⭕️راه استقرار عدالت مهدوی
🔹#عدالتی که ما در انتظار آن هستیم - عدالت #حضرت_مهدی (عج) که مربوط به سطح جهان است - با موعظه و نصیحت به دست نمی آید؛ یعنی #مهدی_موعود (عج) ملتها نمی آید ستمگران عالم را نصیحت کند که ظلم و زیاده طلبی و سلطه گری و استثمار نکنند؛ با زبان نصیحت، #عدالت در هیچ نقطهی عالم مستقر نمی شود.
🔹استقرار عدالت، چه در سطح جهان - آنطور که آن #وارث_انبیاء انجام خواهد داد - و چه در همهی بخش های دنیا، احتیاج به این دارد که مردمان عادل و انسانهای صالح و عدالت طلب، قدرت را در دست داشته باشند و با #زبان_قدرت با #زورگویان حرف بزنند.
🔹با کسانی که سرمست قدرت ظالمانه هستند، نمی شود با زبان نصیحت حرف زد؛ با آنها باید با #زبان_اقتدار صحبت کرد. آغاز دعوت پیغمبران الهی با زبان نصیحت است؛ اما بعد از آن که توانستند طرفداران خود را گرد بیاورند و تجهیز کنند، آنگاه با دشمنان توحید و دشمنان بشریت، با زبان قدرت حرف می زدند.
بیانات مقام معظم رهبری ۸۱/۷/۳۰
منبع: وبسایتدفترحفظونشرآثارمعظمله
#امام_زمان #امام_خامنه_ای
@tabyinchannel
#انتشاربدونلینکجایزنمیباشد
⭕️کاری نکنیم که دست خالی برویم
🔹بایدبدانیم[که]بندگیخدا در طاعتِخداست [و] طاعت خدا در [گرو] #ترک_معصیتِ خدا است؛ هم در اعتقاد و هم در عمل. غیر از #طاعت_خدا یا چیزی که مولّد طاعت خدا [است] نداشته باشیم [که عبارت است] از #معارف و #تفکرات. یا چیزی که طاعت خدا، مولّد آنهاست [که عبارت است] از مرضیات خدا. معلوم است که #طاعت، جز طاعت [به ارمغان] نمیآورد و طاعت هم جز از طاعت نمیآید. فقهراً (به ناچار) باید ملتفت [متوجه] باشیم [که] مبادا آنی #غفلت بکنیم که همان آن، گرگها ما را خوردند! آنِ غفلت، آنِ مهیّا شدن برای #شیاطین انس و جن است.
🔹فقهراً باید بفهمیم که ما از خدا بخواهیم آنبهآن، ما را سالم و محفوظ از #جمیع_آفات و بلیاتِ معنویه و صوریه، ظاهریه و باطنیه، دنیویه و اخرویه [نگاه دارد تا] از سعادتمان محروم نباشیم که تا در آن روز آخر [و در هنگام احتضار] پشیمان از تمام عمر خودمان نباشیم. خدا حفظ کند ما را [تا] کاری نکنیم که آخرش #پشیمان بشویم؛ کاری نکنیم که آخرش دست خالی برویم؛ کاری نکنیم که از آن هدف اصلی که تمام انبیا و اوصیا دعوت به آن هدف میکنند، غافل باشیم [آن هم] برای خوشحالی موقت!
بخشی از بیانات حضرت آیت الله العظمی بهجت (ره)
منبع: وبسایتمرکزتنظیمونشرآثارمعظمله
#آیت_الله_بهجت
@tabyinchannel
#انتشاربدونلینکجایزنمیباشد
8.94M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
9.34M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥#کلیپ_ویژه
🔴از ذکری که معجزه میکند تا بمب هوشمندی که چاقو میکشد!
🔻تقابل روشن حق و باطل در بیمارستان شفا؛ کدام دین و کدام قرآن مجوز بیتفاوتی نسبت به این قتلعام کودکان را میدهد؟!
🎙حجتالاسلام حاج احمد پناهیان
#طوفان_الاقصی
#فلسطین
🔹برای دیدن کلیپهای بیشتر در کانال حجتالاسلام حاج احمد پناهیان عضو شوید👇
https://eitaa.com/joinchat/1760100417C1f410afc5a
🇵🇸🇵🇸🇵🇸🇵🇸
دو پاسخ به یک سوال
وقتی مردم رو برای حضور در تجمعات و راهپیماییهای حمایت از مردم مظلوم غزه دعوت میکنیم،
غالبا این سوال رو میپرسن که این راهپیماییها چه دردی از مردم غزه درمان میکنه؟
دو جواب برای این سوال میشه داد:
جوابی که به مردم عادی باید داد و جوابی که به نیروهای انقلابی باید بدیم،
جا به جایی جوابها،
آسیبزا هست
و جواب عکس میگیریم
جواب مردم عادی:
وقتی کسی مریض میشه برای روحیه دادن بهش، میریم عیادتش،
این عیادت ما چه نقشی توی بهبودی بیماریش داره؟
وقتی عزیز کسی فوت میکنه، میریم برای تسلیت،
مگه این تسلیت گفتن ما، عزیزش رو زنده میکنه؟
این کارها برای روحیه دادن به بیمار و داغ دیده هست تا بدونه که پیش ما عزیزه و دردش درد ما و داغش داغ ماست.
