┄┅┅✿💠 🌸❄️🌺 💠✿┅┅┄
📝 فلذا اگر رشد ظاهری مدرکی داشته باشد یا رشد علمی بدون معنویات، این رشد منفی خواهد بود.
🌼🔹۴ - فارغ التحصیلان دانشگاهی و اساتید آنان :
🔸و یا تحصیل کردگان و فارغ التحصیلان دانشگاهها و عالمان رشته هایی نظیر مهندسی، کشاورزی، مدیریت، و....
(163)💠@montazeranzohooremamasr
┄┅┅✿💠 🌸❄️🌺 💠✿┅┅┄
┄┅┅✿💠 🌸❄️🌺 💠✿┅┅┄
🔰 اساتید دانشگاهها در هر رشته که در مقامات : استادیار، دانشیار، استاد تمام و دارای تالیفات بسیاری دارد،
✅ اما بلحاظ اخلاقی و ارزشی و معنویات و ارزش های انقلابی، یا اصلا رشد نکرده باشند و یا به اندازه که می بایست رشد نکرده و بعضا لائیک و سکیولار هم باشند،
💢 و حتی پایبند به اصول انسانی هم نباشند، با انقلاب و نظام اسلامی زاویه داشته،
(164)💠@montazeranzohooremamasr
┄┅┅✿💠 🌸❄️🌺 💠✿┅┅┄
┄┅┅✿💠 🌸❄️🌺 💠✿┅┅┄
👌و پا را از این هم فراتر گذاشته علیه اسلام و ارزش های اسلامی و ارزش های انقلاب، سمپاشی و ترویج افکار انحرافی داشته باشند.
⏪ و در مقابل در نقش سفیر غرب ظاهر شده و مروج و ستایشگر فرهنگ و افکار غرب و زندگی غربیان و انسانهای غربی باشد.
⁉️ آیا چنین افراد و یا اساتیدی ولو در رشته خود عالم، آیا این رشدشان مثبت است یا منفی؟ قطعا منفی و حتی مضر خواهد بود.
(165)💠@montazeranzohooremamasr
┄┅┅✿💠 🌸❄️🌺 💠✿┅┅┄
┄┅┅✿💠 🌸❄️🌺 💠✿┅┅┄
🌼🔹 ۵ - معلمان باسواد منفی
👈 قشر دیگری از عالمان که قابل توجه است و نیاز به توجه دارد قشر معلمین جامعه است، که بسیار حساس و ارزشمند بطوری معلمی را شغل انبیاء دانسته اند.
✋👤 با عذرخواهی از همه معلمین متقی و دلسوز و باشرف، می خواهم اشاره کنم;
(166)💠@montazeranzohooremamasr
┄┅┅✿💠 🌸❄️🌺 💠✿┅┅┄
┄┅┅✿💠 🌸❄️🌺 💠✿┅┅┄
💰 اگر معلمی : صرفا برای رسیدن به مال اندوزی و کسب درآمد بیشتر وارد بر صحنه شود و کار آموزش و قداست بخشیدن آن را ...
🛡صرفا مستمسک و مشروعیت بخشیدن به عمل خود تلقی کند.
🗓 و یا اینکه شغل معلمی تعلیم و تربیت است به بخش تربیت آن کاری نداشته باشد، و بالعکس در سر کلاس درس از بیان هر گونه خزعبلات و توهین ها،
(167)💠@montazeranzohooremamasr
┄┅┅✿💠 🌸❄️🌺 💠✿┅┅┄
┄┅┅✿💠 🌸❄️🌺 💠✿┅┅┄
❎ گاهی به افراد و گاهی به نظام و حکومت، و گاهی الفاظ زشت به دانش آموزان اباهی نداشته باشد.
↔️ و یا اینکه بین دانش اموزان فقیر و پولدار، درس خوان و درس نخوان تمایز قائل شود و به پولدار و درسخوان توجه بیشتری نماید.
🔀 اصلا به زمان ورود و خروجش توجهی نداشته باشد. ورود یک ربع تاخیر خروج یک ربع زودتر،
(168)💠@montazeranzohooremamasr
┄┅┅✿💠 🌸❄️🌺 💠✿┅┅┄
┄┅┅✿💠 🌸❄️🌺 💠✿┅┅┄
🌀و یا از این یک ساعت و نیم فقط نیم ساعت را کار کند و بقیه را یا صرف تاخیرات و زود رفتن و یا ازاد گذاشتن بچه ها در کلاس کند.
🎦 و یا صَرف حرف ها و بحث های انحرافی و بی ربط به درس نماید.
↩️ و یا اینکه کینه دانش آموزی را بدل بگیرد و از طریق نمره دادن حق او را ضایع و تلافی نماید.
(169)💠@montazeranzohooremamasr
┄┅┅✿💠 🌸❄️🌺 💠✿┅┅┄
┄┅┅✿💠 🌸❄️🌺 💠✿┅┅┄
👨🎓 و یا اینکه : بی جهت به دانش آموزی نمره دهد. و یا موضع سخت گیرانه غیر ضرور نمره ندهد.
🧕 و یا اینکه به مسائل روحی و روانی و مشکلات داخل و خارج دانش آموزش، توجهی ننماید.
👌ان شاء الله ما را در جلسات بعدی همراهی فرمایید.
(170)💠@montazeranzohooremamasr
┄┅┅✿💠 🌸❄️🌺 💠✿┅┅┄
🌼نسل ما نسل ظهور اسٺ اگر ما خواهيم
🍃اين زمان فصل حضور اسٺ اگر ما خواهيم
🌼گر ڪہ آماده شود لشگر حق او آيد
🍃زين گذر وقٺ عبور اسٺ اگر ما خواهيم
#اللﮩـم_عجـل_لولیـڪ_الفـرجــــ