eitaa logo
🌼 منتظران ³¹³ 🌼
181 دنبال‌کننده
16.4هزار عکس
18.1هزار ویدیو
304 فایل
⸤ بسم‌رب‌الشھداء🌿'! ⸣ • . "هل‌من‌ناصرینصرنـے❔" 🌱|مۍشنوے‌رفیـق؟! امام‌زمـ؏ـانمون‌یـٰارمۍطلبـد♥️!(: ــــــ ـ🌼. ا شروط: @Shartha60 !
مشاهده در ایتا
دانلود
بسم الله الرحمن الرحیم در اوایل سال جاری مراسم رژه مومیایی ها در مصر برگزار شد که بنده مفصل بدان پرداختم. اینبار با چندساعت تاخیر از برگزاری این مراسم جدید اطلاع یافتم. با اینحال تصمیم نداشتم به تحلیل مراسم بپردازم. اما چون دیدم که دیگر کانال ها آنگونه که باید و شاید به مراسم حداقل از جنبه آیینی آن نپرداختند. بنده به اصرار چندتن از دوستان و خوانندگان، توضیح مختصری در مورد این مراسم ارائه و مراسم را از جنبه آیینی و زمان برگزاری آن تحلیل می نمایم. بنابراین در این تحلیل مختصر قرار نیست به بررسی جزئیاتی نظیر تعداد اجرا کنندگان و یا نوع لباسشان و امثال این مسائل بپردازم. ابتدا توضیحی در مورد مراسم اوپت : 👇 {ماه بعد (ماه دوم در گاهشماری مصریان) زیر نفوذ جشن اوپت ۱ (opet)، در ارتباط با فرعون و پدر مقدس او آمون ۲ (_رع) بود. در این جشن پادشاه بایستی به معبد القصور (همان معبد لوکسور) در طیوه می رفت تا قدرت شاهی کسب کند. تا پایان پادشاهی جدید، این رویداد به بخشی از ایدئولوژی رسمی پادشاهی بدل شد و احتمالا مطابق روش مرسوم، تاجگذاری را نیز شامل می شد.}(دین های دنیای باستان سارا ایلز جانستون ص ۲۴) {...با اطمینان می توان گفت در پایان امپراطوری جدید، جشن های مهمی برگزار می شده که در آن ها، تماشاچیان شاهد انتقال ایزد آمون از 👈کارناک تا القصور (لوکسور) یا شاهد حرکت او در رود نیل به سوی غرب و رسیدن او به دیرالبحری (جشن دره) یا مدینه حابو (جشن اوپت) بوده اند. در این روزها به شرکت کنندگان خبرهای غیبی اعطا می شده است. }(کتاب دین های دنیای باستان سارا ایلز جانستون ص 25) {جشن اوپت برای آمون در کارناک، در دومین و سومین ماه سیلاب (تقریبا پایان ژوئن) قایق آمون به سوی جنوب و معبد خدا در القصور سفر می کرد. مراسم شادمانی که بر دیوارهای معبد القصور ثبت شده شامل راه پیمایی های مفصل، گاه با قایق، است. عناصر این راه پیمایی هنوز هم در جشن شیخ ابوالحجاج در القصور که مربوط به سده دوازدهم است. باقی مانده، و قایق یا بود او هنوز از بین خیابان های القصور و در مولد بهاره او حمل می شود. }(کتاب دین های دنیای باستان سارا الیز جانستون ص ۱۰۸) نکته ۱ : در مورد جشن اوپت می توانید در لینک زیر توصیحات تکمیلی را مطالعه نمایید : 👇 https://en.m.wikipedia.org/wiki/Opet_Festival نکته ۲: آمون یا آمون رع، ایزدی غیر از رع معروف است. آمون را یونانیان همتای زئوس دانسته اند. بنابراین وی یک ایزد خورشیدی نمی باشد. برای اطلاعات بیشتر می توانید لینک زیر را مطالعه نمایید. https://en.m.wikipedia.org/wiki/Amun نکته ۳: همانگونه که ملاحظه نمودید موعد جشن اوپت تقریبا در پایان ماه ژوئن یعنی در تابستان بوده است و با زمان بازگشایی خیابان ابوالهول در مصر در این برهه ارتباطی ندارد. نکته ۴: معبد القصور همان معبد لوکسور است که در خبر آمده بود. برای اطلاع بیشتر لینک زیر را مطالعه نمایید: 👇 https://en.m.wikipedia.org/wiki/Luxor_Temple نکته ۵: جشن دره هم که به جشن اوپت شباهت دارد در ماه دهم گاهشمار مصری انجام می شده است که باز زمان آن در فصل بهار می شود و ارتباط چندانی با مراسم فوق ندارد. ادامه دارد...
