eitaa logo
مجموعه علمی تربیتی تبیین (مدارس آسمانی)
494 دنبال‌کننده
3.7هزار عکس
965 ویدیو
26 فایل
تبیین حقایق به فرموده امام خامنه‌ای(حفظه‌الله) یک وظیفه همگانی است. سایت مجموعه تبیین حقایق www.mtabeen.ir تبیین با انگیزه نتیجه اش حاصل شدن فهم است و نتیجه ی فهم محدودیت آزادی از درون است و نتیجه این ها می شود=خودکنترلی
مشاهده در ایتا
دانلود
24.09M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
✅کلیپ گوشه ای از فعالیتهای آبان ماه گروه دوستی کلاس چهارم ⬅️مدرسه و اقناع سازی خانواده ها ( مدرسه نیازمند به اقناع ) 💎مدرسه دو مخاطب مستقیم دارد که یکی آشکار ( ظاهر ) و یکی پنهان ( باطن )که مخاطب پنهان ( باطن ) در عین اینکه پنهان (باطن ) است ولی بسیار موثر می باشد . 💎مخاطب مدرسه لایه لایه است و بریده از هم نیستند . مخاطب در لایه باطن به نحوی اصل و اساس است چون مدیریت و قضاوت ها و اندیشه های اوست که لایه ظاهر را برای نحوه و کیفیت مخاطب بودن او برای مدرسه آماده می کند . 💎مخاطب پنهان مدرسه ، خانواده است که انواع و اقسام قضاوت در مواجهه با مدرسه دارد . در اینصورت است که باید همراه شود و عدم همراهی آن ، انواع و اقسام قضاوت منفی را به دنبال خواهد داشت و قضاوت منفی روند جریانی مدرسه را با کندی مواجه می کند . ✨هر چه مخاطب آشکار عاقل تر می شود مدیریت مخاطب پنهان کمتر می شود و هر چه که مخاطب از سطح عقلی پایین تر برخوردار باشد تأثیر مخاطب باطن بیشتر می شود . 👌راه همراهی و به دنبال آن قضاوت مثبت ، اقناع است . می بایست هر سیستمی و هر سازمان تربیتی مخاطب خود را _چه اشکار و چه پنهان _ برای فعالیت های خود قانع سازد و گرنه در هر صورت یکی برای دیگری مانع می شود. اگر مخاطبی که پنهان است مدیریت اقناعی نشود ، به صحنه نمی آید که مخاطب ظاهر را مدیریت نماید و زحمت مدرسه به هدر می رود و نمی تواند اثر لازم را بر مخاطب ظاهر خود بگذارد . 🔵برگرفته از کتاب جستاری در اصول و روش های تربیت و آموزش ✨به قلم استاد مهدی منصوری (استاد_رفیعی)
اینجا جوان نفــ❤️ـــس میکشد..‌ 💠 مراسم معنوی اعتکاف 📿💠 (ویژه دانش آموزان پسر) | زمان ثبت نام | ۱۰تا ۲۰ دی ماه ۱۴۰۲ | نحوه ثبت نام | 🔸حضوری: مسجد امیرالمومنین هر روز از ساعت ۱۵ الی ۲۱ 🔸مجازی : به آیدی @velayat_adminn پیام دهید . ● اطلاعات بیشتر : 09103465880 / 03137451925
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥خاطره روز گذشته رهبر انقلاب از جلسه عجیب با فرماندهان سپاه و نقل قول حاج قاسم از همسرشان برای رهبر انقلاب و چقدر همسر در رسیدن به هدف یا نرسیدن مهم است . ارواحنافداه مجموعه مدارس آسمانی
📣 ١٧دی درگذشت جهان‌پهلوان تختی؛ ماجرای تغییر نام ورزشگاه مشهد به‌نام «غلامرضا تختی» توسط آیت‌الله خامنه‌ای 🔹استادیوم تختی مشهد قبل از انقلاب «سعدآباد» نام داشت. هم‌زمان با اوج‌گیری مبارزات انقلابی، اقشار مختلف مردم مشهد به‌خصوص فرهنگیان این شهر در تاریخ ۱۳۵۷/۸/۱۶ اجتماعی بزرگ در این استادیوم برگزار کردند. 🔹سخنران این برنامه آیت‌الله خامنه‌ای بودند که در بخشی از سخنان‌شان نام این استادیوم محل تجمع را به نام مرحوم «غلام‌رضا تختی» تغییر دادند. بعد از این سخنان، مردم با تکبیر و صلوات، این نام‌گذاری را تأیید می‌کنند و نام این ورزشگاه از آن پس تغییر می‌کند. 🔹پایگاه اطلاع‌رسانی KHAMENEI.IR این بخش از بیانات حضرت آیت‌الله خامنه‌ای را که پیش از پیروزی انقلاب اسلامی در این تجمع بزرگ بیان شده بود، به‌مناسبت سالروز درگذشت جهان‌پهلوان غلام‌رضا تختی منتشر می‌کند.👇 khl.ink/f/24904
6.32M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
❓ چقدر از درسهای مدرسه یادمون مونده؟ پ.ن: این کلیپ مقابل دانشگاه تهران ضبط شده و اکثر شرکت کنندگان دانشجو هستن (یعنی طیف تقریبا درس‌خوان جامعه) 🔹 خب چاره چیه؟ 🔹 باید چی کار کنیم؟ 🔹 اصلا میشه کاری کرد؟
هدایت شده از صلوات .
