را در زمان تغیر حکومت به نفع عباسیان تایید نکردن و ابومسلم(بهزادان)هم علیرغم تلاش بسیاری که کرد که نتونست تاییده ائمه ما را برای برحقی قیام خودش بگیره پس چطور میشه این قیام برحق پرچمهای سیاه را به ابومسلم و قیام غیر قابل قبولش از طرف ائمه ربط داد(درحالی که قیام پرچمهای سیاه و ایرانیان در روایات برحق هست) در روایت پرچم های سیاه(رایات السود)اشاره به فتح قدس(ایلیا)و سپردن پرچم به صاحبش (امامزمان عج)شده این دقیقا هدف انقلاب اسلامی ایران بوده و هست و ان شالله به زودی هم محقق خواهد شد ..حتی اگر کسی نخواد با توجه به روایت رایات السود به انقلاب ایران ورهبری اون استناد کنه میتونه به روایات مراحل قیام ایرانیان تا رسیدن به مقصود نگاه کنه که به گفته ائمه ما ایرانیان در مرحله اخر قیام خودشون تا رسیدن به مقصد زیر بار زور نخواهند رفت و اون مرحله اخر نابودی اسرائیل و سپردن پرچم به دست صاحبش خواهد بود ان شالله ..
برخی از عالمان و پژوهشگران شیعه منظور از پرچم‌های سیاه را قیام ابومسلم خراسانی می‌دانند که برضد حکومت بنی‌امیه روی داد و به تأسیس خلافت بنی‌عباس انجامید.[۱۲] به‌عقیده اینان، «روایات خالص» شیعه (یعنی روایاتی که راویانشان همه شیعه هستند) روایات پرچم‌های سیاه را به عنوان نشانه‌ای برای ظهور روایت نکرده‌اند. آن دسته از منابع شیعه هم پرچم‌های سیاه را نشانه ظهور دانسته‌اند، به روایات اهل‌سنت استناد کرده‌اند.[۱۳] سید محمد صدر نوشته است روایات مختلفی درباره حکومت عباسیان آمده که بسیاری جعلی بوده و یکی از روش‌های تأیید عباسیان همین روایات رایات سود بوده است.[۱۴] با این همه، کسانی بر این باورند که پرچم‌های سیاه از نشانه‌های ظهور امام مهدی(ع) هستند و به قیامی اشاره دارند که پیش از ظهور او صورت می‌گیرد.[۱۵] نویسنده کتاب عصر الظهور صاحب پرچم‌های سیاه را سید خراسانی دانسته است که فرماندهی سپاه او را شعیب بن صالح بر عهده دارد و بین سپاه او و سفیانی نبردی در می‌گیرد و سفیانی را شکست می‎‌دهد[۱۶] و با امام مهدی(عج) بیعت می‌کند.[۱۷] گفته شده در کتاب عصر الظهور برای اثبات این مطلب به احادیثی از کتاب الفتن ابن حماد استناد شده است اما کتاب مذکور نزد شیعه اعتبار ندارد چراکه بسیاری از احادیث آن از معصوم صادر نشده است.[۱۸]
پرچم‌های سیاه (به‌عربی رایات سود) عبارتی که در روایات آمده است و به قیام گروهی با پرچم‌های سیاه در مشرق‌زمین اشاره دارد. در بسیاری از احادیث مربوط به پرچم‌های سیاه، به قیام ابومسلم خراسانی و تشکیل دولت عباسیان اشاره شده است. در شماری از آن‌ها هم پرچم‌های سیاه نشانه ظهور منجی در آخرالزمان بیان شده است. به‌گفته حدیث‌پژوهان شیعه، این روایات بیشتر در منابع اهل‌سنت آمده و احادیثی که راویانشان همه شیعه بوده‌اند، پرچم‌های سیاه را به قیام ابومسلم خراسانی برضد خلافت امویان ارتباط داده‌اند