ادامه...👇 🔶اگر قرار بر تحلیل ظاهری باشد. در مراسم افتتاحیه خیابان ابوالهول، جشن اوپت برگزار شد که سابقا در این جشن فرعونان مصر قدرت خویش را از آمون می گرفتند. بنابراین باید این افتتاحیه را به نوعی تاج گذاری فرعون جدید مصر ژنرال السیسی دانست. اما گفته شد که زمان برگزاری مراسم افتتاحیه خیابان ابوالهول در مصر با عید سوکاریس (عید اوزیریس، ایزد دنیای زیرین و داور مردگان ) تقریبا در یک‌ بازه زمانی است. به فقرات زیر توجه نمایید : 👇 { سوکاریس. در نیمه دوم ماه نوامبر برگزار می شد. در بزرگداشت صورتی از اوزیریس مرتبط با افزایش باروری. مراسم آن شامل مناسک «شیار زدن خاک»، ساختن و دفن کردن ذرت_ مومیایی، و راه پیمایی های قایق سوکاریس بود. }(کتاب دین های دنیای باستان سارا جانستون ص 108) ملاحظه نمودید که زمان جشن سوکاریس در نیمه دوم ماه نوامبر است. افتتاحیه خیابان ابوالهول نیز درست در همین بازه زمانی یعنی در 25 نوامبر انجام شده است. در کتاب تاریخ هرودوت آنجا که وی جشن ها و اعیاد مصریان باستان را نقل می نماید به نکته جالبی در مورد جشن اوزیریس اشاره می نماید که توجه شما را بدان جلب می نمایم: 👇 {61: این بود آن چه که در بوتسیاس می کنند؛ در مورد چگونگی برگزاری جشن ایزیس در بوزیریس پیس از این سخن گفتم. گفتم که پس از قربانی، دهها هزار نفری که از زن و مرد گرد آمده اند به سینه زنی می پردازند. به افتخار کدام خدا چنین می کنند? به من اجازه نداده اند چیزی بگویم. 85 برخی از مردم کاریا که در مصر زندگی می کنند از این نیز فراتر می روند زیرا پیشانی خود را با خنجر می شکافند که این خود نشان می دهد مصری نیستند و خارجی هستند. 62: وقتی برای قربانی کردن در سائیس گرد می آیند، همگی در شب چراغ روشن می کنند و در اطراف خانه های خود می گذارند. این چراغ ها بشقابهایی هستند پر از نمک روغن با فتیله ای شناور روی آن تمام شب می سوزد. این جشن را «عید چراغ ها» می نامند. 87 مصریانی که مستقیما در مراسم شرکت نمی کنند و به تماشا می ایستند نیز چراغ هایشان را روشن می کنند و حتی کسانی که به سائیس نرفته اند در سراسر مصر چراغ می افروزند. این چراغانی همگانی برای چیست و در آن شب برای کدام خدا چنین می کنند? در این باره متن مقدسی وجود دارد.