eitaa logo
نقد غفاری
369 دنبال‌کننده
67 عکس
46 ویدیو
5 فایل
مشاهده در ایتا
دانلود
نقد غفاری
♨️ عین رسول الله! نه یه ذره کم نه زیاد! قسمتی از سخنان جناب غفاری:👇 ("لکم فی رسول الله اسوه حسنه."
📛حضرت آدم مقام نبوت و رسالت را هم داشت اما از آرزوی مقام محمد (ص) و آلش (ع) منع شد قبلا فیلمی ارائه شد که آقای غفاری به شاگردان خود صریحاً می گوید: « [بودن رسول الله] یعنی تو میتونی عین او بشی! نه یه ذره کم نه زیاد! فقط مقام و رو تو نمی تونی داشته باشی. بقیه اش رو عین رسول الله (ص) می تونی بشی!» این در حالی بود که بر اساس روایت (ع) که دیروز ارائه شد (ع) علی رغم برخورداری از مقام نبوت و رسالت از حضرت محمد (ص) و آلش (ع) نیز شده بود چه رسد به ادعای امکان رسیدن به آن مقام! اکنون پرسش آن است که وقتی خداوند شخصیت عظیمی که از مقام رسالت و نبوت هم برخوردار است را از تمنای چنین مقامی منع می کند چرا جناب غفاری مریدانی که غالبا یا وارد عملی نشده اند و یا در این راه محسوب می شوند را وعده می دهد که «تو میتونی عین رسول الله بشی! نه یه ذره کم نه زیاد!» آیا نتیجه این نوع سخنان پرورش جمعی از انسان های نخواهد بود؟! @naghdeghaffari
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
😴 #خواب_محوری #شیخ_میثم_عراقی #خواب خود را برای #مریدان غفاری نقل می کند: همه پشت سر پیامبر (ص) راه می رفتند و هر کس به آقای غفاری #شک می کرد سقوط می کرد. @naghdeghaffari
نقد غفاری
😴 #خواب_محوری #شیخ_میثم_عراقی #خواب خود را برای #مریدان غفاری نقل می کند: همه پشت سر پیامبر (ص) ر
😴خواب محوری برای حفظ مریدان وبلاگ «» با انتشار متنی نوشت: یکی از مخاطبین از آقای عباسی (غفاری) با دیدن مطلب قبلی فیلمی، برایم ارسال کرد. بنا بر توضیحاتی که ایشان فرمودند، این فیلم در یکی از سفرهای آقای عباسی (غفاری) به همراه به گرفته شده است. فرد عربی که صحبت می کند، به «» مشهور است. او برای بیان قبح خوابی را نقل می کند! در آقای میثم، همه پشت سر پیامبر صلی الله علیه و آله و سلم راه می رفتند و هر کس به آقای عباسی (غفاری) می کرده ناگهان می کرده است. @naghdeghaffari
♨️ارزیابی ادعای آقای غفاری به روش مقایسه جایگاه رسول الله (ص) و ائمه اطهار(ع) - 1 قسمت اول به جملات زیر توجه کنید: ▪️« که ، اش و مؤمنین که (ع) هستند، دارند این هم دارند!» ▪️«ما می توانیم به و (ع) برسیم!» ▪️«من قابلیت وجودی شدن را دارم، شدن را دارم. شدن را دارم؛ میگه هست. اینو نمونه فرستاده. اما من نوعی بی لیاقتی می کنم آن امری دیگر است.» ▪️«لکم فی رسول الله اسوه حسنه." اسوه هست. یعنی تو میتونی عین او بشی! نه یه ذره کم نه زیاد! فقط مقام و رو تو نمی تونی داشته باشی. بقیه اش رو (ص) می تونی بشی! خودشون اینها رو فرمودن.» اینها ادعاهای جناب غفاری است که به شاگردان خود القا می کند. پیشتر روایاتی را بیان کردیم که اهل بیت (ع) صریحاً ما را از مقایسه دیگران با خودشان نهی فرموده بودند. این روایان را می توانید با هشتک () و () بخوانید. همچنین روایتی را از (ع) نقل کردیم که بر اساس آن علت به زمین و بر او آرزوی رسیدن به (ع) بود. اینک این موضوع را از زاویه ای دیگر مورد بررسی قرار می دهیم. اگر از کسی که ادعای جناب غفاری را صحیح می پندارد و معتقد است که هر کسی مثلاً می تواند الله (ص) بشود (نه یه ذره کم، نه یه ذره زیاد!) بپرسیم بر اساس این اعتقاد به نظر شما چه کسی یا چه کسانی زودتر از دیگران باید به (ص) رسیده باشند و عین ایشان شده باشند (نه یه ذره کم، نه یه ذره زیاد!) چه پاسخی خواهد داد؟ طبیعی است که چنین فردی مدعی شود که مثلاً پیش از همه (ع) با رسول الله (ص) هم درجه شده و به جایگاه ایشان رسیده است و پس از وی (ع) و (ع) و آنگاه سایر ائمه (ع) به این جایگاه رسیده اند! اما وقتی ما به روایات اهل بیت (ع) مراجعه می کنیم با مجموعه ای از روایات مواجه می شویم که صراحتاً از تفاوت مقام و فضایل رسول الله و خاندان ایشان با یکدیگر خبر داده اند. ادامه در پست بعد... @naghdeghaffari
نقد غفاری
♨️ارزیابی ادعای آقای غفاری به روش مقایسه جایگاه رسول الله (ص) و ائمه اطهار(ع) - 1 قسمت اول به جم
♨️ ارزیابی ادعای آقای غفاری به روش مقایسه جایگاه رسول الله (ص) و ائمه اطهار(ع) – 2 قسمت دوم وقتی ما به روایات اهل بیت (ع) مراجعه می کنیم با مجموعه ای از مواجه می شویم که صراحتاً از تفاوت مقام و فضایل رسول الله و خاندان ایشان با یکدیگر خبر داده اند. به عنوان نمونه به روایات زیر توجه کنید: 🔸قالَ النَّبِيُّ ص الْحَسَنُ وَ الْحُسَيْنُ خَيْرُ أَهْلِ الْأَرْضِ بَعْدِي وَ بَعْدَ أَبِيهِمَا وَ أُمُّهُمَا أَفْضَلُ نِسَاءِ أَهْلِ الْأَرْضِ: پیامبر (ص) می فرمایند: و بعد از من و بعد از پدرشان هستند و مادر آنها زنان اهل زمین است. (، ط - بيروت، ج26، ص: 272) 🔸قالَ رَسُولُ اللَّهِ ص عَلِيُّ بْنُ أَبِي طَالِبٍ ع أَفْضَلُ خَلْقِ اللَّهِ غَيْرِي وَ الْحَسَنُ وَ الْحُسَيْنُ سَيِّدَا شَبَابِ أَهْلِ الْجَنَّةِ وَ أَبُوهُمَا خَيْرٌ مِنْهُمَا: (ص) می فرمایند: (ع) فرزند ابی طالب خدا است. و و سروران جوانان اهل بهشتند و[لی] پدر آنها آن_دو است. (، ط - بيروت، ج25، ص: 360) 🔸قالَ النَّبِيُّ ص إِنَّ اللَّهَ عَزَّ وَ جَلَّ اطَّلَعَ إِلَى أَهْلِ الْأَرْضِ فَاخْتَارَنِي ثُمَّ اطَّلَعَ الثَّانِيَةَ فَاخْتَارَكَ بَعْدِي فَجَعَلَكَ الْقَيِّمَ بِأَمْرِ أُمَّتِي بَعْدِي وَ لَيْسَ أَحَدٌ بَعْدَنَا مِثْلَنَا: پیامبر [خطاب به امیرالمؤمنین] فرمود: به درستی که خداوند بر اهل زمین نظر کرد پس مرا برگزید سپس برای بار دوم نظر کرد و تو را بعد از من برگزید پس ترا قیّم امر امتم بعد از من قرار داد و هیچ کس بعد از ما دو تن نیست. (، ط - بيروت، ج39، ص: 91) 🔸عنْ أَبِي عَبْدِ اللَّهِ ع أَنَّهُ قَالَ: اعْلَمْ أَنَّ أَمِيرَ الْمُؤْمِنِينَ ع أَفْضَلُ عِنْدَ اللَّهِ مِنَ الْأَئِمَّةِ كُلِّهِمْ وَ لَهُ ثَوَابُ أَعْمَالِهِمْ وَ عَلَى قَدْرِ أَعْمَالِهِمْ فُضِّلُوا (ع) می فرمایند: بدان که امیرالمؤمنین (ع) نزد خدا بر دارد و ثواب اعمال آنها برای اوست و آنها به اندازه اعمالشان برتری داده شده اند. (، ط - بيروت، ج39، ص: 92) 🔸همچنین در حدیثی قدسی خداوند خطاب به رسولش می فرماید: إِنِّي