eitaa logo
منتظران گناه نمیکنند
2.5هزار دنبال‌کننده
17.3هزار عکس
5.3هزار ویدیو
353 فایل
خادم کانال منتظران گناه نمیکنند👇 @appear وروزو کردن تبلیغات درکانال تاسیس کانال : ۱۳۹۷٫۱٫۱۱ پایان کانال : ظهور آقا امام زمان عج ان شاء الله نشر از مطالب کانال آزاد ✔️
مشاهده در ایتا
دانلود
دنیا رنگ گناه دارد؛ دیگر نمی‌توانم زنده بمانم وصیت من به طلاب این است که اگر برای رضای خدا درس می‌خوانند و هدف دارند بخوانند و اگر اینطور نیست نخوانند. چون می‌شود کار شیطانی و شهریه امام را هم می‌گیرند؛ دیگر حرام درحرام می‌شود و مسئولیت دارد اگر می‌توانند درس بخوانند البته همه‌اش درس نیست، عبودیت هم هست باید مقداری از وقت خود را صرف عبادت کنند چون طلبه‌ای باتقوا کم داریم اول تزکیه نفس بعد درس ای داد از علم شیطانی. دنیا رنگ گناه دارد دیگر نمی‌توانم زنده بمانم. انشاءالله امام حسین(ع) و حضرت زهرا(س) و امام رضا(ع) در قبر می‌آیند.
19 بهمن ماه سال 1393 العبد الحقیر و المذنب الضعیف محمدهادی ذوالفقاری
🔴اشاره به نمازها در قرآن 📍وَأَقِمِ الصَّلَاةَ طَرَفَيِ النَّهَارِ وَزُلَفًا مِّنَ اللَّيْلِ إِنَّ الْحَسَنَاتِ يُذْهِبْنَ السَّيِّئَاتِ ذَٰلِكَ ذِكْرَىٰ لِلذَّاكِرِينَ (سوره هود آیه ۱۱۴) 📍ﻭ ﻧﻤﺎﺯ ﺭﺍ ﺩﺭ ﺩﻭ ﻃﺮﻑ ﺭﻭﺯ ﻭ ﺳﺎﻋﺎﺕ ﻧﺨﺴﺘﻴﻦ ﺷﺐ ﺑﺮﭘﺎ ﺩﺍﺭ ، ﻛﻪ ﻳﻘﻴﻨﺎً ﻧﻴﻜﻲ ﻫﺎ ، ﺑﺪﻱ ﻫﺎ ﺭﺍ ﺍﺯ ﻣﻴﺎﻥ ﻣﻰ ﺑﺮﻧﺪ ، ﺍﻳﻦ ﺑﺮﺍﻱ ﻳﺎﺩﻛﻨﻨﺪﮔﺎﻥ ﺗﺬﻛّﺮ ﻭ ﻳﺎﺩ ﺁﻭﺭﻱ ﺍﺳﺖ .✳✳✳ 📍ﻇﺎﻫﺮ ﺗﻌﺒﻴﺮ ﻃﺮﻓﻰ ﺍﻟﻨﻬﺎﺭ (ﺩﻭ ﻃﺮﻑ ﺭﻭﺯ) ﺍﻳﻦ ﺍﺳﺖ ﻛﻪ ﻧﻤﺎﺯ ﺻﺒﺢ ﻭ ﻣﻐﺮﺏ ﺭﺍ ﺑﻴﺎﻥ ﻣﻰ ﻛﻨﺪ، ﻛﻪ ﺩﺭ ﺩﻭ ﻃﺮﻑ ﺭﻭﺯ ﻗﺮﺍﺭ ﮔﺮﻓﺘﻪ ﻭ" ﺯﻟﻒ" ﻛﻪ ﺟﻤﻊ" ﺯﻟﻔﻪ" ﺑﻪ ﻣﻌﻨﻰ ﻧﺰﺩﻳﻜﻰ ﺍﺳﺖ ﺑﻪ ﻗﺴﻤﺘﻬﺎﻯ ﺁﻏﺎﺯ ﺷﺐ ﻛﻪ ﻧﺰﺩﻳﻚ ﺑﻪ ﺭﻭﺯ ﺍﺳﺖ ﮔﻔﺘﻪ ﻣﻰ ﺷﻮﺩ ﺑﻨﺎ ﺑﺮ ﺍﻳﻦ ﻣﻨﻄﺒﻖ ﺑﺮ ﻧﻤﺎﺯ ﻋﺸﺎ ﻣﻰ ﮔﺮﺩﺩ. ﻫﻤﻴﻦ ﺗﻔﺴﻴﺮ ﺩﺭ ﺭﻭﺍﻳﺎﺕ ﺍﺋﻤﻪ ﺍﻫﻞ ﺑﻴﺖ ﻉ ﻧﻴﺰ ﻭﺍﺭﺩ ﺷﺪﻩ ﻛﻪ ﺁﻳﻪ ﻓﻮﻕ ﺍﺷﺎﺭﻩ ﺑﻪ ﺳﻪ ﻧﻤﺎﺯ (ﺻﺒﺢ ﻭ ﻣﻐﺮﺏ ﻭ ﻋﺸﺎ) ﺍﺳﺖ.✴✴✴
🔺 کلامی از علما ⭕️ آیت‌الله خوشوقت
⭕️ نگاه جبهه ای به دشمن 🔹فرض بفرمائید در کشور ترور اتفاق میافتد؛ شهید علیمحمدی، شهید شهریاری، شهید رضائینژاد را ترور میکنند. خب، این یک کار تروریستی است. یک وقت به این مسئله به چشم یک عمل تروریستىِ ضد امنیتی نگاه میکنیم؛ خب، انسان غصه هم میخورد؛ چند تا دانشمند ما مورد اصابت جنایت دشمن - یک چند تا تروریست - قرار گرفتند. یک وقت نه، با همان نگاه میکنید: این یک حرکت در مجموعه‌ی حرکتهای خصمانه‌ی علیه نظام اسلامی است. مثلاً در جبهه‌ی جنگ مرزی با عراق - که هشت سال جنگ داشتیم - یک جا اگر چنانچه توپخانه‌ی دشمن کار کند، معنایش این نیست که دشمن با اینجای بالخصوص کار دارد؛ این معنایش این است که این یک حرکتی است که دشمن دارد اینجا انجام میدهد، احتمالاً برای اینکه شما حواستان به اینجا منعطف شود، او به یک جای دیگر حمله کند - به قول خودشان حرکتهای پشتیبانی، که این در واقع حیله است - یا برای این است که رزمنده‌ی ما را در اینجا تضعیف کند تا مثلاً بتواند یک حمله‌ی سراسری انجام دهد. وقتی با این چشم نگاه میکنید، معلوم میشود که دشمن به دنبال کوبیدن حرکت علمی در کشور است؛ یعنی یکی از این است. چند تا حلقه‌ی به‌هم‌پیوسته وجود دارد؛ مثلاً حلقه‌های تحریم اقتصادی، ترویج ابتذال، ترویج مواد مخدر، کارهای امنیتی، ایجاد تزلزل در مبانی و مسائل اعتقادی؛ چه اعتقاد به اسلام، چه اعتقاد به انقلاب. اینها حلقه‌های گوناگونِ به‌هم‌پیوسته است؛ یکی از این حلقه‌ها هم - که مکمل این زنجیره است - در کشور، با ترساندن دانشمند ما، با حذف دانشمند ماست. با این چشم به قضیه نگاه کنیم.
شبکه شما رسانه برنامه مستند شهید دانشمند هسته ای مجیدشهریاری فرزند ایران مال استان زنجان همین الان 👆
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
⭕️ چرا جوانان ما نباید یک نابغه گیلانی به اسم شهید علی اقبالی دوگاهه را بشناسند؟ استادی که در۲۵ سالگی استاد خلبان جنگنده F_5شد،اودربین ۴۰۰ خلبان برتر دنیا در امریکا نمونه شد.وعنوان سلطان پرواز رو گرفت. شهیدی که بعدازاسارت در عراق به دستور صدام دو تکه شد😞 روحش شاد #از_شهدا_بیاموزیم ❣❣❣❣❣
📆تقویم و مناسبتهای فردا📅 🔺فردا یکشنبه: 🔹 ۹ آذر ۱۳۹۹ 🔹 🔹۱۳ ربیع الثانی ۱۴۴۲ 🔹 🔹۲۹ نوامبر۲۰۲۰ 🔹 💢 روز بزرگداشت شیخ مفید قتل ابن فرات وزیر شیعه دولت عباسی [۳۱۲ ق]
🔸➖➖➖➖➖➖➖➖🔸 نمیدانم در دلتـــ چہ میگذرد ولے☝️ احسنتـ ، کہ با حجابتـــ😍 نہ دل شـهیدے را شـ💔ـکاندے نہ دل جـــــوانے را لـــــــــرزاندے #پویش_حجاب_فاطمے
💠💠💠
✨سهم امروزمون از یاد مولای غریب 💫💫💫💫💫 🔴🔵 نقش کلیدی اخلاص در رسیدن به محضر امام زمان علیه السلام: 🔺امام حسن عسکری خطاب به فرزندش مهدی چنین می فرمایند: 🔹 پسر من،... بدان که دلهای مردم دیندار و با اخلاص مانند پرندگانی که میل به آشیان دارند، مشتاق لقای تو هستند. 🔸 و اعْلَمْ أَنَّ قُلُوبَ أَهْلِ الطَّاعَةِ وَ الْإِخْلَاصِ نُزَّعٌ إِلَيْكَ مِثْلَ الطَّيْرِ إِذَا أَمَّتْ أَوْكَارَهَا... » 📚 کمال الدین و تمام النعمه؛ ج2 ، ص448