فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⭕️ یکی از دریافتکنندگان واکسن که یکتنه، کل آرزوها و دعاهای آنتونی فائوچی و بیل گیتس را مستجاب کرده است
@montazeran60
6.92M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
⭕️افشای ماهیت واکسنهای کرونا از زبان #دکتر_کریستین_نورثروپ
⚠️محتویات آمپولهایی که بعنوان واکسن کرونا معرّفی شدهاند:
❌❌میکروچیپ، سلّولهای حیوانات، جنین مردهء انسان، جیوه، آلومینیوم، انگلها، اکسید گرافن، موادّشیمیایی و سموم دیگر است
⚠️⚠️ اهداف: تغییرژنتیک انسانها، تسلّط وبردگی، سرطان زایی گسترده، تولید انواع بیماریهای جدید لاعلاج و سخت علاج، افزایش فروش داروها ولوازم جانبی پزشکی بهداشتی،
افزایش منافع و ثروت اندوزی،
کشتارمردم و درآمدزایی از فروش قبر و هزینههای جانبی و...
✡ قصد مافیای جهانی، تبدیل بشر به بردههای بدون تفکّر، بدون احساسات وبدون اعتراض برای حقوق اوّلیهء خود(آزادی، اختیار، سلامتی، امنیّت، احترام و آرامش) است
⚠️ واکسنهای کذایی کرونا، DNA(ژنتیک) انسانها را تغییر خواهدداد. بدن بعد از تزریق آمپول مرگ، به حالت قبل باز نخواهدگشت
☠ بیل گیتس سال۹۹ درخواست ثبت اختراعی را کرد که شمارهءآن ۰۶۰۶۰۶ بود، یعنی نماد ۶۶۶ شیطان پرستان
⛔️تست دادن،ماسک زدن و واکسم زدن را متوقّف کنید
👈هیولای کرونا،همان سرماخوردگی و آنفلوآنزاست.
👈همهگیری ای نبوده ونیست
👈کرونابی واقعی با واکسن ها شروع میشود
@montazeran60
15.14M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
⭕️ صحبتهای این مرد شجاع در مقابل ساختمان وزارت بهداشت
@montazeran60
25.58M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
📹 #انیمیشن های ترسناک و تآثیر مخرب بر کودکان
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴اطلاع و #پیگیری_مستمر ولی فقیه نسبت به مشکلات موجود در جامعه…
♦️حتما ببینید
⭕️ یک حمله G5 سبب شد، کارتهای اعتباری سوخت از کار بایسته...
از کجا معلوم یک حمله G5 دیگه قلب تو را از کار نندازه؟
از کجا معلوم یک حمله G5 دیگه مغز تو را از کار نندازه؟
من خوشحالم که به آینده میروم...
با ما به آینده بیایید...
✍ وقتی پمپ بنزین با دکل های 5G هک می شود اما قرار نیست با واکسن های مرگ ، انسان ها هک و بیمار و حذف و ریست و تحت کنترل قرار نگیرند اما نکته بد ماجرا اینه که قبل از دکل های 5G حماقت و سفاهت و ندیدن حق و مجذوب شدن به ظواهری غیر واقعی از حق که باطنی از حقیقت و حق ندارند ، ذهن ما را هک کرده است وقتی مسئولین آشکارا پروژه های آخرالزمانی گلوبالیست ها را در ایران اجرا می کنند اما ما به جای بازخواست و مطالبه گری با توجیهات و توهمات ، جان بقیه الله اعظم را به درد می آوریم و از کنار این همه جنایات واکسیناسونی مسئولین به سادگی می گذریم چرا که حاج آقا رییسی چون انقلابی است حق دارد با واکسن ها و طرح ها و قوانین گلوبالیستی مردم خود را سلاخی کند باور کنید حضرت امام زمان را هم پای این دولت به ظاهر انقلابی فدا می کنیم چه برسد به مردم بی پناه که به پای این دولت فدا می کنیم اما ریسی در زمینه تزریق واکسن های مرگ و بیولوژیکی و قوانین گلوبالیستی چه باید می کرد که نکرده تا وجدان ما به درد بیاید باور کنید مرکزیت حکومت امام زمان بر حسب صلاحیت ها به مردم جنوب عراق داده شده وگرنه ایران به قول معروف شیعه خانه امام زمانه اما چه شیعه خانه ای و چه شیعه هایی هستیم که قلب امام زمان را به درد می آوریم
#بنزین
#نفوذ عمال صهیونیست در دولت و وزارت بهداشت رئیسی جدیست
#نفوذ_جریانی که در زمان آل فریدون به تمامی لایه ها گسترش یافته ، باید نابود شود‼️
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⭕️فرق دو رئیس جمهور!
