حضرت آقا به سید حسن نصرالله گفتن. ..
که هرموقع دلت گرفت...
دنیا بهت سخت فشار آورد. ..،
برو یه اتاق خالی گیر بیار...بشین نماز بخون. .بزن زیر گریه ...
حرف بزن با صاحبت. ..
مشکلت حل میشه :)
راوی : حاج_حسین_یکتا
کسانی که بنزین را گران کردن کارتیره سه شعابه کردن اول بی حجابی دوم درشب عید دل رهبر راه خون کردن سوم راه را به روی امام زمان بستن درآخر خون شهیدان را پامال کردن خدا ازشان نگذرد ان شاء الله
توسل امروز به امام زمان(عج)
یاوَصِىَّ الْحَسَنِ وَالْخَلَفَ الْحُجَّةَ
اَیُّهَا الْقائِمُ الْمُنْتَظَرُ الْمَهْدِىُّ
یَابْنَ رَسُولِ اللهِ یا حُجَّةَ اللهِ
عَلى خَلْقِهِ یا سَیِّدَنا وَمَوْلینا
اِنّا تَوَجَّهْنا وَاسْتَشْفَعْنا وَتَوَسَّلْنا
بِکَ اِلَى اللهِ وَقَدَّمْناکَ بَیْنَ
یَدَىْ حاجاتِنا یا وَجیهاًعِنْدَ اللهِ
اِشْفَعْ لَنا عِنْدَ اللهِ
Panahian-Clip-RavabeteEgbari.mp3
1.44M
❗️روابط اجباری
👈 محل سرمایه گذاری اینجاست؛ اشتباه نرو!
🔊 استاد پناهیان
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 رهبر معظّم انقلاب: سران قوا به پشتوانه کارشناسی، تصمیم گرفتند و من حمایت میکنم
🔹یقیناً برخی مردم از این تصمیم نگران و ناراحت میشوند یا به ضرر آنهاست اما تخریب و آتش زدن کار مردم نیست، کار اشرار است.
❓آیا پیامبر(ص) با پیمانشکنان دوباره پیمان میبست؟!
حجتالاسلام جواد سلیمانی:
🔸پیمانهای رسول خدا(ص) با کفار در یک تقسیمبندی جغرافیایی به سه دسته تقسیم میشوند؛ پیمان با کفار مکه، پیمان با کفار مدینه و پیمانهایی با سایر قبایل مستقر در بیرون مکه و مدینه.
🔸به گواهی تاریخ رسول خدا(ص) تنها در صلح حدیبیه با کفار مکه یعنی قریش پیمان صلح بست، که طی آن قریش متعهد شده بود در صورت مسلمان شدن افراد هر قبیلهای متعرض آنها نشود و سایه تهدید را از افرادی که مسلمان میشوند بردارند، ولی قریش در سال هشتم هجری این بند را نقض کرد و به قبیله تازه مسلمان حمله کرد. بدنبال این نقض عهد، با اینکه ابوسفیان جهت عذرخواهی به خاطر این نقض عهد به مدینه آمده بود، رسول خدا(ص) عذر او را نپذیرفت و آن عهد را کان لم یکن فرض کرد و نادیده گرفت و به مکه حمله و آنجا را در سال هشتم هجری فتح کرد.
🔸در سال ۱۳ بعثت به محض هجرت به مدینه یکبار با عموم مردم مدینه و بار دوم با سه قبیله یهودیان مدینه یعنی بنی قین قاع، بنی نضیر و بین قریظه در سال دوم هجری پیمان عدم تجاوز بست، بر اساس این پیمان آنها متعهد شده بودند اولا با دشمنان اسلام و مسلمانان همکاری نکنند. ثانیا هیچ گامی بر ضرر پیامبر و مسلمانان برندارند. ثالثا: اگر بر خلاف این قرار داد عمل کردند پیامبر حق هرگونه مجازات آنها را اعم از قتل یا اسیر کردن زنان و کودکان و یا ضبط اموالشان را داد.
🔸بدنبال این پیمان نامه بنی قینقاع بعد از پیروزی مسلمانان در جنگ بدر بنای بر دشمنی و مخاصمه با آن حضرت گذاشت، ویکی از یهودیان به همسر یکی از انصار در بازار اهانت کرد، و یک مسلمان با غیرت آن یهودی را کشت و بدنبال آن یهودیان بنی قینقاع جمع شده آن مسلمان را کشتند. با نقض پیمان بنی قینقاع رسول خدا(ص) بلافاصله بیعت خود با آنان را نقض کرد و قلعه شان را محاصره و آنان را همراه با زن و فرزند و اموالشان از مدینه اخراج کرد.
🔸در چهارم هجری یهود بنی نضیر طرح ترور نافرجام رسول خدا(ص) را چید و بنا بود که هنگام نشستن رسول خدا(ص) کنار دیوار قلعه بنی نضیر سنگی از بالا بر روی سر پیامبر(ص) پرتاب کرده و آن حضرت را به شهادت برسانند که با اطلاع پیامبر(ص) از طریق غیب به این توطئه دست بنی نضیر رو شد و نقض عهدشان آشکار گردید لذا رسول خدا(ص) قلعه شان را محاصره و آنان را بلافاصله از مدینه اخراج کرد.
