eitaa logo
🏴 منتظران ظهور 🏴
2.8هزار دنبال‌کننده
15.8هزار عکس
9.3هزار ویدیو
296 فایل
🌷بسم ربِّ بقیة الله الاعظم (عج)🌷 سلام بر تو ای امید ما برای زنده کردن حکومت الهی مرا هزار امید است و هر هزار تویی وَ یُحیِ الاَرض مِن بَعدِ مَوتِها مدیر: @Montazer_zohorr تا امر فرج شود میسّر بفرست بهر فرج و ظهور مهدی صلوات🌱🙏
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔖منبر کوتاه 🔖 🎥 🔅 برای دوستان خاص حضرت حق هست وگرنه ماه رمضان خیلی ها می روند در خونه خدا 🔰استاد https://eitaa.com/joinchat/1965162593Cbe8736d84c
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
ارتباط موفق 13.mp3
11.02M
●━━━━━━─────── ⇆ㅤ ㅤㅤ ◁ ㅤ❚❚ㅤ▷   ㅤ ۱۳ دوستانِ شما، - حتی اگر به همراهتان نباشند، - یا اگر کسی آنها را نشناسد؛ 🤝 در قدرت جذب، و موفقیت ارتباط شما، بسیار مؤثرند! انرژی دوستان شما، از طریق روح شما، توسط دیگران، قابل دریافت است! در انتخاب دوستان پاک و مثبت ، بشدت وسواس‌گونه عمل کنید. 🎤 https://eitaa.com/joinchat/1965162593Cbe8736d84c
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
✨✨✨✨✨✨✨ 🔴آیا ژنتیک پدر مادر ،در بد یا خوب شدن امور معنوی کودک تاثیر دارد؟ ⚡️همانگونه كه فرزندان در موارد جسمی از پدر و مادر ارث می برند در امور معنوی و حالات روحی نیز ارث می برند. ✨مثلا پدر و مادری كه شجاع، پاكدامن، با اراده و متدین هستند، نقش بسیار در انتقال این صفات به فرزندان خود دارند. 💥و به عكس اگر ترسو، ناپاك، سست اراده و بی بندوبار باشند، مسلماً زمینه ساز این صفات در فرزندان خود خواهند شد، برای توضیح بیشتر به ذكر یك آیه و چند روایت می پردازیم: 🌹۱- در قرآن می خوانیم كه حضرت نوح علیه السلام در مورد قوم گنهكار خود چنین نفرین كرد: «پروردگارا! احدی از آنان را روی زمین زنده مگذار، چرا كه اگر آنها را زنده بگذاری، بندگانت را گمراه می كنند و جز نسلی فاجر و كافر بوجود نمی آورند. » [۱] 👈این آیه اشاره به قانون وراثت می كند كه پدر و مادر ناپاك موجب ایجاد فرزند ناپاك خواهند شد. 🌹۲- در زیارت مطلقه امام حسین علیه السلام وبعضی از زیارت های دیگر خطاب به امامان علیهم السلام می خوانیم: «أشهد أنّك كنتَ نوراً فی الأصلاب الشّامِخة و الأرحام المطهّرة لم تُنَجّسكَ الجاهلیّة بِاَنجاسها و لم تُلبسك من مُدْلَهمّات ثیابها» «گواهی می دهم كه تو نوری بودی در پشت های بلند مرتبه و در رحم های پاك، دوران جاهلیت بوسلیه پلیدی هایش تو را آلوده نساخت و تیره گی های جامه هایش را بر تن تو نكرد. » 🌕این عبارت معروف در زیارتنامه ها، اشاره به طهارت و پاكی پدران و مادران امامان معصوم علیهم السلام دارد كه آنها از هر نظر پاك بودند و قداست و پاكی را به ارث برده اند. 🌹۳- رسول اكرم صلی الله علیه و آله می فرمایند: «الشَّقِيُّ شَقِيٌّ فِي بَطْنِ أُمِّه‏ و السَّعيدُ سَعيدٌ في بَطنِ امِّه‏» [۲] «انسان تیره بخت در رحم مادرش تیره بخت است و انسان سعادتمند در رحم مادرش سعادتمند است. » یعنی انسان زمینه های سعادت و شقاوت را از والدین به ارث می برد. ♦️پس چقدر بجاست که قبل از ازدواج با انتخاب فردی صالح و سالم برای ازدواج، به فکر داشتن نسلی سالم و صالح باشیم. 📒انك ان تذرهم یضلوا عبادك و لا یلدوا الا فاجراً كفاراً» نوح / ۲۷ 📕 نهج الفصاحه، ص ۳۷۵، بحار، ج ۳ ص ۴۴ https://eitaa.com/joinchat/1965162593Cbe8736d84c
