• آیه شریفه (و ثیابک فطهر) به این معنی است که ای پیامبر! اعمال خود را از شرک تطهیر کن
📖الاصول الثلاثة ص۶
@Movahed_enS
#تبادل و #تبلیغ
محمد هادی خسروی ؛
کارشناس ارشد کلام و عقاید
کارشناس شبکه جهانی حضرت ولی عصر (عجل الله فرجه)
پژوهشگر حدیث،تاریخ، فِرق ، پاسخگوی شبهات وهابیت
صفحات مجازی:
تلگرام ، اینستاگرام، یوتیوب ، اکس ، ایتا ....
با این آدرس:
@Movahed_ens
!مهم ! مشکلات جدی که دعوت گران و ملایان دین خرافی اهل سنت با آن مواجه هستند که باعث میشه حرفشونو کسی قبول نکنه؛
یک ملا یا دعوتگر عمری میگه:
حرف من را بپذیر چون:
۱- از قرآن است
۲- از سنت است
۳- از عقل است
برای پذیرش این سه ، چند مانع وجود دارد که تا رفع نشوند، حرف ملا فاقد ارزش است؛
🔻عقل: در مکتب اهل سقیفه عقل جایگاهی ندارد. پس تمسک به آن نفعی بحالش ندارد.
🔻سنت: از نظر اهل سنت ، پیامبر شخصی است که وقتی در غار بود ، توسط شخصی دیگر محکم فشرده شد و بعد از سه فشار محکم، مطالبی به او گفته شد و یک مسیحی گفت تو پیامبر شدی و این مطالب وحی است!وگاهی که این فرد و مطالب دریافت نمیشد، قصد خودکشی می کرد!
همچنین طبق صحیح بخاری و مسلم و... وی در مدتهای زیادی جادو میشد، آنهم جادوی سخت که تحت آن گمان میکرد کاری کرده که نکرده( مثلا گمان میکرد در غار حرا رفته و چیزی شنیده و... و رفتار جنسی از خود نشان میداد)!
این پیامبر گاهی کلام شیطان را بجای کلام وحی تحویل مخاطبانش می داد! ( غرانیق)
طبق قول عمر و صحابه عادل ،این پیامبر در حین تب هذیان گفته و کلامش فاقد اعتبار میشد!
🔻 قرآن:
قرآنی که چنین فردی ارائه دهد، نیمش را شیطان بیاورد و نیمش را برعایشه بخورد، چرا باید برای مردم الزام آور و قابل اتباع باشد؟
🤯هر ملا و دعوتگر سنی که بخواهد از عقل بگوید، قبلش باید بیاد بیاورد که عقل نزد مکتبش حجت نیست؛
اگر بخواهد از سنت و قرآن بگوید، با اشکالات فوق مواجه میشه و ملحد میگه:
ثابت کن این آیه یا این حدیث از جانب خالق است، از جانب رسولی معصوم است ، در حین تب نبوده ، در حین جادو نبوده، آورده ی شیطان نیست ، بزغاله عائشه نصفش را نخورده، سپس از تو میپذیرم.
و این چنین ثابت میشود که ریشه ی اهل سنت همان الحاد است. فقط پوسته ی اسلام دارد....
فتامل
محمدهادی خسروی ، کارشناس ارشد کلام و عقاید
@Movahed_enS
امر بین دو امر نداریم؛
سقیفه و یزید جدای از هم نیستند...
@Movahed_enS
1.51M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
بشتابید بشتابید
عقیل بی عقل کلاس نقد آتییست گذاشته ...
فکرشو بکن مشرکین چند خدایی و شاب امردپرست ، کلاس نقد الحاد بذارند 😂😂😂😂
خاک تو سر ملحدین واقعا
@Movahed_enS
11.08M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
سو استفاده ملا عبدالحمید ، امام جماعت معبد مکی از زنان !
از قدیم بلوچ به غیرت و عفت شهره بود.
اما به برکت تریبون افراطی کاهن کذاب معبد....
این ملای کذاب از زنان نیمه برهنه برای تبلیغ معبد ضرار مکی استفاده می کند و گفته در این معبد حجاب اجباری نیست!
@Movahed_enS
8.04M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
مکی به مکه وصل شد!!
کلیپ پشت صحنه تولید عزت تدوینی
@Movahed_enS
8.04M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
مکی به مکه وصل شد!!
کلیپ پشت صحنه تولید عزت تدوینی
@Movahed_enS
3.56M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
این خانم مسئول میهمانان زن در ایامنوروز معبد مکی است.
میگوید:
«در اینمعبد حجاب اجباری نیست»
قوانین معبد خود مختار مکی !!
@Movahed_enS
2.68M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
جای شکرش باقیه که تحریک نمیشن
😂😂😂
@Movahed_enS
📌پذیرش عمر بن الخطاب و عائشه ومعاویه ، بمنزله انکار نبوت و دین است؛
🔻در قواعد حدیثی اهل سنت میخوانیم هرکس دچار اختلاط و آشفتگی در نقل شود ( بدلیل اختلال در عقل یا حافظه یا ...) دیگر منقولات وی پذیرفته نبوده و ترک می گردد و منقول( روایت) وی را نمیتوان به پیامبر نسبت داد و به آن عمل کرد. ( رک تیسیر مصطلح الحدیث،مقدمه ابن صلاح و...)