} (تاریخ هرودوت کتاب دوم بند 61 و 62) نکته مهم: مرحوم ثاقب فر مترجم فرهیخته کتاب تاریخ هرودوت در دو پی نوشتی که بر این دو بند از تاریخ هرودوت دارند به نکات جالبی اشاره می نمایند. : 👇 {85: پیداست که منظور اوزیریس است. در عصر سفلی عید (عزای بزرگ) اوزیریس به جشن ایزیس تبدیل شد. 87: هدف از روشن کردن چراغ در آیین تدفین مصریان، دور کردن ارواح مردگانی بود که شب سرگردان مانده بودند؛ در این جا منظور جشن های اوزیریس است. هرودوت بعدا خواهد گفت که دریاچه مقدس معبد سايیس صحنه مراسم خاص برانگیختن «شور» خداست. }(تاریخ هرودوت چاپ اساطیر جلد اول کتاب دوم ص 331) همانگونه که ملاحظه نمودید جشن اوزیریس تقریبا در نیمه دوم ماه نوامبر با روشن کردن چراغ ها همراه بوده است که از این جنبه به حنوکای یهودیان شباهت دارد. مصریان باستان در طول سال چندین جشن داشتند که با روشن کردن چراغ همراه بوده است. یکی از این جشن ها مربوط به اوزیریس بوده است. جالب است که بخشی از این جشن ها به مرور زمان به روم باستان نیز انتقال یافته بود. به نظر بنده احتمالا بخشی از اعمال عید ملی حنوکا که توسط خاخام ها وضع شده است تقلید از اعیاد رومیان بوده که در آن زمان بر یهودیان استیلا داشته اند. و این اعمال به طریق اولی خود ریشه در مصر باستان داشته است که بنی اسرائیل چند قرن در آن ساکن بوده اند‌. در لینک زیر توضیحاتی در مورد زمان برگزاری جشن های مصریان باستان آمده است: 👇 https://www.ucl.ac.uk/museums-static/digitalegypt/ideology/festivaldates.html در این لینک نیز توضیحاتی در مورد جشن خویاک khoiak یا همان سوکاریس آمده است. و به این مهم اشاره شده که بخش اصلی مراسم جشن در طی هشت روز انجام می شده است. یادآور می شوم که جشن ملی حنوکا نیز هشت روز و نُه شب به طول می انجامد : 👇 https://www.ucl.ac.uk/museums-static/digitalegypt/ideology/khoiak.html در این لینک نیز توضیحات جالبی در مورد چرایی روشن کردن چراغ در جشن خویاک (سوکاریس) آمده است و نویسنده از جنبه نمادشناسی به این مهم اشاره می نماید که روشن کردن چراغ در این جشن نشان از دورانی است که ایزیس همسر اوزیریس با روشن کردن چراغ در هر شب تکه های جسد همسر خویش را پیدا می نماید. البته نویسنده مقاله به اشتباه زمان جشن خویاک را در تابستان می داند که طبق آنچه پیشتر آوردیم در نیمه دوم ماه نوامبر است : 👇 https://www.google.com/amp/s/isiopolis.com/2021/02/07/a-new-festival-of-light-for-isis/amp/ ادامه...👇
در پایان، این نوشتار را با ذکر دو نکته به پایان می برم. نکته اول: همانگونه که پیشتر گفته ام بعضی از اخترباستان شناسان اعتقاد دارند که اوزیریس، با صورت فلکی شکارچی ارتباط دارد و ایزیس با صورت فلکی کلب اکبر، و این دو ایزد همتای سَح و سوپدت دو ایزد کهن تر می باشند. بر اساس علم اخترشناسی اواخر ماه نوامبر (یعنی زمان برگزاری مراسم) و اوایل ماه دسامبر زمانی است که صورت فلکی شکارچی شرایط مناسبی را برای رصد پیدا