.
💢مهدور الدم، مهدور الحیثیت!
🔹افراطیون مدعی اصلاحات، معدن تناقضند: در ماجرای قتل عمد میترا استاد به دست همسرش نجفی (با شلیک پنج گلوله)، جانب قاتل را گرفتند و انواع تهمت های ناشایست را نثار زن جوان کردند؛
♦️حتی پا را فراتر گذاشته و راسا حکم به مهدور الدم بودن مقتول دادند! و نوشتند "کُشت که کشت، میترا استاد حقش بود"! یا "کشت که کشت، دیه اش را می دهد"!
🔹همین ها اما در ماجرای فوت مهسا امینی، علیه پلیس عقده گشایی علیه کردند و حال آن که شلیک و ضرب و جرحی در کار نبوده؛ و ضمنا در همان صحنه مراجعه به پلیس، حدود بیست خانم دیگر حضور دارند.
♦️هنگام وقوع حادثه منجر به فوت، این مراجع قانونی ذی صلاح هستند که علت ماجرا را بر اساس اسناد و مدارک، بررسی و سپس قضاوت می کنند.
🔹اما مدعیان اصلاحات، در دو ماجرا، در یکی پیشاپیش، به قربانی تهمت زشتی زدند؛ چون قاتل هم قبیله ای بود؛ و در دیگری پیشاپیش و بدون اطلاع از جزئیات، علیه نیروی انتظامی عقده گشایی کردند؛ چون این نیرو مانع بسیاری از یاغیگری ها و قانون شکنی های شان بوده است.
♦️از نگاه اینان، هر کس مقابل شان باشد، مهدور الدَّم، یا دست کم، "مهدور الحیثیت" است!
@IMANI_mohammad
https://eitaa.com/nabaaa
6.61M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
✅ بیلد آلمان:
📍این غیرقابل تصور است، پهپادهای انتحاری ایران در میدان نبردِ اوکراین!
#آلمانی
🆔 @Kavoshmedia
https://eitaa.com/nabaaa
✅ در وقت هجوم، نقد نکنیم
🔹 اکنون که ضدانقلاب داخل و خارج، مزدوان آلبانیخوار، فتنه، اصلاحات افراطی، شبکههای خارجی و ... با بسیج همه ظرفیتها در تلاشند تا این حادثه ( فوت مهسا امینی ) را در گام اول تبدیل به یک موج بلند و قوی علیه دولت و در گام دوم علیه نظام کنند، ما عرصه بشناسیم و با آنان مخرج مشترک نداشته باشیم.
🔸 مراقب باشیم؛ اکنون وقت نقدِ خطاهای معدودِ سهوی و سیلقه ای نیروها و دستگاهها نیست، وقت آسیب شناسی عملکرد دستگاهها نیست، وقت خُرده گیری به مسئولین نیست...
🔹 نباید اجازه دهیم صدای ما، کلام ما، ظرفیت ما و ... در راستای تلاش مذبوحانه دشمن قرار گیرد و بر علیه اسلام و انقلاب آخته گردد...
🔸 اکنون باید برای مردم تبیین کنیم شرایط موجود را، پازل دشمن را عیان کنیم و در جهت تخریب آن فعالیت کنیم. باید صدای دشمن را از پشت پرده تزویر کنار بزنیم و کُنه نیات او را بازگو کنیم...
🔻چند ماه پیش رهبر معظم انقلاب در دیدار دانشجویان فرمودند: در مطالبهگریها ــ که من توصیهی مطالبهگری میکنم به شما ــ مراقبت کنید دشمن نتواند از مطالبهی به حق شما سوءاستفاده کند. هم در صورتبندی مسئله، هم در راهحلی که ارائه میدهید، سعی کنید با دشمن وجه مشترک و اینها پیدا نکنید. مخرج مشترک پیدا نکنید با دشمن. دشمن، هم مشکلات را مطرح میکند، هم صورت مسئله را مطرح میکند، هم بهاصطلاح علاج و نتیجهگیری را مطرح میکند.
🔺 شما صورت مسئلهتان هم با او باید فرق داشته باشد، نتیجهگیریتان هم با او باید به کلی فرق داشته باشد، چون او دشمن است دیگر، او مُغرض است، از روی خیرخواهی انجام نمیدهد کار را. ۱۴۰۱/۲/۶
◀️ اکنون وقت مطالبه گری و نقد و نیش و کنایه نیست؛ دشمن با تمام ظرفیت رسانه ای خود به بهانه فوت مهسا امینی به میدان آمده و در حال فتنه انگیزی است، قطعا فریاد مطالبه گری و نقد ما، مخرج مشترکی میشود با دشمن و شمشیری میشود بر علیه اسلام و انقلاب
◀️ مراقب باشیم در کدام میدان قرار گرفته ایم و چگونه شمشیر میزنیم؟
🏴 @Masafe_akhar
https://eitaa.com/nabaaa
هر وقت راه را گم کرديد ببینید دشمن کجا را بمب و یا گلوله باران یا تبلیغاتش را زوم کرده اونجا جبهه دشمن هست حال هر کجاست!
