eitaa logo
منتظران گناه نمیکنند
2.5هزار دنبال‌کننده
17.2هزار عکس
5.2هزار ویدیو
353 فایل
خادم کانال منتظران گناه نمیکنند👇 @appear وروزو کردن تبلیغات درکانال تاسیس کانال : ۱۳۹۷٫۱٫۱۱ پایان کانال : ظهور آقا امام زمان عج ان شاء الله نشر از مطالب کانال آزاد ✔️
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
4_5850707276423235017.mp3
4.26M
📣 مداحی_فوق_زیبا 😔 دیگه افسانه شد ظهورت میون مردم * بسه جدایی * آقا کجایی آدما همه گرفتارن * هزاران مشکلات دارن * به نگاهت نیاز دارن ما که عمر نوح نداریم صبر ایوب نداریم اشک یعقوب نداریم ... 😔😔😔😔 👌 پیشنهاد میکنم حتما گوش بدین فوق_العادس @montzeran
🌺 جنگ شیطان با امام زمان 🌺 در این بحث یکی از مهمترین ریشه های مظلومیت امام عصر (عج)و چهارده معصوم (ع) مورد بررسی قرار میگیرد که خلاصه آن این است:شیطان از روزی که بنا را به مخالفت گذاشت فهمیده بود خداوند متعال پیامبر اکرم (ع) و ائمه هدی و انیاء(ع) را به عنوان صراط مستقیم و راه راست خود معرفی نموده است و می خواهد به وسیله خاندان عصمت(ع) حکومت جهانی حق را ترتیب دهد و انسان ها را به مقام انسانییت و بندگی برساند و به هر ترتیب با هوای نفس او که می خواهد به جای خدا حکم براند منافات خواهد داشت و لذا برنامه اش را مخالفت با انبیاء و اهل بیت (ع) قرار داد و از همه مهمتر بالاترین درجه درگیری او با حکومت جهانی امام عصر (عج) است که همه انبیاء و ائمه (ع) وعده آن را به جهان داده اند . چرا که با شروع آن یعنی ظهور امام عصر (ع) که با علم و عصمت و قدرت الهی خود جهان را پر از عدل و داد و مهر ومحبت خواهد نمود زمینه ای برا پذیرش وسوسه های ابلیس باقی نمانده و عمرش به پایان رسیده و مهلتش خاتمه خواهد یافت بنابراین جنگ اصلی او با حضرت بقیةالله (عج) می باشد و چون ما در زمان امامت حضرت ولی عصر (عج) زندگی میکنیم و مهم ترین حملات حملات تبلیغاتی شیطان علیه آن حضرت است لازم است این مطالب را قدری واضح تر مورد بررسی قرار دهیم . توجه به این نکته لازم است که شیطان چنانکه در قران کریم آمده از جن بود ولی از دستور الهی سرپیچی کرد و راه انحراف را برگزید.(کانَ مِنَ الجِنّ فَفَسَقَ عَن أمرِ رَبّهِ)¹😍 و روشن است که خداوند جن را مانند انسان ها آفرید که بنده خدا شوند (وَ ما خَلَقتُ الجِنّ وَ الإنسَ إلاّ لِیَعبُدُونِ)²😍 بنابراین شیطان از اول شرور و بد خلق نشده بود بلکه خودش خو است طبق هوای نفس حرکت کند و با حکومت حق مخالفت نماید و پرچمدار همه انحرافات گردد.³😍 ــــــــــــــــــــــــــــــــــــ پی نوشت: ۱:سوره ی کهف، آیه ۵۰ ۲:سوره ی ذاریات، آیه ۵۶ ۳:راهی به سوی نور،
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
❓چرا طب شیمیایی نا کارامد است؟ ❓چگونه از دست سیستم ناکارامد و بیماری زای پزشکی نوین(طب شیمیایی) خلاص بشیم؟ 🔊 از زبان حکیم حسین خیراندیش
#شهیدمطهری: در واقع #حجاب موجب محدودیتِ، #مردان_هرزه میباشد که در صدد کام جویی هاى آزاد و بى حد و حصر هستند و #مصونیت_زنان از دست این گروه از مردان منظور است. #پویش_حجاب_فاطمے
که فرموده: کل اناس
اثبات امام زمان عج شیعه معتقد است که منجی و مصلح جهانی حضرت مهدی (عج )است. از آن جا که قرآن بر اساس مطالب مستحکم فطری و عقلی است، بهترین سند برای هر مطلب علمی و دینی است این نکته را در آغاز باید دانست که قرآن نوعا به صورت کلی سخن می گوید و برای تشریح و تفسیر آن باید به سراغ خبره و متخصص علوم قرآنی؛ یعنی ائمه معصومین (ع) رفت. به عبارت دیگر، وظیفه و مسئولیت روشنگری و بیان مقصود آیات قرآن به حجت های الاهی واگذار شده است. در پاسخ این سؤال تنها به بیان گلچینی از آیات مربوط به بحث می پردازیم و بعضاً از روایات معصومین (ع) برای درک هر چه بیشتر آیات بهره خواهیم گرفت. در هر صورت از دو دسته آیات قرآن، می توان برای وجود حضرت ولیعصر (عج) و ظهور آن حضرت استفاده نمود 1- آیاتی که ضرورت وجود حجت الهی را در میان مردم بیان می کنند 2- آیاتی که بشارت به حکومت صالحان و مستضعفان و مؤمنان بر کره زمین می دهد 3- آیاتی که ضرورت وجود حجت الهی را درزمین بیان می کنند یکی دیگر از مباحث در حوزه مهدویت، اثبات وجود امام زمان ـ علیه السلام است .