eitaa logo
⁦(⁠@⁠_⁠@⁠)⁩2 vision
34 دنبال‌کننده
341 عکس
349 ویدیو
2 فایل
بِاَبیٖ أَنْتَ وَ اٌمیٖ یٰا اَبٰاعَبدِاللّٰه♡⁠‿⁠♡ دوتا دوستیم که خاطرات و داستان هامونو اینجا به اشتراک میذاریم🫂 البته کلیپ هایی که ببینیم و جالب باشه رو هم اینجا میذاریم🩷 ناشناسامون https://eitaa.com/myvision/1504
مشاهده در ایتا
دانلود
سلام آقای امام حسین❤️ من امروز به جای عزاداری آمده‌ام از شما معذرت‌خواهی کنم. معذرت خواهی از همه گريه‌هام، سینه زدنهام، مویه‌کردنها و نوحه خواندنهام... بعد اینهمه سال فهمیده‌ام که من اصلا عزاداری نکرده‌ام. تازه فهمیده‌ام که از آن مصیبت عظیمی که فقط در یک نصفه روز به شما وارد شد هیچ نفهمید‌ه‌ام. من تازه امسال فهمیدم از دست دادن امام چه دردی دارد. تازه امسال فهمیده‌ام نوزادی را اگر بکشند چه سوزی به دل آدم می‌نشیند. تازه امسال کمی می‌توانم خودم را به جای اهل و عیالت بگذارم وقتی رفتی و آنها را در خیمه‌ای که هر لحظه نزدیک بود به آتش کشیده شود تنها گذاشتی. تازه فهمیده‌ام شنیدن هلهله یزیدیان وقتی عمق جانت از غم دارد می‌سوزد یعنی چه؟ من تازه فهمیده‌ام که هیچ نفهمیده بودم و امسال هم که اینها را می‌فهمم فقط عکس آقا می‌آید جلوی چشمم و غم نبودنش آنقدر ازم اشک و آه می‌گیرد که دیگر صدای روضه‌خوان را نمی‌شنوم. با خودم می‌گویم کشته شدن نائب امام وقتی من بودم و نفس می‌کشیدم که اینقدر جانسوز است، رفتن تو آن هم با آن وضع در آن بیابان تنها و بی‌یاور... نه... نه... نمی‌توانم تصورش کنم. تا بحال فقط شنیده بودمش و سالها برایت اشک ریخته بودم. الان که لمسش نزدیک است پر از بهت و حیرتم. از این غم... از این اضطرار... از این نامردی نامردمان دنیا... از این اوج ناامیدی... آمده‌ام از شما معذرت‌خواهی کنم برای گریه‌هایی که واقعی نبودند و امسال هم که واقعی‌تر شده‌اند برای خودم و بیچارگی‌ام است وقتی درد تنها گذاشتن رهبرم مثل خوره جانم را می‌خورد. من شما را و زحمتی که برای ملت رسول‌الله را کشیده‌ای هنوز خوب نشناخته‌ام. ولی اینقدر می‌شناسمت که می‌دانم مهربانی و مرا می‌بخشی. به یتیمی‌ام به بیچارگی‌ام رحم میکنی. حالا که به روضه‌هایت به یادت به ذکر حسین حسین گفتن در هيئت‌ها پناه آورده‌ام و امید بسته‌ام. این آتش دلم را جز بانگ اناالمهدی خاموش نمی‌کند. برای فرج زودترش خودت دعا کن آقای امام حسین❤️ عاشورای ۱۴۰۵ نجمه گلناری
⁦(⁠@⁠_⁠@⁠)⁩2 vision
سلام آقای امام حسین❤️ من امروز به جای عزاداری آمده‌ام از شما معذرت‌خواهی کنم. معذرت خواهی از همه گر
این دقیقا حس من بود این روزها فکر اینکه من زنده ام ولی امامم رو کشتن داره منو داغون میکنه😢🖤
10M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
خدایا، سیستم حساب و کتابت چه شکلیه؟
5.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
دوست جدید نجم الدین رو میشه گاز زد خورد 😁
8.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
زندگی با امام حسین یه چیز دیگه اس...