eitaa logo
ناصرات المهدی عجل الله تعالی فرجه الشریف
642 دنبال‌کننده
2.4هزار عکس
1.1هزار ویدیو
239 فایل
اللّهم اجْعَلنِی مِمَّنْ تَنْتَصِرُ بِهِ لِدِینِکَ وَ لَا تَسْتَبْدِلْ بِی غَیْرِی.
مشاهده در ایتا
دانلود
ا🕋✨🕋✨🕋✨🕋 ا🕋✨🕋✨🕋 ا🕋✨🕋 ا🕋 ا❁﷽❁ا 🖊(۱۸۴) نام مبارک ⚜️تلاد النعم⚜️ ⚜️ليَغْفِرَ لَكَ اللهُ ما تَقَدَّمَ مِنْ ذَنْبِكَ وَ ما تَأَخَّرَ وَ يُتِمَّ نِعْمَتَهُ عَلَيْكَ وَ يَهْدِيَكَ صِراطاً مُسْتَقيماً ⚜️تا خداوند گناهان گذشته و آينده‌اى را كه به تو نسبت مى‌دادند ببخشد و نعمتش را بر تو تمام كند و به راه راست هدايتت فرمايد. 📗سوره مبارکه فتح آیه۲ 📜امام باقر (علیه السلام) فرمودند: ⚜️نحْنُ الطَّرِیقُ الْوَاضِحُ وَ الصِّرَاطُ الْمُسْتَقِیمُ إِلَی اللَّهِ عَزَّ‌وَ‌جَلَّ وَ نَحْنُ مِنْ نِعْمَهًْ اللَّهِ عَزَّ‌وَ‌جَلَّ عَلَی خَلْقِه. ما راه روشن و صراط مستقیم به‌سوی خدای عزّوجلّ هستیم، ما نعمت خدا بر خلقیم. 📚کمال الدین و تمام النعمه ، ج۱، ص۲۰۶ ✍️بالاترین نعمتی که از جانب خالق عطا شده است نعمت ولایت امیرالمؤمنین (علیه السلام) است که به دستان مبارک حضرت قائم آل محمد (عجل الله تعالی فرجه الشریف) اقامه می شود، و آن نعمت تلاد و قدیمیِ ولایت که شبیه و مثلی ندارد اکنون وجود مبارک حضرت ولی عصر ارواحنا فداه می باشند. ؛🧷؛"تلاد" به معنای هر چیز قدیمی بابرکت و یا متصف به صفات کمال است، و "تِلاد النعم" به معنای نعمت قدیمی و کهنه ای است که شبیهی ندارد. 📜امام صادق (علیه السلام) در بیان صفات ائمه اطهار (علیهم السلام) فرمودند: ⚜️تسْتَهِلُّ بِنُورِهِمُ اَلْبِلاَدُ وَ يَنْمُو بِبَرَكَتِهِمُ اَلتِّلاَدُ... شهرها بنورشان آبادان شود و ثروتهاي كهنه از بركتشان فزوني يابد... 📚الغيبة (للنعمانی) ج ۱، ص ۲۲۴ ✨بنَفْسِی أَنْتَ مِنْ تِلادِ نِعَمٍ لا تُضاهی... جانم فدایت، تو نعمت دیرینه‌ای که او را مانندی نیست... 📗فرازی از دعای شریف ندبه 🕋 🕋✨🕋 🕋✨🕋✨🕋 🕋✨🕋✨🕋✨🕋
ا🕋✨🕋✨🕋✨🕋 ا🕋✨🕋✨🕋 ا🕋✨🕋 ا🕋 ا❁﷽❁ا 🖊(۱۸۵) نام مبارک ⚜️هادِم الشّرک⚜️ ✨السَّلامُ عَلَیکَ أیُّها الإمامُ الهادِمُ لِبُنیانِ الشِّرکِ وَالنِّفاقِ... 📗فرازی از زیارت حضرت صاحب الامر (عجل الله تعالی فرجه) در سرداب مقدس 🧷نام مبارک "هادم الشرک" به معنای نابود کننده ی شرک می باشد؛ حضرت صاحب الامر عجل الله تعالی فرجه الشریف ویران کننده بنیان هرچه ظلم و خلاف و شرک و کفر و نفاق هستند. 