eitaa logo
نهج البلاغه و زندگی
4.1هزار دنبال‌کننده
23.6هزار عکس
11.4هزار ویدیو
367 فایل
💌اجتماعی که علی (علیه السلام) را کنار گذاشت، علی (علیه السلام) را از علی(علیه السلام)بودن منع نکرد، بلکه خود را از علی(علیه السلام) داشتن محروم کرد. اینجا کلاسی است برای مرور تفکرات امیرالمومنین (علیه السلام) باشد که مقبول حضرتش افتد. ساجدی نسب
مشاهده در ایتا
دانلود
🖼 توصیه‌های اربعینی ❇️ دستورات سلوکی و آداب باطنی سفر اربعین، برای استفاده بیشتر از این سفر معنوی 👤
💢پاسخ حامد فخری‌زاده به ظریف حامد فخری زاده، فرزند شهید فخری زاده در توئیتر در پاسخ به ظریف نوشت: ♦️جناب آقای ظریف! ۱.فلسفه‌ی حکومت اسلامی دفاع از مظلوم است با تمام توان بدون توجه به جغرافیا و نژاد، که اگر اینطور نبود مهدی(عج) باید صرفا دغدغه‌ی اعراب داشته باشد و اگر جز این عمل کند اشتباه کرده ۲.مسئله ما ماهیت این رژیم منحوس است نه انتخاب روش دیپلماتیک درست درمقابل یک رژیم جعلی ‌‌‌‌
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📢 پیام تشکر رهبر انقلاب از کاروان ورزشی ایران در المپیک ۲۰۲۴ پاریس 🔹با پایان کار کاروان وزرشی ایران در بازیهای المپیک ۲۰۲۴ پاریس، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در پیامی در هامش نامه‌ی گزارش رئیس کمیته‌ی ملی المپیک از ورزشکاران، رؤسای فدراسیون‌ها و مربیان کشورمان تشکر کردند. 🖼 متن پیام رهبر انقلاب اسلامی به این شرح است: ✏️ بسمه تعالی از ورزشکاران عزیز و خوش‌روحیه و با اراده، و از رؤسای فدراسیونها و مربیان، و از کمیته‌ی ملی المپیک که در مسابقات اخیر مایه‌ی شادی و سربلندی کشور را در صحنه‌ی ورزش فراهم آوردند، صمیمانه سپاسگزارم. موفق باشید ان‌شاءالله سیّدعلی خامنه‌ای ۱۴۰۳/۵/۲۲ 🔹کاروان ایران در المپیک ۲۰۲۴ پاریس موفق به کسب ۱۲ مدال (۳ طلا، ۶ نقره و ۳ برنز) در رشته‌های کشتی آزاد و فرنگی و تکواندو شد و در بین بیش از ۲۰۰ کشور شرکت‌کننده، در جایگاه ۲۱ قرار گرفت.
🔺‏جمهوری اسلامی‎ناهید کیانی رو که به نظام لگد زده بود اونقدر حمایت کرد تا رکورددار تاریخ شد. اما پهلوی، ‎عبدالله موحد رو فقط به جرم نبوسیدن دشت شاه از تمام ورزش ها محروم کرد!! ⁉️حالا بگید ‎ کیه؟
🔰 روز امام حسين عليه السلام می فرمایند مَنْ نَفَّسَ کُرْبَةَ مُؤْمِنٍ فَرَّجَ اللَّهُ عَنْهُ کُرَبَ الدُّنْیَا وَ الْآخِرَةِ کسی که اندوه و گرفتاری مؤمنی را برطرف سازد خداوند غمهای دنیا وآخرتش را می‌زداید. (بحارالأنوار جلد ۷۵ صفحه ۱۲۱)
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
تفاوت افراد موفق و افراد غیرموفق به روایت تصویر ┄┄┅••=✧؛❁؛✧=••┅┄┄
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
عصبانیت مجری رادیو «103Fm» اسرائیل: کل کشور در انتظار است؛ ایران و نصرالله ما را بازیچه خودشان کردند؛ ما داریم تاوان می‌دهیم! فشارهای روانی برای کشوری در انتظار بسیار شده و افرادی که نمی‌دانند قرار است این اتفاقات به کجا ختم شود؟! مکان‌هایی که معمولا شلوغ بودند، اکنون خالی شدند و مردم دیگر بیرون نمی‌روند!
