سالگرد ارتحال بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) و قیام خونین 15 خرداد بر ملت شریف و متعهد ایران اسلامی تسلیت و تعزیت باد.
ملل عرب باید زنده شدن اسلام را در قرن بیستم مدیون انقلاب اسلامی ایران و امام خمینی(ره) بدانند. این انقلابی است که دنیای غرب را اجباراً دگرگون خواهد ساخت و بسیاری از رژیمهای موجود در جهان عرب دیر یا زود سقوط خواهند کرد زیرا آوای نهضت امام خمینی(ره) در دورافتادهترین نقاط جهان اسلام به گوش میرسد.(بن بلا نخستین رئیس جمهورالجزایر)
مراسم بزرگداشت ارتحال امام خمینی (ره) در اراک:
دوشنبه ساعت ۱۹ در مصلای بیت المقدس اراک
سخنران :نماینده محترم ولی فقیه در استان و امام جمعه محترم شهر اراک حضرت آیت الله دری نجف آبادی
@nahadmu
دفترنهاد رهبری دانشگاه علوم پزشکی
ملتی که «پانزده خرداد» روز خون و «هفده شهریور» روز نوید پیروزی خون را با افتخار و پیروزی پشتسرگذاشته است، از این محاصرات اقتصادی و نظامی باک ندارد . آنان باک دارند که اقتصاد را زیربنا، و شکم را قبلهگاه، و دنیا را مقصد و مقصود میدانند .
درود بر عاشورا، درود بر «پانزده خرداد» و «22 بهمن» ، درود بر ایام الله و بر ملتشریف ارزشمند ایران (حضرت امام خمینی ره)
گرامی باد یادوخاطره شهدای قیام ۱۵خرداد
@nahadmu
دفترنهاد رهبری دانشگاه علوم پزشکی
4_6033038611052496330.mp3
16.62M
🔴بشنوید| صوت کامل بیانات امروز رهبرانقلاب در حرم امام خمینی(ره).
دفتر نهاد رهبری
@nahadmu
معرفی دوره های مفید جهت شرکت دانشجویان و طلاب گرامی👇👇👇👇
📚 اردوی معرفتی تشکیلاتی #اسلام_ناب 1398(آموزش منظومه معارف اسلام ناب مبتنی بر اندیشه ی امامین انقلاب اسلامی) 📚 🔍 ویژه:
1⃣ تشکل های دانشجویی انقلابی
2⃣ #طلاب_جوان_انقلابی
3⃣ دانشجویان انقلابی خارجی 🏡 #مکان اردو:
1⃣ آبعلی (اردوگاه سیدالشهدا(ع) (ویژه برادران)
2⃣ گیلانوند (اردوگاه دانشگاه امام صادق(ع) (ویژه خواهران) 📅 #زمان: نیمه دوم تیرماه 1398 ❌ #مهلت_ثبت_نام: تا ۲۴ خرداد ماه 🔗 جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام:
1⃣ سایت: http://eslamenaab.ir
2⃣ شماره تماس: 02166062276
3⃣ شناسه در تمام پیامرسان ها: @islamenab_admin 🔆🔆 خانه طلاب
@nahadmu
دفترنهادرهبری علوم پزشکی
ثبتنام عتبات دانشگاهیان
ویژه اساتید ،دانشجویان و کارمندان
زمان ثبتنام:۱۸الی ۲۷خرداد ۹۸
امام صادق علیه السلام فرمودند: هرکسی که خداوند خیرش را بخواهد، حب امام حسین علیه السلام و حب زیارتش را در قلب او میاندازد و هر که را خداوند بدیش را بخواهد، بغض نسبت به امام حسین علیه السلام و بغض زیارت آن حضرت را در قلب او می اندازد🌹
@nahadmu
دفترنهاد رهبری دانشگاه علوم پزشکی
129433.pdf
1.49M
شیوه نامه تخصصی فرهنگی و اجتماعی دانشگاههای علوم پزشکی( شورای فرهنگی دانشگاه)
دفتر نهاد
@nahadmu
14تیرماه روز قلم گرامی باد🌹
قلم، زبان عقل و معرفت و احساس انسان ها و بیان کننده اندیشه و شخصیت صاحب آن است. قلم، زبان دوم انسان هاست. هویت، چیستی و قلمرو قلم بسیار گسترده تر از آن است که در بیان بگنجد. هرگونه رشد و پیشرفت، پیروزی و آرامش و معرفت و شناخت، ریشه در قلم دارد. تمدن ها، تجربه های تلخ و شیرین و علوم با نوشتن ماندگار می شوند.
سوگند خداوند در قرآن به نام قلم، گویاترین شاهد بر شرافت و قداست آن است: «ن وَ الْقَلَمِ وَ ما یَسْطُرُونَ؛ سوگند به قلم و آنچه نویسند.» در جایی که خداوند، صاحب هستی به آفریده ای از آفریده های خود قسم یاد می کند، بشر در چه جایگاهی می تواند از ارج و منزلت آن سخن براند. در نخستین ارتباط وحیانی رسول خداص با مبدأ هستی در غار حرا، سخن از قلم به میان می آید، تا جایی که خداوند خود را این گونه معرفی می کند: «الَّذی عَلَّمَ بِالْقَلَمِ؛ آن که با قلم آموخت.»🌻
@nahadmu
دفتر نهاد رهبری دانشگاه علوم پزشکی
امتيازهاي قلم✏✏✏✏
«قلم» سه امتياز دارد که در «بيان» آنها را نمي بينيم:
1. باقي بودن:
سخن فرار مي کند و نوشته باقي است. امير مؤمنان علي عليهالسلام در سخن جالبي مي فرمايد: «دانش را با نوشتن در بند کنيد» تا باقي بماند و از کفتان نرود.
2. دقيق بودن:
بيان و سخن معمولاً دقيق نيست. اگر قرار بود کتابي که هزار سال پيش نوشته شده، زباني به ما مي رسيد و در جايي نوشته نمي شد، هيچ گاه به طور دقيق به ما نمي رسيد و در واقع ما کتاب ديگري را پيش روي خود مي ديديم.
3. عميق بودن:
مطالب نوشته عميق و فکر شده است؛ در حالي که به طور معمول سخنان، بدون تأمل گفته مي شود و کم محتواست. نويسندگان گاه يک ساعت فکر مي کنند و يک خط مي نويسند، ولي در سخن نمي توان آن دقت را رعايت کرد.
علامه طبرسي رحمة الله علیه در اين مورد مي نويسد:«بيان دو گونه است: بيان زبان و بيان قلم. بيان زبان، با گذشت زمان کهنه مي شود و از بين مي رود، ولي بيان قلم تا ابد باقي است»
با سیری در زندگی پیامبر و امامان علیهم السلام می توان توجه و اهتمام عملی به نوشتن را از متن سیره آنان دریافت. این قدرشناسی به حدی بود که گاه موجب آزادی اسیران کفار می گشت. در صدر اسلام، پس از پایان برخی جنگ ها، پیامبر دستور می فرمود اسیرانی که به ده نفر از مسلمانان خواندن و نوشتن بیاموزند، آزاد شوند. این عمل در جامعه محروم از تمدن آن دوره، زیباترین و مؤثرترین پیام برای ارج نهادن به جایگاه قلم و علم بوده و هست.
@nahadmu