#جشن_بادبادک_ها 🎈🎈🎈🎈🎈🎈🎏🎏🎏
#شعر_جشن_بادبادک 👇👇👇👇
آهای آهای بچه ها🎈
پاشید بیاید تماشا🎈
به روز شاد و زیبا🎈
تو شهر بادبادکها🎈
وای چه جشن قشنگی🎈
بادبادکای رنگی 🎈
میرن به سمت بال🎈ا
نزدیک میشن به ابرا🎈
بالا بالا بالاتر 🎈
هرچی بالاتر بهتر🎈
🎈
بالا بالا بالاتر
هر چی بالا تر بهتر🎈
🎈
🎈🎈🎈🎈🎈🎈🎈🎈🎈🎈🎈🎈🎈🎈🎈🎈🎈🎈🎈🎈🎈🎈🎈🎈
بچه ها تکرار می کردند بالا بالا بالاتر. هر چی بالاتر بهتر☺️
@morabikodak5159
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
توصیه های بهداشتی برای ورود به مدرسه
@morabikodak5159
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
بازی تله موش
با جعبه و کش این وسیله را بسازید
یک بازی شناختی واکنشی با دقت بالا
کودک هر توپ رنگی رو با جعبه همان رنگ باید دریافت کند.
@morabikodak5159
🦋 جهت ایده
تابلوی آموزش اعداد
خانم صفورا ابراهیمیان. از اصفهان
@morabikodak5159
4_5949262417790765152.mp3
970.7K
آغاز بازگشایی مدارس
@morabikodak5159
🦋 جهت ایده
تابلو برنامه کلاسی
کار کلاسی
خانم صفورا ابراهیمیان. از اصفهان
@morabikodak5159
«دوستت دارم» مال خود كودك است نه براي كار كودك.
اصلاً تفاوت پدر ومادر بابقيه در اين است كه محبت پدر و مادر بي قيد وشرط است.
همه عالم و آدم محبت باقيد وشرط دارند غير از والدين.
@morabikodak5159
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
بوی ماه مهر از شهریور 😊
@morabikodak5159
ارزشیابی کیفی - توصیفی
در #بازخورد ها به صفات اکتسابی و به صفات ذاتی بچه ها توجه کنیم.
👇
هنگام بازخورد به عملکرد دانش آموزان از صفات ذاتی مثلا " باهوش " استفاده نکنیم ؛بجای آن بهتر است بگوییم:
آفرین که تلاش کردی ، تو بچه زحمت کشی هستی
تلاش کردن ویژگی قابل تغییر توست یعنی میزان تلاش انسانها بالا و پایین می شود اما میزان هوش نه.
تلاش کردن را ترغیب کنیم و با برچسب با هوش و تیز هوش و قوی و ... اراده دانش آموزانمان را کم نکنیم.
@morabikodak5159
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
#روانشناسی
5 اشتباه رایج آماده سازی کودکان برای مدرسه
@morabikodak5159
هدایت شده از ایده های جدید مربیان کودک
آموزش های مجازی شهریور ماه
برای ثبت نام به آیدی @Ganjipour
پیغام بزارین
4_424692284693414078.mp3
1.79M
خوشحال و شاد و خندانم
@morabikodak5159
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 مدرسهرفتن در روزهای کرونایی
🔸این ویدئوی آموزشی را به بچههاتون نشون بدهید تا برای رفتن به مدرسه در شرایط کرونایی آماده باشند.
@morabikodak5159
🔻تمرینهای حرکتی برای بهبود اختلالات یادگیری🔻
1⃣💠قدم زدن و پریدن به جلو، عقب و پهلوها
💢فواید:
1) تقویت مهارتهای حرکتی
2)تقویت درک فضا
3)تقویت جهت یابی
4 )تقویت درک مکان
5)تخمین مسافت
6 )تقویت تمرکز حواس
7 )تقویت سرعت پردازش ذهنی
8 )توانایی تصمیم گیری
9 )قدرت برنامه ریزی
2⃣💠سینه خیز رفتن
💢فواید:
1)پرورش دقت -تمرکز
2 )پرورش تن آگاهی
3 )پرورش خود آگاهی
4 )پرورش درک پوستی
5 )پرورش اعصاب حسی
6 )پرورش درک فضا
7)پرورش هماهنگی حس ها وعضلات
8 )پرورش غلبه طرفی
@morabikodak5159
#زمان_را_از_دست_ندهید!!
❌ متفاوت بودن جسارت میخواهد!
🧿با همکاری مرکز زبان ایرانمهر تهران برگزار میگردد
💥💥💥آموزش مجازی 💥💥💥
✨✨تربیت مربی زبان انگلیسی کودک ✨✨
💝💥💝کارگاه T.T.C کودکان
👈👈درباره این دوره:
🌺دوره تربیت مدرس انگلیسی کودکان و نوجوانان مناسب مربیان و علاقمندان به مربیگری در رده سنی ۶ تا ۱۲ سال می باشد که با آموزش تئوری و عملی و آشنایی با روش ها ، تکنیک ها و نکات کلیدی در تدریس و با استفاده از بازی ها، ترانه های کودکانه و وسایل کمک آموزشی مناسب ضمن ایجاد انگیزه در کودکان، آموزشی موفق داشته باشند.
🌺داوطلبان تدریس به مدت ۱۴ جلسه آموزشی و با نظارت کیفی و تدریس کارشناس و استاد مجرب مرکز آموزش زبان ایرانمهر برخوردار خواهند بود و در پایان مدرک رسمی آموزش دوره های کودکان و خردسالان به آنها اعطا می گردد.
❌این کارگاه در پلتفرم اسکای روم و بصورت آنلاین برگزار خواهد شد.
🧿هزینه آموزشی : 320 هزارتومان
✅💥✅ زمان شروع کارگاه: 20 شهریور
🅾 ثبت نام و مشاوره فقط با شماره و 🆔 زیر:
🆔 @Ganjipour
📲+989136653699
🔰آموزش برای همه ، همه جا همه وقت
❌مارو به دوستان خود معرفی کنید.
هدایت شده از ایده های جدید مربیان کودک
آموزش های مجازی شهریور ماه
برای ثبت نام به آیدی @Ganjipour
پیغام بزارین
4_5906620251604256456.mp3
1.37M
یار دبستانی من
@morabikodak5159
به بچه ها کار بدهید و در مقابل انجام کار ذوق کنید. نه جایزه بخرید و نه آفرین بگویید.
حتی اگر شده کار بیهوده به آنها بدهید ولی وقتی انجام میدهد ذوق کنید.
@morabikodak5159
4_5938554007759882008.pdf
659.8K
داستان نشانه ها.pdf
@morabikodak5159
ارزشیابی کیفی - توصیفی
در #بازخورد ها به صفات اکتسابی و به صفات ذاتی بچه ها توجه کنیم.
👇
هنگام بازخورد به عملکرد دانش آموزان از صفات ذاتی مثلا " باهوش " استفاده نکنیم ؛بجای آن بهتر است بگوییم:
آفرین که تلاش کردی ، تو بچه زحمت کشی هستی
تلاش کردن ویژگی قابل تغییر توست یعنی میزان تلاش انسانها بالا و پایین می شود اما میزان هوش نه.
تلاش کردن را ترغیب کنیم و با برچسب با هوش و تیز هوش و قوی و ... اراده دانش آموزانمان را کم نکنیم.
@morabikodak5159