فَضَّلْتُكَ عَلَى الْأَنْبِيَاءِ وَ فَضَّلْتُ وَصِيَّكَ عَلَى الْأَوْصِيَاء: من تو را بر و جانشینت را بر دادم. (، ط - الإسلامية، ج1، ص: 527) 🔸نیز از (ع) نقل شده است که فرموند: من از رسول خدا (ص) شنیدم که می فرمود: نَحْنُ فِي الْأَمْرِ وَ النَّهْيِ وَ الْحَلَالِ وَ الْحَرَامِ نَجْرِي مَجْرَى وَاحِدٍ فَأَمَّا رَسُولُ اللَّهِ ص وَ عَلِيٌّ فَلَهُمَا فَضْلُهُمَا: ما در و و و بر یک جریان واحدی سیر می کنیم اما برای رسول خدا (ع) و علی (ع) بر دیگران است. ( في فضائل آل محمد صلى الله عليهم، ج1، ص: 480) *** اکنون پرسش ما از جناب غفاری آن است که وقتی (ع) نتوانسته است به درجه رسول خدا (ص) برسد و (ع) نتوانسته اند به درجه پدر خویش نائل شوند چرا به عده ای جوان القا می کنید که شما می توانید بشوید نه یه ذره کم، نه یه ذره زیاد؟! @naghdeghaffari
رنج نامه.mp3
7.65M
🐶 هاپ هاپ! جناب غفاری خطاب به یکی از شاگردان برجسته آیت الله #پهلوانی: "شما هی #هاپ_هاپ کن!" @naghdeghaffari
😡 ریشه خشم و عصبانیت از نظر آقای غفاری ریشه #خشم و #عصبانیت سه چیز است: 1⃣ #گناه_زیاد 2⃣ #خودخواهی و #عجب 3⃣ #انتظار_و_توقع_بالا_داشتن_از_دیگران @naghdeghaffari
نقد غفاری
🐶 هاپ هاپ! جناب غفاری خطاب به یکی از شاگردان برجسته آیت الله #پهلوانی: "شما هی #هاپ_هاپ کن!" @nagh
😳غیبت، تهمت، اهانت آنچه در زیر می خوانید تکه هایی از سخنان جناب غفاری است که از فایل ضمیمه انتخاب شده است. بخش زیادی از این سخنان خطاب به یکی از شاگردان برجسته () است. نکته جالب در این سخنان آن است که جناب غفاری از یک طرف از لزوم حفظ [یعنی خودش] دم می زند و از طرف دیگر با و به یک مؤمن انواع ها را کرده، حتی به او می گوید: «شما هی کن!» ما نسبت به مخاطب ایشان شناخت کافی نداریم تنها می دانیم که در میان شاگردان آیت الله از وی به عنوان «برجسته ترین شاگرد استاد» یاد می شود اما حتی اگر او یک و بالاتر از آن حتی اگر واقعا به آقای غفاری هم کرده بود، چنین سخن گفتن با او از یک انسان مؤدب بعید بود؛ چه رسد به یک اخلاق و عرفان! ما پیش از نقل این جملات از شما بخاطر انتشار آنها پوزش می طلبیم. ▪️متأسفانه انسان های و تهذیب نفس که کم هم نیستند را بر عهده گرفته اند! ▪️اگر مسئولیت بهتون پیشنهاد شد برید حتما بپذیرید تا دست اینها نیفته! ▪️آدم های ، ، ، اهل و ؛ راحت [میگه] این اینجوریه اون اینجوریه ▪️خدا لعنتت کنه چقدر می کنی به این لباس به این موقعیت چه ملبس باشی چه غیر ملبس باشی و منتسب به آقا [مقام معظم رهبری] هم باشی ▪️به راحتی که خواستند می کنند؛ رو بلندند می زنند. ▪️ اگر قابل هدایت نیستی ▪️این ها چرا اینها رو نمی بینند؟ ▪️این هایی که می خوان اطلاعات بدن به بالاترها چرا درست و حسابی نمی دن ▪️چرا ؟ ▪️چرا ؟ ▪️اگر یک درصد از 99 درصد احتمال بدی که حرفت اشتباه باشه ! ▪️تو چطور دین داری؟ ▪️چطور تجسم دینی رو به ظاهر به خودت چسبوندی؟ ▪️چطور زنی؟ ▪️تو ! به چه داری اینو می گی؟ ▪️اینا همه و او هستند ▪️تو به مقام نرسیدی؛ نمی تونی تربیت کنی ▪️برو همون درستو به همون 5-6 نفری که در درست شرکت می کنند بده ▪️به خدا قسم درسش از 6 نفر بالا نرفته! 