@hamidrezamaghsoodi
https://eitaa.com/nabaaa
💢 واکنش کیهان به مرگ مهسا امینی: اگر فردی برای توضیح درخصوص فرار مالیاتی به اداره مالیات فراخوانده شود و حین مراجعه دچار عارضه قلبی شود باید قانون مالیات را لغو کرد؟!
روزنامه کیهان نوشت:
🔹 پرداختن همراه با قضاوتهای نادرست و پیش از روشن شدن اصل ماجرا از سوی برخی چهرههای سیاسی بیش از آنکه رنگ و بوی دلسوزی داشته باشد بیشتر نوعی عقده گشایی و فرصتطلبی برای حجمه علیه نظام مینماید.
🔹از طرفی عدهای تلاش میکنند با بهرهبرداری از حادثه تلخ و ناگوار فوت «مهسا امینی» مقابله با بدپوششی و عمل کردن پلیس به وظیفه قانونی خود رد برخورد با هنجارشکنی و زیر پا گذاشتن قانون را ناموجه جلوه دهند.
🔹این تحلیلها میتواند سرآغاز بیقانونی و هرج و مرج در جامعه شود چرا که در همه تخلفات کوچک و بزرگ دیگر هم ممکن است فردی با سابقه بیماری زمینهای یا حتی غیر آن دچار موارد مشابه شود.
🔹اگر مثلاً فردی برای توضیح درخصوص فرار مالیاتی به اداره مالیات فراخوانده شود و حین مراجعه به این محل دچار عارضه قلبی شود باید قانون مالیات را لغو کرد؟!
🔹این ماجرا و رسوایی دروغ پردازان یک بار دیگر این سؤال مهم را مطرح میکند که آیا دستگاه قضا قصد برخورد با کسانی که بدون سند و با اهداف مغرضانه یا خودنمایی آرامش روانی جامعه را هدف میگیرند و مثلاً نظام را به دروغ به شکنجه یک دختر جوان متهم میکنند ندارد؟
🔹بخش زیادی از این جولانگری دروغ پردازان و دامن زدن به شایعات در بستر فضای مجازی رها و یله کشور است که در هیچ کجای دنیا سابقه ندارد، آیا برای این شرایط نباید فکری کرد؟
🌹
╭┅───────────┅╮
🕌 eitaa.com/joinchat/307429376Ccb9b7c02da
╰┅───────────┅╯
https://eitaa.com/nabaaa
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥نظر دکتر رحیم پور ازغدی درمورد #گشت_ارشاد
🏴 @Roshangari_ir
نفوذ دشمن در فضای مجازی جدی جدی است ⛔
◼️ *مقام معظم رهبری فرمودند .
*میترسم کسانی که در جهاد تبیین مشارکت نمیکنند جزو خاذلین قرار بگیرند.
🔴 خاذلین حسین (ع) کسانی بودند که سیاسی نبودند یا سیاست سازش را ترجیح میدادند!بدون خاذلین ، قاتلین قدرت محاصره حسین(ع) را نداشتند!
دین با حکومت و دولت باقی نمیماند ؛ اگرچه دولت رسولخدا(ص) و حکومت عدل علی(ع) باشد❗
دین با زبان همۀ مؤمنین باقی میماند ؛ وقتی حرف دین بر زبان همه جاری شد ، دین باقی میماند*
چرا با اینهمه طرفدار انقلاب ، حزباللهیها فکر میکنند وضع دارد خرابتر میشود🤔
چون انقلابیها ساکتند لذا کمتر بهنظر میرسند❗
با اینهمه آدم خوب و فهمیدۀ جامعۀ ما، فضای مجازی باید محلّ تهدید دشمن باشد، نه ما
◼️طبق آیۀ قرآن، وقتی *ولیّ امر جامعه، یک *«امر جامع»را مطرح کرد، باید برنامۀ زندگی ما بر اساس آن تغییر کند.
*با پاسخ دادن به یک شبهه میتوانی نامت را جزو مجاهدین ثبت کنی؛ مثل عمّار❗*
خیلی از آدمهای خوب و معتقد نمیدانند که «امر جامع» چیست؛ با اینکه در قرآن تصریح شده:
*«...وَ إِذَا كَانُوا مَعَهُ عَلَى أَمْرٍ جَامِعٍ لَمْ يَذْهَبُوا حَتَّى يَسْتَأْذِنُوهُ»*
وقتی پیامبر(ص)، یک مسألۀ مهمِ دارای اولویّت در جامعه را اعلام میکند *کسی نباید از نزد پیامبر(ص) برود مگر اینکه اجازه بگیرد؛ این آداب اطاعت از ولیّ خدا را نشان میدهد .
