🔴 خوب به چهره اش نگاه کنید ۳۳ سال بیشتر نداشت.
نخبه و دانشمند در زمینه هوش مصنوعی و برق و الکترونیک با کسب دو دکترای مختلف از معتبرترین دانشگاههای اروپا.
درحالی که از دانشگاه سوربُن فرانسه در رشته برق فارغ التحصیل و بورسیه همین دانشگاه شده بود، صاحب ایده های جدید در زمینه هوش مصنوعی...
برادرش رفت بالای سن و دلیل شهادت این جوان نخبه را اعلام کرد حرفهایی که تا قبل از شهادتش جزو اطلاعات طبقه بندی شده بودند ولی حالا نه... همه مبهوت شدیم... این شهید والا مقام از شهر جهرم با توکل و ایمان به خدا در زمینه هوش مصنوعی به جایی رسید که بعضی از دستاوردهایش را برای هدایت پهپادها و موشک های ما در جنگ با اسرائیل و آمریکا در اختیار ایران گذاشت و یکی از عوامل موفقیت ایران در هدفگیری دقیق اهداف عملیاتی می شد.
شهیدی که اهل نماز شب و مأنوس با قرآن بود، اهل مسجد و نماز اول وقت.
سازمان تروریستی موساد اسرائیل با رهگیری وی در منزلش در فرانسه به طرز فجیعی گلوی این جوان دانشمند را برید و به حیات پربرکتش در دنیا پایان داد. برادرش می گفت بخاطر عدم همکاری دولت فرانسه حدود ۴ماه طول کشید تا توانستیم پیکر برادرمان را تحویل بگیریم و به وطن بازگردانیم، و هنوز وسایلش را به ما تحویل نداده اند.
به حول و قوه الهی راهش را جوانان و نوجوانان با استعداد این سرزمین ادامه خواهند داد.
«اگه بازی کنم، بازی میکنم برای برد !»
(عکس رو خودم گرفتم اگه میخواین تو چنلتون استفاده کنید فوروارد کنین که ماهم زیاد بشیم)
شبتون بخیر🪐
#عکس_نوشته
2_vision
6.9M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
ذوب در ولایت بودن به روایت شهید سرلشکر موسوی💔
1.5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
آخرین حضور رهبر شهید انقلاب در مراسم شب عاشورای حسینیه امام خمینی(ره)🖤
4.8M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
اقامه نماز جماعت ظهر عاشورا در جوار محل شهادت رهبر انقلاب در رواق کشوردوست
سلام آقای امام حسین❤️
من امروز به جای عزاداری آمدهام از شما معذرتخواهی کنم.
معذرت خواهی از همه گريههام، سینه زدنهام، مویهکردنها و نوحه خواندنهام...
بعد اینهمه سال فهمیدهام که من اصلا عزاداری نکردهام.
تازه فهمیدهام که از آن مصیبت عظیمی که فقط در یک نصفه روز به شما وارد شد هیچ نفهمیدهام.
من تازه امسال فهمیدم از دست دادن امام چه دردی دارد.
تازه امسال فهمیدهام نوزادی را اگر بکشند چه سوزی به دل آدم مینشیند.
تازه امسال کمی میتوانم خودم را به جای اهل و عیالت بگذارم وقتی رفتی و آنها را در خیمهای که هر لحظه نزدیک بود به آتش کشیده شود تنها گذاشتی.
تازه فهمیدهام شنیدن هلهله یزیدیان وقتی عمق جانت از غم دارد میسوزد یعنی چه؟
من تازه فهمیدهام که هیچ نفهمیده بودم
و امسال هم که اینها را میفهمم فقط عکس آقا میآید جلوی چشمم و غم نبودنش آنقدر ازم اشک و آه میگیرد که دیگر صدای روضهخوان را نمیشنوم.
با خودم میگویم کشته شدن نائب امام وقتی من بودم و نفس میکشیدم که اینقدر جانسوز است، رفتن تو آن هم با آن وضع در آن بیابان تنها و بییاور... نه... نه... نمیتوانم تصورش کنم. تا بحال فقط شنیده بودمش و سالها برایت اشک ریخته بودم. الان که لمسش نزدیک است پر از بهت و حیرتم. از این غم... از این اضطرار... از این نامردی نامردمان دنیا... از این اوج ناامیدی...
آمدهام از شما معذرتخواهی کنم برای گریههایی که واقعی نبودند و امسال هم که واقعیتر شدهاند برای خودم و بیچارگیام است وقتی درد تنها گذاشتن رهبرم مثل خوره جانم را میخورد.
من شما را و زحمتی که برای ملت رسولالله را کشیدهای هنوز خوب نشناختهام. ولی اینقدر میشناسمت که میدانم مهربانی و مرا میبخشی. به یتیمیام به بیچارگیام رحم میکنی.
حالا که به روضههایت به یادت به ذکر حسین حسین گفتن در هيئتها پناه آوردهام و امید بستهام.
این آتش دلم را جز بانگ اناالمهدی خاموش نمیکند. برای فرج زودترش خودت دعا کن آقای امام حسین❤️
عاشورای ۱۴۰۵
نجمه گلناری
(@_@)2 vision
سلام آقای امام حسین❤️ من امروز به جای عزاداری آمدهام از شما معذرتخواهی کنم. معذرت خواهی از همه گر
این دقیقا حس من بود این روزها
فکر اینکه من زنده ام ولی امامم رو کشتن داره منو داغون میکنه😢🖤
10M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
خدایا، سیستم حساب و کتابت چه شکلیه؟
روز عاشورا در بهشهر و یزد