کلینیک درمان حسادت 17.mp3
11.21M
●━━━━━━─────── ⇆ㅤ
ㅤㅤ ◁ ㅤ❚❚ㅤ▷
#کلینیک_درمان_حسادت 17
💠یه آدم عاقل
هرگز سوار یه اسب وحشی نمیشه،
چون میدونه عاقبتش، سقوطه!
❌حسادت
از همه این مَرکبها چموش تره!
با سر، زمینِت میزنه...
اصلاً سوارش نشو؛ راحت تری که👇
https://eitaa.com/joinchat/1965162593Cbe8736d84c
🤍🦋🤍
#استاد_شجاعی
#باب_الرضا
▪️▫️▪️▫️▪️▫️
قسمت اول
قسمت دوم
قسمت سوم
قسمت چهارم
قسمت پنجم ( آخر )
▫️▪️▫️▪️▫️▪️
ما را به دوستان خود معرفی کنید👇
💚کانال منتظران ظهور💚
https://eitaa.com/joinchat/1965162593Cbe8736d84c
11.71M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔴 ثواب بسیار زیاد زیارت امام رضا علیه السلام از زبان امام جواد علیه السلام
🔵 شهید آیت الله رئیسی (ره):
🟢 امام جواد عليه السلام فرمودند:
به میزان معرفت نسبت به مقام ولایت پدرم علی بن موسی الرضا علیه السلام به زیارت قیمت و ارزش و نمره می دهند، ما از خود علی بن موسی الرّضا علیه السلام بخواییم که چشم ما رو باز کنه، گوش ما رو باز کنه، معرفت بهمون بده.
🟣 امروز ۲۳ ذی القعده، روز مخصوص زیارتی امام رضا علیه السلام
#امام_زمان
#اعمال_منتظران
#رئیسی_عزیز
https://eitaa.com/joinchat/1965162593Cbe8736d84c
🌅🕋🌄
#مهدویت
#ابراهیم_افشاری
🔸️شرح مختصر غیبت انبیا
🔹️عامل اصلی در امر فرج
🔸️چه کسانی ظهور را درک میکنند؟
🔹️منظور از قیامت صغری و کبری چیست؟
🔸️تاثیر دعا کردن در امر فرج
🔹️تفسیر فرازی از زیارت امام عصر (عج)
🔸️تفاوت گذر زمان با گذشته
🔹️عبور ستاره ها از آسمان ،از نشانه های ظهور است؟
🔸️توفیق سفر زیارتی از طرف حضرت صاحب الزمان
🔹️مهمترین شرط نزدیکی به ظهور
🔸️امکان رجعت امام حسین علیه السلام
🔹️توضیحاتی پیرامون سپاهیان سفیانی
🔸️شیوه ی صحبت کردن با امام عصر (عج)
🔹️غمگینی حضرت با مشکلات عالم
🔸️شاخصه های علمای مخالف با امام
🔹مظلومیت امام زمان ارواحنا فداه
🔹سخن امام حسین (ع) در مورد مظلومیت امام زمان(عج)
🔸۵ راهکار نزدیکی به امام زمان علیه السلام
〰〰〰〰〰〰
🟢 کانال منتظران ظهور 🟢
https://eitaa.com/joinchat/1965162593Cbe8736d84c
📚📜📚
#کتاب_صوتی
#وظایف_منتظران
#ابراهیم_افشاری
▪️▫️▪️▫️▪️▫️
قسمت اول: تهذیب نفس مهمترین وظیفه!