در برخی از احادیث شیعه، پرچم‌های سیاه از نشانه‌های فرج شمرده شده است. برای مثال، در حدیثی امام علی(ع) اختلاف میان شامیان، پرچم‌های سیاه و صیحه در ماه رمضان را نشانه‌های فرج را شمرده است. اما در دیگر روایات، پرچم‌های سیاه به زوال حکومت امویان و قیام ابومسلم خراسانی ربط داده شده است. برای نمونه، در حدیثی از امام باقر، به زوال حکومت بنی‌امیه و بنی‌عباس اشاره شده و از اصحاب پرچم‌های سیاه سخن آمده است[۴] همچنین در احادیثی، صراحتاً ابومسلم خراسانی صاحب پرچم‌های سیاه خوانده شده است.[۵] مطالب مطرح‌شده در احادیث اهل‌سنت هم به شرح زیر است: زوال بنی‌امیه پس از قیام پرچم‌های سیاه.[۶] نکوهش کسانی که پس از قیام پرچم‌های سیاه به قدرت می‌رسند.[۷] اختلاف پرچم‌های سیاه[۸] ظهور سفیانی[۹] فرماندهی شعیب بن صالح[۱۰] ظهور امام مهدی(ع) در مکه
روایتی که میگه خراسانی یه خال در کف دستش داره کجاست سید ابن طاووس اورده در کتاب ابن حماد اورده که تمام روایاتش از منابع اهل سنت هستش و دلیل بر درست بودنش نداره دوما تو این روایت میگه خالی در کف دست راستش داره حالا اگر قبول کنیم بگیم خال یعنی خلل و دست ایشون اسیب و مجروحه بگیم درست چند صفحه ی بعد میگه خال در کتف دست چپش داره روایت دارای تناقص شد کل رد میشه کاری ندارم در راویان این حدیث ابن‌حمزه هستش که رجالیون به نام کذاب معروف نام بردن ازش
اگر نشانها مشخص شده دلیلش اینه که با بروز اینها ظهور رخ میده اینها نشان دهنده زمان ظهور هستش نه حتما باید رخ بده پیامبر میفرماد خداوند سرنوشت ظهور رو در یک روز یک شب فراهم میکنه رهبری میفرماد در جلسه ای تمام شما جوانان ظهور رو میبینید و بسیار نزدیک است بعضی ها این رو مشخص کردن زمان میدونند اما این تحلیل و تشخیص هستش رهبری بسیار اشراف کامل به مسایل روایات و نشانهای ظهور دارند با همین دیدگاه و بررسی اوضاع این نکتها رو میفرمایند
در مباحث مهدویت، باید به نکته بسیار مهمی توجه کرد و آن اینکه: حوادث متتهی به نشانه‌های حتمی ظهور در مثلث «کوفه، مکه، قدس»، قطعه‌های مختلف یک «پازل واحد»، محسوب می شوند و جدا از هم، نباید بررسی شوند و اگر مستقل از یکدیگر بررسی شوند، نتایج واقعی و مطلوب حاصل نخواهد شد؛ همان مشکلی که برخی از نویسندگان با تحلیل صرفا «تاریخی» در بررسی مباحث مهدوی بدان گرفتار شده‌اند. زیرا اگر به بررسی تنها یک نشانه ظهور بسنده کنیم، ممکن است به این نتیجه دست یابیم که این نشانه در گذشته و تاریخ، واقع شده و یا ممکن است شبیه آن در آینده به طور متعدد، تکرار شود. اما اگر مجموعه علامت‌ها و نشانه‌ها را به عنوان قطعه‌های مختلف پازل واحد توجه کنیم، به نتیجه‌ای واقعی‏تر دست خواهیم یافت.