6 نفر به بالا من ندیدم! از اون اول که با هم درس آقای بهجت می رفتیم توی حوزه هم من 6 نفر به بالا در درسش ندیده بودم! ▪️نه خودش به رفت نه گذاشت دیگران به جنگ بروند. توی لاک خودش بود. ▪️برای آقای نقشه کشیدند؛ چه تصادفی؟ ماشین زد؟ کجا ماشین زد؟ ماشینِ این زد! همون هم برای من درست می کنند، [می گن] کرد، کرد، رفت! جلوتر دارم عرض می کنم: این کارو با منم خواهند کرد! ▪️اینا ! ▪️ ندارند! ▪️ از بالاتره اینا زیر پا گذاشتند، کشتن چیز ساده ایه، خیلی کمتره، راحت هم می کشند! ▪️این ... این دین داره؟ این داره؟ ▪️مگه میشه بگیم این دین هم داره؟ ▪️این عمامه را ! ▪️هر کجا هم داره! از هر جا! از گرفته، گرفته، گرفته، هر کجا فشار میارن روی من! ▪️این آقا مدعیه که آدمه! ▪️من پی بردم که است. ▪️تو کوچک ترین نداری! استاد تربیت باید به برسه؛ اشراف بر داشته باشه؛ تو یه کشف برزخی نداری، نمی تونی تربیت کنی! ▪️ 12 ساله ول نکرده، آبروی هم می بره! ▪️نماینده رهبری شده این آقا ▪️خط قرمز ما آقاست ▪️به ما فشار می آورند که التهاب در حوزه ایجاد نکنید، برو اون رو ! ▪️بچه های ما از همه شما فهیم تر، مهذب تر، باسوادتر هستند! ▪️صد بار گفتنت را هم ! ▪️شما هی کن!!!! کی توجه می کنه؟! ▪️باور کنید اینها [را] لازم بود [که بگم] شاید این آخرین مسیر باشه! @naghdeghaffari
📛 #مرنج و #مرنجان #شیخ_حسنعلی_نخودکی @naghdeghaffari
پاسخ👆 آیت الله #سعادت_پرور: رسيدن به #مقام_محمود كه مقام محمّدى(ص) است براى #غيرمعصوم به قدر #ظرفيت_هر_شخص ميسّر است، هر چند #نمى_توان مانند رسول و امام شد. (فروغ شهادت، ص: 393) @naghdeghaffari
📛 آیت الله (پهلوانی): ترا نسزد که تمنای کمالات محمد (ص) و آلش (ع) را داشته باشی خال مشكين كه بر آن عارضِ گندم گون است سرِّ آن دانه كه شد رهزنِ آدم، با اوست گويا خواجه با اشاره نمودن به نمكين و گندم گون بودن صورت ظاهرى حضرت رسول صلى الله عليه و آله و داشتن خال سياه به گونه مباركش، اشاره به و آن بزرگوار نموده باشد و بگويد: اگر خداوند به و عليهما السلام فرموده: «لا تَقْرَبا هذِهِ الشَّجَرَةَ»: (به اين درخت نزديك نشويد.)، منظورش محمّد و آل او - صلوات اللَّه عليهم اجمعين- بوده كه ايشان را تقاضاى منزلت آنان سزاوار نبوده؛ زيرا علم و كمالات والاى معنوى و و احديّت، به آن بزرگواران است. و در حديث نيز در تفسير آيه شريفه «لا تَقْرَبا هذِهِ الشَّجَرَةَ»* آمده كه: «لا تَقْرَبا هذِهِ الشَّجَرَةَ، شَجَرَةَ العِلْمِ، شَجَرَةَ عِلْمِ مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّدٍ- صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَ آلِهِ وَ سَلَّمَ-، آثَرَهُمُ اللَّهُ تَعالى بِهِ دُونَ خَلْقِهِ.»: (به اين درخت نزديك نشويد، يعنى علم، درخت علم و آگاهى محمّد و آل محمّد- صلّى اللَّه عليه و آله و سلّم- [زيرا] خداوند متعال ايشان را برگزيده و اين علم را منحصراً مختصِّ آنان قرار داده و نه ديگر مخلوقات.) بخواهد با اين بيان به خود خطاب كرده باشد و بگويد: جايى كه عليه السلام را تقاضاى كمالات او نباشد، كه آن را داشته باشى، مگر آنكه به تمام معنى از او تبعيّت نمايى تا از آن دهند. ، ج1، ص 255-256 @naghdeghaffari