قسمت دوم: اهمیت و آثار شناخت امام زمان (عج)
قسمت سوم: دعوت مردم به سوی حضرت
قسمت چهارم: روش های دعوت کردن مردم به سوی امام زمان (عج)
قسمت پنجم: معرفت به امام زمان و درخواست آن
قسمت ششم: دعا کردن برای فرج حضرت
قسمت هفتم: خواستن حوائج از امام عصر
قسمت هشتم: انتظار فرج مهمترین وظیفه
قسمت نهم : هدیه اعمال مستحبی به امام
قسمت دهم: صله مالی امام عصر(ع)
قسمت یازدهم: اتفاق و اجتماع بر نصرت امام علیه السلام
قسمت دوازدهم: تجدید بیعت با امام عصر
قسمت سیزدهم: ترک گناه و توبه از معاصی گذشته
قسمت چهاردهم: برگزاری و شرکت در مجالس مهدوی
قسمت پانزدهم: رعایت حقوق امام و ادای آنها
قسمت شانزدهم: حفظ اعتقاد و ایمان و سلامتی
قسمت هفدهم: بزرگداشت ایام و اماکن و افراد منسوب به امام علیه السلام
قسمت هجدهم: یاد مداوم امام زمان (ع)
قسمت نوزدهم: راهکارهای عملی یاد امام زمان
قسمت بیستم: تعیین وقت نکردن برای ظهور
قسمت بیست و یکم: شناختن نشانه های ظهور
قسمت بیست و دوم : حسینی شدن و ارتباط با امام حسین (ع)
قسمت بیست و سوم: تکذیب مدعیان دروغین
قسمت بیست و چهارم: اخلاق مهدوی و حفظ زبان
قسمت بیست و پنجم: کمک کردن به سایر منتظران
قسمت بیست و ششم: خدمت و یاری به امام عصر (عج)
قسمت بیست و هفتم : اندوهگین بودن در فراق امام
قسمت بیست و هشتم: محبت به امام و روشهای آن
قسمت بیست و نهم : تسلیم بودن و عجله نکردن
قسمت سی ام : صبر بر سختی های آخرالزمان
قسمت سی و یکم : تظاهر با ستمگران و اهل باطل
قسمت سی و دوم: نصرت ولی
▫️▪️▫️▪️▫️▪️
🔰ما را به دوستان خود معرفی کنید👇
🟢کانال منتظران ظهور🟢
https://eitaa.com/joinchat/1965162593Cbe8736d84c
و در اصول کافی به سند صحیح عالی(۷۹۷) از حضرت ابی عبد الله امام صادق (علیه السلام) آمده که فرمود: ما کسی را مؤمن نمی شماریم تا این که نسبت به تمام امر ما پیروی علاقمند باشد، توجه کنید که البته از جمله پیروی وخواستن امر ما ورع وپرهیزکاری است، پس خود را به آن زینت دهید که خدای تعالی بر شما رحمت آرد وبه وسیله ورع دشمنانمان را در رنج وفشار قرار دهید که خداوند شما را عزت دهد وباقی بدارد.(۷۹۸)
و در روضه کافی به سند خود از امام صادق (علیه السلام) آورده که فرمود: من وحضرت ابو جعفر امام باقر (علیه السلام) بر جمعی از شیعیان گذشتیم که مابین قبر پیغمبر اکرم (صلی الله علیه وآله وسلم) ومنبر بودند، به حضرت ابو جعفر گفتم: شیعیان وموالیان تو هستند، خداوند مرا فدای تو گرداند. فرمود: آن ها کجایند؟ گفتم: آنان را مابین قبر ومنبر می بینم، فرمود: مرا نزد آنان ببر، پس به آنان نزدیک شد وبرایشان سلام کرد، سپس فرمود: به خدای سوگند من بوی شما وجان ها یتان را دوست می دارم، با این حال به وسیله ورع وجدیت (در دینداری) یاری کنید که آنچه نزد خداوند هست به دست نمی آید مگر با ورع وتلاش، وچون بنده ای را امام خود دانستید به او اقتدا نمایید، همانا به خدا سوگند شماها بر دین من ودین پدرانم ابراهیم واسماعیل هستید، وچنانچه آنان بر دین اینان بوده اند پس شما بر این دین به وسیله ورع وتلاش یاری نمایید.(۷۹۹)
علامه مجلسی (رحمه الله) در شرح این حدیث گفته: بدین جهت از میان پدران خود ابراهیم واسماعیل را نام برد تا بیان کند که تمام پیغمبران در دین با ما مشارکت دارند، وچون این تخصیص یا موهم حصر است ویا موهم این که آنان از پدران گرامی اش محمد وخاندان او -صلوات الله علیهم اجمعین - برترند مطلب را تدارک کرد به این که پیغمبر واهل بیت او (صلی الله علیه وآله وسلم) اصل در دین حق هستند وسایر انبیا (علیه السلام) در دین ایشان واز پیروان آنانند. پس این که حضرت (علیه السلام) فرمود: آنان اشاره به ابراهیم واسماعیل ودیگر پیغمبران گذشته (علیهم السلام) است، واینان اشاره به پدران نزدیکش می باشد از پیغمبر (صلی الله علیه وآله وسلم) وائمه طاهرین (علیهم السلام).