می نماید و در پهنه آسمان شب خودنمایی می کند : 👇 http://sunproject.ir/2020/11/10/%D8%B5%D9%88%D8%B1%D8%AA-%D9%81%D9%84%DA%A9%DB%8C-%D8%B4%DA%A9%D8%A7%D8%B1%DA%86%DB%8C-%D8%B1%D8%A7-%D9%85%D8%AC%D8%AF%D8%AF%D8%A7-%D8%A8%D9%87-%D8%A2%D8%B3%D8%A7%D9%86%DB%8C-%D9%85%DB%8C%E2%80%8C/ نکته ۲: از مجموع مطالب پیشین می توان استنباط کرد که بازگشایی خیابان ابوالهول در سطح باطنی ممکن است با ایزد اوزیریس و بازگشایی دروازه های عالم زیرین و مردگان در ارتباط باشد و همانگونه که گفته شد بین جشن حنوکا و جشن سوکاریس (بزرگداشت اوزیریس) شباهت هایی وجود دارد و حنوکا عید گشایش معبد است که می توان آن را به نوعی عید گشایش دروازه های عالم زیرین نیز خواند. و مراسم مصر را شاید بتوان مقدمه ای بر آنچه که مجامع مخفی در حنوکا به دنبالش هستند دانست. پایان @montazeran60
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
این ایه الکرسی روبه نیت ظهوربخونید وگوش بدین🌴💢🌴 🌹بسم الله الرحمن الرحیم🌹 🍃🌹اللّهُ لاَ إِلَهَ إِلاَّ هُوَ الْحَیُّ الْقَیُّومُ لاَ تَأْخُذُهُ سِنَهٌ وَلاَ نَوْمٌ لَّهُ مَا فِی السَّمَاوَاتِ وَمَا فِی الأَرْضِ🌹🍃 🍃🌹من ذَا الَّذِی یَشْفَعُ عِنْدَهُ إِلاَّ بِإِذْنِهِ یَعْلَمُ مَا بَیْنَ أَیْدِیهِمْ وَمَا خَلْفَهُمْ وَلاَ یُحِیطُونَ بِشَیْءٍ🌹🍃 🍃🌹منْ عِلْمِهِ إِلاَّ بِمَا شَاء وَسِعَ کُرْسِیُّهُ السَّمَاوَاتِ وَالأَرْضَ وَلاَ یَؤُودُهُ حِفْظُهُمَا وَهُوَ الْعَلِیُّ الْعَظِیمُ🌹🍃 🍃🌹لاَ إِکْرَاهَ فِی الدِّینِ قَد تَّبَیَّنَ الرُّشْدُ مِنَ الْغَیِّ فَمَنْ یَکْفُرْ بِالطَّاغُوتِ وَیُؤْمِن بِاللّهِ🌹🍃 🍃🌹فقَدِ اسْتَمْسَکَ بِالْعُرْوَهِ الْوُثْقَىَ لاَ انفِصَامَ لَهَا وَاللّهُ سَمِیعٌ عَلِیمٌ🌹🍃 🍃🌹اللّهُ وَلِیُّ الَّذِینَ آمَنُواْ یُخْرِجُهُم مِّنَ الظُّلُمَاتِ إِلَى النُّوُرِ وَالَّذِینَ کَفَرُواْ🌹🍃 🍃🌹اوْلِیَآؤُهُمُ الطَّاغُوتُ یُخْرِجُونَهُم مِّنَ النُّورِ إِلَى الظُّلُمَاتِ أُوْلَئِکَ أَصْحَابُ النَّارِ هُمْ فِیهَا خَالِدُونَ🌹🍃 🍃🌹الّلهُمَّ صَلِّ عَلے مُحَمَّد وَآلِ مُحَمَّد وَعَجِّل فَرَجَهُم🌹 🌴💎💢💎🌴
✍ دلنوشته انتظار فرج و دیده تر کافی نیست گریه و اشک به هنگام سحر کافی نیست آی مردم پسر فاطمه تنهاست هنوز قرن ها رفته و او منتظر ماست هنوز... 🌷 الّلهُمَّ عَجِّل لِوَلیّکَ الفَرَج🌷 🌴💎🍁💎🌴
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
اوج گرمای اهواز بود ... بلند شد، دریچه کولر اتاقش را بست!! گفت: به یاد بسیجی‌هایی که زیر آفتاب گرم می‌جنگند. 🌹
آثار شگفت انگیز یک ذکر برای اشتغال و ازدواج
ارتباط با نامحرم...