🔆يكى، به سكّه صاحب عيارِ ما نرسد هزار نقد به بازارِ كائنات آرند يكى، به سكّه صاحب عيارِ ما نرسد اگرچه خداوند نقدينه ها و جواهرات بسيارى از انسانهاى با معنويّت (انبياء و اوصيائشان عليهم السلام) را به بازار و عرصه وجود آورده؛ امّا هيچ يك از آنها به مرتبه يار صاحب عيار ما (رسول اللّه صلى الله عليه و آله) در كمالات . اوست كه خداوند عيار كاملش زده. آیت الله ، کتاب ، ج3، ص: 166 @naghdeghaffari
نقد غفاری
پاسخ👆 آیت الله #سعادت_پرور: رسيدن به #مقام_محمود كه مقام محمّدى(ص) است براى #غيرمعصوم به قدر #ظرف
📣 کلامی کوتاه با مریدان جناب غفاری دمی با خود خلوت کنید. ببینید به یک نفر شما را به جایی رسانده است که برای اثبات مقام و کلام او حاضرید (صل الله علیه و آله و سلم) را آنقدر پایین بیاورید تا به حد کلام مرادتان برسد. به راستی دین شما است یا ؟! @naghdeghaffari
الحمدلله الذی جعلنا من المتمسکین بولایه امیرالمومنین علی علیه السلام و الائمه المعصومین من ولده عید غدیر مبارک @naghdeghaffari
مثل امام .mp3
4.52M
♨️ غفاری: بعد از آقا (عج) به دست (ره) بود!😱 هر عنایتی به هرکسی از حیث علمی، معنوی و عرفانی می شد در مدار منبع فیض ایشان بود!😱 @naghdeghaffari
🐦دست و پا در 👆 علامه (ره):👇 «زینهار به... ، به متابعت او [مدعی استادی] نباید شد.» ، ص168 @naghdeghaffari
رسالۀ #سیر_و_سلوک منسوب به #بحرالعلوم #فریب #تبدل_بعضی_حالات #مبتدی @naghdeghaffari
📛 با شور و حرارتش تو را مقداری متحول می کند اما مفاسد بسیاری را به دنبال دارد 📣 آیة الله حاج سید محمد صادق حسینی طهرانی (فرزند ارشد و وصیّ علامه آیة‌ الله سید محمد حسین حسینی طهرانی): 🔹يكى از آفات راه سالكان راه رفته كه به مسير سلوك پيدا نموده و از نيز مطّلع مي گردند، اين است كه از سر و يا به جهت و يا گاه به واسطه ، سالكين إلى الله را در حجر تربيت خود گرفته و امر آنان را به عهده مى گيرند و سالكين نيز كه توان تشخيص استاد كامل را از غير آن ندارند جذب آنان مى شوند، خصوصا اگر و نيز در آن شخص باشد كه سالكين مبتدى را در اثر مجالست با ايشان نمايد. در حاليكه تربيت نفوس امرى بسيار صعب و دشوار است و اين كار بدون حصول شرائط، را به دنبال دارد. 👈 👈 @naghdeghaffari
هدایت شده از نقد غفاری
📛هشدار سیدمحمدصادق حسینی طهرانی (فرزند و از اساتید اخلاق مشهد) درباره خطر استاد غیرکامل از زمانى كه سالك در ميدان و قرار مى گيرد، رفته رفته تغيير كرده و درهم ريخته، و به دست استاد در قالب تازه اى ريخته مى شود؛ حال اگر طريق از مهارت و تبحّر لازم و كافى در و برخوردار باشد طبعاً بناى جديد نفس شاگرد خود را بر أساسى مستحكم و استوار و مستقيم برپا مي كند، و درصورتى كه به دقائق و زواياى تربيت آگاه نباشد، از طرفى از حال أوّل خود خارج شده و از طرف ديگر در مرتبه دوّم بر و چه بسا رشد كرده و بى ثمر خواهد شد، بطوريكه آن شاگرد در سلوك راه خدا شده و ديگر نيست. (، ج 1، ص 465) @naghdeghaffari
