eitaa logo
مدرسه زندگی
1.4هزار دنبال‌کننده
2.6هزار عکس
1.1هزار ویدیو
1هزار فایل
مدرسه زندگی مرکزی آموزشی است که با هدف توانمندسازی و فعال‌سازی بانوان و خانواده‌ها در حوزه تبیین ارزش‌های دینی و فرهنگی فعالیت می‌کند. https://nehzatepishraft.ir :سایت جهت ارتباط @madresetabiin_admin
مشاهده در ایتا
دانلود
pod 5.mp3
4.58M
✨میدونستی بزرگترین نعمت خدا چیه؟! «حرفای در گوشی عید غدیری!!!» 😎نوبتی م که باشه نوبت ماس 🚩پا شید یه کاری کنیم برگردونیمش😔 🎙حاج آقا راضی ممنون از مجموعه موسسه ماه ـــــــــــــــــــــــ 🌐 مبلغات‌ شبکه ساز مدرسه تبیین @nahzattabeen
🌿عید غدیر؛ بزرگترین عید، برترین تبیین روز عید غدیر، ولایت اسلامی یعنی رشحه‌‌ای و پرتوی از ولایت خدا در میان مردم تجسّم پیدا کرد و لذا بود که دین کامل شد؛ بدون تعیین و تبیین این مسئله، دین واقعاً ناقص می‌ماند و لذا بود که نعمت اسلام بر مردم تمام شد. ۱۳۶۹/۴/۲۰ (مدظله‌العالی) ـــــــــــــــــــــــ 🌐 مبلغات‌ شبکه ساز مدرسه تبیین @nahzattabeen
🎙حجت الاسلام والمسلمین دکتر ابوالقاسمی 🔸در برنامه این هفته تلویزیون اینترنتی پاسخ؛ با موضوع «گونه شناسی مواجهه با حدیث غدیر و پاسخ به شبهات» ✔️ چند نوع مواجهه با حدیث غدیر در منابع اهل سنت وجود دارد؟ ✔️ چطور می توان حدیث غدیر را به دانش آموزان آموزش داد؟ ✔️ تفاوت امامت با انتقال قدرت به صورت موروثی در سلطنت پادشاهان چیست؟ ⏱ زمان پخش: 📆 چهارشنبه، ۱۴ تیر ۱۴۰۲ ساعت ۱۸ 🔸پخش با اینترنت رایگان در تلویزیون اینترنتی پاسخ: 🖇 https://heyatonline.ir/pasokh.tv ـــــــــــــــــــــــ 🌐 مبلغات‌ شبکه ساز مدرسه تبیین @nahzattabeen
انجمن ویکی حکایت برگزار می کند: فراخوان ارسال حکایات غدیری با محوریت " جشن غدیر" عید غدیر برتمام مسلمین جهان مبارک🎊 📌برای شرکت در این رویداد، حکایات خود را، با ذکر منبع و در موضوعات درج شده در پوستر، به تارنمای ویکی حکایت به ادرس زیر ارسال کنید. http://Wikihekayat.ir 📅 تاریخ ارسال آثار: از 14/4/02 تا 27/4/02 🎁 پس از بازبینی آثار، به افرادی که بیش ترین تعداد حکایت را در تارنمای ویکی حکایت بارگذاری کرده اند، جوایز نقدی و غیر نقدی اهدا می گردد. 🆔️ @hekayat_kade
