eitaa logo
کانال منتظران واقعی ظهور امام عصر روحی فدا
479 دنبال‌کننده
30.3هزار عکس
8.7هزار ویدیو
121 فایل
مهدویت، فرهنگی، مباحث سیاسی ممنوع، جز سخنان مهم رهبری @Shabnegar مدیر تبادل و تبلیغ نداریم❌❌ کانال مارا به دوستانتان معرفی بفرمایید برداشت از کانال با ذکر صلوات آزاد🌹
مشاهده در ایتا
دانلود
🍃🌸💎🍀🍂🌺💞م 🌸🌺🌾♦🍃💚ح 💎🍎🌹🍁💞ف 🌾💐🌵💚ل 🌴🌼💞ا 🌻💚ن 💞س ❤قـــرار صـــبـــحــگـــاهــی قرار تجدید بیعت روزانه با امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف ☆ بِسْمِ اللّٰهِ الرَّحْمٰنِ الرَّحیمْ ‌☆ ♡دعای عهد♡ 💠اَللّهُمَّ رَبَّ النُّورِ الْعَظیمِ 💠وَ رَبَّ الْکُرْسِىِّ الرَّفیعِ 💠وَ رَبَّ الْبَحْرِ الْمَسْجُورِ 💠وَ مُنْزِلَ التَّوْراةِ وَالْإِنْجیلِ وَالزَّبُورِ 💠وَ رَبَّ الظِّلِّ وَالْحَرُورِ 💠وَ مُنْزِلَ الْقُرْآنِ الْعَظیمِ 💠وَ رَبَّ الْمَلائِکَةِ الْمُقَرَّبینَ 💠وَالْأَنْبِیاءِ وَالْمُرْسَلینَ 💠اَللّهُمَّ إِنّى أَسْأَلُکَ بوَجْهِکَ الْکَریمِ 💠وَ بِنُورِ وَجْهِکَ الْمُنیرِ 💠وَ مُلْکِکَ الْقَدیمِ 💠یا حَىُّ یا قَیُّومُ 💠أَسْأَلُکَ بِاسْمِکَ 💠الَّذى أَشْرَقَتْ بِهِ السَّمواتُ وَالْأَرَضُونَ 💠وَ بِاسْمِکَ الَّذى یَصْلَحُ بِهِ الْأَوَّلُونَ وَالْآخِرُونَ 💠یا حَیّاً قَبْلَ کُلِّ حَىٍّ 💠وَ یا حَیّاً بَعْدَ کُلِّ حَىٍّ 💠وَ یا حَیّاً حینَ لا حَىَّ 💠یا مُحْیِىَ الْمَوْتى 💠وَ مُمیتَ الْأَحْیاءِ 💠یا حَىُّ لا إِلهَ إِلّا أَنْتَ 💠اَللّهُمَّ بَلِّغْ مَوْلانَا الْإِمامَ الْهادِىَ الْمَهْدِىَّ 💠الْقائِمَ بِأَمْرِکَ 💠صَلَواتُ اللَّهِ عَلَیْهِ وَ عَلى آبائِهِ الطّاهِرینَ 💠عَنْ جَمیعِ الْمُؤْمِنینَ وَالْمُؤْمِناتِ 💠فى مَشارِقِ الْأَرْضِ وَ مَغارِبِها 💠سَهْلِها وَ جَبَلِها وَ بَرِّها وَ بَحْرِها 💠وَ عَنّى وَ عَنْ والِدَىَّ 💠مِنَ الصَّلَواتِ زِنَةَ عَرْشِ اللَّهِ 💠وَ مِدادَ کَلِماتِهِ 💠وَ ما أَحْصاهُ عِلْمُهُ 💠وَ أَحاطَ بِهِ کِتابُهُ 💠أَللّهُمِّ إِنّى أُجَدِّدُ لَهُ 💠فى صَبیحَةِ یَوْمى هذا 💠وَ ما عِشْتُ مِنْ أَیّامى 💠عَهْداً وَ عَقْداً وَ بَیْعَةً لَهُ فى عُنُقى 💠لا أَحُولُ عَنْها وَ لا أَزُولُ أَبَداً 💠اَللّهُمَّ اجْعَلْنى مِنْ أَنْصارِهِ وَ أَعَوانِهِ 💠وَالذّابّینَ عَنْهُ 💠وَالْمُسارِعینَ إِلَیْهِ فى قَضاءِ حَوائِجِهِ 💠وَالْمُمْتَثِلینَ لِأَوامِرِهِ 💠وَالْمُحامینَ عَنْهُ 💠وَالسّابِقینَ إِلى إِرادَتِهِ 💠وَالْمُسْتَشْهَدینَ بَیْنَ یَدَیْهِ 💠اَللّهُمَّ إِنْ حالَ بَیْنى وَ بَیْنَهُ الْمَوْتُ 💠الَّذى جَعَلْتَهُ عَلى عِبادِکَ حَتْماً مَقْضِیّاً 💠فَأَخْرِجْنى مِنْ قَبْرى 💠مُؤْتَزِراً کَفَنى 💠شاهِراً سَیْفى 💠مُجَرِّداً قَناتى 💠مُلَبِّیاً دَعْوَةَ الدّاعى 💠فِى الْحاضِرِ وَالْبادى 