می گویم: محتمل است که نام بردن از خصوص ابراهیم واسماعیل (علیه السلام) ناظر باشد به فرموده خدای تعالی: ثم اوحینا الیک ان اتبع ملة ابراهیم حنیفاً(۸۰۰)؛ آنگاه بر تو وحی کردیم از آیین پاک ابراهیم پیروی کن. وفرموده خداوند: ملة ابیکم ابراهیم هو سماکم المسلمین من قبل(۸۰۱)؛ (واین آیین اسلام همان) آیین پدر شما ابراهیم است، او قبل از این، شما را مسلمان نامید. وفرموده خدای تعالی: قل اننی هدانی ربی الی صراط مستقیم دیناً قیماً ملة ابراهیم حنیفاً وما کان من المشرکین(۸۰۲)؛ بگو (ای پیغمبر) محققاً مرا خدا به راه راست هدایت کرده است به دین استوار وآیین پاک ابراهیم که وجودش از لوث شرک وعقاید باطل مشرکین منزه بود. وبرای توجه دادن به این که شیوه پاک بر حقی که خداوند (عزَّ وجلَّ) پیغمبرش (صلی الله علیه وآله وسلم) را به آن امر فرموده همان شیوه وطریقه شیعه است، هر چند که شماره افرادشان اندک ودر نظر مردم کم اهمیت باشند، واین شریعت ابراهیم وحقیقت توحید است.
و دلیل بر آنچه یاد کردیم روایتی است که نیز ثقة الاسلام کلینی (رحمه الله) در روضه کافی از حضرت ابو جعفر امام باقر (علیه السلام) آورده که فرمود: هیچ کس از این امت به دین ابراهیم (علیه السلام) عمل نمی کند مگر ما وشیعیان ما، وهیچ کس از این امت هدایت نشده، مگر به سبب ما، وهیچ کس از این امت گمراه نگردیده جز به سبب (مخالفت با) ما(۸۰۳). واین فرمایش از آن حضرت (علیه السلام) تسلی دل های شیعیان وتشویق وپاک سازی آنان وامضا وتحکیم شیوه وروش ایشان است، لذا سخنش را با سوگند وحرف تحقیق وجمله اسمیه تأکید کرد، واین که فرمود: وان کان هؤلاء علی دین اولئک اشاره به عامه کوردل وتعریض به آنان است، واولئک اشاره به رؤسای آن ها سردمداران گمراهی - که خدای تعالی لعنتشان کند- می باشد، زیرا که زمان تقیه وجای تقیه بوده است. ومنظور حضرت از اول تا آخر سخن آن است که شیعیان از جهت آنچه در مخالفینشان از کثر وعزت ظاهری ومتنعم بودن به نعمت های دنیوی، وغوطه ور بودن در خواسته های نفسانی از پول وزیور وریاست می بینند، وخودشان را بر عکس آنان در حالات سخت مشاهده می کنند اندوهگین نشوند، وبرای مال ومنال به رقابت با آنها نپردازند، وبه دنیا رغبت نکنند وبه آنچه خدای تعالی از دین حق برایشان نعمت داده که پیغمبرش (صلی الله علیه وآله وسلم) وامامانشان را به آن امر فرموده است خرسند باشند، خدای (عزَّ وجلَّ) فرموده: لا یغرنک تقلب الذین کفروا فی البلاد متاع قلیل ثم مأواهم جهنم وبئس المهاد لکن الذین اتقوا ربهم لهم جنات تجری من تحتها الانهار خالدین فیها نزلاً من عندالله وما عندالله خیر للابرار(۸۰۴)؛