ابتدا خوب است بدانیم چگونه مى‌توان امام زمان‌ (عج) را شناخت؟ شناخت بر دو قسم است: شناخت تاریخى و شناخت واقعى که از قسم نخست مهم‌تر است. مسئله مهم این است که ما آن حضرت را به حقیقت بشناسیم و ایشان نیز ما را ببینند؛ نه این‌که ما حضرت را ببینیم. در زمان پیامبر صلى‌اللّه‌علیه‌وآله‌وسلم (که مقامش از همه امامان بالاتر است) عده زیادى آن وجود مبارک را مى‌دیدند، اما خداى سبحان درباره آن‌ها فرمود: {و تراهم ینظرون الیک و هم لایبصرون} آن‌ها را مى‌بینى که به تو مى‌نگرند، ولى تو را نمى‌بینند. اهل نظر هستند، اما اهل بصیرت نیستند هنر این است که به گونه‌اى باشیم که وجود مبارک امام زمان عجل‌اللّه‌تعالى‌فرجه‌الشریف ما را ببینند. در قرآن کریم آمده است: خدا که بر همه چیز بصیر است، در روز قیامت به عده‌اى نگاه نمى‌کند: « ولایکلّمهم اللّه و لاینظر الیهم یوم القیامة و لایزکّیهم» و نگاه تشریفى خود را نسبت به عده‌اى اعمال نمى‌کند. اگر ما در مسیر صحیح حرکت کنیم، آن حضرت ما را مى‌بیند و اما اثبات وجود امام زمان(عج) این نکته اساس حرکت تخریبی مخالفان نیز برای ایجاد شبهه و شک در این رکن رکین است و در روایات ما نیز اشاره شده است که طول غیبت حضرت، باعث به وجود آمدن شک و شبهه در قلوب افراد متزلزل می شود تا آن جا که عده ای می گویند: اصلاً، امامی نیست و چنین فردی متولد نشده است لذا اثبات وجود امام و بلکه اثبات اضطرار به او، نکته مهمی است که در حوزه مهدی پژوهی، نقش بسزایی دارد قرآن مجید، این حقیقت را که هر زمانی، امامی الهی برای مردم وجود دارد، و جریان هدایت اضطرار به وجودش دارد، به بیان های مختلفی طرح کرده است. فهم این نکته، محتاج آن است که نخست، تعریف امام از دیدگاه قرآن برای ما روشن شود. قرآن مجید می فرماید: وَ إِذِ ابْتَلَی إِبْرَاهِیمَ رَبُّهُ بِکَلِمَاتٍ فَأَتَمَّهُنَّ قَالَ إِنِّی جَاعِلُکَ لِلنَّاسِ إِمَامًا قَالَ وَمِنْ ذُرِّیَّتِی قَالَ لا یَنَالُ عَهْدِی الظَّالِمِینَ.(3) مرحوم علامه طباطبائی(ره) می گوید: «الامام هو الذی یقتدی و یأتم به الناس .....» امام کسی است که مردم به او اقتداء می کنند و در کردار و گفتار، از او پیروی می کنند. برخی از مفسران گفته اند: (مراد از (امام ) همان نبوت است، زیرا نبی کسی است که امتش در مسائل دینی به او اقتداء می کند.) ایشان می گوید: این سخن مفسران، ناصواب است. شاهد سخن اینجا است که علامه می گوید: منشاء این گونه تفاسیر نامربوط، عدم فهم صحیح امامت از منظر قرآن است که گروهی، آن را به (نبوت) و برخی (مطاع بودن) وعده ای به معنای خلافت و وصایت و ریاست امور دین و دنیا تفسیر کرده اند.در منطق قرآن، هر جا امامت طرح شده است، در کنارش، هدایت هم مطرح است: وَجَعَلْنَاهُمْ أَئِمَّةً یَهْدُونَ بِأَمْرِنَا وَجَعَلْنَا مِنْهُمْ أَئِمَّةً یَهْدُونَ بِأَمْرِنَا لَمَّا صَبَرُوا وَکانُوا بِآیَاتِنَا یُوقِنُون علامه طباطبائی (ره) چنین بیان می کند: امام کسی است که مردم را در روز قیامت به سوی خدا سوق می دهد، همان طور که آنان را در ظاهر و باطن این دنیا رهبری کرد. آیه شریفه، این نکته را نیز می رساند که هیچ زمانی، نمی تواند بدون امام باشد، به خاطر این
همه مردم در همه زمان ها نکته ای که استفاده می شود آن است که زمین مادامی که انسان در آن وجود دارد، از امام و حجت حق خالی نمی شود. ایشان در ذیل آیه هفتاد و یکم سوره اسراء که می فرماید: یوم ندعو کل اناس بامامهم می گوید آن چه از این آیه استفاده می شود، این است که این فراخوان، شامل همه انسان ها از اولین و آخرین می شود... از این آیات قرآن، ضمن فهم نقش امام در هستی، همیشگی و پیوستگی این جریان زلال نیز فهمیده می شود پس درعصر ما هم وجود با برکت حضرت مهدی ـ علیه السلام که قطب عالم امکان و هادی دلها و افعال مومنان و سالار کاروان حق پویان است، امری مسلّم و قطعی است