اما بنابر روایت محمد ابن حنفیه از امام متقیان داریم که 72 ماه قبل از آمدن وظهور امام زمان عجل الله شخصیتی بنام شعیب بن صالح روی کار می آید واز روی کار آمدنش تا ظهور 72 ماه فاصله داریم، یعنی شش سال، یعنی هر کسی شعیب بن صالح را به درستی ویقینی بشناسد میداند که با روی کار آمدنش تا ظهور 72 ماه فاصله است برای اهل دل تشخیصش راحت هست
سناریویی که برای آیندۀ ایرانِ قبل ظهور، بر طبق روایت متصوریم: 1. ایرانیان پیش از ظهور، با رهبری مردی از قم انقلاب می‌کنند و حکومت در ایران تشکیل خواهد شد (رَجُلٌ مِنْ أَهْلِ قُمَّ يَدْعُو النَّاسَ إِلَى الْحَقِّ). 2. هدف اصلی خویش را زمینه‌سازی برای حکومت جهانی امام عصر(عج) می‌دانند (و لَا یَدْفَعُونَهَا إِلَّا إِلَی صَاحِبِکُم). 3. از جنگ با دشمنان خسته نمی‌شوند (وَ لَايَمَلُّونَ مِنَ الْحَرَبِ). 4. در مواجهه با دشمن، دو مرحله حقّ خویش را طلب می‌کنند (یَطْلُبُونَ الْحَقَّ ثُمَّ یَطْلُبُونَ الْحَقَّ)، اما دشمن حقّ ایرانیان را نخواهد داد (فَلَا یُعْطَوْنَهُ). 5. در مرحله سوم، ایرانیان وقتی ممانعت دشمنان در استیفا و طلب حقّ خویش را درک می‌کنند (فَإِذَا رَأَوْا ذَلِک)، این ‌بار حقّ خویش را از راه قدرت نظامی طلب خواهند کرد (سُیُوفَهُمْ عَلَی عَوَاتِقِهِم)؛ در مرحله سیوف، «آتش مشرق» به وقوع خواهد پیوست و بعد تقابل نظامی با دشمن، مجبور به قبول حق خواهد شد (فَیُعْطَوْنَ مَا سَأَلُوهُ). 6. لکن ایرانیان به دلیل تغییر معادلات جهانی، از جمله وقوع واقعۀ «هرج الروم» از پذیرش حقّ خویش ـ علی‌رغم اصرار بر اخذ حق در دو مرحله قبلی ـ سر باز خواهند زد (فَلَا یَقْبَلُونَه) و در مقابل، آمادۀ جنگ نهایی و سرنوشت‌ساز با دشمن در فلسطین در آستانۀ ظهور خواهند شد. 7. بنابراین هرچند بعد از دو مرحله طلب حق، ایرانیان وارد مرحله سیوف (تقابل نظامی) با مثلث «غربی، عبری، عربی» و حمله به منافع یکدیگر خواهند شد، لکن زمان جنگ فراگیر شیعه (ایران، حزب‌الله لبنان و...) با اسرائیل بعد «هرج الروم» خواهد بود. 8. بشارت مهم این‌که: ایرانیان بعد از دو مرحله «طلب حق» و سپس با ورود به تقابل نظامی «مرحله سیوف»، دیگر سلاح را تا ظهور بر زمین نخواهند گذاشت.
