eitaa logo
ایةالله بهجت (ره) ایةالله مجتهدی (ره)
2.2هزار دنبال‌کننده
10.9هزار عکس
3.6هزار ویدیو
43 فایل
ھوﷻ 🆔 @Ad_noor1 👈ارتباط ✅کپی ازاد 💌دعوتید👇 مجموعه ای ازسخنرانی ها ونصایح و مطالب اخلاقی وکلام اساتید اخلاق ایت الله بهجت وایت الله مجتهدی تهرانی ره🌱🦋
مشاهده در ایتا
دانلود
☘🦋 آقا بیا! 🌺🍃شاید آنانی که عزم رفتن کردند دوباره برگردند.. ❤️☘ 🌼🍃 مگر می‌شود باشی و کسی هوای رفتن به سرش بزند!؟ 🍃❣
5.53M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
بینام: ❇️دعایی که آیت الله بهجت (ره)به رهبر انقلاب توصیه فرمودند. =======
🌸🍃﷽🌸🍃 🔻هیزمی از جنس مردم🔻 ✍ قرآن کریم درباره آتش می‌فرماید: آتش جهنّم، از وجودِ مردمان و از سنگ است! 🕋 فَاتَّقُوا النّارَ الَّتِی وَقُودُهَا النّاسُ وَ الحِجارَةُ (بقره/۲۴) 💢 پس بپرهیزید از آتشی که هیزم آن، از مردم و از سنگ است! وَقُود☜ یعنی هیزم. هیزم جهنم، مردم هستند.😱 ما این آتیش رو هر روز حس می‌کنیم و با اون بالا و پایین میریم!🔥😱 زبان و رفتار و کردار و گفتارِ بسیاری از ماها، پر از است، و مثل آتیش سوزنده است. هر روز با زبانمون دیگران رو میسوزونیم.🔥 توی این دور و زمونه، کمتر کسی پیدا میشه که اهل نرمی و باشه. سنگ هم توی این آیه، نماد سختی و هست.😨 اگر خوب به این آیه دقّت کنیم، می‌بینیم که خداوند بخشنده و مهربون چنین آتیش جهنّمی رو خلق نکرده. اصلاً چنین چیزی با ذات این خدای مهربون سازگار نیست.🤔 این آتیش رو خودمون درست می‌کنیم. این آتیش از اندیشه و عملکردِ ماست، از سختیِ قلب‌های ماست.😔💔 ❌ هیچ خدای شکنجه‌گری وجود نداره. شکنجه‌گری کارِ ما انسانهاست. کار خدا نیست. خدا از این کار لذّت نمی‌بره. نیازی هم به چنین کاری نداره. این ما هستیم که با نوع نگاهمون به زندگی، شکنجه‌گر میشیم.😔 جهنّم رو خودمون درست می‌کنیم. ☝️ ما باید یاد بگیریم که چطور، هر روز از بین آتیشی که هیزمش انسانهای سخت و پر خشونت هستند، عبور کنیم، و با آتیشِ اونها نسوزیم، و خودمون هم بخشی از اون هیزم نشیم. ‌ ‌🌱
⚠️ بعضے ڪارها مثل‌ لیمو شیرین‌ هستند اولش‌ شیرینه؛🍭 اما بعد از‌ گذشتـــــ مدتـــــ ڪوتاهے تلخ‌ میشه...🥀 درستـــــ مثل‌ گناه📛 اولش‌ باعثـــــ شادے و لذتـــــ؛ اما تا آخر عمرتـــــ باید جوابـــــ همون‌ گناهتـــــ رو بدے...‼️
🍃یا کافیَ مَن استَڪفاه..... 🍃گيرم‌همھ‌ۍدنياسرِناسازبگذارند؛وقتےهستۍ تمام‌وجودم‌راڪفايت‌ميكند،همين‌بودنتـ...
