eitaa logo
منتظران ظهور
32.5هزار دنبال‌کننده
7.4هزار عکس
20.3هزار ویدیو
852 فایل
کانال قرآن و ادعیه @quranvadoa نشر مطالب فقط با آیدی کانال منتظران ظهور جایز است ادمین تبادل و تبلیغ @aaaaammmee کانال تبلیغات @montazarnn @montazerane_zohour_info 👈درباره ما آدرس ما در تمامی پیام‌رسان‌ها👇 zil.ink/montazerane_zohour
مشاهده در ایتا
دانلود
10.37M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
⭕️ پست ویژه ۴ امروز کانال منتظران ظهور مستند ✍ بررسی احادیث و شرایط روز دنیا: ✡☠ داعش پیش قراولان سپاه سفیانی هستند و هم اکنون انتظار میرود پس از زلزله سوریه شاهد خروج علنی سفیانی باشیم 🌤 تمام شرایط منطقه فریاد میزند ظهور امام مهدی عج نزدیک است ➖➖➖➖➖➖➖ امـــــامـ زمـــانـــے شــــو 🆔 @montazerane_zohour
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
❣ السلام علیکَ حین تصَلّی و تقنُت... سلام بر تو آن هنگام که از محراب نماز به معراج می روی و در خلوت با خدا و در قنوت عاشقانه ات، برای دعاگویانت دعا می کنی... 📚زیارت آل یاسین_مفاتیح الجنان ➖➖➖➖➖➖➖ امـــــامـ زمـــانـــے شــــو 🆔 @montazerane_zohour
هدایت شده از منتظران ظهور
دعای عهد از علی فانی.mp3
21.06M
با صدای قرار هر روز ما بیش از یک میلیون و ۴۰۰هزار بار در کانال منتظران ظهور خوانده شده ➖➖➖➖➖➖➖ امـــــامـ زمـــانـــے شــــو 🆔 @montazerane_zohour
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
امام صادق علیه‌ السلام فرمودند: اگر دوران او را درک می‌کردم همه‌ی زندگی‌ام را در خدمت به او می‌گذرانیم ... 📚الغیبه نعمانی، ص ۲۴۵ ➖➖➖➖➖➖➖ امـــــامـ زمـــانـــے شــــو 🆔 @montazerane_zohour
احادیث بیان کننده فتح قدس توسط پرچمداران خراسان آنان که با خون، ره به دیو و دد گرفتند درس شهادت از «قم» و «مشهد» گرفتند آغوش بگشادند هر تیر بلا را تا متصل سازند «طوس» و «کربلا» را ✅ روایت ذیل را عدّه‌ای از علماء و اهل سنت، نقل کرده‌اند (۱) و حضرمی در کتاب خود بر ردّ ابن خلدون، آنرا صحیح دانسته (تصدیق کرده که روایت موثقه است) عین عبارت حدیث این است: 🔸 «درفش‌‌هایی سیاه از خراسان خروج می‌کند که هیچ چیز قادر به برگرداندن آنها نیست تا اینکه در ایلیاء به اهتزاز درآیند» ✳️ شبیه این روایت در منابع شیعه مانند کتاب ملاحم و فتن ابن طاووس ص ۴۳ و ۵۸ روایت شده است و احتمال دارد که این روایت جزئی از روایت قبلی باشد. و معنای آن روشن است، زیرا حاکی از تحرّک نظامی و پیشروی نیروها از ایران به سوی قدس است که بیت ایل و ایلیاء نیز نامیده می‌شود(۲)؛ و در شرح قاموس گفته است که «کلمه ایلیا با کسره، با مدّ و غیر مدّ (ممدود و مقصور) و در هردو با تشدید خوانده می‌شود.. . که نام شهر بیت المقدس است». 