فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
نسلیدرحالبلوغاست
کهآرمانهایسلیمانیها
رابزودیتحققخواهدبخشید
نسلیدرحالصفکِشیاست
کهاولینفتوحاتش #قدس خواهدبود..
#شهید_ارمان_علی_وردی
#آرمان_عزیز
#لبیک_یاخامنهای
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
سرود زیبای حاج امیر عباسی دراجتماع بزرگ دختران انقلاب درخصوص محکومیت هتک حرمت های اخیر آشوبگران به چادر
نه بر همه بی بند و باری ها....آری حجاب ارثیه زهراست
ما دین و قرآن را هستیم همه یاور....با امر به معروف با نهی از منکر
#ما_بیشماریم
#دختران_انقلاب
✅@sedaye_dokhtarane_enghelab
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📢حاج عبدالرضا هلالی در اجتماع بزرگ دختران انقلاب در محکومیت هتک حرمت های اخیر به چادر
✌️🇮🇷تا کور شود هر آنکه نتواند دید این قیام زینبی را
#ما_بیشماریم
#حماسه_آفریدیم
#دختران_انقلاب
✅@sedaye_dokhtarane_enghelab
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
😍این لحظه از اجتماع پنجشنبه دختران انقلاب حدود چهار ساعت از حضور زنان و دختران و حدود دو ساعت و نیم از شروع برنامه گذشته است و جمعیت بیرونی ورزشگاه هم چنان ایستاده به فرمانده و نائب فرمانده سلام میدهند
💪🇮🇷به رخ کشیدیم فقط در چندین ساعت حضور و قیام زینبی مان را
📣و اما دشمن بداند
این گردبادهای به غیرت درآمده تسلیم رهبرند که طوفان نمی کنند
#ارسالی_مخاطبین
#ما_بیشماریم
#لبیک_یا_خامنه_ای
#دختران_انقلاب
✅@sedaye_dokhtarane_enghelab
✅ روش تدریس کشف تحلیلی سیال؛ رویکردی نو در نظام آموزشی
(با تمرکز بر علوم انسانی و معارف اسلامی) (بخش اول)
📌بوم نظام آموزشی، در کنار نقاط قوت، از چالش هایی نیز رنج می برد. از جمله آنها می توان به نظام آموزشی در تدریس و انتقال مفاهیم و آموزه ها برشمرد. به بیان محققانی مانند «ریدینگز» از این که دانشگاه دیگر به همگان تعلق دارد و نه به عده معدود نخبگان، خرسندیم. اما بیم آن می رود معیارهای یادگیری خلاقیت و نوآوری افول کند و کیفیت و کمال به مفاهیم پوچ و بی معنا تبدیل شود و از دانشگاه جز ویرانه ای آباد به جای نماند. ( 1996 Readings). اگر چه توسعه تکنولوژی های ارتباطی، آموزشی و اطلاعاتی، آینده ای آزادتر، آبادتر و آگاه تر را برای آموزش عالی و دانشگاهیان نوید می دهند اما در کنار تولید فزاینده اطلاعات، داده های رنگارنگ و انفجار دانش، این هشدار می رسد که با وضعیت «پایان شناخت در آموزش عالی» (Barnet and Griffin, 1997 ) و «انفجار جهل» (Luckasiewicz,1994 ) مواجه هستیم. شرایطی که هر نوع اطلاعات، ایده و داده های بدون گذر از صافی و فیلتر های سنجش و ارزیابی اهل علم، خیلی سریع به کمک «رسانه های مجازی» به اقصی نقاط عالم گسترش می یابند. شریطی که گفته می شود آگاهی و اطلاعات افزایش اما شعور، شناخت و «قوه تجزیه و تحلیل انتقادی» کاهش می یابد .
📌اصطلاحاتی چون (پایان شناخت در آموزش عالی) ویا (انفجار جهل) تعابیری است که از دو دهه قبل سرداده شد و خطر بروز چالش های جدی را در عرصه نظام آموزشی هشدار داده و می دهد. به باور کارشناسان از جمله چالش هایی که نظام آموزشی امروز بدان مبتلاست، عبارتند از: 1) به اجبار و نه به میل و اختیار آنهاست. 2) در خلق و تولید آنها نقش و مشارکت ندارند. 3) آموخته های آنها کمتر متناسب و پاسخگوی نیازهای زندگی واقعی شان است. 4) آموخته ها آشکارا جنبه ایدئولوژیک و سیاسی دارند و اعتبار علمی آنها برای دانشجویان مورد تردید است. 5) دانشجویان اغلب آنچه را در کلاس گفته می شود به درستی درک و فهم عمیق نمی کنند .
📌زین رو اگر امروزه دانشگاه های کشور با پدیده هایی چون کم انگیزگی و کم رغبتی در یادگیری، حفظ محوری، فقدان کاربردی بودن مباحث، مشارکتی و هم افزا نبودن کلاس ها و فقدان تازگی و جذابیت در رویکردهای تدریسی دست و پنجه نرم می کند، یک علت مهم پدیداری آنها را باید در عدم توجه به هشدارهای متخصصان فن پیرامون افول کیفیت آموزشی در نظام تعلیم و تربیت دانست.
در این میان یکی از روش هایی که شاید بتواند بخش قابل توجه ای از چالش های فراروی روش تدریس و نظام آموزشی را پوشش دهد، روش تدریس «کشف تحلیلی سیال» است.
ادامه دارد...
🖋حامد پوررستمی
#کشف_تحلیلی_سیال
#جهاد_تبیین_علمی
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📌حتما با دقت گوش کنید🤩
🎥 * بزرگترین معجزه جهان *
🛑 انتقال اطلاعات به تهران از طریق عضو کابینه رژیمصهیونیستی
یک مقام امنیتی:
🔹برای قطع تسلط ایران ۶ افسرشان را به قتل رساندند؛ و اخیراً نیز برخی دیگر را حذف کردند اما باز نتوانستند بفهمند توطئه آنها برای تجزیه ایران توسط چه کسی و در چه سطحی به طور کامل به تهران منعکس شده است.
🔹عصبانیت صهیونیستها وقتی نمیتوانند عضو کابینهشان را کنترل کنند که اطلاعات دولتشان را به تهران منتقل نکند و یا وقتی فیلمهای آنلاین انفجارهای تلآویو و اورشلیم در شبکههای اجتماعی جوانان دهه هشتادی ما پخش میشود، طبیعی است.
🔹آنها خودشان میدانند کدام سازمان، نیروهایشان در مالزی را به سازمان اطلاعات این کشور معرفی کرده است و مطلع هستند که افسرانشان در دنیا چگونه و چرا آواره شدهاند.
🔹ما حال و روز رئیس موساد را درک میکنیم چون بازی آنها لو رفته و بازی ما تازه آغاز شده است.
📌 سلسله نشست های «#بزم_اندیشه»
📆 دوشنبه 14 آذر
⏰ ساعت ۱۲.۳۰ الی ۱۴
با حضور ارزشمند استاد:
🎙#دکتر_رنجبر
💥تالار کینیا
💌 حضور عموم دانشجویان بلامانع است💌
•┈┈••✾•🌺🦋🌺•✾••┈•
#نهادنمایندگیمقاممعظمرهبری🇮🇷
#دانشکدگانفارابیدانشگاهتهران
https://eitaa.com/joinchat/244187150Cdeca759346
هدایت شده از کانون انتظار
47.34M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
#سه_شنبه_های_مهدوی
مقدمه ای ست برای یادآوری عزیزترینی که در این شلوغی های زندگی، شده است غریب ترین..
تا یادی کنیم از کسی که همیشه به یاد ماست!
فرمود به جز صبر کلید فرجی نیست
یعنی که بخواهی فرج از زینب کبری❤️🌱
#الهیبهحقزینبعجللولیکالفرج
📆 سه شنبه ۸ آذر ماه ۱۴۰۱
روبیکا | ایتا | آپارات
💠 #کانون_انتظار
🆔 @entezar_farabi
#اللهم_عجل_لولیک_الفرج
#امام_زمان
#مهدویت
#انتظار
هدایت شده از کانون انتظار
51.41M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔻ویژه برنامه کانون انتظار به مناسبت ولادت حضرت زینب (س)
#سه_شنبه_های_مهدوی
🔸شاعر طنز آقای امین شفیعی از محفل قمپز
💠 #کانون_انتظار
🆔 @entezar_farabi
هدایت شده از کانون انتظار
51.21M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔻ویژه برنامه کانون انتظار به مناسبت ولادت حضرت زینب (س)
#سه_شنبه_های_مهدوی
🔸گروه سرود کمیل
💠 #کانون_انتظار
🆔 @entezar_farabi
هدایت شده از نهادرهبری دانشکدگان فارابی
📌 سلسله نشست های «#بزم_اندیشه»
📆 دوشنبه 14 آذر
⏰ ساعت ۱۲.۳۰ الی ۱۴
با حضور ارزشمند استاد:
🎙#دکتر_رنجبر
💥تالار کینیا
💌 حضور عموم دانشجویان بلامانع است💌
•┈┈••✾•🌺🦋🌺•✾••┈•
#نهادنمایندگیمقاممعظمرهبری🇮🇷
#دانشکدگانفارابیدانشگاهتهران
https://eitaa.com/joinchat/244187150Cdeca759346
هدایت شده از کانون انتظار
قرار عاشقی💫
✅برنامه زیارتی مسجد مقدس جمکران 🕌
(ویژه برادران🧔🏻)
📆 سه شنبه شب 1401/09/15
⏰ ساعت حرکت 20:00
🚌 مهلت ثبتنام: تا ساعت 12ظهر روز سه شنبه
‼️دانشجویان عزیز جهت ثبتنام به لینک زیر مراجعه فرمایید
https://survey.porsline.ir/s/meonB8n3
💠#کانون_انتظار
🆔 @entezar_farabi
•┈┈••✾•🌿🌸🌿•✾••┈•
🔴 «رئیس جمهور روز دانشجو را مهمان دانشجویان دانشگاه تهران است.»
🔸مراسم گرامیداشت روز دانشجو (١۶ آذر) در دانشگاه تهران با حضور رئیس جمهور برگزار میشود.
#دانشگاه_تهران
#روز_دانشجو
🔰پنجمین نشست دوره "روایت اول"
به مناسبت بزرگداشت ۱۶ آذر، روز دانشجو
🔸 استاد حسین شریعتمداری
با موضوع: جایگاه دانشگاه در روایتگری
🔸به صورت آنلاین و حضوری
🌐 لینک ورود: yun.ir/majaz
چهارشنبه ۱۶ آذر - ساعت ۹:۳۰
🔸آدرسحضوری: دفتر مرکزی نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاهها
باشگاه رسانه دانشگاهیان
@bashgah_resane
به مناسبت روز دانشجو بسیج دانشجویی دانشکدگان فارابی برگزار می کند؛
نشست هم اندیشی معاونت پژوهش و فناوری بسیج دانشجویی دانشکدگان فارابی با دانشجویان
با همکاری انجمن علمی مدیریت خط مشی و سیاست گذاری عمومی
چهارشنبه ۱۴۰۱/۹/۱۶
ساعت ۱۳ الی ۱۴
سالن انجمن های علمی معاونت دانشجویی و فرهنگی دانشکدگان فارابي
از همه دانشجویان علاقه مند به حوزه های علمی، پژوهشی و فناوری دعوت می کنیم تا در این هم اندیشی مشارکت به عمل آورند.
🇮🇷 رسانه بسیج دانشجویی
دانشکدگان فارابی دانشگاه تهران 🇮🇷
🔻ارتباط با ما :
🗣 @bs_utf_admin
📷 اینستاگرام :
https://instagram.com/ut_maktabion
🌐 سایت :
https://farabi-bs.ir
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🛑🎥 شوخی زاکانی با دانشجوی معترض
🔹 دانشجو:
می خواهیم انقلاب کنیم نمی گذارید.
🔹 شهردار تهران:
آن که بچه بازی است، وقتی میخواهی اسم انقلاب را ببری گلویت را خوب بمال تا در گلویتان گیر نکند.
💥مراسم هفتگی قرائت زیارت عاشورا
📆 هر هفته چهارشنبه ها
🔰ساعت 7.45 صبح
🎤بانوای برادر گوهریان
🕌 در مسجد امام علی (ع )
•┈┈••✾•🌿🌺🌿•✾••┈•
#نهادنمایندگیمقاممعظمرهبری 🇮🇷
#دانشکدگان_فارابی_دانشگاه_تهران
https://eitaa.com/joinchat/244187150Cdeca759346
هدایت شده از گام دوم انقلاب
🔰 رهبرانقلاب عصر امروز در دیدار اعضای شورای عالی انقلاب فرهنگی:
🔺هوشیاری دائم، شناخت دقیق ضعفهای فرهنگی در عرصههایی نظیر اجتماع، سیاست، #خانواده، #سبک_زندگی و دیگر عرصهها و تلاش برای دستیابی به راهحلهای عالمانه برای رفع نقاط ضعف و ترویج گزارههای صحیح فرهنگی، از الزامات اساسی مهندسی فرهنگی کشور است.
متن کامل خبر را هماکنون در Khamenei.ir بخوانید.
🗓 ۱۴۰۱/۰۹/۱۵
🌱@gamedovomenghelab