🔴 ترک گناه،برتر از انجام کار نیک 🌼پيامبر اکرم صلّي الله عليه و آله فرمودند ✅گروهي روز قيامت وارد صحراي محشر مي شوند در حالي كه حسنات و كارهاي نيكي به بزرگي كوه ها دارند، ✨ اما خداوند حسنات ايشان را همچون ذرات غبار در هوا پراكنده مي سازد، سپس فرمان مي دهد آنها را به آتش دوزخ اندازند. 🍃سلمان عرض كرد: يا رسول الله! آنها را براي ما توصيف نما. 🌹فرمود: آنها كساني هستند كه روزه مي گرفتند، نماز مي خواندند و شب زنده داري مي كردند ⛔️اما هنگامي كه به حرامي دست مي يافتند بر آن هجوم مي بردند 📙مستدرک الوسائل
•°🌿🖇°• مــن‌یــک‌دختــرم🍀 ازنـــوع‌چــادریــش☝️🏻 مــن‌خــودم‌راوخــدایم‌راقـبــول‌دارم‌وایـن‌بـرایم ازتمـام‌دنیــاباارزش‌تــر اسـت 💫 تــوی‌خیـابــان‌کـه‌راه‌مـیروم: 🚶🏻‍♀ نـه‌نگــران‌پـاک‌شــدن‌خَط خَطـــی‌هــای صـورتم‌هســتم 🧟‍♀ ونه‌نگــران‌مــوردقـبـول‌واقـع نشـدن 🕸 تـنهادغـدغه‌ام عقـب نرفـتن چـادرم هســت و بسـ... اللهم عجل لولیک الفرج 💕 🦋 •┈┈••••✾•🌿🌺🌿•✾•••┈┈•
🔹آیت الله حائری شیرازی🔹 🔸آینۀ نفس🔸 آینه‌ها سه نوع‌اند؛ «ساده» که تصویر هر چیز را همان گونه که هست نشان می‌دهد؛ «محدب» یا «کوژ» که تصویر راکوچک نشان می‌دهد. «مقعر» یا «کاو» که تصویر را بزرگ نشان می‌دهد. عقل، آینۀ ساده است و هر چیز را همان گونه که هست نشان می‌دهد. اما نفس انسان، آینه‌ای است که در آنِ واحد هم مقعر و هم محدب است؛ آنچه را خود می‌پسندد، بزرگ جلوه می‌دهد و آنچه را نمی‌پسندد، کوچک نمایش می‌دهد.
📖 استاد فاطمی‌نیا می فرمودند فرد وارد قیامت میشود ، تعجب می کند ؛ خدایا پس چه شد؟ نماز ها و... ؟ می گویند تو دل شکستی، ریا کردی، زهر زبان ریختی. جوان عزیز اگر عروج می خواهی ، می خواهی به جایی برسی از خانه خودتان شروع کن! دل خواهرت را شکستی. برو درستش کن حلالیت بطلب؛ دل مادر و پدر را شکستی؛ از خانه شروع کنید
هدایت شده از ‌‌‌‌‌‌‌‌‌▫
👈 سلامتی و تعجیل در ظهور (عج) صلوات 🌼 ‌ 💕 امام مَهدی (علیه السلام) می‌فرمایند: ‌ 💚 ما از همه خبرهاى شما آگاهيم و چيزى از خبرهاى شما از ما پنهان نيست. ‌ 📚بحارالأنوار، ج 53، ص 175 ‌
امام رضا (علیه السلام) فرمودند : کوشش کنید زمانتان را به چهار بخش تقسیم کنید : 1⃣ زمانى براى مناجات با خدا ، 2⃣ زمانى براى تأمین معاش [کسب روزی] ، 3⃣ زمانى براى معاشرت با برادران و معتمدانى که عیب هایتان را به شما مى شناسانند و در دل شما را دوست دارند ، 4⃣ و ساعتى براى کسب لذّت هاى حلال . 📚 فقه الرّضا (علیه السلام) ، ص 337 .