راستش رو بخوای
هی همه جا میگن اصلیه اونیه که ....
اصلیه هیچ آدمی روی زمین نیست
ولی میتونه شهدایی باشه که هر لحظه که صداش میزنید میگه :(بلع...)
"مَتن گِراف"
راستش رو بخوای هی همه جا میگن اصلیه اونیه که .... اصلیه هیچ آدمی روی زمین نیست ولی میتونه شهدایی
درکش سخته
اما امیدوارم بهش برسید...♡》