نوع ازدواج:#موقت
جنسیت:#خانم
۱_سال تولد : 51 ساله
۲_اصالت #ایرانی
۳_سکونت فعلی #قم
۴_قد:۱۶۵
۵_وزن:۷۳
۶_رنگ پوست:سفید
۸_شغل:
۹_سابقه ازدواج؟اگر دارید علت جدایی؟چند وقته؟تعداد فرزندان؟ نحوه حضانت ؟خیر
۱۰_نحوه زندگی ( مستقل/ همراه خانواده) : تنها
۱۱_ مصرف دخانیات: خیر
۱۲_وضعیت سلامت: سالم
۱۳_سطح زیبایی: خوب
۱۴_تقید به نماز : دارم
۱۵_اعتقاد به نظام جمهوری اسلامی؟ دارم
۱۶_گرایش سیاسی:ندارم
۱۷_نوع پوشش و حجاب برای خانم ها:چادر
۱۸_تعداد اعضای خانواده:
۱۹_وضعیت اقتصادی:
۲۰_همسر مطلقه میپذیرید؟ بله
۲۱_ اختلاف سنی مد نظر با همسر : سن مهم نیست
۲۲_تمایل وصلت با چه شهری فقط #قم
۲۴_غیر از مهریه آیا ماهانه هم میتوانید هزینه کنید؟چه مقدار؟-
۲۵_در هفته یا ماهانه چه مقدار وقت دارید؟مستقل تنها هستم بدون فرزند آزاد هستم
۲۶_آیا منزل برای ازدواج موقت دارید؟
میتونم جور کنم
۲۷_مدتی که برای ازدواج موقت در نظر دارید؟چند ساعت
۲۸_به طور مختصر وکلی ویژگی های فردی و روحی را بیان نمایید: خونگرم و با محبت
توضیحات رابط: اول
ازدواج موقت کوتاه مدت ساعتی قبول میکنند بعدش صحبت های بعدی و توافقات
مهریه منصفانه،برای بازی پیام بدید سریع بلاک میشید
@Bano778
#دائم_موقت_تعدد
✅حلالِ خدا را ؛ حرام تلقی نکنیم🌸
https://eitaa.com/movaghathalal
تعداد زنان مجرد بالای 30 سال سه برابر مردان شد

مدیر کل اطلاعات و آمار جمعیت و مهاجرت سازمان ثبت احوال تعداد افراد مجرد قطعی بالای ۵۰ سال را ۱۵۲ هزار نفر عنوان کرد و گفت: یک میلیون و۳۰۰ هزار فرد بالای سن متعارف نیز در کشور هرگز ازدواج نکرده اند.

به گزارش مشرق، علی اکبر محزون از افزایش ازدواج بالای سن نامتعارف در کشور خبر داد و افزود: در سال ۹۲ آمار ازدواج مردان بالای سن متعارف ۳۵ سال ۹.۴ درصد بود که در سال گذشته این آمار به ۱۰.۴ افزایش پیدا کرد و همچنین ازدواج زنان بالای ۳۰ سال در سال ۹۲ ، ۱۲.۵ درصد بوده که در سال گذشته به ۱۴.۵ درصد رسیده است.
وی در مورد سن متعارف ازدواج گفت: این سن برای مردان ۲۰ تا ۳۴ سال و برای زنان ۱۵ تا ۲۹ سال است که البته این سن در حال تغییر و وتحول است.
مدیر کل اطلاعات و آمار جمعیت و مهاجرت سازمان ثبت احوال تعداد جوانان در سن ازدواج هرگز ازدواج نکرده را ۱۱ میلیون و ۲۴۰ نفر دانست و اظهار داشت: از این تعداد ۵ میلیون و ۵۷۰ هزار نفر مرد و ۵ میلیون و ۶۷۰ هزار نفر نیز زنان هستند.
وی در باره افرادی که از سن متعارف ازدواج عبور کرده اما هرگز ازدواج نکرده اندنیز گفت: تعداد این افراد یک میلیون و ۳۰۰ هزار نفر است که ۳۲۰ هزار نفر آنان مردان و ۹۸۰ هزار نفر آنان را زنان تشکیل می دهند .
به گفته محزون، این افراد از سن تجرد قطعی که ۴۹ سالگی است عبور نکرده اند و به تجرد قطعی نرسیده اند.
مدیر کل اطلاعات و آمار جمعیت و مهاجرت سازمان ثبت احوال به افرادی که بالای سن متعارف ازدواج بوده و تا ۵۰ سالگی هرگز ازدواج نکرده اند، اشاره کرد و افزود: براساس آمارهای پایگاه اطلاعات جمعیت، در حال حاضر ۱۵۲ هزار نفر مجرد قطعی بالای ۵۰ سال سن در کشور زندگی می کنند.