💠اَللّهُمَّ أَرِنِى الطَّلْعَةَ الرَّشیدَةَ 💠وَالْغُرَّةَ الْحَمیدَةَ 💠وَاکْحَُلْ ناظِرى بِنَظْرَةٍ مِنّى إِلَیْهِ 💠وَ عَجِّلْ فَرَجَهُ 💠وَ سَهِّلْ مَخْرَجَهُ 💠وَ أَوْسِعْ مَنْهَجَهُ 💠وَاسْلُکْ بى مَحَجَّتَهُ 💠وَ أَنْفِذْ أَمْرَهُ 💠وَاشْدُدْ أَزْرَهُ 💠وَاعْمُرِ اللّهُمَّ بِهِ بِلادَکَ 💠وَ أَحْىِ بِهِ عِبادَکَ 💠فَإِنَّکَ قُلْتَ وَ قَوْلُکَ الْحَقُّ 💠ظَهَرَ الْفَسادُ فِى الْبَرِّ وَالْبَحْرِ 💠بِما کَسَبَتْ أَیْدِى النّاسِ 💠فَأَظْهِرِ اللّهُمَّ لَنا وَلِیَّکَ 💠وَابْنَ بِنْتِ نَبِیِّکَ الْمُسَمّى بِاسْمِ رَسُولِک 💠َحَتّى لا یَظْفَرَ بِشَىْءٍ مِنَ الْباطِلِ إِلّا مَزَّقَهُ 💠وَ یُحِقَّ الْحَقَّ وَ یُحَقِّقَهُ 💠وَاجْعَلْهُ اللّهُمَّ مَفْزَعاً لِمَظْلُومِ عِبادِکَ 💠وَ ناصِراً لِمَنْ لا یَجِدُ لَهُ ناصِراً غَیْرَکَ 💠وَ مُجَدِّداً لِما عُطِّلَ مِنْ أَحْکامِ کِتابِکَ 💠وَ مُشَیِّداً لِما وَرَدَ مِنْ أَعْلامِ دینِکَ 💠وَ سُنَنِ نَبِیِّکَ صَلَّى اللَّهُ عَلَیْهِ وَ آلِهِ 💠وَاجْعَلْهُ اللّهُمَّ مِمَّنْ حَصَّنْتَهُ 💠مِنْ بَأْسِ الْمُعْتَدینَ 💠اَللّهُمَّ وَ سُرَّ نَبِیَّکَ 💠مُحَمَّداً صَلَّى اللَّهُ عَلَیْهِ وَ آلِهِ بِرُؤْیَتِهِ 💠وَ مَنْ تَبِعَهُ عَلى دَعْوَتِهِ 💠وَارْحَمِ اسْتِکانَتَنا بَعْدَهُ 💠اللّهُمَّ اکْشِفْ هذِهِ الْغُمَّةَ 💠عَنْ هذِهِ الْأُمَّةِ بِحُضُورِهِ 💠وَ عَجِّلْ لَنا ظُهُورَهُ 💠إِنَّهُمْ یَرَوْنَهُ بَعیداً 💠وَ نَراهُ قَریباً 💠بِرَحْمَتِکَ یا أَرْحَمَ الرّاحِمینَ 💠اَلْعَجَلَ اَلْعَجَلَ ، یا مَولای یا صاحِبَ الزَّمان 💠اَلْعَجَلَ اَلْعَجَلَ ، یا مَولای یا صاحِبَ الزَّمان 💠اَلْعَجَلَ اَلْعَجَلَ ، یا مَولای یا صاحِبَ الزَّمان ِ اَللّهُمَّ عَجِّلْ لِوَلِیِّکَ الْفَرج والعافیةَ وَ النَصر بِحَقِّ حضرت زینب سلام الله علیه 💞ب 💐💖ا 💎♦💞ق 🌸💚🌺💖ر 🍃🌸💎🌾💞آ 🌹🍂🌿🍁🍀💖ن
┄┅┅✿💠 🌸❄️🌼 💠✿┅┅┄ 📚 سلسله مباحث رشد معنوی 📒 با عنوان : 🗞راه های رسیدن به رشد و کمال معنوی انسانی و الهی 📝 نگارنده : شب نگار 📖 جلسه : 7⃣1⃣ 🕰 هر شب، از ساعت : 🕖 ۱۹ الی ۲۱ 🕘 ┄┅┅✿💠 🌸❄️🌼 💠✿┅┅┄
┄┅┅✿💠 🌸❄️🌺 💠✿┅┅┄ ↩️ ادامه مباحث دانشجویان در حال تحصیل با رشد منفی 👈 البته بنده مخالف سیاسی شدن دانشگاه ها و دانشجویان نیستم که کسی آن را خلاف نظر مقام ولایت تلقی کند. ↩️ بلکه منظورم این است که بیشتر اوقات اگر نگویم تمام وقتش را صرف این امور کند. (161)💠@montazeranzohooremamasr ┄┅┅✿💠 🌸❄️🌺 💠✿┅┅┄
┄┅┅✿💠 🌸❄️🌺 💠✿┅┅┄ ⏭ و به اصطلاح غرق شود و از رسالت اصلی اش که تحصیل علم و معنویات است، دور شود و یا خط انحرافی را سیر کند. 🌷و یا اینکه تهذیب نفس و اخلاقی نداشته باشد و صرفا دارای مدرک و یا حتی عالم بدون معنویات شود، 🚶‍♂آیا چنین دانشجویی که فردا وارد جامعه می شود، علم ینفع دارد؟! اصلا علم دارد تا ینفع یا لاینفع باشد؟ (162)💠@montazeranzohooremamasr ┄┅┅✿💠 🌸❄️🌺 💠✿┅┅┄