⭕️ خبر دادن علما از زنده بودن سفیانی و نزدیکی ظهور! 👤 حجت الاسلام و المسلمین، حاج آقا معين شيرازى میفرماید: 🌼 روزى در محضر عارف مرحوم آيت‌اللـه محمّدجواد أنصارى همدانی از ایشان درباره عثمان بن عنبسه يا همان سفيانى (ملعون) سؤال مى‌كنند... ☠ و ايشان ‌میفرمايند: «سفيانى الآن هفده سال دارد! 💥 با توجه به زمان این فرمایش مرحوم انصاری، سنّ سفيانى الآن، حدود هشتاد سال است! 💚 چون در روایات ما یکی از علائم حتمی ظهور حضرت ولیعصر (عج)، خروج سفیانی است پس سفیانی بخاطر بالا رفتن سنش به زودی خروج خواهد کرد... 💥 بنا بر شواهدی از علما از جمله امام موسی صدر (و آیت الله بهلول گنابادی) و...، ✡☠ سفیانی یکی از فرماندهان ارتش سوریه است... ✡☠ از آنجا كه سفيانى و خروج آن، از علائم قطعی ظهور امام زمان عليه‌السّلام است، درنتیجه نزدیکی ظهور حضرت نيز دانسته مى‌شود. 📒 نور مجرد، ج1، ازص509 به بعد، تالیف آیت الله حاج سید محمدصادق حسینی طهرانی 🌴ظهور بسیار نزدیک است🌴 🌺اللهم عجل لولیک الفرج 🌺
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
❗️حاوی تصاویر دلخراش❗️ 🔴 توماج صالحی لیدر اغتشاشگران رو یادتونه وقتی گرفتنش چجوری به غلط کردن افتاده بود؟ حالا روحیه مدافعان حرم رو وقتی توی محاصره ۱۰۰ متری داعشی‌هان ببینید. گلوله دو تا از انگشتاشو سوراخ کرده ولی بازم میگه و میخنده تفاوت عمله شیطان بودن و بنده خدا بودن همین جاست.. https://eitaa.com/montaaz
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
اگر همه عالم از غرب و شرق و یهود و... جمع بشن نمیتوانند مانع پیروزی ما شوند چون این امر « الهیست»!!! https://eitaa.com/montaaz
واما سادات تاثیرگذاردرجهان سید روح الله خمینی سید علی امام خامنه ای عزیز سیدابراهیم رییسی سید حسن نصرالله سید بدرالدین الحوثی
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
قیام سید خراسانی کیست⁉️ ما ملت امام حسینیم 🌴ظهور بسیار نزدیک است🌴 🌺اللهم عجل لولیک الفرج 🌺 https://eitaa.com/montaaz
✳شناخت ولایت فقیه وحضرت امام خامنه ای از دیدگاه علما و مراجع تقلید 🔵 شهید مظلوم دکتر بهشتی: آنهایی که ولایت فقیه را قبول ندارند درهر مقامی که باشند سرنگون خواهند شد ولایت فقیه اصل همه اصل ها در همه نسل ها ست 🔵 آیت الله بهجت :در پاسخ به اینکه آقای خامنه ای برای رهبری جوان اند فرمودند: همان یکبار که گفتند علی(ع)جوان است برای هفت پشتمان کافیست. 🔵 آیت الله وحید خراسانی: من ایشان(امام خامنه ای)را از قدیم میشناسم و در سَلیمُ النَّفس بودن ایشان تردیدی ندارم. 🔵 آیت الله بهجت(ره): من تضمین میکنم که اولیاء الهی تو را تنها نگذارند.. 🔵 علامه جوادی آملی: هر لفظی غیر از "امام خامنه‌ای" جفاست به ایشان... 🔵 آیت الله ناصر مکارم شیرازی: تبعیت از حکم حکومتی ولی فقیه بر مراجع تقلید هم واجب است... 🔵 آیت‌الله اراکی: وظیفه ما در برابر کسی که لحظه لحظه عمرش برای میلیون ها نفر مایه برکت است بسیار سنگین است. 