تقاضای این است که این آیه قرآن را در مساجدمان ومنارلمان نصب کنیم تا همه با آن آشنا بشوند. وقتی *ولیّفقیه یک امر جامعی را مطرح میکند ، انسان مؤمن ، امر جامع را رها نمیکند که دنبال کارِ خودش برود بلکه *برنامۀ زندگیاش را بر اساس آن، تغییر میدهد.
الآن رهبر معظم انقلاب یک امر جامع بهنام «جهاد تبیین» را مطرح کرده و فرموده اند:
جهاد تبیین ، واجبِ فوریِ عینی است که در زندگی و برنامههای ما تفاوت ایجاد کند، متأسفانه خیلیها برنامۀ زندگیشان را تغییر ندادهاند تا به جهاد تبیین برسند❗ کسی که بعد از امرِ جامع «جهاد تبیین»، برنامۀ زندگی و کار و تحصیلش هیچ تغییری نکرده، آیا میتواند به مردم، دین یاد بدهد❗
ما چهکار میتوانیم انجام بدهیم؟
مثلاً یک گوشیِ موبایل دستمان هست ، لااقل میتوانیم چهار تا پیام بگذاریم ، لایک کنیم ، چند تا پیام را فوروارد کنیم، یا میتوانیم برای چهارتا صفحه، فالوور بشویم، بالأخره باید یک حرکتی انجام بدهیم❗
⬅️قرآن میفرماید:
اگر ایمانت خیری نرسانده باشد، روز قیامت این ایمان بهدردت نمیخورد❗
«لا يَنْفَعُ نَفْساً إيمانُها لَمْ تَكُنْ آمَنَتْ مِنْ قَبْلُ أَوْ كَسَبَتْ في إيمانِها خَيْراً»
امامباقر(ع) فرمود :
منظور از این خیر، نصرت امام است؛
یعنی ایمانش باید به ما اهلبیت (یا به خطّ اهلبیت) کمک کرده باشد، کمک با زبان هم مثل کمک با شمشیر است
با اینکه هر سال طرفداران انقلاب از نظر کمّی و کیفی بهتر و بیشتر از سال قبل میشوند، اما اکثر حزباللهیها فکر میکنند که هر روز دارد وضع خراب تر میشود ، چرا❓ چون همه ساکتند❗ در تظاهرات و راهپیمایی هاکه جمع میشوند، میگویند: «عجب جمعیّتی؛ اینهمه محجّبه، اینهمه انقلابی❗»
چرا تعجّب میکنند❓ چون وقتهای دیگر ، همه خاموشند، لذا معلوم نیست که تعدادشان زیاد است.
پیامبر(ص) به عمّار یاسر که در مقابل شبههافکنی یهودیان مدینه ایستاد جوابشان را داد، میفرماید:
«فَأَنْتَ مِنَ الْمُجَاهِدِينَ فِي سَبِيلِ اللَّهِ الْفَاضِلِينَ»
شما هم میتوانید همینطوری، نام خود را جزو مجاهدین در راه خدا ثبت کنید.
دین با کلاسِ اصول عقائد و با تبلیغ توسّط علما و اهل حوزه باقی نمیماند، دین با دولت و حکومت هم باقی نمیماند؛ اگرچه دولت رسولخدا(ص) و حکومت عدل علی(ع) باشد❗ دین با زبان همۀ مؤمنین باقی میماند ؛ وقتی حرف دین بر زبان همه جاری شد ، باقی خواهد ماند.
آدم حزباللهی، منتظر نشسته و میگوید: اگر اوضاع اقتصادی خوب بشود، إنشاءالله همه انقلابی میشوند❗حکومت علی(ع) که مشکل اقتصادی نداشت،
پس چرا آنگونه شد❓ حضرت میفرماید ،
چون شما در مقابل باطل، ساکت ماندید و نگفتید «این غلط است» لذا امثال معاویه بر شما مسلّط میشوند.
با اینهمه آدمِ خوب و فهمیدهای که در جامعۀ ما هست و با این فضای مجازی که در اختیار همه است ؛ نهتنها فضای مجازی نباید محلّ تهدید جامعۀ ما باشد بلکه باید محلّ تهدید دشمن باشد ، و محلّ فرصت ما باشد؛ البته اگر این ساکتین از خواب بیدار بشوند❗
خدا برخی از ساکتین البته نه همۀ آنها را در قرآن لعنت میکند چرا❓
چون یک جایی باید یک حرفی را بزند ، اما نمیزند.