محزون گفت: از این تعداد ۶۲ هزار نفر مرد و ۹۰ هزار نفر زن هستند که هرگز ازدواج نکرده اند.
وی با اشاره به اینکه در سال گذشته ۷۲۴ هزار و ۳۴۵ ازدواج به ثبت رسیده است، افزود: آمار ازدواج مردان بالای ۵۰ سال ۲۰ هزار و ۱۳۹ مورد بوده که ۳ درصد کل ازدواجها را به خود اختصاص داده است که از این تعداد ۱۴ هزار و ۵۴ مورد ازدواج بار اول و ۶ هزار و ۸۵ مورد مربوط به ازدواج دفعات دوم به بعد بوده است.
محزون آمار ازدواج زنان بالای ۵۰ سال را نیز ۵ هزار و ۶۷۳ مورد ذکر کرد و گفت: ازدواج زنان این سن کمتر از یک درصد ازدواج های سال گذشته را به خود اختصاص داده که ۴ هزار و ۳۸۴ مورد ازدواج بار اول و یک هزار و ۲۸۹ مورد دفعات دوم به بعد بوده است.
#دائم_موقت_تعدد
✅حلالِ خدا را ؛ حرام تلقی نکنیم🌸
https://eitaa.com/movaghathalal
حقایقی که بهتر است درباره لذت جنسی بدانيم :
⇠ #رابطه_جنسى باعث افزايش هورمون تستوسترون كه نقش مهمى در استحكام عضلات و استخوانها دارد مى گردد.
⇠ یافتن نقطه جی در مردان و زنان به رسیدن به اوج لذت جنسی کمک می کند.
⇠ لذت جنسى باعث تسکین درد و تقويت سيستم ايمنى بدن می شود.
⇠ افزایش تعداد دفعات نزديكى يكى از روشهاى موثر درمان زودانزالى است.
⇠ #سكس باعث كُند شدن زوال عقل و از آلزايمر جلوگيرى مى كند.
⇠ رابطه جنسى باعث كاهش استرس و اضطراب مى شود.
⇠ رابطه جنسى باعث كاهش بيمارى قلبى و سلامت پروستات مى گردد.
#دائم_موقت_تعدد
✅حلالِ خدا را ؛ حرام تلقی نکنیم🌸
https://eitaa.com/movaghathalal
صحیحه ی معمر بن خلاد
رُوِيَ عَنْ مُعَمَّرِ بْنِ خَلَّادٍ عَنِ الرِّضَا ع قَالَ سَمِعْتُهُ يَقُولُ ثَلَاث مِنْ سُنَنِ الْمُرْسَلِينَ الْعِطْرُ وَ إِحْفَاءُ الشَّعْرِ وَ كَثْرَةُ الطَّرُوقَةِ.
معمر بن خلاد گوید: از علی بن موسی الرضا علیه السلام شنیدم که می فرمود: سه چیز از روش پیامبران است: عطر، کوتاه کردن مو و کثرت زوجات.
این روایت بر استحباب تعدد زوجات دلالت میکند.
#دائم_موقت_تعدد
✅حلالِ خدا را ؛ حرام تلقی نکنیم🌸
https://eitaa.com/movaghathalal
#پاسخ_شبهه_ذواق
#قسمت_اول
اصل روایتی که آقای ازغدی ظاهرا در طرح فوق دکتری کتاب خوانی مطالعه کردند این است :❗️👇
در کتاب شریف کافی جلد ۶ ص ۵۴:
أبى جعفر (علیه السلام)فرمودند:
رسول خدا صلّى اللَّه علیه و آله بر
شخصى گذشت و فرمود:
«با زنت چه كار كردى؟»
گفت:#طلاقش دادم ای رسول خدا
پیامبر صلوات الله علیه و آله فرمود: آیا مرتكب بدى شده بود؟
گفت: خیر
سپس راوى گفت:
همان شخص ازدواج كرد و پیامبر اكرم صلّى اللَّه علیه و آله بر او گذشت و فرمود:
«ازدواج كردى؟»
گفت: آرى.
سپس به او فرمود: «با همسرت چه كار كردى؟
عرض كرد: #طلاقش دادم.
فرمود: بی آنكه مرتكب بدى شود؟
آن شخص عرض كرد: بله بی آنكه مرتكب بدى شود.
باز همان شخص ازدواج كرد و پیامبر اكرم صلّى اللَّه علیه و آله براو گذشت و فرمود: «ازدواج كردى؟»
عرض كرد: آرى.
پس از آن به او فرمود: «با زنت چه كار كردى؟
عرض كرد: #طلاقش دادم.
فرمود: «بی آنكه مرتكب بدى شود؟»
عرض كرد: بله بی آنکه مرتكب بدى شود.