🔸در سال پنجم هجری قبیله یهودی بنی قریظه در جنگ احزاب با قریش بر ضد پیامبر(ص) و بلافاصله رسول خدا(ص) با اجرای حد مردان آنها را به قتل رساند.
🔸براساس تحقیقات به عمل آمده در هیچ یک از موارد فوق رسول خدا(ص) بعد از نقض عهد دشمنان مجددا پشت میز مذاکره و تجدید عهد با آنان ننشست، بلکه بلافاصله نقض عهد آنها را با نقض عهد پاسخ داد و بعد از خروج دشمنان از پیمان آن حضرت نیز از پیمان خارج شد و تجدید پیمان با آنان نکرد.
📚منابع در دفتر روزنامه کیهان موجود است.
در حال حاضر نمایش اعضا کانال بسته هست
بقیه گروه ها وکانالها هم همین طور شده 😱
درست شده الان 👌
اعضای کانال دیده شدند
البته برای من بازه
نمیدونم چرا بقیه گروها اسامی اعضاشون نشان نمیده 🧐
🚨🚨🚨
🚷هشدارها درباره خطر
#جوخه_های_ترور و #کشته_سازی جدی است. هزاران تیم ترور از سوی سازمان جلاد منافقین و سلطنت طلبان و .. فعال شده اند. تیم هایی مجهز به سلاح هایی مانند تک تیرانداز که برای قتل و جنایت کور تربیت شده اند...
🔥 ناامنی بدترین حالت ممکن برای یک کشور است. دشمن مشترک مردم و دولت می خواهد ایران را ایرانستان کند. برخی از طرفداران دولت هم در میان تظاهرات کنندگان دیده شده اند که در کنار عصبانی کردن مردم توسط برخی ارگان های دولتی، مساله خطرناک و خائنانه ای به نظر میرسد.
منتظران گناه نمیکنند
درست شده الان 👌 اعضای کانال دیده شدند البته برای من بازه نمیدونم چرا بقیه گروها اسامی اعضاشون ن
دوباره اعضا کانال نیستند الان 😱
دیگه مشکل ایتاهست
[• ازخالق_بہمخلوق☎️ •]
✨بسم الله الرحمن الرحیم✨
سوره 👈 مائده
آیه 👈 86
🍂 وَالَّذِینَ کَفَرُواْ وَکَذَّبُواْ بَِایَتِنَآ
🍂 أُوْلَئِکَ أَصْحَبُ الْجَحِیمِ
و کسانی که کافر شدند و آیات ما را
تکذیب کردند، آنان اهل دوزخند.
🍃 تفسیــــر 🍃
1⃣بعد از شناخت حقّ، «ممّاعرفوا»
هیچ عذری برای ردّ آن نیست.
2⃣هم نشینی با صالحان، آرمانی
مقدّس است.
3⃣نشانه ی آرزوی صحیح، ایمان و
اقدام عملی است.
4⃣ایمان به خداوند، از ایمان به وحی
جدا نیست.
5⃣پاداش ایمان، بهشت است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
رفتار داعشیگونه مزدوران منافق با آتشنشانان!
سرشان را ببرید و فیلم بگیرید!
@montzeran
⭕️مشکل اینترنت امروز یا فردا رفع می شود
🔸ربیعی، سخنگوی دولت:
🔹احتمالا از امروز یا فردا مشکل اینترنت برای برخی استان ها حل خواهد شد.
@montzeran
❌ گرانی در آخر الزمان❗️👇
✨ آیه ۱۵۵ سوره مبارکه بقره :
"وَ لَنَبْلُوَنَّکُمْ بِشَیْءٍ مِنَ الْخَوْفِ وَ الْجُوعِ وَ نَقْصٍ مِنَ الْأَمْوالِ وَ الْأَنْفُسِ وَ الثَّمَراتِ وَ بَشِّرِ الصَّابِرِینَ"
🔸ترجمه آیه:
و قطعاً شما را با چیزى از ترس، گرسنگى، زیان مالى و جانى و کمبود محصولات، آزمایش مىکنیم و صابران (در این حوادث و بلاها را) بشارت بده.
🔸تفسیر مهم آیه:
امام صادق (ع) فرموده است: «پیش از ظهور قائم نشانه هایی از جانب خدای تعالی برای مومنان خواهد بود.»
راوی گوید: عرض کردم : فدای شما شوم، آن ها کدام است؟
فرمودند: «این قول خدای تعالی که (وَ لَنَبْلُوَنَّکُمْ بِشَیْءٍ مِنَ الْخَوْفِ وَ الْجُوعِ وَ نَقْصٍ مِنَ الْأَمْوالِ وَ الْأَنْفُسِ وَ الثَّمَراتِ وَ بَشِّرِ الصَّابِرِینَ) ؛
یعنی شما مومنان را پیش از خروج قائم (عج) می آزماییم به خوف از پادشاهان بنی فلان در آخر سلطنت آن ها و گرسنگی به واسطه #گرانی_قیمت ها و کاستی در اموال به واسطه کسادی داد و ستد و کمی سود و کاستی نفوس به واسطه مرگ و میر فراوان و کاستی در ثمرات به واسطه کمی برداشت محصولات زراعتی و در آن هنگام صابران را به تعجیل خروج قائم مژده بده.
📚 کمال الدین و تمام النعمه، ج 2 ، ص 649