هدایت شده از 𝅄᮫۪𝓜𝗒 𝓑𝗈𝗋𝗂𝗇𝗀 𝓛𝗂𝖿𝖾 ֗𖦹
سیلام خاله شیزوکا براتون چالش گذاشته^^ احتمالا به مناسبت دویستایی شدن ..
خوب چالش اینجوریه که شما این پیام رو توی کانالتون فور میکنید عکس اوسی/پرسوناتون رو برای من به همراه لینک کانالتون (ندارید اشکال نداره) ارسال میکنید و من این شکلی تو آرت استایل نقاشی های ونگوگ براتون درستش میکنم^^ (ترجیها عکسی که ارسال میکنید فول بادی نباشه اگر هم ندارید اشکالی نداره برای گرفتن نتیجه بهتر میگم)
لینک کانال لطفا عضو باشید من گناه دارم...😭
ظرفیت: نامحدود تا جایی که خسته شم..
آیدیم @Shizoka_4792
𝔐𝔶 𝑹𝒆𝒅𝒆𝒎𝒑𝒕𝒊𝒐𝒏❁
✋✊✋✊✋✊ ---- #drawing #wip
به بههه موهاش خیلیی خوشگل شدههههه خسته نباشیییییی😭😭🛐🛐🛐🛐