مردم غزه هم از طریق فضای مجازی ما رو میبینن و با دیدن این سیل جمعیت، برای مقاومت و ادامهٔ مبارزه، روحیه میگیرن،
و متوجه میشن که ما حامی اونها هستیم و دردشون و داغشون درد و داغ ماست.
جواب نیروهای انقلابی:
ظریف میگه مردم از هزینه دادن سر موضوع فلسطین خستهاند و حق هم دارند؛
برای همین ما نباید وارد این جنگ بشیم و تنها از دور باید از مردم غزه حمایت کنیم.
این حرف رو به عنوان دلسوزی برای مردم داره میزنه؟
کی باید بهش جواب بده؟
قطعا ما مردم
حضور ما در این تجمعات، جوابی هست به این آقا و امثال او که بهشون بگیم ما ترسی از جنگ و آسیب حاصل از جنگ نداریم.
همچنین به نیروهای نظامیمون هم میگیم که هر جا نیاز شد، وارد نبرد نظامی بشید و از بابت ما و آسیبهای بعد از جنگ، نگرانی نداشته باشید
ما همیشه پشتیبان و مدافع تصمیمات شما هستیم.
یوسف ناصری
در پرتگاه مجازی، مجهز باش...
🇵🇸🇵🇸🇵🇸🇵🇸🇵🇸🇵🇸
3.83M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
این واکنش مجری برنامه عربی به صحبتهای رئیس جمهور در اجلاس ریاض چقدر خوب بود
چقدر خوب ایرانو توصیف کرد
آدم افتخار میکنه به کشورش که تک و تنها جلوی کل دنیا وایساده با کلی تحریم و...
بهائیها و صهیونیستها
میان بهائیسم و صهیونیسم، پیوندی بدیهی وجود دارد که از جمله نمودهای روشن این یگانگی، مقر و پایگاه اصلی بهائیت به نام «بیتالعدل» است که در مرکز اسرائیل و رژیم صهیونیستی قرار دارد. آنان از بدو استقرار در اسرائیل، با رژیم صهیونیستی رابطهای گرم یافتند و داد و ستدهای سیاسی فراوانی را به انجام رساندند. ماکسول یکی از رهبران بهائی میگوید: «من ترجیح میدهم که جوانترین ادیان (بهائیت)، از تازهترین کشورهای جهان (اسرائیل) نشو و نما نماید...». آنچه شباهت صهیونیسم با تشکیلات بهائیت را بیش از پیش در ذهن مورخان برجسته میکند، ایدئولوژی و نوع نگاه آنان به فلسطین در وهله اول و سپس به کشور ایران است. رژیم اشغالگر قدس، پس از تصرف و اشغال سرزمینهای فلسطین، آن را به عنوان ارض موعود یهود اعلام کرد و پس از آن به کشتار بیوقفه مردم بومی آن پرداخت و فراخوانی اجباری به همه یهودیان در سراسر دنیا داد، تا بتواند نیروی انسانی لازم را برای تشکیل کشور ساختگی خود تأمین کند. مشابه همین اقدام را در تاریخ بهائیت، بهروشنی میتوان دید؛ با این تفاوت که بهائیان، ایران را ارض مقدس و موعود خود نامیدهاند و تا آنجا که دستشان میرسید، در زمان حکومت پهلوی به اشغال پستها و مناصب مهم حکومتی مشغول شدند و در کنار آن، زمینهای زیادی را به وسیله رانت نزدیکی به پهلویها، از دست صاحبانش خارج کردند؛ چنانکه عبدالله شهبازی، مورخ تاریخ معاصر، دراینباره آورده است: «سلطه بهائیان بر دو نهاد اصلی متولی اراضی (اصلاحات ارضی و منابع طبیعی)، عامل مهمی در تجدید ساختار مالکیت به سود اعضای متنفذ فرقه بهائی بود. محسن پزشکپور، نماینده مجلس در جلسه سال 1357، با اشاره به هژبر یزدانی، بزرگمالک بهائی دوران متأخر پهلوی، چنین گفت: در مسیر اصلاحات ارضی، یک فئودالیسم جدید بهوجود آوردند... زمین را به روستاییان صاحب نسق دادند و بعد با برنامه کشت و صنعت، از آنها گرفتند و آن وقت آن زمینها را به دست عده معدودی دادند... این زمینها را به نام ملی شدن، از هزار نفر گرفتند و به یک نفر دادند... مراد از تقسیمات ارضی این بود، که قسمت عظیمی از منابع مملکت را در اختیار عده معدودی قرار دهند...».