💲خرج کردن از جیب استاد قسمت ششم یکی از روش های جناب غفاری برای توجیه ادعاهای خویش و مقبول جلوه دادن سخنان خود، خرج کردن از جیب استاد است. او علاوه بر انتساب خود به شخصیت هایی چون و مرحوم در موارد متعددی آنجا که ادعای سنگین و غیرقابل اثباتی دارد، گاهی با نام بردن از مرحوم و گاهی با به کارگیری تعبیر مبهم ادعای خود را به وی نسبت می دهد. به عنوان نمونه او چندی پیش به نقل از مرحوم سعادت پرور مدعی شد که حضرت ها باید بیایند و در برابر امام خمینی(ره) زانو بزنند! که دفتر نشر آثار مرحوم سعادت پرور با صدور اطلاعیه ای این ادعا را نامید. نمونه دیگر زمانی است که وی مدعی شد حرف «الا» در آیه شریفه «ان الانسان لفی خسر الا الذین آمنوا و عملوا الصالحات...» به معنای نبوده بلکه حرف عطف است! وی در این رابطه گفت: «اين الا را حالا شما طلبه‌ها چي‌چي ميگيد بهش؟ الاي عطف باشه! ربط باشه!😂 اينجا الا، نيست! مثل «لاغوينهم اجمعين الا عبادك منهم المخلصين» اينجا مي‌فرمايد: اين الا، نيست!😳 [به معنای] مگر نيست!😳» این در حالی است که هر طلبه مبتدی هم می داند که در هر دو آیه حرف الا معنایی جز استثنا نمی تواند داشته باشد. مرحوم سعادت پرور نیز حرف الا را در هر دو آیه به معنای استثنا گرفته است. (به کتاب مراجعه کنید) 👇آرشیو مطالب () @naghdeghaffari
📣 و ما علی الرسول الا البلاغ المبین از همراهان عزیزی که اقدام به معرفی این کانال به دوستان خود کرده اند، سپاس گذاریم. ما را در رساندن صدایمان به مریدان آقای غفاری یاری رسانید. آدرس ما در تلگرام و ایتا 👈 @naghdeghaffari
نقد غفاری
🐶 هاپ هاپ! جناب غفاری خطاب به یکی از شاگردان برجسته آیت الله #پهلوانی: "شما هی #هاپ_هاپ کن!" @nagh
🔔توضیحی درباره فایل صوتی سخنان هتاکانه آقای غفاری سه روز پیش یک در کانال ما منتشر شد که حاوی سخنان جناب غفاری خطاب به یکی از فضلای حوزه بود. اکنون توضیح این نکته را لازم می دانیم که ما از تاریخ دقیق بیان این سخنان اطلاع نداریم. این فایل پیش از این در یکی از وابسته به آقای غفاری منتشر شده بود. نکته قابل توجه آن است که مخاطبِ جناب غفاری مدتی بعد، از سوی به تولیت منصوب شد. این انتصاب با توجه به دم زدن جناب غفاری از اهمیت مضاعفی می یابد. رهبر معظم انقلاب در حکم خود، شخصیت مورد نظر را «» می‌نامد http://farsi.khamenei.ir/message-content?id=37327 شخصیت مورد نظر نیز بعد از سخنان جناب غفاری (چند ماه پیش) در پاسخ به یک تماس تلفنی، نظر خود را درباره جناب غفاری اعلام کرده بود. فایل صوتی آن تماس، پیشتر در همین کانال منتشر شده بود. (به آرشیو مطالب مراجعه کنید) @naghdeghaffari
📜 اطلاعیه استقبال از آقای غفاری! یکی از مبلغ جناب غفاری با صدور اعلامیه ای نوشت: در پی پرسش مکرر دوستان ؛‌ از زمان بازگشت حضرت استاد غفاری(مد ظله) از سفر مکه به اطلاع می رسانیم مراسم استقبال جمعه ۱۶ شهریور ساعت 2 صبح در فرودگاه امام خمینی می باشد. جهت هماهنگی رفت و برگشت از قم به شماره ....... پیام دهید. @naghdeghaffari
#آقا_سید_جمال_الدین_گلپایگانی (رحمه الله علیه) 👇
♨️مقایسه رفتار آقاجمال گلپایگانی(ره) با مدعیان امروزی آنچه در ادامه می آید یادداشتی است که پیشتر در صفحه ایسنتگرام استاد کامل منتشر شده است. ما با اندکی ویرایش آنرا بازنشر می دهیم. https://www.instagram.com/ostadekamel/ «نه عزیزم؛ اینها خیالات نیست» این جمله پاسخ آقای عباسی (غفاری) است به برخی از و های مریدانش. او در این رابطه گفته است: «وقتی ورود اسمائی پیدا کنید، حالاتی که از عرفا نقل شده است برایتان حاصل می شود. مثلا در یک لحظه، صفت رزاقیت در شما ظهور پیدا می کند و می بینید که رزق تمام موجودات به دست شماست. برخی از سالکین با دیدن چنین حالتی می ترسند و گمان می کنند که شده اند! اما نه عزیزم اینها خیالات نیست!» (کتاب ، ص 305) پس آقای عباسی (غفاری) علاوه بر تایید خواب و خیال های مریدانش، خواب ها و و را نیز تایید می کند و آنها را مغایر با مبانی عرفان اسلامی نمی بیند. حالا بیایید مراجعه ای داشته باشیم به حالات و یادداشتهای برخی از عرفای معاصر. حضرت در جلد نهم معاد شناسی، چنین نقل فرموده اند: «بارى، يكروز [مرحوم آیت الحق ] براى ما نقل مي كرد كه در مرحله‌ اى از مراحل حال عجيبى پيدا كردم و بدين كيفيّت بود كه نفس خود را علم و قدرت و رزق و حيات به جميع موجودات مي ديدم. بدين قسم كه هر موجودى از موجودات از من مدد مى‌ گيرد و من مُعطى و مُفيض وجود به ماهيّات امكانيّه و قوالب وجوديّه هستم. اين حال من بود؛ و از طرفى علماً و اجمالاً نيز مي دانستم كه ، چون خداوند جلّ و علا مبدأ همه خيرات است و افاضه كننده رحمت و وجود به جميع ما سِوَى. چند شبانه روز اين حال طول كشيد و هر چه به حرم مطهّر حضرت أمير المؤمنين عليه السّلام مشرّف شدم و در باطن تقاضاى گشايش نمودم سودى نبخشيد. تصميم گرفتم به مشرّف شوم و آن حضرت را شفيع قرار دهم تا خداوند متعال . هوا سرد بود. به سوى مرقد مطهّر حضرت موسى بن جعفر عليهما السّلام از نجف عازم كاظمين شدم، و چون وارد شدم يكسره به حرم مطهّر مشرّف شدم. هوا سرد و فرش هاى جلوى ضريح را برداشته بودند. سر خود را در مقابل ضريح روى سنگ‌هاى مرمر گذاشتم و كه آبِ من بر روى سنگ‌هاى مرمر جارى شد. هنوز سر از زمين برنداشته بودم كه حضرت شفاعت فرمودند و حال من عوض شد و ، من چيستم، من ذرّه‌اى هم نيستم، من به قدر پرِ كاهى قدرت ندارم، اينها همه و بس، و اوست مُفيض عَلى الإطلاق و اوست حىّ و حيات دهنده، و عالم و علم بخشنده، و قادر و قدرت دهنده، و رازق و روزى رساننده، و نفس من يك دريچه و آيتى است از ظهور آن نور على الإطلاق. در اين حال برخاستم و زيارت و نماز را بجاى آوردم و به نجف اشرف مراجعت كردم، و چند شبانه روز باز خدا را مفيض و حىّ و قادر در تمام عوالم مىديدم، تا يكبار كه به حرم مطهّر أمير المؤمنين عليه السّلام مشرّف شدم، در وقت مراجعت به منزل، در ميان كوچه حالتى دست داد كه از توصيف خارج است و قريب ده دقيقه سر به ديوار گذاردم و قدرت بر حركت نداشتم. اين يك حالى بود كه أمير المؤمنين مرحمت فرمودند و از حال حاصله در حرم موسى بن جعفر عليهما السّلام عالىتر و دقيقتر بود، و آن حال مقدّمه حصول اين حال بود. » (، ج ۹، ص 118-120) @naghdeghaffari