🏴 محدثان تصریح کرده‌اند که مراد از این درفش‌های وعده داده شده، پرچم‌های عباسیان نیست، ابن کثیر در نهایه خود حاشیه‌ای را بر این روایت نقل کرده که «این درفش‌ها آنهائی نیست که بوسیله ابو مسلم خراسانی برافراشته و حکومت بنی امیه را برانداخت، بلکه مراد درفش‌های سیاه دیگری است که برای همراهی حضرت مهدی (ع) می‌آید». ✳️ بلکه برخی از روایاتی که از پیامبر (ص) نقل شده، بین درفش‌های عباسیان که مسیر و هدف آنها دمشق بوده و بین پرچمهای یاران حضرت مهدی (ع) که هدف آنها قدس است، فرق گذاشته است.. ✅ از آن جمله روایتی است که ابن حمّاد آن را از محمد بن حنفیه و سعید بن مسیّب نقل کرده که گفت: ▫️ پیامبر (ص) فرمود: 🔸 «درفش‌‌هایی از بنی عباس از ناحیه مشرق خروج می‌کند و زمانی که اراده خداوند تعلق گیرد توقف می‌کند.. آنگاه درفش‌های سیاه کوچکی در پی آنان از ناحیه مشرق خروج می‌کند و با مردی از نسل ابو سفیان (=سفیانی) و لشکریانش مبارزه می‌کند که (این صاحبان درفش های سیاه کوچک،) علاقه‌مندان اطاعت و فرمانبرداری از حضرت مهدی (ع) می‌باشند» ✳️ گرچه روایت، ماجرای درفش‌های سیاه را مختصر آورده است اما در عین حال بشارت رسیدن به هدف را، هرچند که ناگواریها و دشواریها در راه رسیدن آنها به قدس باشد، داده است. ✅ زمان این واقعه در روایت ذکر نشده است امّا برخی از روایات دیگر می‌گوید: 🔸 رهبری این درفش‌ها به عهده صالح بن شعیب موعود است. ✅ از محمد بن حنفیه نقل شده که فرمود: 🔸 «درفش‌های سیاهی از بنی عباس خروج می‌کند، سپس پرچمهای مشابه دیگری که حاملان آنها کلاه‌های سیاه و لباسهای سفید بر تن دارند، پیشاپیش آنان مردی است بنام صالح از قبیله بنی تمیم، طرفداران سفیانی را شکست می‌دهد. تا اینکه در بیت المقدس فرود آمده و زمینه ظهور مهدی (ع) را مهیّا می‌نماید». ✳️ از این روایت استفاده می‌شود که مراد از این حرکت به طرف قدس، هجوم و حمله حضرت مهدی (ع) برای آزادی فلسطین و قدس است، امّا مانعی ندارد که این پرچمها قبل از صالح بن شعیب بطرف قدس حرکت نمایند چنانکه در پیشامدهای سرزمین شام بیان کردیم که نیروهای ایرانی جلوتر از سفیانی در شام وجود دارند. ⬅️ عصر ظهور، صفحه ی ۲۵۶ (۱). مانند ترمذی در سنن خود ج ۳ ص ۳۶۲ و احمد بن حنبل در مسندش و ابن کثیر در کتاب نهایه خود و بیهقی در کتاب خود بنام دلائل و غیر آنان.. (۲). صاحب مجمع البحرین گفته است که «إیل به کسر (الف) و سکون (یاء)، بزبان عبری و یا سریانی، نامی از اسماء خداوند بزرگ است و در اصطلاح عرب، کلمات جبرئیل و میکائیل و اسرافیل، به‌معنای عبد اللّه و یتم اللّه (بنده خدا) و مانند اینها می‌باشد. و ایل هم به‌معنای بیت المقدس است. و گفته شده بیت ایل به‌معنای خانه خدا می‌باشد چون کلمه ایل به لغت عبرانی یعنی خدا» ➖➖➖➖➖➖➖ امـــــامـ زمـــانـــے شــــو 🆔 @montazerane_zohour
7.03M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔴 کفتر باز عاشق 🟢 تلنگر یک کفترباز ➖➖➖➖➖➖➖ امـــــامـ زمـــانـــے شــــو 🆔 @montazerane_zohour