طب نبوی
تاثیر حرفهای بیهوده...
شادی ارواح طیبه ی شهدا علی الخصوص 🌺 سهم هر بزرگوار 5صلوات 🌺
🍃🌹مرد روزهای سخت: شهید طباطبایی از نظر تربیت، تقوا، فداکار و ..... نمونه و گره گشای مشکلات بودند. هر وقت مشکلی پیش می آمد با کمال میل و رغبت در معرکه حضور پیدا می کرد و مرد روزهای سخت بود. 🍃🌹مقتدر اما فروتن: تفکرات نظامی و خصوصیاتی چون دینداری، ولایتمداری، ساده زیستی و بی توجهی به مال دنیا از جمله ویژگی هایی بود که سردار طباطبایی مهر را به سرمایه ای بزرگ برای نیروی زمینی سپاه تبدیل کرده بود. 🍃🌹دارای کردار و گفتار نیک و در عین حال فردی جدی  سختگیر بود اما در ظاهر همچون یک سرباز ساده مانده بود. در برخورد با سربازان چون پدری دلسوز و مهربان بود که در اوقات فراغت در جمع آنان و پای درد دل آنها می نشست و چه گر ه گشایی هایی که نمی کرد. 🍃🌹رها از تکبر:او در میدان، صحنه نبرد را خوب میدید و درست تصمیم می گرفت؛ تصمیم هایی چاره ساز و سرنوشت ساز؛ نوع رفتار، اخلاص و تقوای شهید طباطبایی طوری بود که هیچ وقت کبر و غرور در او ندیدیم. او همیشه دنبال مأموریت و انجام وظیفه به نحو احسن بود.
🍂تیغ سحر زجوهره خونت آبدار گشت و شکست لشکر تردید، ای شهید... 🍂آئینه‌دار خون تو اند آسمانیان رنگین‌کمان به شوق تو خندید ای شهید.‌‌‌‌.. 🍃 پنجشنبه و‌‌ یاد ‌شهدا با ذکر صلوات🍃 🤲🌷 @montazeran60
👇👇👇👇👇👇👇 ✍ زاویه دیدت به زندگی چطوریه؟ 🔹راننده تاكسی گفت: می‌دونی بهترين شغل دنيا چيه؟ 🔸گفتم: چيه؟ 🔹گفت: راننده تاكسی. 🔸خنديدم. راننده گفت: جون تو... هروقت بخوای ميای سركار، هروقت نخوای نميای، هر مسيری خودت بخوای می‌ری، هروقت دلت خواست يه گوشه می‌زنی بغل استراحت می‌كنی، مدام آدم جديد می‌بينی، آدم‌های مختلف، حرف‌های مختلف، داستان‌های مختلف. 🔹موقع كار می‌تونی راديو گوش بدی، می‌تونی گوش ندی، می‌تونی روز بخوابی شب بری سر كار. 🔸هر كيو دوست داری می‌تونی سوار كنی، هر كيو دوست نداری سوار نمی‌كنی، آزادی و راحت. 🔹ديدم راست می‌گه، گفتم: خوش به حالتون. 🔸راننده گفت: حالا اگه گفتی بدترين شغل دنيا چيه؟ 🔹گفتم: چی؟ 🔸راننده گفت: راننده تاكسی. 🔹و ادامه داد: هر روز بايد بری سركار، دو روز كار نكنی ديگه هيچی تو دست و بالت نيست، از صبح هی كلاچ، هی ترمز، پادرد، زانودرد، كمردرد. 🔸با اين لوازم يدكی گرون، يه تصادفم بكنی كه ديگه واويلا می‌شه، هر مسيری مسافر بگه بايد همون رو بری، هرچی آدم عجيب و غريب هست سوار ماشينت می‌شه، همه هم ازت طلبكارن. 🔹حرف بزنی يه جور، حرف نزنی يه جور، راديو روشن كنی يه جور، راديو روشن نكنی يه جور. 🔸دعوا سر كرايه، دعوا سر مسير، دعوا سر پول خرد، تابستون‌ها از گرما می‌پزی، زمستون‌ها از سرما كبود می‌شی. هرچی می‌دويی آخرش هم لنگی. 🔹به راننده نگاه كردم. راننده خنديد و گفت: زندگی همه چيش همين‌جوره. هم می‌شه بهش خوب نگاه كرد، هم می‌شه بد نگاه كرد @montazeran60