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🔯🗺👿 برنامه شیطانی‌ یهود برای جهان (قسمت اول) 💡 اگرچه که طرح اهریمنی یهود برای جهان در سال ۱۸۹۷ م (۱۲۶۶ ش) در شهر «بال» سویس برملا شد، ولی سابقه آن به ۲۵ قرن پیش بازمی‌گشت و منشأ آن نیز این عقیده انحرافی و نژادپرستانه است که «یهودیان آفریده شده‌اند تا بعد از آنکه مصیبت‌های اسارت بابلی به برکاتی مبدل شد، قوم برگزیده (یهود) به این سرنوشت دست یابد و حکومت جهانی را تحقق بخشد.» 👺 حکومتی جهانی یهود همان اوتوکراسی (=خودسالاری) از نسل داود است و دیگر اقوام و ملل، علی‌رغم اختلافات دینی، نژادی، زبانی، جغرافیایی و رنگ پوست، حیواناتی بیش نیستند که باید همواره در خدمت قوم برگزیده یهود بسان بردگانی بی اختیار قرار گیرند. (۱) 🕎 طرح حکومت جهانی یهود که توسط نمایندگان صهیونیزم جهانی امضا شد به «پروتکل‌های یهود» مشهور شد. بخشی از آن پروتکل‌های بیست و چهار گانه بدین شرح است: 💪🏼 به اعتقاد ما حق یعنی اعمال زور. واژه حق واژه‌ای ذهنی است که به هیچ وجه جنبه عینیت به خود نمی‌گیرد. در نظام سیاسی ما حق این چنین تعبیر می‌شود: هر آنچه را که می‌خواهم به من بده؛ زیرا من از تو قوی‌ترم. نیازی نیست که ثابت کنم حق از آن کیست! 👹 تنها به یاری یک فرمانروای مستبد و سختگیر می‌توانیم طرح‌‌هایی را که در پیش داریم به مرحله اجرا درآوریم ... بدون یک حکومت مطلقه مستبد، تمدن نمی‌تواند به حیات خود ادامه دهد. 💅🏼 به وسیله زنان صهیونیست، مردان غیر صهیونیست را در عشرتکده‌ها و محل‌های عیّاشی به فساد اخلاقی می‌کشانیم و آنها را از جاده عفّت و پاکدامنی منحرف می‌سازیم. (ادامه دارد) ⬅️ نهضت انتظار و انقلاب اسلامی سطح ۳، ص: ۲۶ (۱). ر. ک. پروتکل‌های دانشوران صهیون، عجاج نویهض، ترجمه حمیدرضا شیخی، ص ۳۱- ۳۲. 🏷 https://eitaa.com/joinchat/1965162593Cbe8736d84c
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
 ۳۸ - محبوب ترین خلایق نزد خداوند:  دعا کننده برای مولای ما صاحب الزمان (علیه السلام) وبرای تعجیل فرج وظهور آن جناب محبوب ترین افراد نزد خدای تعالی است، زیرا که او به عموم مؤمنین نفع رسانیده، ونیز شادمانی وسرور را بر ائمه اطهار وخاندان رسول اکرم (صلی الله علیه وآله وسلم) وارد ساخته است.  شیخ اقدم ثقة الاسلام محمد بن یعقوب کلینی (رحمة الله) در اصول کافی به سند موثقی از حضرت ابی عبد الله صادق (علیه السلام) روایت کرده که رسول خدا (صلی الله علیه وآله وسلم) فرمود: خلایق عیال خداوند هستند، پس محبوب ترین افراد نزد خداوند آن است که به عیال خداوند نفع رساند وخاندانی را مسرور نماید(۸۹۲).  و نیز به سند مرسلی از حضرت ابو عبد الله صادق (علیه السلام) آمده که فرمود: از پیغمبر اکرم (صلی الله علیه وآله وسلم) سؤال شد: محبوب ترین مردم نزد خداوند چه کسی است؟ فرمود: سودمندترین افراد به حال مردم(۸۹۳).  می گویم: سرور وشادمانی پیغمبر اکرم (صلی الله علیه وآله وسلم) وامامان (علیهم السلام) به دعاکردن برای حضرت قائم (عجّل الله فرجه)امری روشن وواضح است. واما سودمندی این دعا به تمام مؤمنین بلکه همه اهل عالم، به دو وجه بیان می شود:
"اول: آنچه در بخش چهارم - حرف نون - گذشت که تمام اهل عالم به ظهور آن حضرت نفع می برند، پس دعا برای تعجیل آن، سود رسانی به اهل جهان است.  دوم: در مکرمت چهل وچهارم آمد که خداوند متعال به برکت دعا کنندگان برای فرج وظهور آن حضرت، عقوبت را از اهل زمین دور می سازد، ان شاء الله تعالی.  ۳۹ - گرامی ترین خلایق نزد رسول خدا (صلی الله علیه وآله وسلم):  از آنچه در مکرمت بیست ویکم گفته شد که دعا کننده برای مولی صاحب الزمان (علیه السلام) از برادران پیغمبر (صلی الله علیه وآله وسلم) می باشد، این مکرمت نیز استفاده می شود، چون واضح است که برادران آن حضرت، گرامی ترین افراد نزدش می باشند.  و نیز مؤید این معنی روایتی است که در بحار به سند خود از رفاعة بن موسی ومعاویه بن وهب از حضرت امام صادق (علیه السلام) آورده که: رسول خدا (صلی الله علیه وآله وسلم) فرمود: خوشا به حال کسی که قائم اهل بیتم ا دریابد در حالی که پیش از قیامتش به او اقتدا کرده باشد، دوست او را دوست بدارد واز دشمنش بیزاری جوید وولایت امامان (علیهم السلام) هدایت کننده پیش از او را داشته باشد. آن ها رفقای من واهل دوستی ومودت من وگرامی ترین افراد امتم بر من می باشد (به روایت رفاعه) وگرامی ترین خلق خدا نزد من(۸۹۴)."
"چون دعا برای فرج وظهور آن حضرت از اقسام اقتدا کردن به او است، چنان که در حدیث ولادتش آمده که خودش برای این امر دعا کرد وگفت: اللهم انجزلی وعدی، واتمم لی امری وثبت وطاتی واملا الارض بی عدلا وقسطا؛ پروردگارا! وعده مرا تنفیذ کن وامر (قیام) مرا به اتمام رسان وگام هایمان را استوار گردان وزمین را به واسطه من پر از عدل وداد بنمای(۸۹۵).  و در کمال الدین از عبد الله بن جعفر حمیری است که گفت: از محمد بن عثمان عمری پرسیدم: آیا صاحب این امر را دیده ای؟ گفت: آری. وآخرین باری که او را دیدم، کنار بیت الله الحرام بود، در حالی که گفت: بار خدایا! آنچه به من وعده داده ای، تنفیذ کن(۸۹۶).  و نیز در همان کتاب از عبد الله بن جعفر حمیری است که گفت: از محمد بن عثمان عمری می گفت: آن حضرت (علیه السلام) را دیدم که به دامن کعبه - رکن مستجار - چنگ زده بود ومی گفت: خدایا! از دشمنانم انتقام بگیر(۸۹۷).  ۴۰ - داخل شدن به بهشت به ضمانت رسول خدا (صلی الله علیه وآله وسلم):  دلیل بر این - اضافه بر آنچه قبلا گذشت که این دعا مایه شفاعت است - روایتی است که صدوق در خصال مسندا آورده که رسول خدا (صلی الله علیه وآله وسلم) فرمود: هرکس پنج چیز را برای من ضامن شود، بهشت را برای او ضمانت کنم. گفته شد: یا رسول الله! آن ها چیست؟ فرمود: نصیحت برای خداوند (عزّ وجلّ) ونصیحت (وخیر خواهی) برای رسول او، ونصیحت برای کتاب خدا، ونصیحت برای جامعه مسلمین(۸۹۸)."