سال ۲۰۰۷ بازیکن فوتبال ساحل عاج، «دیدیه دروگبا» با گلی که به ماداگاسکار زد به جنگ داخلی پایان داد! اون تو اولین فرصت از شورشی‌ها دعوت کرد تو یه محل جمع بشن، بعد زانو زد و التماس کرد که جنگ رو تموم کنن. اونا هم این کارو کردن. رسالت واقعی ورزش اینه برقراری صلح.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
✅ ️️یوسف یاسین یک آمریکایی عرب‌تبار هست که در یک حرکت خلاقانه، عبارات اذان رو برای حمایت از غزه تغییر داده. در یکی از عبارات می‌گه: «شهادت می‌دهم علما امت اسلامی همه ساکتند‌‌. شهادت می‌دهم یارانِ علی علیه‌السلام وفادارانِ مخلص هستند»
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 بخشی از مناظره جنجالی رئیسی با حناچی در آنتن زنده تلویزیون اجرای سیاست‌های غلط در حوزه زمین و مسکن سبب شده است امروز دوره انتظار مردم برای خریداری یک آلونک ۴۰ متری طبق آمار رسمی به صد سال انتظار برسد! و تأسف‌بارتر آنکه کسی به‌عنوان گزینه پیشنهادی دولت برای تصدی وزارت راه و شهرسازی معرفی شده که شاگرد فکری و معاون آقای حناچی بوده و سالها همین سیاست‌ها را در شورای عالی شهرسازی و معماری کشور پیاده کرده است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💥 راهکار فراوانی برکت در منزل و عاقبت بخیری 🎙 حجةالاسلام مسعود عالی
🔺 چادر، با همه سختی‌هایش، نشان‌دهنده‌ی ایستادگی ماست. بیایید در به جای دنبال کردن مدهای گذرا، ؛ به ارزش‌های اصیل خود پایبند باشیم. چادر، پرچم عشق و ایمان ماست. در اربعین، جهانیان شاهد شکوه این نماد ملی و مذهبی هستند.
38.71M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
پشت پرده ی قضیه ی افغانستان دشمن واقعی را ببینیم... 🔴 🔺تحلیل از ایجاد اختلافات بین دو ملت ایران و افغانستان https://eitaa.com/nahjolbalaghehvazendegi
🔴 ترور شهید هنیه | ۱۴ روز بعد و چند نکته ♦️بیش از دو هفته از ترور شهید هنیه می‌‌گذرد. فردای ترور، پیام تسلیت رهبری منتشر شد و در آن به صراحت از خونخواهی مهمان عزیزمان صحبت شد. از آن زمان تا امروز، بارها و بارها رسانه‌ها و افراد مختلف در دنیا اعلام کرده‌اند که ایران ظرف ۲۴ تا ۴۸ ساعت آینده حمله خواهد کرد! ♦️در آخرین خبر رسانه‌های وال‌استریت ژورنال، واشنگتن پست، فاینشنال تایمز، فاکس نیوز، آکسیوس، یورونیوز و شبکه ۱۳ رژیم صهیونیستی مدعی شدند ایران ظرف ۲۴ ساعت آینده حمله خواهد کرد! اما چند نکته: 1️⃣ همه‌ی کشورها می‌دانند که خونخواهی ایران است و وعده‌ی رهبری مبنی بر انتقام و تنبیه رژیم یک وعده‌ی صادق است. 2️⃣ تقریبا اکثر گروه‌ها در داخل کشور و در منطقه غرب آسیا می‌دانند ایران انتقام خواهد خواهد گرفت و موافق با آن هستند. بیانیه پایانی نشست سازمان همکاری اسلامی در عربستان مبین آن است. 3️⃣ تأخیر در حمله، بخشی از تنبیه رژیم است و فشار روانی و مالی بسیار بالایی در سرزمین‌های اشغالی ایجاد کرده. بخش زیادی از صهیونیست‌ها می‌خواهند از خارج به سرزمین‌های اشغالی بازگردند ولی به دلیل تأخیر در حمله معلق مانده‌اند! آن عده نیز که در سرزمین‌های اشغالی ساکنند، مجبورند هر شب در پناهگاه‌ها باشند و وضعیت روانی بسیار بدی دارند. کارشناس عرب می‌گفت: «ایرانی‌ها فقط با یک هفته تهدید خود، کاری با اسرائیل کردند که همه ارتش‌های عربی از سال ۱۹۴۸ تاکنون از آن ناتوان بوده‌اند. به دلیل ترس از حمله ایران، مصرف الکل و قرص‌های آرام‌بخش به حد بی‌سابقه‌‎ای رسیده است. نخست‌وزیر رژیم به پناهگاه‌ زیرزمینی رفته و اسرائیل، این قدرت سرکش سابق برای مقابله با حمله ایران، دست به دامن رژیم‌های عربی شده است!» 4️⃣ نقشه ایران درست طراحی شده و درست در حال پیش رفتن است و همه امیدواریم به زودی خبر خوش حمله به اهداف تعیین شده منتشر شود و همه آزادی‌خواهان عالم از این موضوع شاد شوند. 5️⃣ دعا برای مجاهدان جریان مقاومت یادمان نرود. این حداقل ماست ...
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💢پروفسور زن فرانسوی کدام عَمود مسیر دفن شده است؟ ♦️هنگامی که به عَمود ۱۷۲ مسیر نجف به کربلا رسیدید، ما را از دعای خیر فراموش نکنید. ‌‌‌