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🔴 چرا نام امیرالمؤمنین در قرآن نیامده و خداوند صریحا ولایت حضرت رو بیان نکرده؟ 1⃣ همه مسائل در قرآن بیان نشده مثلا تعداد رکعات نماز کجای قرآن اومده؟ از کجا ما نمازهارو به این تعداد رکعات میخونیم؟ اگه بگیم که همه چیز قرار نیست تو قرآن بیاد. فعل و قول پیامبر حجته و همون دستور خداست و ما نماز رو طبق عمل پیامبر ما میخونیم، باهمین استدلال میشه گفت که پیامبر با قول و فعل خودش بارها ولایت امیرالمؤمنین رو اعلام کرد، ازحدیث یوم الدار که اوایل بعثت پیامبر(ص) بود که پیامبر خویشاوندانش رو دعوت کرد و فرمود چه‌کسی هست که دعوت مرا بپذیرد؟ امیرالمؤمنین که نوجوان بود دستش را بالا آورد، پیامبر فرمود علی برادر و جانشین من است، همه مسخره کردن پیامبر رو. از اینجا گرفته تا واقعه غدیر، بارها و بارها ولایت امیرالمؤمنین رو اعلام کرد 2⃣ نکته دوم اینکه، درسته تو قرآن لفظ علی بن ابی طالب نیومده. ولی آیات بسياري مستقیما به امیرالمؤمنین اشاره داره. حاکم نیشابوری (همون علامه حسکانی) که از علمای بزرگ اهل سنته میگه، بعضی از مردم سنی مذهب میگن، آیه ای درباره علی نازل نشده. بعد بخاطر همین کتاب شواهد التنزیل رو نوشت، که 210 آیه‌ای که مستقیما درباره امیرالمؤمنین هست رو ذکر میکنه. اور سوال کردن کجای قرآن اسم امیرالمؤمنین اومده، این کتاب عالی از علمای اهل سنت رو بهشون معرفی میکنیم 🔻اصلا شما بگو این آیه که میگه، ولیِّ شما، خدا و رسولش و کسانی هستند که ایمان آوردند و نماز به پا داشتن و در هنگام  رکوع زکات دادند. بجز به امیرالمؤمنین، به چه کسی میشه نسبت داد؟ یا آیه اولی الامر، یا همینطور آیه مباهله. یا آیه تطهیر و.... 3⃣ دلایل زیادی وجود داره که اسم امیرالمؤمنین تو قرآن نیومده. که قابل بحثه. اصلا چه بسا کل دین به خطر میفتاد و قرآن تحریف میشد و اتفاقات دیگه 🔻انقدر فضا اون زمان سنگین بود که خداوند در آیه ۶٧سوره مائده وقتی به پیامبر دستورداد ولایت امیرالمؤمنین رو اعلام کنه، فرمود: خدا تورو از شرّ و آسیب مردم حفظ میکنه. یعنی همین اعلام ولایت امیرالمؤمنین هم کار ساده‌ای نبوده، چه برسه به صراحت اسم حضرت در قرآن بیاد 🔻یک سوال؟ آیا خداوند نمیتونست همه مردمو هدایت کنه تابهشتی بشن و هیچ ظلمی تو جهان دیگه نباشه؟ چرا این کارو نکرد؟ چرا مردمو تو امتحان‌های سخت قرار داد؟ بنای خدا این نیست به اجبار همه را هدایت کنه. خدا به انسان اختیار داده تا بگردن و راه صحیح رو انتخاب کنن. یکی از دلایلی که اسم امیرالمؤمنین در قرآن نیومده، همینه. مردم خودشون به این فهم برسن که علی بن ابیطالب کی بود. ـــــــــــــــــــــــ 🌐 مبلغات‌ شبکه ساز مدرسه تبیین @nahzattabeen