40.08M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
⭕️ پست ویژه ۱ امروز کانال منتظران ظهور 🔴 هشدار به حجاج ‼️ مراقب محصولات شیطانی در حج باشید! با کلام و تحلیل آقای ایمان اکبرآبادی ➖➖➖➖➖➖➖ امـــــامـ زمـــانـــے شــــو 🆔 @montazerane_zohour
📌 نقشه محل زندگی دروزی‌ها در منطقه ✍️ در لبنان و فلسطین اشغالی، سوریه و اردن 🔴 علیه‌السلام در وصف سفیانی: او از تبار است و دایی‌هایش از قبیله كلب ( ) هستند. التشریف‌بالمنن سید بن‌طاووس ص ۲۹۶ ⚪️ همچنین از امیرالمؤمنین حیدر کرار علیه‌السلام ضمن روایتی طولانی نقل شده: و آن را علامت‌هایی‌ست و با همراه است و فرمانده‌ی آن مردی از قبیله‌ی بنی‌کلب است. (عصر ظهور علامه کورانی ص ۱۱۶) 🔴 پیامبر اکرم صلوات‌الله علیه فرمودند: سفیانی با ۳۶۰ سوار شورش میکند تا اینکه به دمشق میرسد و در هم ۳۰۰۰۰ نفر از قبیله با او بیعت میکنند. (یوم الخلاص ص ۶۷۱؛ بیان الائمه جلد ۲ ص ۵۸۶) ✍️ اشاره حدیث به مراحل ابتدایی خروج و اشاره به همراهی ها در به نتیجه رسیدن و شورش سهمگین از جنوب سوریه و به صورت خاص و ✍️ از سوی پدر به بنی‌امیه و از سوی مادر به قبیله بنی كلب و دروزی‌ها میرسد. ✍️ سفیانی از منطقه‌ای به نام دره خشک و بی‌آب و علف در جنوب سوریه امروزی خروج میکند. ➖➖➖➖➖➖➖ امـــــامـ زمـــانـــے شــــو 🆔 @montazerane_zohour
9M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔖مجموعه کلیپ "خورشیدِ پنهان"🌤 📌قسمت دوم؛ "مهربان ترین" 👌بسیار زیبا 👈حتما ببینید و نشر دهید. ♨️پیشنهاد دانلود ➖➖➖➖➖➖➖ امـــــامـ زمـــانـــے شــــو 🆔 @montazerane_zohour
🔴 اعتبارسنجی سندی «خروج خراسانی» ✍️ مصطفی امیری ▪️اصل بحث خراسانی با «سند معتبر» ذکر شده است و جای خدشه نیست. این خط قرمز ما است و اگر کسی بدون دلیل خلاف آن نظر بدهد، باید دلیل بیاورد. ▪️«محمد بن الحسن بن علي الطوسي عن الفضل عن سيف بن عميرة عن بكر بن محمد الأزدي عن أبي عبد الله عليه‌السلام قال: خُرُوجُ اَلثَّلاَثَةِ اَلْخُرَاسَانِيِّ وَ اَلسُّفْيَانِيِّ وَ اَلْيَمَانِيِّ فِي سَنَةٍ وَاحِدَةٍ فِي شَهْرٍ وَاحِدٍ فِي يَوْمٍ وَاحِدٍ وَ لَيْسَ فِيهَا رَايَةٌ بِأَهْدَى مِنْ رَايَةِ اَلْيَمَانِيِّ يَهْدِي إِلَى اَلْحَقِّ»[1] ▪️ بررسی سندی: ▪️طریق شیخ طوسی به فضل بن شاذان، معتبر است[2] ▪️فضل بن شاذان: امامی ثقه. سیف بن عمیره: امامی ثقه. بکر بن محمد الازدی: امامی ثقه[3] ▪️ابی عبدالله: امام صادق، امام معصوم. پی‌نوشت: 1. شیخ طوسی، الغیبة، ص۴۴۶ 2. آیتی، تأملی در نشانه‌های حتمی ظهور، ص۸۴ 3. ر.ک: الفهرست شیخ طوسی و الرجال نجاشی ➖➖➖➖➖➖➖ امـــــامـ زمـــانـــے شــــو 🆔 @montazerane_zohour
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🛑 چه مشخصاتی دارد⁉️ 🎙حجت السلام دکتر رفیعی ➖➖➖➖➖➖➖ امـــــامـ زمـــانـــے شــــو 🆔 @montazerane_zohour