✅برپایی نمایشگاه کتاب(طرح نم نم) 📗نویسندگان کلاس چهارم 🟦گاهی برای به حرکت در آوردن نیاز به تشویق ها و تنبیه هایی داریم که این را نباید به صورت قاعده دید و بلکه لازم است که با فهم و انگیزه اقدام به کار صورت بگیرد که تشویق ها حاکم نشود . تشویق های قبل از کار ، باید با تأکید بر خود کار و جایگاه کار و آثار کار و فعالیّت باشد و با تمرکز بر پتانسیل و ظرفیّت های کنندۀ کار باشد و باید زوم کردن بر باز کردن گره های جان برای اقدام باشد که می تواند از اینرو لازم است یکی کار مورد توجه قرار بگیرد و یکی خودِ کننده کار و یکی نسبت میان کننده کار و کار که در اینجا می توانیم با تمرکز بر اینها کاری کنیم که خودِ دانش آموز مشغول به کار شود و کار را به پیش ببرد . گاهی دانش آموزی فعالیّت متناسب را ندارد اینجاست که به طور قطع و یقین گره ای در جان اش که باید باز شود از اینرو لازم است که تمرکز بر آن کار شود و اگر تشویق بتواند آن گره را باز کند ، این تشویق و هدیه و شرط سازی آن ایراد ندارد و به عبارتی شرط کردن قبل از کار اگر منجرّ به یافت دانش آموز شود و بتواند خودش را در آن کار بیابد ، می تواند موثر باشد ولی اگر شرط به گونه ای باشد که حجاب برای فعالیّت شود و شخص بدون اینکه خودش را در فعالیّت بیابد ، بیشتر در حاشیۀ کار می یابد در اینصورت آن شرط و آن تشویق نمی تواند کمک کار باشد . 📗برگرفته از کتاب جستاری در اصول و روش های تربیت و آموزش ✏️به نویسندگی استاد مهدی منصوری (نم_نم)
هدایت شده از صلوات .
✨✨✨✨✨✨✨✨✨ 🟦اردوی نویسندگان طرح نم نم ❇️ویژه ی نویسندگان کلاس چهارم 🕕چهارشنبه 1402/10/20ساعت 8 تا 12 ♦️بازدید از کتابخانه ی مرکزی اصفهان و........... 🔷ما نیاز به تنبیه و تشویق و به عبارتی پاداش و کیفر هستیم که در امتداد و ادامه کار و فعالیّت می باشد . توجه ما پس از کار ، در واقع توجه آن به خود و کار می شود و از اینرو توجه ما باید بیشتر پتانسیل و ظرفیّت های آن را بُلد کند از اینرو او به جای اینکه بیشتر به بیرون از خود توجه کند به خود و ظر فیّت های خود توجه می کند و آنها را افزایش می دهد . 📗جستاری در اصول و روش های تربیت و آموزش(استاد مهدی منصوری)
✅بازدید از کتابخانه مرکزی اصفهان 1⃣بازدیداول: بازدید از آرشیو روزنامه های قدیمی
✅بازدید از کتابخانه مرکزی اصفهان 2⃣دوم: بازدید از سالن نگهداری مجلات و مطالعه مجلات و روزنامه های جدید و قدیم
✅بازدید از کتابخانه مرکزی اصفهان 2⃣دوم: بازدید از سالن نگهداری مجلات و مطالعه مجلات و روزنامه های جدید و قدیم
✅بازدید از کتابخانه مرکزی اصفهان 3⃣سوم: بازدید از نمایشگاه هنر نقاشی روی سفال و آشنایی با آثار هنرمندان
✅بازدید از کتابخانه مرکزی اصفهان 4⃣چهارم: بازدید از سالن کتابخانه دیجیتال و توضیحات مسئول سالن