📖 💠 جرعه ای از نور 🌱 وصایای امیرالمؤمنین (علیه‌السلام) به کمیل 🔹 آنچه که در قیامت به درگاه خدا حاضر می‌شود قلب انسان است و نه اعمال او. در نماز، قلب نمازگزار است که در مقابل خدا ایستاده؛ در حج، قلبِ حاجی و در روزه، قلبِ روزه‌دار. "يَوۡمَ لَا يَنفَعُ مَالٞ وَلَا بَنُونَ إِلَّا مَنۡ أَتَى ٱللَّهَ بِقَلۡبٖ سَلِيمٖ"؛ روزی که ثروت و فرزندان سودی نمی‌بخشند؛ مگر آنکه با قلب سلیم به درگاه خدا حاضر شود. 📌در این میان بهترین قلب‌ها آن قلبی است که گشایش و وسعت دارد و زود تنگ نمی‌شود. ـــــــــــــــــــــــ 🌐 مبلغات‌ شبکه ساز مدرسه تبیین @nahzattabeen
یه تعداد ایده برای کارهای خوب متفاوت تو روز شما هم به بقیه ایده بدید 🌺 🔰 یکیو مجانی سوار می کنم 🔰 تو کسب و کارم تخفیف ویژه می دم 🔰 ویزیت مجانی می کنم 🔰 برای امواتم خیرات می دهم 🔰دو نفر رو با هم آشتی می دم 🔰خانوادم رو سورپرایز می کنم 🔰 فقیر رو مهمون می کنم 🔰به رفقام سور می دم 🔰پول قرض می دم 🔰بدهی دوستام رو می بخشم 🔰یه حدیث قشنگ از مولا پخش می کنم 🔰به ایستگاه صلواتی محلمون کمک کنم 🔰یه یتیم رو تحت تکفل می گیرم 🔰برای همه تو شرکت یا اداره شیرینی می گیرم 🔰به ؟ تا کودک کار هدیه می دم یا می برمشون رستوران 🔰برای کارگر ساختمون در حال ساخت بغلمون غذا میفرستم 🔰یه شاخه گل به مادرم و پدرم می دم 🔰چند نفر رو به این پویش دعوت می کنم 🔰این پویش رو در پیج و کانالم می گذارم 🔰به دوستام کتاب هدیه می دم 🔰لباس خوشرنگ می پوشم 🔰عطر جدید می زنم 🔰سنگین رنگین تر لباس می پوشم 🔰به همه لبخند می زنم 🔰یه نفرو که ازش دلگیرم می بخشم 🔰به امواتم سر می زنم 🔰اگه پسردار شدم اسمشو علی می گذارم 🔰به دیدار (خانه سالمندان/ آسایشگاه جانبازان/... ) می‌روم. 🔰در روز عید غدیر برای کمک به رفتگرها جلوی درب منزل خود را جارو میکنم. 🔰روز غدیر یه سر به شهدا می زنم 🔰برای ... تعداد کودک محروم کلاس (آموزشی/ کمک درسی/...) برگزار می‌کنم. 🔰با ماشین شخصی افراد را تا یک مسیر مشترک جابجا می‌کنم. ـــــــــــــــــــــــ 🌐 مبلغات‌ شبکه ساز مدرسه تبیین @nahzattabeen
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
توصیه جالب مهران غفوریان به بچه‌ها به مناسبت عید غدیر مهران غفوریان با انتشار یک ویدیو از بچه‌ها درخواست کرد اسباب بازی اهدا کنند. قرار است روز عید غدیر اسباب‌بازی‌ها جمع شود و به دست همه بچه‌هایی که دلشان اسباب‌بازی می‌خواد برسد. ـــــــــــــــــــــــ 🌐 مبلغات‌ شبکه ساز مدرسه تبیین @nahzattabeen
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
الْحَمْدُ لِلَّهِ الَّذِی جَعَلَنَا مِنَ الْمُتَمَسِّکِینَ بِوِلاَیَهِ أَمِیرِ الْمُؤْمِنِینَ وَ الْأَئِمَّهِ المعصومین عَلَیْهِمُ السَّلاَمُ باسلام و احترام، عبدالله الاکبر، عید سعید غدیر را محضرتان شادباش عرض می کنم.