🔵 آیت‌الله فاضل لنکرانی : در مقام علمی و اجتهاد و فقاهت معظم له جای هیچ گونه تردید نیست. 🔵 آیت‌الله مکارم شیرازی: اگر مقام معظم رهبری حرمت نداشته باشند امروز هیچ کدام از ما ایرانی ها حرمت نخواهیم داشت. 🔵 آیت‌الله سبحانی: رهبر انقلاب از نعمت های الهی است و هر حرکتی که موجب تضعیف رهبری شود مسلماً حرام است. 🔵 آیت‌الله گلپایگانی : تضعیف شما را حرام میدانم . عمده ، عظمت شماست . شما رهبر مسلمین هستید. 🔵 آیت‌الله نوری همدانی: آیت‌الله خامنه‌ای نائب امام زمان(عج) است و در کل جهان فرمانده کل قواست. 🔵 آیت‌الله شبیری زنجانی: من آقای خامنه ای را هم مجتهد میدانم هم عادل. من ایشان را بر بعضی از علمای معروف ترجیح میدهم 🔵 آیت‌الله صافی گلپایگانی: در نظامی که آقای خامنه ای هست چه کسی را سراغ دارید که از ایشان مؤمن تر و دلسوز تر باشد 🔵 آیت‌الله علوی گرگانی: حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران از نظر تدبیر،سیاست و علم بهترین رهبر دنیاست. 🔵 علامه حسن زاده آملی: سینه خودرا شکافتم،هرجای آسمان رفتم این سید رادیدم، باید قنبر خامنه‌ای کبیر بود. 🔵 آیت‌الله بهاءالدینی خطاب به امام خامنه ای: اجازه بدهید دستتان را ببوسم تا فردا که به محضر جدّه ام زهرا(س)مشرف شدم،عرض کنم دست ولی خودرا بوسیدم. 🔵 آیت‌الله مشکینی: ایشان(امام خامنه ای) سایر شرایط ولایت امت و رهبری جامعه ی اسلامی را به بهترین شکل داراست. 🔵 آیت‌الله محمد مومن (بعد از انتخاب امام خامنه ای در سال 68): بهتر از آقای خامنه ای نداشتیم و این لطف خدا بود که به ذهن ما خطور کرد. 🔵 آیت‌الله میرزا هاشم آملی: انتخاب شما از سوی خبرگان موجب آرامش گردید چرا که شما صاحب درایت هستید. 🔵 آیت‌الله خوشوقت: حراست از حریم ولایت بر همگان واجب است. 🔵 آیت‌الله صمدی آملی: چشم بصیرت ایشان بسیار بسیار تیز است پس حرف ایشان را درست بفهمید و اجرا کنید. 🔵 آیت‌الله شاه آبادی: اگر این سید اولاد پیغمبر را رها کنیم واقعا بیچاره ایم. مردم اگر به دین علاقه دارند باید بدانند فقط ایشان به درد میخورد. 🔵 علامه مرحوم بهلول: زهد آقای خامنه ای بیشتر از من است،چرا که من چیزی ندارم ولی آقای خامنه ای میتوانند داشته باشند و زهد می ورزند. 🔴 هشدارآیت الله ناصری دربارۀ امام خامنه ای : 👈 در آینده شاید مشکلاتی باشد سعی کنید از مقام رهبری جدا نشوید.. بنده بینی وبین الله این رو احساس کردم که تذکر بدم . ☀ وقتی امام عاشقان غایب است 🌙 اطاعت از خامنه ای واجب است 🌴ظهور بسیار نزدیک است🌴 🌺اللهم عجل لولیک الفرج🌺