 ۴۰ - داخل شدن به بهشت به ضمانت رسول خدا (صلی الله علیه وآله وسلم):  دلیل بر این - اضافه بر آنچه قبلا گذشت که این دعا مایه شفاعت است - روایتی است که صدوق در خصال مسندا آورده که رسول خدا (صلی الله علیه وآله وسلم) فرمود: هرکس پنج چیز را برای من ضامن شود، بهشت را برای او ضمانت کنم. گفته شد: یا رسول الله! آن ها چیست؟ فرمود: نصیحت برای خداوند (عزّ وجلّ) ونصیحت (وخیر خواهی) برای رسول او، ونصیحت برای کتاب خدا، ونصیحت برای جامعه مسلمین(۸۹۸).  می گویم: نصیحت، خیر خواهی است. وتردیدی نیست که تمام اقسام پنج گانه فوق با دعا کردن برای تعجیل فرج مولایمان صاحب الزمان (علیه السلام) حاصل می شود، زیرا که با ظهور آن حضرت غم وناراحتی از اولیای خدا بر طرف شده ورسول خدا (صلی الله علیه وآله وسلم) مسرور گشته واحکام کتاب الهی آشکار شده. ودین خدا بر جهان، غالب وفرج برای جامعه مسلمین حاصل خواهد گشت.  ۴۱ - مشمول دعای رسول خدا (صلی الله علیه وآله وسلم):  در احتجاج آمده که رسول اکرم (علیه السلام) پس از یاد کردن ائمه اطهار (علیهم السلام) دست های خود را به دعا برداشت وگفت: خدایا! دوست بدار هرکس خلفای مرا دوست بدارد وولای امامان امتم را پس از من داشته باشد، ودشمن بدار هر آن که با آن ها دشمنی کند، وهرکه آن ها را یاری کند یاری اش کن وهرکس خواریشان را بخواهد خوارش گردان...(۸۹۹).
و بدون شک دعا برای مولی صاحب الزمان (علیه السلام) موالات ویاری آن حضرت وتمام امامان بر حق (علیه السلام) است.(وچنین کسی مشمول دعای خیر رسول الله خدا (صلی الله علیه وآله وسلم) می شود). مطالب دیگری که دلالت بر این معنی دارد نیز خواهد آمد، ان شاء الله تعالی.  ۴۲ - آمرزش گناهان ومبدل شدن سیئات به حسنات:  بر این امر دلالت می کند روایتی که شیخ احمد بن فهد حلی (رحمة الله) در کتاب عدة الداعی از رسول اکرم (صلی الله علیه وآله وسلم) آورده که فرمود: هیج قومی به ذکر خدای (عزّ وجلّ) ننشینند مگر این که فرشته ای از آسمان ها آنان را آواز دهد که: برخیزید! به تحقیق که سیئات شما مبذل به حسنات شد وهمگی تان آمرزیده شدید(۹۰۰).  وجه دلالت این که: دعا برای مولایمان صاحب الزمان (علیه السلام) از اقسام ذکر خداوند است، پی در هر جلسه ای که مؤمن برای مولایش دعا کند به این مکرمت نائل گردید است. دلیل بر این که یاد آن حضرت از اقسام ذکر خدا است، روایتی است که در وسائل وکافی از حضرت ابی عبد الله صادق (علیه السلام) آمده که فرمود: هر آن گروه که در جلسه ای گرد هم آیند وذکر خدا نکنند واز ما یاد ننمایند، جز این نیست که آن مجلس روز قیامت مایه حسرت آن ها خواهد بود.  سپس فرمود: ابو جعفر (علیه السلام) می فرمود: ذکر ما از (اقسام) ذکر خدا است ویاد دشمنان ما را (مصادیق) یاد شیطان می باشد(۹۰۱).