💯 کتاب ویژه ایام غدیر با موضوع ولایت امیرالمومنین علیه السلام ⛔️ پاسخ به این شبهه مهم چرا اسم حضرت امیر المومنین علی علیه السلام در قرآن نیامده؟! ⛔️ چرا مسئله ای به ای مهمی در قرآن ذکر نشده ⭕️ شما میتوانید این کتاب محققانه از علامه عسکری را که حدودا ۱۰۰ صفحه است، تنها با مبلغ ۵۰ هزارتومن با ارسال رایگان درب منزل خود تحویل بگیرید🥰 🟣 سفارش 👇🏻 💥 @yomolhasrat ـــــــــــــــــــــــ 🌐 مبلغات‌ شبکه ساز مدرسه تبیین @nahzattabeen
🌼الحمد الله الذی🌼 جعلنا من المتمسکین🌼 بولایة امیرالمؤمنین 🌼و الائمة المعصومین علیهم السلام🌼 🌻🌸🌺عید غدیر بر شما مبارک 🌺🌸🌻 ان‌شاءالله زیر سایه مولا 👑امیر المؤمنین(ع)👑 موفق و مؤید باشید
🔹 آیت‌الله حائری شیرازی 🔹 🔸نگویید: «مستحب است؛ شد، شد؛ نشد، نشد!»🔸 هر چه می‌توانید سنت‌های خود را در ، جدی‌تر بگیرید. نگویید: «مستحب است؛ شد شد؛ نشد نشد». این سنت‌ها از اوجب واجبات است. چرا؟ چون ما شیعیان است. پدرها جوری نسبت به عید غدیر ارادت به خرج بدهند که بچه‌ها از یک ماه، دو ماه قبل عید غدیر باشند! حتی اگر لازم شد، کنید و یک عیدی حسابی -به اندازه‌ای که به علی ارادت دارید- به بچه‌ها بدهید. نگویید: «باز من باید یک چیزی خرج کنم!» نه! مقروض می‌شوی، خب بشو! تو که برای چیزهای دیگر قرض کرده‌ای، یک‌بار هم برای حضرت علی مقروض شو. مسیحی‌ها بابانوئل درست می‌کنند و به بچه‌هایشان می‌گویند: «او برای تو هدیه را آورده؛ مسیح برای تو این هدایا را آورده». بچه از اول ذهنش با عیسی (علیه‌السلام) انس می‌گیرد، رفاقت می‌کند. حالا بروید ببینیم چه کار می‌کنید! این شما و این عید غدیر. سفری، تفریحی، گردشی می‌خواهی ببری، بگو این مال عید غدیرت است! هدایای‌تان و وعده‌های‌تان را بگذارید در این روز تا این‌ها با عید غدیر جوش بخورند. ـــــــــــــــــــــــ 🌐 مبلغات‌ شبکه ساز مدرسه تبیین @nahzattabeen
📚 «مدرسه تبیین» برگزار می‌کند: ✍🏻 دوره یادداشت نویسی تحلیلی (با رویکرد فرهنگی) 🔸 سرفصل های دوره: - چطور شروع به نوشتن کنیم؟ - سوژه یابی نویسنده - ویژگی های یک یادداشت خوب - یادداشت نویسی مسئله محور 👥 اساتید دوره: • محمد فخرا (فعال دانشجویی دانشگاه تهران) • محمدرضا اسماعیلی (خبرنگار خبرگزاری فارس) ⏰ زمان: پنجشنبه ۲۲ تیرماه، ساعت ۱۶ 📍مکان: اسکای روم علاقمندان می توانند جهت شرکت در این دوره آموزشی، از طریق لینک پرسلاین ثبت نام نمایند. ــــــــــــــــــــــ 🌐 مبلغات‌ شبکه ساز مدرسه تبیین @nahzattabeen
کتاب‌های سخنرانی مکتوب ــــــــــــــــــــــــ این محصولات تبلیغی شامل ۱۰ جلسه سخنرانی کامل می‌باشد که در‌حال حاضر pdf مقدمه و سه جلسه اول هر یک از این کتاب‌ها تقدیم مبلغان عزیز می‌شود. ــــــــــــــــــــــــ به‌زودی فایل کامل محصولات، به‌صورت کاملاً در سامانه و کانال شمع در دسترس مبلغان محترم قرار خواهد گرفت. ــــــــــــــــــــــــ لیست محصولات: 1. میوندار 1 (ویژهٔ مخاطب هیئتی) 2. میوندار2 (ویژهٔ مخاطب نوجوان) 3. ملت مهربان 4. امام زندگی 5. شوق زخم 6. رفیقم حسین (طرح درس نوجوان) 7. با بچه‌هایم سر یک سفره (منبرک) 8. نشریهٔ عهد ــــــــــــــــــــــــ ضمنا می‌توانید برای سفارش نسخه چاپی محصول به آیدی @rahbary_mohtava پیام دهید. ـــــــــــــــــــــــ 🌐 مبلغات‌ شبکه ساز مدرسه تبیین @nahzattabeen
میوندار100.pdf
1.02M
