eitaa logo
🍃 🌹 منتظران ظهور 🌹🍃
3هزار دنبال‌کننده
17.9هزار عکس
12هزار ویدیو
320 فایل
🌷بسم ربِّ بقیة الله الاعظم (عج)🌷 سلام بر تو ای امید ما برای زنده کردن حکومت الهی مرا هزار امید است و هر هزار تویی نشر مطالب حلال باذکر صلوات برامام زمان عج. ادمین: @Montazer_zohorr تبادل و تبلیغ: https://eitaa.com/joinchat/1139737620C24568efe71
مشاهده در ایتا
دانلود
📌با نوجوان پرخاشگرم چه کنم؟ ⁉️ 💎 قبل از شروع باید بگم شاه کلید تسلط بر نوجوان رفیق شدن با او هست و محبت و درک شدن نوجوانان 🟦به طور معمول، اکثر والدین در این شرایط برای حفظ قدرت خود و بظاهر اقتدار خودشون، پا به پای نوجوان داد و بیداد راه میندازن. 🟦 اما انجام این کار به معنی دعوت نوجوان به یه مبارزه و دعوای بزرگتره😰 و به همین ترتیب یک دعوای طولانی بین شما و فرزندتون به وجود میاد ♦️برای برخورد بهتر توصیه میشه که قبل از شروع دعوا، با آرامش گفتگو کنید. 🟦زمانی که شما نوجوان رو به گفتگو دعوت می‌کنید، در واقع بهش احترام میذارید و احساس_مهم بودن بهش میدید. 🟦همچنین اینگونه برخورد باعث میشه که نوجوان مهارتهایاجتماعی، مهارت صحیح حل مساله، مسئولیت‌پذیری و همکاری رو یاد بگیره 💎 نوجوانان تشنه محبت و درک شدن هستن، نوجوانتان را دریابید🌹🌺 https://eitaa.com/joinchat/1965162593Cbe8736d84c
1.83M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
مــدیریت خواب بچه‌هاا ساعت هایی که خواب به شدت مضر هست و ساعت های مفید و لازم برای خواب.... https://eitaa.com/joinchat/1965162593Cbe8736d84c
4.33M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
👌 اگر شما هم معتاد فضای مجازی هستید، حتما این ویدئو را ببینید...
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
6.32M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔰 لذت مادر شدن ☺️ 🔹این تصاویر را از دست ندهید 😍 🔹فرزند آوری یک مجاهدت است 🔹 خانم‌ها امروز زمان جهاد شماست. https://eitaa.com/joinchat/1965162593Cbe8736d84c
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
"در بحار والبرهان از رسول اکرم (صلی الله علیه وآله وسلم)منقول است که فرمود: چون مردم روز قیامت محشور شوند، آواز دهنده ای مرا ندا کند: ای رسول خدا (صلی الله علیه وآله وسلم) ! خداوند - جل اسمه - برای تو جزا دادن به دوستانت ودوستان اهل بیتت که در راه تو به آن ها دوستی ورزیده وبه خاطر تو به طرفداری از آن ها با دشمنانشان دشمنی کرده اند، پاداش دادن به این ها را به دست تو قرار داده، پس تو به آنچه می خواهی به ایشان پاداش ده. آن گاه می گویم: پروردگارا! بهشت. سپس هر کجای بهشت که بخواهم آن ها را جای دهم، وآن مقام محمودی است که به آن وعده شده ام(۷۶۲). وجه دوم: درست است که اخبار دلالت دارد که ایمان سبب داخل شدن به بهشت می شود، وثواب بر ایمان مترتب است، ولی نه انی که بی واسطه وسبب باشد. پس شاید مقصود از این اخبار آن است که هرکس مؤمن نباشد داخل بهشت نمی شود، اما این که احتجاج به شفاعت ندارد، دلیلی بر اثباتش نیست. نتیجه این که: هر دو قسم شفاعت محقق وثابت است، واشکال رفع گردید. گفتنی است که خداوند تعالی برای تحقیق این مطلب به برکت خاندان پیامبر اهل ذکر (علیه السلام) مرا توفیق داد، با این که کلامی بزرگانی که گفته هایشان را دیده ام از تشریح آن خالی است."
"اما کسانی که شفاعت را در طلب فزونی ثواب برای اهل طاعت مصر دانسته اند به ظواهر بعضی از آیات، استدلال کرده از جمله: ﴿ما للظالمین من حمیم ولا شفیع یطاع﴾ (سوره غافر: ۱۸)؛ برای ستمگران هیچ دوستی نیست وشفاعت کننده ای که اطاعت شود هم ندارند. ومعصیت کار ستمگر است: ﴿وما للظالمین من انصار﴾ (سوره بقره: ۲۷)؛ پس شفاعت شافعان سودی به حال آنان ندارد. و جواب از همه این ها این که: منظور از ظالمین وستمگران در این آیات وامثال این ها کفار وناصبیان وکسانی که امامان برحق را از مقاماتی - خداوند متعال برای آنان قرار داده پایین تر دانسته ودیگران را بر ایشان مقدم داشته اند، وکسانی که در حال جهل به امام زمانیان می میرند ونظایر این ها می باشد، که سرانجام امرشان به عدم ایمان منتهی می شود. ودلیل بر این معنی علاوه بر آنچه گذشت وخواهد آمد - اخبار بسیار بلکه متواتری است که این جا جای ذکر آن ها نیست، ومقتضای جمع بین ادله نیز همین است."
"اما آنان که شفاعت را در خصوص درخواست اسقاط عقوبت از مستحقین آن می دانند به دو امر استدلال واستناد کرده اند: اول؛ گفته اند: اگر شفاعت فقط در فزونی ثواب باشد ابطال می کند. ومی توان از این استدلال جواب داد به این که: ما قبول نداریم که لازمی در مقدم وتالی یاد شده باشد. چون شفاعت را چنین معنی کردیم که شخص از کسی که مافوق او است خیر ونیکی را برای پایین تر از خودش درخواست کند. حال آن که در این جا شفاعت، مطلق طلب فزونی معنی شده، واین مغالطه واضحی است. حاصل این که: مطلب ما نظیر عنوان طلب است که افراد واقسام مختلفی دارد، یکی امر وفرمان، ویکی سؤال، ویکی استدعا، که اگر طلب از مافوق به پایین تر باشد آن را امر می نامند، واگر پایین تر از مافوق چیزی طلب کند آن را سؤال خوانند، واگر از مساوی چیزی طلب کرده آن را استدعا گویند. مطلب ما هم همین طور است، اگر طلب منفعت وثواب از شخصی برای پایین تر از خودش باشد شفاعت است مانند - شفاعت پیغمبر اکرم (صلی الله علیه وآله وسلم) که فزونی ثواب ها وبالا رفتن درجات را برای امت خود بخواهد وهرگاه این مطلب از پایین تر وبرای شخص بالاتر شد دعا می شود مثل صلوات ودرود فرستادن امت بر پیغمبر (صلی الله علیه وآله وسلم) ودعاهای آنان برای آن حضرت"