و رسول خدا صلّى اللَّه علیه و آله فرمود: «خداوند عزوجل دشمن می دارد یا لعن می کند هر ذواق(ازدواج كننده و زود طلاق دهنده)از مردان را و هر( ازدواجكننده و زود طلاق گیرنده)از زنان را...
بعد از ۳ باز ازدواج و طلاق بدون دلیل پیامبر چنین روایتی را فرمود....
#دائم_موقت_تعدد
✅حلالِ خدا را ؛ حرام تلقی نکنیم🌸
https://eitaa.com/movaghathalal
#پاسخ_شبهه_ذواق
#قسمت_دوم
اشتباه از اینجا آب می خوره که ایشان خیال کردند:
ذوّاق چون صیغه مبالغه کلمه "ذوق" است باید معنی آن "زیاد چشنده" باشد
ولی اینطور نیست و ایشان اگر توانستند یک کتاب لغت پیدا کنند که کلمه ذواق را اینطور معنی کرده باشه که ذواق در زیاد ازدواج کردن است
لذا "ذواق" اصطلاحی است که در آن طلاق وجود دارد و بخاطر همین هم مبغوض است
در روایات ذواق عطف بر طلاق شده و در کنار هم آمده است که زیاد طلاق دهنده زن سازگار یا مرد سازگار است.
که "مطلاق الذواق" باشد
کافی 6/54 و 55 باب کراهیة طلاق زوجةالموافقة
این روایت که معصوم علیه السلام فرموده ذواق ملعون است ربطی به شرایط متعه و تعداد ازدواج ندارد
#دائم_موقت_تعدد
✅حلالِ خدا را ؛ حرام تلقی نکنیم🌸
https://eitaa.com/movaghathalal
#پاسخ_شبهه_ذواق
#قسمت_سوم
#نقد_آقای_ازغدی
جالب این است که آقای دکترای کتاب خوانی دقیق کتاب نخواندند تا روایت زیر را ببینند که ذواق فقط برای مرد نیست بلکه برای زنان نیز هست
تزوجوا و لا تطلقوا فان الله لا یحب #الذواقین و #الذواقات
ازدواج کنید و 👈طلاق ندهید 👉 که خداوند مردانی را که زن میچشند و زنانی را که مرد میچشند دوست نمیدارد ؛ یعنی که ازدواج کند و با وجود موافقت و سازگاری بدون دلیل طلاق دهد چون فقط می خواهد هوسرانی کند.
پس روشن شد که مطلاق به قرینه #ذواق آمده است و نشان دهنده دمدمی مزاجی و صرف شهوترانی است که مورد خشم خداست و کلینی در اصول کافی آن را در بابی به نام * کراهیه طلاق الزوج الموافقه * آورده است.
هرچند علامه مجلسی در مراه العقول سند این روایت را ضعیف شمرده است ولی چون ملایم نفس و موافق عقل است می توان پذیرفت.
#دائم_موقت_تعدد
✅حلالِ خدا را ؛ حرام تلقی نکنیم🌸
https://eitaa.com/movaghathalal
#پاسخ_شبهه_ذواق
#نقد_آقای_ازغدی
#قسمت_چهارم
درکتاب شریف وسائل الشیعه ج 22 ص 9 به بعد....
در ابتدای روایت صریحا می گوید: ازدواج کنید و #طلاق ندهید که خداوند #ذواقین و #ذواقات رو دوست ندارد و این صریحا کسی را می گوید که #طلاق می دهد نه کسی که #ازدواج می کند
یعنی ازدواج های مختلف به هر دلیلی بلا اشکال است به شرطی که طلاق ندهد که می شود زن بارگی...(طلاق بدون دلیل )
فرض کنید شما ۴ ازدواج دائم و ۴ هم متعه داشته باشید به شرطی که مرتب بدون بهانه با وجود موافقت و سازگاری همسر او را طلاق ندهید ذواق نیستید
👇❗️
عن ابي عبد اللَّه عليه السّلام قال:
سمعت أبي عليه السّلام يقول:
قال رسول اللَّه صلّى اللَّه عليه و آله:
إنّ اللَّه يبغض كلّ #مطلاق_ذوّاق.
الكافي 6/ 55
- از امام صادق (ع) نقل شده كه فرمود: از پدرم شنيدم كه فرمود: رسول خدا (ص) فرموده است:
خداوند هر مردى را كه بسيار #طلاق دهد و با این کار طعم ازدواجهاى فراوان را بچشد دشمن می دارد
#دائم_موقت_تعدد
✅حلالِ خدا را ؛ حرام تلقی نکنیم🌸
https://eitaa.com/movaghathalal
#پاسخ_شبهه_ذواق
#نقد_آقای_ازغدی
#قسمت_پنجم
نکته قابل توجه اینکه در تمام روایات #ذواق بحث #طلاق وجود دارد که در وسائل الشیعه ج 22 ص 9 می توانید جهت مطالعه مراجعه کنید ؛ صریحا کسی را می گوید که طلاق می دهد نه کسی که ازدواج می کند
#روایت_اول👇❗️
أبى عبداللّه عليه السلام قال ما من شىء ممّا أحلّه اللّه عزّ و جلّ أبغض اليه من الطلاق و انّ اللّه عزّ و جلّ يبغض المطلاق الذّوّاق.