میـوندار ویژهٔ مخاطب هیئتی‌ جلسه اول تا سوم ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ معرفی کتاب: بازخوانی نقش جوان هیئتی به‌عنوان میان‌د‌ار خیمه حسینی و معرفی کلیدی‌ترین ویژگی آن در پیشرفت کشور امام حسین علیه السلام در موضوع میان‌داران عرصه پیشرفت دین و جامعه با توجه به شاخصه مهم اتحاد و همدلی از طریق استفاده از جایگاه میدان‌دار هیئات که برای مخاطب مسجدی و هیئات بسیار مناسب است. ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ جلسه اول: میان خیمهٔ حسین(ع) جلسه دوم: یک کاروان میان‌‌دار! جلسه سوم: فریاد بیعت در خرابه! جلسه چهارم: در مسیرِ امام! جلسه پنجم: امام حسین(ع)، امام همه جلسه ششم: مجاهد سیزده‌ساله جلسه هفتم: کوچک‌ترین میان‌دار، بزرگ‌ترین فریاد! جلسه هشتم: همراه شو جلسه نهم: علمدار؛ میدان‎‌دار بی‌نظیر جلسه دهم: امام مهربانی‌ها ـــــــــــــــــــــــ دانلود کامل این کتاب، ان‌شاءالله، به زودی در سامانه شمع shabaketabligh.ir ـــــــــــــــــــــــ 🌐 مبلغات‌ شبکه ساز مدرسه تبیین @nahzattabeen
میوندار200.pdf
1.03M
میـوندار طرح درس ویژهٔ کودک و نوجوان جلسه اول تا سوم ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ در موضوع میدانداران عرصه پیشرفت دین و جامعه با توجه به شاخصه مهم اتحاد و همدلی از طریق استفاده از جایگاه میداندار هیئات که برای مخاطب نوجوان و هیئات نوجوانان بسیار مناسب است. ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ جلسه اول: بررسی ابعاد مختلف میاندار در هیئت جلسه دوم: میوندار خوبی‌ها باش! (تعیین مخاطب به عنوان میوندار اصلی جامعه) جلسه سوم: ما به هم مربوطیم! (تبیین ضرورت خیرخواهی و توجه به پیوندهای اجتماعی) جلسه چهارم: خوشبختی با امام است! (تبیین تنظیم زاویه نگاه با امام جامعه) جلسه پنجم: بودن یا نبودن! (پیامدهای کناره‌گیری از میونداری) جلسه ششم: پله‌های سقوط(1)! (ضعف، مانعی برای میونداری) جلسه هفتم: پله‌های سقوط(2)! (فردگرائی، عامل نابودی پیوندها) جلسه هشتم: مرد میدان! (مرد میدان بودن، ویژگی اصلی میونداری) جلسه نهم: یک دست صدا ندارد! (ضرورت همدلی در سختی‌های اجتماعی) جلسه دهم: پسندم آنچه را جانان پسندد! (تنظیم مسیر زندگی با امام) ـــــــــــــــــــــــ دانلود کامل کتاب، ان‌شاءالله، به زودی در سامانه shabaketabligh.ir ـــــــــــــــــــــــ 🌐 مبلغات‌ شبکه ساز مدرسه تبیین @nahzattabeen
شوق زخم00.pdf
2.1M
شـوق زخـم جلسه اول تا سوم ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ نقش سلوک حسینی در افزایش رضایت از زندگی توصیه به شناخت نگاه واقع بینانه امام حسین علیه السلام به زندگی برای الگوگیری مخاطب و ایجاد زمینه برای آرامش و همدلی در جامعه. ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ جلسه اول: حیات طیبه جلسه دوم: حیات حسینی جلسه سوم: حیات غربی جلسه چهارم: توقعات از خود جلسه پنجم: توقعات از خداوند جلسه ششم: توقعات از دنیا جلسه هفتم: توقعات از خانواده (همسر) جلسه هشتم: توقعات از فرزندان جلسه نهم: توقع از دیگران مبتنی بر ولاء طرفینی جلسه دهم: توقعات از جامعه اسلامی ـــــــــــــــــــــــ دانلود کامل کتاب، ان‌شاءالله، به زودی در سامانه شمع shabaketabligh.ir ـــــــــــــــــــــــ 🌐 مبلغات‌ شبکه ساز مدرسه تبیین @nahzattabeen