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎬 راهی برای محبوب شدن نزد حضرت رسول (صلی‌الله‌علیه‌وآله) 🎤حجت الاسلام والمسلمین فرحزاد 🤲🌷 @montazeran60
🔴 جمله ای از کتاب مکیال المکارم: 🔵 ثواب کارهای نیک ما و قبولی آنها به قبول ولایت امام زمان بستگی دارد و دعا برای فرج آن حضرت از نشانه‌های اعلام پذیرش ولایت او توسط ماست. 🤲🌷 @montazeran60
✅حضرت آیت‌الله بهجت قدس‌سره: . 🔹 اگر ظهور حضرت حجت عجل‌الله‌تعالی‌فرجه‌الشریف نزدیک باشد، باید هرکس خود را برای آن روز مهیا سازد؛ از جمله اینکه از گناهان توبه کند. 🤲🌷 @montazeran60
Clip-Panahian-DindariAsoone-64k.mp3
2.51M
❗️چرا آدم‌ها فکر می‌کنن دینداری سخته، ولی خدا گفته دینداری آسونه؟ 🔻اگر دینداری آسونه، پس چرا انقدر مشکل داریم تو زندگیمون؟
*برداشت‌‌های انحرافی از انتظار* ____________________________ ____________________________ 📚📚📚📚📚📚📚📚📚📚 ✍️بعضی‌ها، انتظار فرج را به این می‌دانند که در مسجد، حسینیه، و در منزل بنشینند و دعا کنند و فرج امام زمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف) را از خدا بخواهند... دیگر غیر از این کاری ازشان نمی آمد و فکر این مهم، که یک کاری بکنند، نبودند. ✍️یک دسته دیگری بودند که انتظار فرج را می‌گفتند: این است که، ما کار نداشته باشیم به اینکه در جهان چه می‌گذرد، ما تکلیف‌های خودمان را عمل می‌کنیم. برای جلوگیری از این امور هم خود حضرت بیایند ان شاء الله درست می‌کنند، دیگر ما تکلیفی نداریم. ✍️یک دسته‌ای می‌گفتند: که باید عالم پر از معصیت بشود تا حضرت بیاید. ما باید نهی از منکر نکنیم، امر به معروف هم نکنیم تا مردم هر کاری می‌خواهند بکنند، گناه‌ها زیاد بشود که فرج نزدیک بشود. ✍️یک دسته‌ای از این بالا‌تر بودند. می‌گفتند: باید دامن زد به گناه‌ها. دعوت کرد مردم را به گناه تا دنیا پر از جور و ظلم بشود و حضرت (عجل الله تعالی فرجه الشریف) تشریف بیاورند.که این دسته اشخاص ساده لوح هم بودند. ✍️یک دسته دیگری بودند که می‌گفتند: هر حکومتی اگر در زمان غیبت محقق بشود، این حکومت باطل است و برخلاف اسلام است. آنها مغرور بودند.[1] ✍️حضرت صاحب که تشریف می‌آورند، برای چه می‌آیند؟ برای اینکه گسترش بدهند عدالت را برای اینکه حکومت را تقویت کنند. برای اینکه فساد را از بین ببرند. ما بر خلاف آیات شریفه قرآن، دست از نهی از منکر برداریم، دست از امر به معروف برداریم و توسعه بدهیم گناهان را، برای اینکه حضرت بیایند؟! ✍️قوانینی که پیغمبر اسلام در راه بیان و تبلیغ ونشر و اجرای آن، بیست و سه سال زحمت طاقت فرسا کشید، فقط برای مدت محدودی بود؟ ✍️آیا خدا، اجرای احکامش را محدود کرد به دویست سال؟ و پس از غیبت صغری، اسلام دیگر همه چیزش را‌‌ رها کرده است؟ اعتقاد به چنین مطالبی یا اظهار آن‌ها بد‌تر از اعتقاد و اظهار منسوخ شدن اسلام است.[2] ____________________________ ____________________________ ✍️ پی نوشت: 📚📚[1]- صحیفه نور امام خمینی، ج2، ص196و197 📚📚[2]- کتاب ولایت فقیه امام خمینی، ص30