┄┅┅✿💠 🌸❄️🌺 💠✿┅┅┄ 📝 فلذا اگر رشد ظاهری مدرکی داشته باشد یا رشد علمی بدون معنویات، این رشد منفی خواهد بود. 🌼🔹۴ - فارغ التحصیلان دانشگاهی و اساتید آنان : 🔸و یا تحصیل کردگان و فارغ التحصیلان دانشگاهها و عالمان رشته هایی نظیر مهندسی، کشاورزی، مدیریت، و.... (163)💠@montazeranzohooremamasr ┄┅┅✿💠 🌸❄️🌺 💠✿┅┅┄
┄┅┅✿💠 🌸❄️🌺 💠✿┅┅┄ 🔰 اساتید دانشگاهها در هر رشته که در مقامات : استادیار، دانشیار، استاد تمام و دارای تالیفات بسیاری دارد، ✅ اما بلحاظ اخلاقی و ارزشی و معنویات و ارزش های انقلابی، یا اصلا رشد نکرده باشند و یا به اندازه که می بایست رشد نکرده و بعضا لائیک و سکیولار هم باشند، 💢 و حتی پایبند به اصول انسانی هم نباشند، با انقلاب و نظام اسلامی زاویه داشته، (164)💠@montazeranzohooremamasr ┄┅┅✿💠 🌸❄️🌺 💠✿┅┅┄
┄┅┅✿💠 🌸❄️🌺 💠✿┅┅┄ 👌و پا را از این هم فراتر گذاشته علیه اسلام و ارزش های اسلامی و ارزش های انقلاب، سمپاشی و ترویج افکار انحرافی داشته باشند. ⏪ و در مقابل در نقش سفیر غرب ظاهر شده و مروج و ستایشگر فرهنگ و افکار غرب و زندگی غربیان و انسانهای غربی باشد. ⁉️ آیا چنین افراد و یا اساتیدی ولو در رشته خود عالم، آیا این رشدشان مثبت است یا منفی؟ قطعا منفی و حتی مضر خواهد بود. (165)💠@montazeranzohooremamasr ┄┅┅✿💠 🌸❄️🌺 💠✿┅┅┄
┄┅┅✿💠 🌸❄️🌺 💠✿┅┅┄ 🌼🔹 ۵ - معلمان باسواد منفی 👈 قشر دیگری از عالمان که قابل توجه است و نیاز به توجه دارد قشر معلمین جامعه است، که بسیار حساس و ارزشمند بطوری معلمی را شغل انبیاء دانسته اند. ✋👤 با عذرخواهی از همه معلمین متقی و دلسوز و باشرف، می خواهم اشاره کنم; (166)💠@montazeranzohooremamasr ┄┅┅✿💠 🌸❄️🌺 💠✿┅┅┄
┄┅┅✿💠 🌸❄️🌺 💠✿┅┅┄ 💰 اگر معلمی : صرفا برای رسیدن به مال اندوزی و کسب درآمد بیشتر وارد بر صحنه شود و کار آموزش و قداست بخشیدن آن را ... 🛡صرفا مستمسک و مشروعیت بخشیدن به عمل خود تلقی کند. 🗓 و یا اینکه شغل معلمی تعلیم و تربیت است به بخش تربیت آن کاری نداشته باشد، و بالعکس در سر کلاس درس از بیان هر گونه خزعبلات و توهین ها، (167)💠@montazeranzohooremamasr ┄┅┅✿💠 🌸❄️🌺 💠✿┅┅┄
┄┅┅✿💠 🌸❄️🌺 💠✿┅┅┄ ❎ گاهی به افراد و گاهی به نظام و حکومت، و گاهی الفاظ زشت به دانش آموزان اباهی نداشته باشد. ↔️ و یا اینکه بین دانش اموزان فقیر و پولدار، درس خوان و درس نخوان تمایز قائل شود و به پولدار و درسخوان توجه بیشتری نماید. 🔀 اصلا به زمان ورود و خروجش توجهی نداشته باشد. ورود یک ربع تاخیر خروج یک ربع زودتر، (168)💠@montazeranzohooremamasr ┄┅┅✿💠 🌸❄️🌺 💠✿┅┅┄