525_66224242811220.pdf
870.8K
عنوان: فایل تعاملی ساختن اشیاء گلی به روش فتیله ای
📚 پایه: #چهارم
📕درس: #هنر
🗓بودجه بندی: #هفته_دوم_دی
🖥نوع محتوا: #فایل_تعاملی
✒کاربرد محتوا: #راهنمای_معلم
✅گروه برنامه ریزی،فناوری و گروه های آموزشی معاونت آموزش ابتدایی
41.38M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
عنوان: فیلم تدریس تفریق ص ۹۳
📚 پایه: #اول
📕درس: #ریاضی
🗓بودجه بندی: #هفته_دوم_دی
🗒صفحه: ۹۲-۹۸
🖥نوع محتوا: #فیلم
✒کاربرد محتوا: #تدریس
✅گروه برنامه ریزی،فناوری و گروه های آموزشی معاونت آموزش ابتدایی
#قصه_کودکانه
#قصه_های_مثنوی
🦜طوطی و بقّال
#قسمت_دوم
حوصلۀ پرندۀ بیچاره سر رفت و خواست خودش را سرگرم کند. مدّتی این طرف و آن طرف پرید. کمی با خودش حرف زد. امّا این چیزها هم خستهاش کرد. پر زد و روی بالاترین قفسۀ مغازه نشست تا از آن بالا همۀ گوشه و کنارهای مغازه را تماشا کند.
بعد پر زد تا گوشۀ دیگری بنشیند که ناگهان نوک بالش به شیشۀ روغنی خورد که قیمتی و کمیاب بود و بقّال آن را بالای قفسهها قایم کرده بود. شیشۀ روغن از آن بالا افتاد پایین، شکست و روغنهای داخل آن روی زمین ریخت.
طوطی بیچاره ترسید و پرید روی زمین؛ امّا دیگر دیر شده بود. چند بار با بالش به سرش زد و گفت: «ای وای! دیدی چه خاکی بر سرم شد؟! حالاجواب بقال را چه بدهم؟ اگر برگردد و بپرسد کهچرا شیشه روغن را شکستی، چه بگویم؟»
طوطی، ترسان و لرزان پرید و روی پیشخوان مغازه نشست.
ساکت و ناراحت بود افسوس میخورد و به خودش بد و بیراه میگفت که چرا بازیگوشی کرده و مواظب نبوده که شیشه زمین نیفتند و نشکند؛ اما افسوس فایده ای نداشت شیشه شکسته و روغنها
ریخته و قاتی خاک کف مغازه شده بود.
یک ساعتی گذشت تا این که سر وکله بقال پیداشد.
جواب بقال را چه بدهم؟ اگر برگردد و بپرسد کهچرا شیشه روغن را شکستی، چه بگویم؟»
طوطی، ترسان و ،لرزان پرید و روی پیشخوان مغازه نشست. ساکت و ناراحت بود افسوس میخورد و به خودش بد و بیراه میگفت که چرا بازیگوشی کرده و مواظب نبوده که شیشه زمین نیفتند و نشکند؛ اما افسوس فایده ای نداشت شیشه شکسته و روغنهاریخته و قاتی خاک کف مغازه شده بود.
یک ساعتی گذشت تا این که سر وکله بقال پیداشد. با دیدن شیشهٔ شکسته و روغنهای ریخته همه چیز را .فهمید برگشت و سر طوطی فریادکشید و چنان ضربه ای به سرش زد که پرندهبیچاره از روی پیشخوان پرت شد ،پایین و اگر بال نداشت و نمیتوانست بپرد، حتماً استخوانهایش
شکسته بود.
بقال، شیشه های شکسته را جمع کرد و بیرون برد؛ اما ،طوطی از ضربهٔ مرد ،بقال، چنان به لاک خودش فرو رفت که دیگر نتوانست حرف بزند. پرید گوشه تاریکی نشست و در خود فرو رفت. یکی دو روز که گذشت پرهایش شروع کرد به ریختن یعنی،طوطی هم کچل شد و هم لال...
#ادامه_دارد...
🧑🎄جهت سفارش تبلیغ در مجموعه کانالهای بانوان و کودکان با ما در ارتباط باشید🧑🎄👌👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇
@Schoolteacher401
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
@koodaks
#کودک #قصه #بازی
#کاردستی،، احساسات
✅دست ورزی
✅خلاقیت درتدریس
✅آموزش با بازی
✅افرایش_تمرکز
✅جهت سفارش تبلیغات در مجموعه کانالهای تدریس یار ؛
@teacherschool
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
@naghashi_ghese
دست ورزی چرخنده
روی برگه آچهار
✅دست ورزی
✅خلاقیت درتدریس
✅آموزش با بازی
✅افرایش_تمرکز
✅جهت سفارش تبلیغات در مجموعه کانالهای تدریس یار ؛
@teacherschool
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
@naghashi_ghese
ساعت
بعداز ظهر و قبل از ظهر
✅دست ورزی
✅خلاقیت درتدریس
✅آموزش با بازی
✅افرایش_تمرکز
✅جهت سفارش تبلیغات در مجموعه کانالهای تدریس یار ؛
@teacherschool
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
@naghashi_ghese
ساعت
بعداز ظهر و قبل از ظهر
✅دست ورزی
✅خلاقیت درتدریس
✅آموزش با بازی
✅افرایش_تمرکز
✅جهت سفارش تبلیغات در مجموعه کانالهای تدریس یار ؛
@teacherschool
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
@naghashi_ghese
29.34M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
#بازی لیوانهای جادویی
🥛🥤🥤
✅#بازی برای تقویت دقت و تمرکز
و حافظه دیداری
✅یک شی کوچک را انتخاب کرده و در برابر چشمان دانش اموز زیر کاسهی مشخصی قرار دهید. برای اجرای این بازی تقویت حافظه تصویری از دانش اموز بخواهید با دقت به لیوانها نگاه کند. لیوانها را بدون بلند کردن روی میز حرکت دهید. در نهایت از دانش آموز بخواهید لیوانی را که که شی هدف در آن بود را مشخص کند.
✅دست ورزی
✅خلاقیت درتدریس
✅آموزش با بازی
✅افرایش_تمرکز
✅جهت سفارش تبلیغات در مجموعه کانالهای تدریس یار ؛
@teacherschool
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
@naghashi_ghese
#قصه ها و کلیپ های کودکانه
ایده و #نقاشی و #کاردستی #دستورزی
مورد استفاده در پایه ابتدایی
قابل استفاده برای معلمان و اولیا و دانش آموزان
@naghashi_ghese