❌یکی بنزین رو ۳ برابر کرده بود و به مردم پوزخند میزد!
✅یکی بنزین زدن مردم یک روز مختل شده، نه تنها وزیرش عذرخواهی میکنه، بلکه خودشم شخصا میره به پمپ بنزینها سر میزنه!
✅بله! فرق داره به کی رأی بدیم.
#بنزین
#رئیسی
#دولت_انقلابی
7.26M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
❤️ شما معشوق خدا هستی!
🔻باورت میشه؟!
#استاد_پناهیان
@montazeran60
🔰 پمپ بنزین در جبهه؛
این جایگاه ها در مسیر آبراه های اصلی ایجاد می شد و نقش پمپ بنزین را داشت.
هر قایقی که عبور می کرد، در صورت نیاز به سوخت، بشکه خالی خود را می گذاشت و بشکه پر را همراه می برد.
برخی یگان ها برای قایق های خود و برخی رده های تدارکاتی مانند، مراکز پشتیبانی برای همه یگان ها این جایگاه ها را ایجاد می کردند.
حکایت شنیدنی علامه جعفری از جشن غدیر
مرحوم علامه محمد تقی جعفری نقل می کرد:
یکی از نوه های مرحوم مورخ الدوله سپهر نویسنده کتاب ناسخ التواریخ به منزل ما آمد و اظهار داشت در شب عید غدیر در منزلی در شمال تهران، جشنی برقرار است و علاقه مندم شما هم در آن شرکت کنید. گفت: در این جشن تعداد زیادی از رجال لشکری و کشوری هستند. من تصور می کنم که اگر شما تشریف بیاورید و در آن محفل، مطالبی نیز بفرمایید مؤثر واقع شود.
محل برگزاری جشن،منزلی بزرگ و تقریبا جنگل مانند بود و بخش هایی از آن،به صورت آب نماهای بسیار بزرگ بود و به هرحال،باغی بود که کمتر نمونه آن را دیده بودم. وارد جلسه شدیم. دیدم سالنی بسیار بزرگ است که انواع و اقسام میوه ها و شیرینی ها جهت پذیرایی از حضار در آن چیده شده است. در ادامه برنامه برخی از اینها آمدند و در وصف امیرالمؤمنین حضرت علی(علیه السلام) اشعاری خواندند.برخی از شعرها خوب بود و برخی نیز سطحی نداشت...
من دیگر خسته شده بودم و بنا داشتم که بلند شوم که از در مجلس سیّدی با ظاهری بسیار ساده وارد شد و حتی کفش خود را برداشت و به داخل آورد که البته در آنجا این کار، خلاف عادت بود و پیدابود که صاحب مجلس و تعدادی دیگر ناراحت شده اند.
عموم حضار به سید نگاهی تحقیر آمیز داشتند. کسی به او احترامی نگذاشت، ولی من در مقابلش به احترام برخاستم و او نیز سری تکان داد. سید،جوان بود و با یک طمأنینه و اطمینان خاصی بر روی زمین نشست و کسی هم تعارف نکرد که روی صندلی بنشیند.
بالاخره نوبت به اشعرالشعرا رسید و از او دعوت کردند که بیاید و اشعارش را بخواند. این شاعر با یک طمطراقی آمد و شروع به قرائت اشعار نمود.