ارتشبد سابق حسین فردوست که از نزدیک با بهائیان حاضر در دربار ایران حشر و نشر داشت، میگوید: «در واقع بهائیت جهانی این تصور را داشت که ایران، همان ارض موعودی است که باید نصیب بهائیان شود و لذا برای تصرف مناصب مهم سیاسی منعی نداشتند. بهائیهایی که من دیدم، واقعا احساس ایرانیت نداشتند و این کاملا محسوس بود و طبعا این افراد جاسوس بالفطره بودند...».
فضلاله صبحی که خود فردی است که زمانی بهائی بوده و بعدتر با شناختی دقیق از ماهیت تشکیلاتی این فرقه از آن خارج شده است، میگوید: «بیشتر بهائیان یهودی هستند؛ ازاینرو حامیان سرسخت بهائیت که سیاهیلشکر شده و در ترویج این آیین از ثروت و چیزهای دیگر مایه گذاشتند، صهیونیستها بودهاند...».
در نامهای، یکی از دانشجویان دانشگاه پهلوی شیراز، به امام خمینی(ره) مینویسد: «کشوری که نخستوزیرش آقای عباس هویدا، وزیر جنگش آقای سپهبد صنیعی، وزیر بهداریاش آقای شاهقلی، وزیر آب و برقاش آقای روحانی و طبیب مخصوص شاهش آقای سپهبد ایادی، همه بهائی و از افراد وابسته به تشکیلات جاسوسی بهائیت و صهیونیسم میباشند، کشوری که خریدار واپسزدههای اسرائیلی است و خلاصه در کشوری که پستها و مراکز حساس به وابستگان به صهیونیسم تقدیم میگردد و روزبهروز رشتههای مهم صنعتی و تأسیسات بزرگ کشاورزی به دست آنها سپرده میشود، نه تنها این اقدام شاه (بخشیدن زمین به بهائیان شیراز برای ساختن احرامگاه) در شیراز بعید نیست، بلکه باید انتظار آن را داشت که نقشههای بدتر از آن هم طراحی گردد و عاملپیشگان، مو به مو اجرا کنند...».
پیوند بهائیان و اسرائیل از سالهای قبل از انقلاب نیز، آن چنان شهرتی داشت که جمال عبدالناصر، رئیسجمهور فقید مصر، نیز در سال 1349 به آن صحه گذاشته بود. او بهائیان را جاسوس اسرائیل در جهان معرفی کرد؛ آنچنانکه دفتر دبیر کل «العالم الاسلامیه» در سال 1352ش در مکه، طی اعلامیهای اعلام کرد: «معامله با اسرائیل و بهائیان، بایستی از سوی کشورهای مسلمان تحریم شود...». اعتراف سفیر وقت اسرائیل در ایران، درباره حضور بهائیها در دستگاههای مختلف کشور، خواندنی و تکاندهنده است: «در سایه دوستی با {سرلشکر عبدالکریم} ایادی، با گروهی از سرشناسان کشور آشنا شدم، که هرگز باور نمیکردم پیرو کیش بهائی باشند. بسیاری از آنها در باور خود چون سنگ خارا بودند، ولی بهخوبی میدانستند چگونه در برابر دیگران، خود را پنهان سازند. آنها همه دریافته بودند که در برابر من {به عنوان یک یهودی و سفیر اسرائیل} نیازی به پنهانکاری ندارند...».
منبع:
پژوهشکده تاریخ معاصر
iichs ir/fa/article/24249/
3.99M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
⭕️ مدیرعامل اسنپ: هم بنیانگذار و هم اکثر سهامداران اسنپ خارجی هستند!
▪️مدیرعامل اسنپ روی آنتن زندهی تلویزیونی خبر راهاندازی اسنپ توسط ایاد الکاسر و محمود فوز را تأیید کرد.
▪️ژوبین علاقبند همچنین شرکت آفریقایی امتیان، شرکتی آلمانی و شرکتی عرب که در ایران مالک فروشگاه زنجیرهای هایپر استار نیز هستند را به عنوان مالکان دارای اکثریت سهام اسنپ معرفی کرد.
3.49M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔞 🎥 صبحی غمگین در غزه
🔹شبکۀ الاقصی به نقل از یک منبع پزشکی بیمارستانی اعلام کرد که بر اثر حملات هواییِ رژیم صهیونیستی به شمال غزه از بامداد تاکنون اجساد ۶۳ شهید به بیمارستان اندونزی منتقل شده.
@Farsna