🔴 ۷۲ نشانه از زبان پیامبر (صلی الله علیه وآله👇🏻👇🏻 1-نماز ضایع شود 2-مردم از شهوت پیروی کنند 3-خیانت زیاد شود 4-امانت و امانتداری کم شود 5-مشروبات الکلی بنوشند 6-فضا تاریک شود 7-آب قناتها و چاهها خشک شود 8-آسمان غبارآلود شود 9-امنیت راه ها از بین برود 10-مردم همدیگر را لعن کنند 11-خانواده ها در دامن فساد فرو روند 12-مردم گرفتار تجملات و مدپرستی شوند و قناعت متروک شود 13-سالهای دنیا پست و خوار شود 14-درختکاری زیاد و محصول کم شود 15-قیمت ها بالا رود 16-بادها زیاد شود 17-پرده از روی باطن مردم برداشته شود 18-لواط علنی شود 19-کار خلاف، پسندیده شود 20-کسب و کار راکد شود 21-کارها بر مبنای هوای نفس باشد 22-فحاشی به پدر و مادر وسیله سرگرمی شود 23-رباخواری علنی شود 24-زنا رواج پیدا کند 25-رضایت از زندگی بسیار کم شود 26-افراد نادان زمام امور را به دست بگیرند 27-خیانت زیاد شود 28-امانت بی اهمیت شود و افراد امین کم شوند 29-افراد از اخلاق و کار خود تعریف کنند 30-نادان ها به دلیل نادانی شان مشهور شوند 31-مردم دیوار خانه هایشان را تزئین کنند 32-قصرها و ساختمانهای بلند ساخته شود 33-باطل در لباس حق جلوه کند 34-زشتیِ دروغ از بین برود 35-کسی که کارش را درست انجام داد تضعیف شود 36-سرزنش یکدیگر را به حساب عقل بگذارند 37-گمراهی را هدایت بدانند 38-بیان را کوری بدانند 39-خاموشی را بی خردی بدانند 40-دانشمند عامل را جاهل بدانند 41-تحقیق نکرده سخنان دور از حقیقت بگویند 42-آسیای مرگ بر سر جامعه بچرخد 43-بینش قلبی از بین برود و حقایق دیده نشود 44-اعمال بد بر اعمال خوب غلبه کند 45-صله رحم از بین برود 46-مردم کارهای باطل را عزیر بدانند 47-جان خود را در راه شهوت ببخشند 48-کارهای بزرگ را آسان بشمارند 49-پوست حیوانهای حرام گوشت را بپوشند 50-لباسهای نرم و زیبا و نازک بپوشند 51-دنیا طلب بشوند 52-رحم و مروت از بین برود 53-فساد، عمومی بشود 54-قرآن را به بازی بگیرند 55-بیت المال را مال خود بدانند 56-مسکرات را با تغییر نام حلال بدانند 57-مردم زکات ندهند 58-ربا را با تغییر نام ترویج بدهند 59-در فسق و فجور با هم برابری کنند 60-به نافرمانی از خدا افتخار کنند 61-تکبر و نخوت زیاد شود 62-افراد دیندار باید دین خود را بردارند و برای سلامت دین شان آواره شوند 63-از اسلام فقط اسم آن باقی بماند 64-قرآن بخوانند اما به آن عمل نکنند 65-مساجد را آباد کنند اما دلهایشان از ایمان خالی باشد 66-علما از بدترین مردم روی زمین باشند 67-مراکز خیریه از بین برود 68-مردم نسبت به خداوند بی اعتنا باشند 69-ثروت، تنها محبوب مردم باشد 70-مردم نسبت به هم بدبین شوند 71-هر قدر هم پول داشته باشند باز هم خود را فقیر بدانند 72-نشانه ها زیاد شود و یکی پس از دیگری ظاهر شود 📚📚منبع: نوائب الدهور؛ صفحه 291 🌱🥀🌱🥀🌱🥀🌱🥀🌱🥀🌱 💛⃟📒← https://eitaa.com/montaaz
پیشگویی آیت الله قاضی(آینده انقلاب) 📌روایـت امـام باقـر علیه السلـــام و پیشگویی استاد قاضــــــی درباره آینده انقلاب و ظهور امام زمان عج 🔰 آماده ظهور حضرت هستی ⁉️ این چــند وقـت چـــشم از کانال برندار تا قواعد آمادگی برای ظهور حضــرتـــــ رو قدم قدم بهت آموزش بدم...
https://eitaa.com/montaaz لینک کانال منتظران نور مطالب واحادیث مهدوی وبشارات بزرگان لطفا دوستان خود را دعوت کنید 🌺اللهم عجل لولیک الفرج🌺