امام صادق علیه السلام فرمود : از میان چیزهائی که خداوند حلال دانسته مبغوض تر از طلاق نزد خداوند نیست و بی تردید خداوند کسی که زنان را بسیار طلاق میدهد (و برای لذت جویی نه با هدف زندگی کردن دست به ازدواج میزند) دشمن میدارد.
سند: صحیح
منابع: کافی ج 6 ص 54- عوالی اللئالی ج 3 ص 372- وافی ج 23 ص 995- وسائل الشیعه ج 22 ص 8- الفصول المهمه ج 2 ص 365- مرآه العقول ج 21 ص 94-
#روایت_دوم👇❗️
أبى بصير عن جعفر بن محمّد عليها السلام - فى حديث طويل فى قصّة آدم عليه السلام - قال لا شىء مباح أبغض إلى اللّه تعالى من الطّلاق و قال عليه السلام لعن اللّه الذوّاق و الذّوّاقة.
از امام صادق علیه السلام در روایتی طولانی درباره داستان حضرت آدم علیه السلام روایت است که فرمود: " کار مباحی نزد خداوند متعال مبغوضتر از طلاق نیست و حضرت فرمود: خداوند مرد و زن (که برای لذتجویی نه با هدف زندگی کردن دست به ازدواج میزنند) ذواق را لعنت کرده است.
سند: ضعیف
منابع: البرهان فی تفسیر القرآن ج 3 ص 347- مستدرک الوسائل ج 15 ص 279
#روایت_سوم ❗️👇
طلحة بن زيد عن أبى عبد اللّه عليه السلام قال: سمعت أبى عليه السلام يقول انّ اللّه عزّ و جلّ يبغض كلّ مطلاق (و - ئل) ذوّاق.
امام صادق عليه السلام فرمود:
«از پدرم شنيدم كه مىفرمود:
بىترديد خداوند عز و جل كسى كه زنان را بسيار طلاق مىدهد( و به هدف لذّتجويى نه با انگيزۀ زندگى به ازدواجهاى مكرّر دست مىيازد، )دشمن مىدارد.
سند: موثق
منابع: کافی ج 6 ص 55- وافی ج 23 ص 996- وسائل الشیعه ج 22 ص 8- الفصول المهمه ج 2 ص 365- مرآه العقول ج 21 ص 94
#دائم_موقت_تعدد
✅حلالِ خدا را ؛ حرام تلقی نکنیم🌸
https://eitaa.com/movaghathalal
🔺سئوال🔺
حداقل و حداكثر مدت در عقد موقت چه مقدار است؟
🔺آيت الله العظمی صافى: عقد موقت اندازه معيّنى ندارد و مقدار آن با توافق دو طرف انجام مى پذيرد.[۱]
🔺آيه الله العظمی سيستانى: عقد موقت اندازه معينى ندارد و مقدار آن با توافق دو طرف انجام مى پذيرد، ولى بايد مدت آن از مقدار عمر زن و شوهر يا يكى از آنها بيشتر نباشد كه در اين صورت عقد باطلخواهد بود.[۲]
🔺آيات عظام تبريزى، وحيد: عقد موقّت اندازه معيّنى ندارد و مقدار آن با توافق دو طرف انجام مى پذيرد؛ ولى بنابر احتياط واجب بايد مدت آن از مقدار عمر زن و شوهر يا يكى از آنها بيشتر نباشد و در غير اين صورت احتياط واجب آن است كه احكام عقد دائم را بر آن جارى سازند.[۳]
🔺آيه الله العظمی بهجت: عقد موقّت اندازه معينى ندارد و مقدار آن با توافق دو طرف انجام مى پذيرد؛ ولى اگر مدت آن از مقدار عمر زن و شوهر يا يكى از آنها بيشتر باشد، بايد احكام عقد دائم را بر آن جارى سازند.[۴]
📚[۱]. صافى توضيح المسائل مراجع، احكام نكاح
📚[۲]. سيستانى، توضيح المسائل مراجع، احكام نكاح.
📚[۳]. وحيد، منهاج الصالحين، ج ۳، عقدالمتعه و تبريزى، منهاج الصالحين، ج ۲، عقدالمتعه.
📚[۴]. دفتر: بهجت.(احكام ازدواج،پرسمان)
✍اخذ آزاد از سایت هدانا
#دائم_موقت_تعدد
✅حلالِ خدا را ؛ حرام تلقی نکنیم🌸
https://eitaa.com/movaghathalal