وقتی بیت اول را خواند هر چند بد نبود ولی سید یک اشکال جدی به آن وارد کرد. اشعرالشعرا محل نگذاشت و بیت دوم را خواند. دوباره سید ایراد گرفت. شاعر همچنان توجه نمی کرد. وقتی بیت سوم را خواند،سید گفت: این هم اشکال دارد. شاعر عصبانی شد و گفت: چرا؟ سید گفت: خوب،این را اول می پرسیدی. الان برایت توضیح می دهم.
سید بحثی از معانی بیان و صنایع ادبی را به صورت خیلی خلاصه بیان کرد... دیدم که دریایی است بیکران... چند نفر از حضار آمدند و احترام کردند و به زور سید را به بالای مجلس بردند.
در این هنگام یکی از حضار به سید گفت: اولا خوش آمدید، هر چند که نمیدانیم چطور آمدید. دوم این که آیا خودتان هم شعر می گویید؟ سید گفت: گاهی اوقات. گفتند: می شود یکی از سروده های خود را بخوانید؟ گفت: آری و حتی میتوانم همین الان شعر تازه بگویم. گفتند: پس بفرمایید. گفت: نه، چرا که ممکن است بگویید این اشعار را قبلا گفته ای. شما بگویید که چه بسرایم؟
اینها با حالت اعجاب آمیز نگاهی به یکدیگر کردند و گفتند: غزلی بگویید در مدح امیرالمؤمنین(علیه السلام)که دو بیت اول عاشقانه باشد و بیت سوم این باشد که اگر حضرت علی (علیه السلام) به خاری نگاه کند،گلستان می شود و بیت چهارم این باشد که اگر معصیت کاران عالم حتی فرعون توسل به علی پیدا کنند بهره مند می شوند. خلاصه، محدوده را برای او خیلی تنگ کردند.
سید قبل از شروع نگاهی به حضار کرد که کسی اشعار او را ننویسد. من زیر عبا خودکار و کاغذ را آماده کردم تا اشعار را یادداشت کنم. فهمید اما اعتراضی به من نکرد. سید شعر را این گونه آغازک کرد:
گر شمیمی ز سر طرّه جانان خیزد
تا قیامت ز صبا رایحه جان خیزد
والهام من که چو ازخواب تو بیدار شوی
زچه رو از سر چشمان تو مژگان خیزد؟
علی عالی اعلا که ز بیم نهلش
روح از کالبد عالم امکان خیزد
گر به خاری کند از قاعده لطف نظر
از بن خار، دو صد روضه رضوان خیزد
گر زند دست به دامان ولایش فرعون
از لحد با دو کف موسی عمران خیزد
داورا! دادگرا! جانب "جدّا" نظری
کز پی مدح تو چون بحر به طوفان خیزد
...
معلوم شد که اسمش جدّا و قمی است.
پس از خواندن شعر، سید خطاب به حاضران گفت: آقایان! علی(علیه السلام) از این جلسات که دور هم بنشینید و انواع غذاها را بخورید و چند بیت هم شعر بخوانید راضی نیست. علی مرد است و مردان را دوست دارد. اگر مرد هستید و مردانگی دارید بروید سراغ محرومان، دردمندان و فقرا. یعنی همان کسانی که مورد عنایت علی بودند. اینجا نشستهاید و غذاها، شیرینیها و شربتهای خوشمزه میخورید بعد میروید خانه و فکر میکنید که در مدح علی شعر گفتهاید. صریح بگویم که باید وضعتان را عوض کنید و بروید سراغ محرومان جامعه.
این را گفت و کفش خود را برداشت و از مجلس بیرون رفت.
پس از رفتن او تا مدتی همه بهت زده بودند... آن شب شاهد بودم که تعدادی از آنها بسیار گریه میکردند. آقای سپهر، بعدها میگفت: تعدادی از آنها زندگیشان را تغییر دادند و رفتند و به رسیدگی به محرومان پرداختند.
ابن سینای زمان ص ۹۷-۱۰۲.