🌐 ۱۴۰۰ سال پیش شنیده بودیم داستان روزهای پُر دَردی به نام آخرالزمان را... ________________________ ________________________ 📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗 ⏰ظهـــور نـزديــڪ اســت... ✍️داستان عجیبی ست، داستان آخرالزمان 🔸در روزگاری که معادلات بشر تبدیل شدند به انواع نامعادله های غیر قابل حل... 🔸امروز سوال امتحانی دنیا، جای خالی ایست که پر میشود با انواع بلا... ↩️۱۴۰۰ سال پیش شنیده بودیم داستان روزهای پر دردی به نام اخرالزمان را... شنیده بودیم.. ↩️اما امروز زندگی میکنیم این لحظه ها را.. ✍️نسخه هم تجویز شد.. همان سال های خیلی دور.. نسخه ای که داروی "تمام دردهای بشریت" باشد... ✍️داستان آخرالزمان این ست: "یک بلا" که میرود، جای خالی اش با "بلای دیگری" پر میشود.. 👈حتی "بزرگ تر از قبل"... 🌤️عجیب نیست که تمام دردهای بشریت دوا میشود به "ظهور منجی"؟ و عجیب تر آن که دعا هم نمی کنیم برای فرج خودمان... برای رخت بستن غصه های خودمان... که فرج، همان گشایش است برای گره های زندگی خودمان پی نوشت : 📖دعا فرج میتونه حال دنیا رو خوب کنه.. همه با هم دعا کنیم برای پایان دردهای بشریت و "ظهور منجی" ✍️حال دنیا خوب نیست! ➖گرفتاری و غم، ➖ترس و اضطراب، ➖ظلم و فساد... ➖گرانی و بیکاری ➖آوارگی و ویرانی ➖قتل و کشتار... ➖گلوی دنیا را می‌فشارد. ↩️و در این میان؛ همه‌‌ی دل ها و فکرها، در جستجوی منجی بشریت و موعود همه ادیان اند... ✅باید همه باهم برای آمدنش دعا کنیم... {دلنوشته کوتاه انتظار . . . . . } ________________________ ________________________ 📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗 الّلهُـــمَّ عَجِّـــلْ لِوَلِیِّکَــــ الْفَـــرَج
بـــــہ ســـــوـے ظـهــــ☀️ـــور --------------------------------------------------- --------------------------------------------------- 📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗 إِنَّهُمْ يَرَوْنَهُ بَعِيدا وَ نَرَاهُ قَرِيبا... هر روز ؛ زخم‌های مکرر را، به مرحمِ "نراه قریبا" آرام می‌کنیم... دردِ غریبی‌ات اما، همچنان باقی‌ست... کاش می‌فهمیدیم، تو همان نقطه‌ی آغازی، که دنبالش می‌گردیم... 📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗 🌤️ سلام بر مولای غریب صبــح دوباره می دمد... و ما دوباره، در هیاهوے دنیا، قدم می‌گذاریم... نمی‌دانم، چندبار، یاد تو، از خاطرم... عبور می‌ڪند❗️ اما می‌دانم؛ تو هنوز، مثلِ دیروز تنہایی زیرا برای ظهورت کاری نمی کنیم 🌤سلام سلطان تنـہاے زمین 📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗 دنیا بوے غریبے میدهـد 🌤ایـن‌ صاحبنا...؟ 📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗 ✍️ همـہ چیـز تڪرار می‌شـود جـز همیـن ثـانیـہ هـا ڪہ می‌تـوانیـم بــراے ظہـور امـام زمانمـان دعـا ڪنیـم، امـا نمی‌ڪنیـم‼️ ظہور یڪی از راهہاے نجات نیست، ظهور "تنہـا راه نجات" است 📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗 ✍️ تلنگر و تفکر واقعـاً منتظـرے؟! یا غریبی و تنهایی امام زمانت، بہ تو هیچ ربطی ندارد❗️ یا...آن قدر بہ خودت گره خورده اے، ڪہ امام زمانت، هیچ سہمی از زندگیت ندارد‼️ صادقانہ بگــو واقعـاً منتظرے؟! 📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗 🌤السـلام علیک یـا ابـاصـالح المهــدی ⏰ قرن هاست؛ زمان با عقربه ی درد می چرخدُ، ثانیه به ثانیه بُغض دارد! برگرد یوسف زهرا... تمام لحظه هایِ جهان، تو را کم دارد... طبیب عالم درمان دردِ ما جز با آمدنت محقق نمی شود، نشده و نخواهد شد... اللّهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّد وَآلِ مُحَمَّد وَعَجِّل فَرَجَهُم --------------------------------------------------- --------------------------------------------------- 📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗 الّلهُـــمَّ عَجِّـــلْ لِوَلِیِّکَــــ الْفَـــرَج⛅
پیش بسوی ظــهـــــ☀️ـــــور ________________________ ________________________ 📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗 🌤مولای مهربانم ✍دل به ياد تو می تپد هرچند جسم نالايق حضور تو را حس نكند و جمال زيبايت را نبيند 🔸افسوس كه تو هستی و جهانی از آفتاب جمالت بی بهره 🔸افسوس كه ما هستيم و هنوز يادگار فاطمه در غربت 🔸غربتی به رنگ و بوی كوچه های مدينه 🔸غربتی از جنس سلام های علی و جوابهای ناداده نامردمان 🔸غربتی از جنس كربلای حسين و هزاران نامه دعوتش 🔸غربتی كه هنوز تو داری آقای من 🔸صدای "هل من ناصر ينصرنی" ات بلند است و هنوز لبيكی نيست 🔸تا تو بيائی و در هم شكنی مظلوميت 1400 ساله شيعه و اجداد در مظلوميت به خون تپيده ات را... 🔸سر و صدا و هیاهو در این دنیا زياد است، اما عده قليلی هستند که فریاد "هل من ناصر ینصرنی"ات را می شنوند ↩️صدايی از جنس سلمان و مقداد و اباذر و مالک اشتر...، برای علی (ع) ↩️صدایی از جنس زهير و برير و حبيب و عباس (ع)...، برای حسین (ع) ↩️صدایی از جنس سيدعلی خامنه ای رهبر ما و نائب برحقتان به گوش ميرسد ✅پروردگارا در اين روزگار پر تلاطم، عاجزانه صدایت میزنیم، مولا و صاحب ما، مهدی فاطمه را برسان الهی آمین ________________________ ________________________ 📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗 الّلهُـــمَّ عَجِّـــلْ لِوَلِیِّکَــــ الْفَـــرَج ⛅