eitaa logo
‌🇵🇸|NAGHD999|🎬
2.6هزار دنبال‌کننده
1.1هزار عکس
568 ویدیو
11 فایل
اللهم عجل لولیک الفرج🌱 _______ دور هم یه لقمه نقد(انیمیشن،فیلم،انیمه، موزیک ویدیو، گاهی وبتون و...)میزنیم🌮🎬 _______ سخنی 🤸: @Sahara1029 تبادلات🛰: @miss_8185
مشاهده در ایتا
دانلود
♦️دیزنی لند و شخصیت‌های شیطانی شخصیت‌های اصلی انیمیشن "دیو کوچولو" شیطان و دخترش هستند⁉️ ⚠️ نمایش نمادهای آشکار شیطان پرستی، جادو و ضد مسیح؛ تنها بخشی از نمادگرایی تصویری این محصول است.https://eitaa.com/naghd999
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💠 مشهور Family Guy ساخته‌شده در کشور دوست، برادر و داداشیمون، امریکا، نیوکان‌ها رو (که طرفدار جنگ و حضور نظامی در کشورهای دیگه هستن) به‌خاطر و جنایات ضدانسانیشون به و هجو می‌کشه 🔹تاریخ سیصد سالهٔ امریکا رو نخوندیم که بدونیم برادری با امریکا ممکن نیست، مگر اینکه جزو انجمن های ماسونی برادریشون بشیم. خوب اشکال نداره، همین دو دههٔ گذشته‌ش رو حداقل بخونیم تا به اندازهٔ برایان در فمیلی گای رو بشناسیم👌 🖌️فیلموسوفی نقد عمیق فیلم @Filmosophy
✡️ متن کامل یادداشت «تولد شیطان از لقاح مطهّر»، که به نقد و بررسی «فیلم معصوم» می‌پردازد را در آدرس زیر مطالعه کنید: 👉 https://jscenter.ir/jews-and-the-media/jews-and-hollywood/23287 ✅ اندیشکدهٔ مطالعات یهود: 🇮🇷👉 @jscenter
28.25M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
💢دیزنی و مشارکت در تعاملات انسان و ربات 🎥در این ویدیو که در سایت پژوهشی دیزنی موجود است؛ نیم‌تنه‌ای انسان‌نما مشاهده می‌شود. این نیم‌تنه که نگاه متقابل بین ربات‌ها و انسان‌ها را بازنمایی می‌کند، بر اجرایی فنی متمرکز است. 🔸 اگرچه در شرح این سازه آمده است که یک معماری کلّی را در راستای ایجاد تعاملات و ارتباط چشمی از نقطه نظر تکنولوژیکی مورد پژوهش وساخت قرار گرفته است، امّا در بخش نتیجه‌گیری مقاله این سازه آمده است: 🔸از طریق دریچه انیمیشن؛ وفاداری و باورپذیری شخصیت‌ها، ما به دنبال ایجاد تعاملی هستیم که توهم زندگی را نشان دهد. یک سیستم کامل که افراد را در محیط‌های مختلف شناسایی می‌کند، رفتار و نگاه مناسب را انتخاب و با ایجاد تعاملات رفتاری، تعامل میان ربات و انسان را به حد بالایی می‌رساند. حدّی که می‌تواند بسیاری از فعالیت‌های آینده را هموار کند. https://eitaa.com/naghd999
💠تاریک‌ها در بازی Metro 🔹هنرمند برای تولید اثر مورد الهام از ماورائه. حتی در یونان باستان (پدر ناجور هنر مدرن) نویسنده‌ها برای تولید اثر از میوز Muse ها کمک می‌خواستن و در بعضی متون هم در مقدمه، به جای بسم الله که ماها می‌گیم،توسل به و شیاطین ذکر می‌شده! 🔹در رمان مترو که بازیش هم ساخته شده، موجوداتی به نام «تاریک‌ها» وجود دارن که تصویرشون رو می‌بینین. موجوداتی دارای قدرت‌های ماورائی که شخصیت اصلی بازی، آرتیوم، اون‌ها رو خطاب می‌کنه 🔹این موجودات می‌تونن بر ذهن انسان‌ها تأثیر بذارن و خیلی اوقات در بازی برای مردم و خصوصا شخصیت اصلی (که ماییم) تلاش می‌کنن و‌ نوعی دلگرمی برای ما هستن 🔹آرتیوم (شخصیت ما در بازی) بارها مکاشفه می‌بینه، این موجودات نوعی برای انسان‌ها به حساب میان و ما باید باهاشون رفیق بشیم تا بتونیم جهان رو نجات بدیم. 🔹نقد مترو مفصله، اما در نظر بگیریم که در مواجههٔ با ما، به شکل خاصی دیده می‌شن. یعنی اگر رفتار ما خراب باشه، اون فرشته هم یه موجود ترسناک و غضبناک دیده می‌شه، اگر نه باطنمون پاک باشه، به شکلی زیبا و جذاب رخ می‌نماد.مثل آیینه‌ای که درون مارو بازتاب می‌ده 🔹ولی در مترو، این موجودات کلا ترسناکن! پس نشونه‌ٔ اینه که این موجودات فرشته نیستن و اثر داره تعریف جدیدی از فرشته‌ها می‌ده که صحیح نیست و بیشتر ظاهر اینا به موجودات فرامادی می‌خوره 🔹هنرمند تحت تأثیر می‌نویسه و صرفا بافته‌هاش در اثرش نمیاد؛ ولی اینکه چه کسی و چه چیزی بهش الهام می‌کنه، بستگی به طهارت درون و رفتارش داره. 🖌️فیلموسوفی @Filmosophy