میترسیم کسانی که در جهاد تبیین مشارکت نکردند و بر این امر جامع مقیم نشدند ، خدای ناکرده جزو خاذلین قرار بگیرند . شاید تقصیر کسانی باشد
دین را معرّفی کردهاند ؛ طوری معرّفی کردهاند که جوان مؤمن ،مبلغ دین نیست!
https://eitaa.com/nabaaa
لاشخورها فقط در آفریقا زندگی نمیکنند.
گونه پستاندار این پرنده که در برخی نواحی ایران زیست میکند حتی میتواند از برق و اینترنت استفاده کند یا در شبکههای اجتماعی به فارسی حرف بزند.
اما لاشخورها به هر زبانی که حرف بزنند در یک چیز مشترکند:
آنها از گوشت مردار تغذیه میکنند.
💡@FANUSESHAB
https://eitaa.com/nabaaa
⬅️ متاسفانه قربانیان #جنگ_شناختی دشمن، محدود به قشر خاص یا به عقاید خاصی نشده و همه شئون و سبک زندگی ما رو هدف قرار داده و این موضوع در سال های اخیر به دلایلی تشدید شده است اینجا است که رهبری عزیز در مراسم تنفیذ حکم سیزدهمین دوره ریاست جمهوری اسلامی ایران (۱۴۰۰/۵/۱۲) میفرمایند:
امروز بیشترین تحرّک دشمنان ما علیه ما بیش از تحرّکات امنیّتی و اقتصادی، تحرّکات تبلیغاتی و جنگ نرم و تبلیغات رسانهای است… کار تبلیغاتی کار مهمّی است؛ ما در این زمینه ضعف داریم. حالا بگذریم از آن آدمهای غافلی که از رسانههای داخلی هم به نفع دشمن استفاده میکنند -که حالا آن محلّ بحث ما نیست- لکن [دربارهی] آن کسانی هم که قصد خیر در این زمینه دارند، ما کمکاری داریم. در زمینهی کار تبلیغاتی و حرکت تبلیغاتی درست و تمهیدات رسانهای باید قویتر و هوشمندانهتر عمل بکنیم.
#⃣ #تلنگر
جبههٔ #انقلاب اسلامی در فضای مجازی
✊🏻 @jebheh
https://eitaa.com/nabaaa
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🗻صعود بانوی محجبه کوهنورد گرگانی خانم عباسی برفراز قله آرارات کشور ترکیه واهتزاز پرچم یاحسین وباشعار(حجاب هویت من است).
https://eitaa.com/nabaaa
آن سوی نفی الزام حجاب
🔹موضوع حجاب، منطقا نسبیت بردار نیست. کسی که با الزام حجاب مخالف می کند -بخواهد یا نخواهد، متوجه باشد یا نباشد- جاده صاف کن حامیان برهنگی مطلق در محیط اجتماعی است.
♦️وقتی کسی می گوید با الزام حجاب مخالف است، عملا حکم به مجاز بودن بی حجابی می دهد. و در این صورت، نمی تواند با برهنه شدن افراد مخالفت کند یا محدوده تعیین کند.
🔹ممکن است در اینجا ادعا شود "ما فقط با الزام روسری مخالف هستیم؛ اما معتقدیم باید بقیه بدن پوشیده شود".
♦️در این صورت، فارغ از درست و غلط این اظهار نظر، این افراد هم معتقد به الزام و اجبار حجاب هستند و باید به طرفداران برهنگی مطلق (بازگشت وضعیت حیوانی/ جنگلی و غار نشینی) پاسخ دهند که چرا پوشاندن موی سر "نه"، اما پوشاندن بقیه بدن، "باید و حتما"؟!
🔹منطق نورانی حجاب، اولا برای صیانت از کرامت زن و ممانعت از ملعبه قرار گرفتن او در خدمت هوسبازی مردان، و ثانیا برای صیانت از گوهر عفاف عمومی است تا از این طریق، نهاد مقدس خانواده مصون بماند و سپس جامعه (به مثابه کلّ متشکل از سلول هایی به نام خانواده) استحکام یابد و در مسیر رشد قرار بگیرد.
♦️ادعای باور داشتن به اهمیت حجاب و ضمنا مخالفت با حجاب اجباری، پوست خربزه ای است که دیگران پیش پا نهاده اند و کسی که پا روی آن گذاشت، قطعا سُر خواهد خورد و به زمین می خورد.
🔹نفیالزام از حجاب، نه در عالم ذهن و نه در جهان واقعیت، نمی تواند حد یقف داشته باشد و اگر کسی پس از نفی الزام، مدعی حد گذاری شود، مجددا حکم به الزامی داده که خود پیشاپیش نفی می کرد!
♦️مخاطبان علاقمند به مباحث مربوط به موضوع حجاب و عفا، می توانند یادداشت زیر را هم مطالعه فرمایند:
https://eitaa.com/IMANI_mohammad/3593
@IMANI_mohammad
https://eitaa.com/nabaaa