🔻از طرفی میدانیم عمر و گروهی از یارانش در پنجشنبه ای که ابن عباس از آن به مصیبت بزرگ یاد می کند، گفتند:« بیماری بر پیامبر غلبه کرده است! چه اش شده؟ هذیان میگوید؟! قرآن که بین ماست کفایت مان می کند» ( رک بخاری،مسلم، منهاج السنه و...)
🔻ابن تیمیه در توضیح این اقدام عمر و یارانش می گوید:برای پیامبر امکان هذیانگویی و گفتن کلام غیرحق که اطاعتش لازم نیست ،وجود دارد و عمر معصوم نیست و ترسید که مبادا این کلام حق نباشد و در اثر بیماری و تب باشد[لذا مردم گمراه شوند]!
🔻سپس ابن تیمیه میگوید:
پیامبر نوشتن را ترک کرد، چون وقتی در سلامت کلامش شک کردند، فایده ای در نوشتن نیست.
🔻این جمله درست و دقیقی است؛ « اگر در سلامت کلامی شک باشد، آن کلام فاقد اعتبار است»
🔻 در صحیح بخاری و ... آمده که عایشه میگفت پیامبر جادو شد و نمیدانست چه میکند! (یکمورد فقط شش ماه بود)
🔻 در صحیح مسلم آمده که پیامبر در حین عصبانیت و خشم بدون دلیل و بناحق ممکن است کسی را نفرین و لعن کند و کتک بزند! اگر چنین شد، برای او ثواب خواهد بود!
( این روایت را جعل کردند تا نفرین پیامبر بر معاویه را خنثی کنند. لذا گفتند نفرین پیامبر: خدا شکمش را سیر نکند ، بناحق بود لذا معاویه تا آخر عمرش غذاهای لذیذ زیادی خورد و متنعم شد !)
✅ همانطور که منقولات راوی مختلط «عقلا» مردود وغیر قابل اطمینان است ، طبق همین قاعده عقلی کلام کسی که امکان اشتباه و خطا(غیر حق بودن) و جادو شدن داشته باشد نیز غیر قابل اعتماد و اطمینان خواهد بود. ( از همین جهت ابن تیمیه میگوید: لذا پیامبر نوشتن در این هنگام را بی فایده دید ( چون فاقد اعتبار است))[ هرچه بنویسید و بگوید فردا میگویند اعتبار ندارد چون در حین تب بوده] پس آنان را از اتاق اخراج کردند.
❌در مسند احمد روایتی صحیح از پیامبر وجود دارد که عقلانی و مطابق هدف ارسال رسل است : « برخی گفتند پیامبر در عصبانیت و خشنودی حرف میزند، مطلق کلامش اعتبار ندارد پیامبر فرمودند نه بخدا قسم مطلق کلام من حق است» خداوند نیز فرمود: « ان هو الا وحی یوحی» آنچه میگوید، بجز وحی وحق نیست.
⭕️ علمای سنی همانطور که در ذیل روایاتشان حکم آن را می نویسند( صحیح ،ضعیف،موضوع و...) باید نظر عمر و عائشه ومعاویه را نیز بیاورند و بگویند این روایت در حین سلامت پیامبر بوده ( و تحت تاثیر غضب، سحر، تب و...) نبوده است. تا معتبر و قابل اطاعت باشد!!!
⛔️پس کل اسلام شان از بین میرود. چون سند درستی به خداوند پیدا نمیکند. نه نبوت و نه قرآن دیگر اعتباری ندارد. ( چون احتمال گفتن کلام سحر و هذیان و ناحق و ناصواب باشد، حجیت مطلقا ساقط می گردد)
❌ حال که اهل سنت کلام پیامبر و خداوند را قبول نکرده و کلام عمر و عایشه را ترجیح دادند ، باید فکری به حال دین شان کنند. چون راوی اول دین شان اشکالاتی دارد که یک صدم آن را اگر روات شان داشته باشند، ترک می شوند.
پس با پذیرش کلام عمر و عایشه ، طبق مبانی خودشان، الزاما باید ترک اقوال و افعال نبوی( دین/قرآن و سنت) کنند.
✅ ما روافض کلام خدا و پیامبر را قبول کردیم و مطلقا حجت شان میدانیم.
🔞خداوند خطاب به کسانیکه برخی اقوال پیامبر را حق و برخی را در اثر جادو و تب و هذیان میدانند می فرماید:
«کسانی که خدا و پیامبرانِ او را انکار میکنند، و میخواهند میان خدا و پیامبرانش تبعیض قائل شوند، و میگویند: «به بعضی ایمان میآوریم، و بعضی را انکار می کنیم» [ چون در اثر جادو و تب بوده است] و میخواهند در میان این دو، راهی برای خود انتخاب کنند ؛ آنها کافران حقیقیاند؛ و برای کافران، مجازات خوارکنندهای فراهم ساختهایم ( ۱۵۰-۱۵۱ نسا)
اسکن مطالب در تلگرام:
https://t.me/movahed_ens/646
به قلم:
محمدهادی خسروی ، کارشناس ارشد کلام و عقاید
@Movahed_enS