 ۴۳ - وسیله تأیید خداوند در عبادت:  مداومت در دعا برای مولایمان صاحب الزمان (علیه السلام) سبب می شود که خداوند متعال انسان را در عبادت تأیید می نماید، دلیل بر آن روایتی است در عدة الداعی از پیغمبر اکرم (صلی الله علیه وآله وسلم) آمده فرمود: خداوند سبحان فرمود: هرگاه بدانم که اشتغال به من در بنده ام غالب است، شهوتش را در سؤال ومناجات خودم قرار می دهم، وهرگاه بنده ام چنین شد، پس اگر خواست اشتباه کند بین او واشتباه کردنش حایل شوم. حقا که آنان اولیای من هستند، حقا که آنان قهرمانان اند(۹۰۲).  بیان دلالت این که: همان طور که آیات وروایات دلالت دارند، دعا از مهم ترین اقسام عبادت ها می باشد وشکی نیست که ارزنده ترین وعظیم ترین انواع دعا آن است که برای کسی باشد که خداوند حقش را بر تمام خلایق واجب ساخته، وبه برکت وجود او فیض به همه موجودات رسیده است. ونیز بدون تردید مراد از اشتغال به خداوند، مشغول بودن به عبادت او است، وهمان است که مداومت بر آن سبب می شود که خداوند انسان را در عبادت تأیید ومدد نماید واو را از اولیای خود قرار دهد. نتیجه این که: مواظبت ومداومت در دعا برای مولایمان صاحب الزمان (علیه السلام) ودرخواست فرج وظهور آن حضرت از خداوند موجب حصول این فایده عظیم می گردد. بنابراین بر اهل ایمان لازم است که در هر زمان ومکان به این امر اهتمام ورزند.
 و از اموری که مناسب ومؤید این مطلب است این که: برادر عزیز ایمانی فاضل مؤید به تأیید سبحانی، آقا میرزا محمد باقر اصفهانی(۹۰۳) - که خداوند بر بزرگی اش بیفزاید وآنچه آرزومند است به او عنایت فرماید - همین روزها برایم نقل کرده که: شبی از شب ها در خواب - یا بین خواب وبیداری - مولایم امام همام حضرت امام حسن مجتبی (علیه السلام) را دیدم که نزدیک به این تعبیر، فرمود: بر منبرها به مردم بگویید وبه آن ها امر کنید که توبه کنندوبرای فرج وتعجیل ظهور حضرت حجت (علیه السلام) دعا نمایند، واین دعا مثل نماز میت نیست که واجب کفایی باشد وبا انجام دادن آن از سوی بعضی از مکلفین از سایرین ساقط گردد، بلکه مانند نمازهای یومیه است که بر تمام مکلفین واجب است آن را انجام دهند.  ۴۴ - دفع عقوبت اهل زمین:  خداوند متعال به برکت دعا کنندگان برای مولایمان صاحب الزمان (علیه السلام) عذاب وعقوبت را از اهل زمین دفع می نماید. تقریر این مطلب دو گونه است:  اول: در آخر حدیث قدسی که از عدة الداعی قبلا آوردیم چنین است:... آن هایند که اگر خواسته باشم رمین را به کیفر وعقوبت هلاک گردانم، به خاطر آن قهرمانان از آن ها (اهل زمین) دفع نمایم(۹۰۴).
"دوم: در کمال الدین به سند خود از حضرت ابو جعفر باقر (علیه السلام) آورده که فرمود: زمانی بر مردم خواهد رسید که امام آن ها از ایشان غایب شود، خوشا به حال آنان که در آن زمان بر امر ما پایدار بمانند. کم ترین چیز از ثواب که به آن ها رسد این که: خداوند متعال به آن ها ندا کند: بندگان وکنیزان من! به سر من وایمان آوردید وغیب مرا تصدیق کردید. پس بشارت باد شما را به ثواب نیک از من. ای بندگان وکنیزانم! حقا که از شما قبول می کنم وشما را عفو می نمایم وشما را می آمرزم. وبه شما، بندگانم را از باران سیراب گردانم وبلا را از آن ها دفع نمایم. اگر شما نبودید عذابم را بر آن ها نازل می کردم...(۹۰۵).  وجه استشهاد برای بیان مقصود این که: اهتمام ومداومت در دعا برای حضرت صاحب الزمان (علیه السلام) سبب پایدار ماندن بر سنت وشیوه امامان (علیهم السلام) است، وبدین ترتیب وسیله ای می شود برای رسیدن به این مکرمت ارزنده.  📖۴۵ - ثواب کمک ویاری مظلوم:🔆💫🔆💫🔆💫🔆 🔰♻️🔰♻️📗قسمت5⃣1⃣1⃣
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
امام زمان 002.mp3
2.96M
✍️چرا دلمان برای امام زمان تنگ نمیشود؟ چرا داشتنش، آرزوی حقیقی ما نیست؟ ❣️رسیدن به دلتنگی و انتظار؛ مسیری است، که باید آنرا با...؟؟...پیمود https://eitaa.com/joinchat/1965162593Cbe8736d84c
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا