eitaa logo
نهادرهبری دانشکدگان فارابی
946 دنبال‌کننده
4.4هزار عکس
1.7هزار ویدیو
150 فایل
⚪️نهادنمایندگی مقام معظم رهبری🇮🇷 دانشکدگان فارابی دانشگاه تهران @ryas68 📣اخبارواطلاع رسانی برنامه‌های فرهنگی ومناسبتی، ازدواج... ● ارتباط مستقیم بامسئول نهاد: @mohsenkehtari ●گروه دانشجویی دورهمی اندیشه ها https://eitaa.com/joinchat/2965897307C2a904
مشاهده در ایتا
دانلود
هدایت شده از گام دوم انقلاب
📌دور نگه داشتن فهم مردم از درک فسق و کفر، رفتاری طاغوتی امام صادق(ع): إِنَّ بَنِی‌أُمَیَّةَ أَطْلَقُوا لِلنَّاسِ تَعْلِیمَ الْإِیمَانِ وَ لَمْ یُطْلِقُوا تَعْلِیمَ الشِّرْکِ لِکَیْ إِذَا حَمَلُوهُمْ عَلَیْهِ لَمْ یَعْرِفُوهُ. بنى‌امیّه آموختن ایمان را براى مردم آزاد گذاشتند، اما شرک‏‌شناسى را آزاد نگذاشتند، تا اگر آنان را به شرک بکشانند، مردم متوجّه نشوند. منبع: الکافی، ج۲، ص ۴۱۵ @gamedovomenghelab 🔸آیت الله العظمی خامنه‌ای: در روایتی از امام صادق و علیه‌الصّلاةوالسّلام نقل شده است که فرمود: «انّ بنی‌امیّة اطلقوا تعلیم الایمان، و لم یطلقوا تعلیم الکفر، لکی اذا حملوهم علیه لم یعرفوه» یعنی بنی‌امیّه اجازه دادند که مردم ایمان را یاد بگیرند و بفهمند ایمان چیست؛ اما اجازه ندادند که مردم بفهمند کفر و فسق چیست! چرا نگذاشتند مردم این را درست بفهمند؟ برای این‌که اگر خودشان رفتاری کردند که مردم را به سمت کفر و فسق سوق دادند، مردم نفهمند اینها چه کار می‌کنند، و مشتشان جلوِ مردم باز نشود. این، رفتار بنی‌امیّه است؛ رفتار طاغوتهاست. ۱۳۷۴/۰۱/۰۳ بیانات در دیدار زائرین و مجاورین حرم مطهر رضوی
💥مراسم هفتگی قرائت زیارت عاشورا 📆 هر هفته چهارشنبه ها 🔰ساعت 7.45 صبح 🎤بانوای برادر گوهریان 🕌 در مسجد امام علی (ع ) •┈┈••✾•🌿🌺🌿•✾••┈• ‎ 🇮🇷 https://eitaa.com/joinchat/244187150Cdeca759346
‌- هرچھ‌خیراست حسین‌‌؏‌جان ؛ بھ‌درخانه‌توست(:!♥️ شهید شاهرخ ضرغام: خدا امام خمینی را فرستاد تا ما را آدم کند... 🥀یاد امثال شاهرخ ضرغام و مجید سوزوکی ها افتادم...🙃 اونایی که با وجود لوتی گری و مشی خاص خودشون تو محرم حرمت نگه می داشتن...🥀🏴 ✍🏻 چون می دونستن اگر خیر دنیا و آخرت رو می خوای باید با حسین باشی...🍃🌻 👤گنده لات تهران بود و توی مشروب فروشی کار می کرد ، 🥃 بطری مشروب جواب نمیداد ، سرش رو میکرد تو تشت عرق سگی هیکل بزرگی داشت و همه ازش حساب می بردن. 🃏میشد بادیگارد قماربازا.... 😔خیلی ها به مادرش می گفتند: این پسر که برات آبرو نذاشته ، چرا نفرینش نمی کنی؟ 🥺مادر هم سر نمازها گریه می کرد و می گفت: خدایا بچه ی من رو سرباز امام زمان عج قرار بده خیلی ها از این دعای مادر خنده شون می گرفت می گفتند: *بچه ی قمار باز و مشروب خور و مست* *تو کجا و امام زمان کجا؟!!!!* اما انگار دعای مادر رو نادیده گرفته بودند •┈┈••✾•🌿🌺🌿•✾••┈• ‎ 🇮🇷 https://eitaa.com/joinchat/244187150Cdeca759346
9.42M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
📆بمناسبت روز نیروی هـ✈️ــوایی | کودتا داخلی ◽️از کودتا کورتاژ و اقدامات دشمنان ایران درسال ۱۳۵۷ چه می‌دانید؟ ▫️محصول خانه‌ی طراحان انقلاب اسلامی ▫️مجری طرح: استودیو عقیق | | •┈┈••✾•🌿🌺🌿•✾••┈• ‎ 🇮🇷 https://eitaa.com/joinchat/244187150Cdeca759346
🔰لينك صندوق همراز 👇🏻 https://abzarek.ir/service-p/msg/990491 ✅ارتباط با واحد خواهران نهاد رهبري 💢حرفاتو ناشناس با ما درميون بذار •┈┈••✾•🌿🌺🌿•✾••┈• ‎ 🇮🇷 https://eitaa.com/joinchat/244187150Cdeca759346
هدایت شده از گام دوم انقلاب
7.58M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔰 توانا بود هر که دانا بود 🔸 امام خامنه‌ای: «ما پیشرفتهای زیادی داشتیم، نمونه‌های متعدّدی داشتیم؛ یک قلم، پیشرفت علم است. ما در این سالهای بعد از انقلاب، از لحاظ ، از همه‌ی دنیا جلوتر بودیم. این قضاوت من نیست، قضاوت مراکز بین‌المللی است؛ یعنی سرعت ما و شتاب پیشرفت علمی ما چندین برابرِ متوسّطِ جهان است که حالا بعضی گفته‌اند دَه برابر، بعضی گفته‌اند سیزده برابر. خب علم خیلی مهم است: اَلعِلمُ سُلطان؛علم به معنای واقعی کلمه قدرت است. این شعرِ معروفِ «توانا بود هر که دانا بود» حرف درستی است. «توانا بود هر که دانا بود»؛ دانش برای یک کشور توانایی می‌آورد، اقتدار می‌آورد.» ۱۴۰۰/۱۱/۲۸
هدایت شده از گام دوم انقلاب
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 کتاب پهلوی بدون سانسور 🔻 روایت‌های شنیده نشده از پهلوی پدر و پسر بر اساس آمارهای غربی 💳 خرید کتاب، از طریق فروشگاه مجازی خانه طلاب جوان: 🌐 http://Shop.Khanetolab.ir
هدایت شده از گام دوم انقلاب
وبینار تبیین گام دوم انقلاب اسلامی با محـوریت دیپلماسـی فرهنگی توسط رایزنی فرهنگی سفارت جمهوری اسلامی ایران در اسپانیا پنجشنبه 20 بهمن ماه ساعت 14:30 (ساعت 12 به وقت مادرید) www.skyroom.online/ch/seminars_2023/raizanimadrid @gamedovomenghelab