📜رسول اکرم (صلی الله علیه و آله و سلم) در خطبه ی روز غدیر اشاره ای به حضرت بقیه الله الاعظم (علیه السلام) کردند: ⚜️لا إِنَّهُ فاتِحُ الْحُصُونِ وَهادِمُها. ⚜️هشدار! که اوست فاتح دژها و منهدم کننده ی آنها. ✨أيْنَ هادِمُ أَبنِيَةِ الشِّرکِ و النِّفاقِ... کجاست ويران کننده بناهاي شرک و نفاق... 📗فرازی از دعای ندبه ✍️آقاجان آمدنتان نزدیک است... و صدای قدم هایتان لرزه بر جان طاغوت ها انداخته! سلام بر شما و بر روزی که بُت های روزگار یکی یکی به دستان ابراهیمی شما سقوط کنند! و آن روز است که حقیقت آتشِ گلستان شده را میفهمیم.... 🕋 🕋✨🕋 🕋✨🕋✨🕋 🕋✨🕋✨🕋✨🕋
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
💠🔷💠🔷💠🔷 ✅مبلغان گرامی 🔷سلام علیکم 💠با احترام و گرامیداشت ایام مبارک هفته کرامت به استحضار می رساند، اداره کل تبلیغ در نظر دارد به منظور تربیت مبلغ و توانمندسازی مبلغان فعال، مدرسه تبلیغ را راه اندازی نماید. تاریخ رونمایی از این رویداد عظیم و کم نظیر، اول تیرماه سال1400 مصادف با میلاد با سعادت عالم آل الله حضرت ثامن الائمه (علیه السلام) و روز ملی تبلیغ و اطلاع رسانی دینی می باشد. ◀️اطلاعات لازم به شرح ذیل می باشد : مخاطبین : مبلغان فعال، دانش آموختگان و کلیه طلاب ✅نکته 1 : مبلغانی که دوره های مرتبط را گذرانده اند با ارائه گواهی معتبر و ثبت نمره از گذراندن دوره معاف و در دوره بعدی شرکت می نمایند. ✅نکته 2 : کلیه طلابی که سال اول را به اتمام رسانیده اند می توانند در مدرسه تبلیغ شرکت نمایند. 📆زمان ثبت نام : از 22 الی 28 خرداد ماه سال 1400 📆زمان بازگشایی مدرسه : اول تیرماه سال 1400 ضمنا برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت بشری به نشانی http://boshra.whc.ir/ مراجعه نمایند.
﷽؛ 💎اللَّهُمَ‏ انّى‏ أَسْئَلُک ‏ أَنْ تَجْعَلَنِی مِمَّنْ تَنْتَصِرُ بِهِ لِدِینِکَ 💠: بارگذاری مقاطع مختلف در کانال «سامانه آموزش مجازی مدرس» 💠نمونه سوال آزمون ورودی مقطع عمومی دیپلم و بالاتر در اینجا 🔖 دریافت فایل حاوی کتابها آزمون مقطع عمومی دیپلم و بالاتر در قالب پی دی اف در اینجا 💠نمونه سوال آزمون بازپذیری سطح2 در اینجا 💠نمونه سوال آزمون مقطع عالی (سطح سه/کارشناسی ارشد) 10 رشته تحصیلی در اینجا 💠نمونه سوال آزمون سطح4 (تستی و تشریحی در 4 رشته ) در اینجا (سال 97) و در اینجا (سال 99) 🔖 ،(منابع آزمون مقطع تخصصی-سطح چهار (رشته ) در اینجا (قسمت اول ) و (قسمت دوم) ⭕️ 🗓ثبت نام مقطع عمومی(سطح2 )تا 15 تیرماه 1400 ┄┅┅❅💠💠 💎💠💠❅┅┅┄ 💠ورود به حوزه علمیه ، در مسیر تحقق جامعه مهدوی🔰🔰 💠http://go2l.ir/n6bSi ؛🇮🇷⚜️🇮🇷⚜️🇮🇷⚜️🇮🇷⚜️🇮🇷 🕌 ؛🇮🇷 ناصرات المهدی عجّل الله تعالی فرجه الشریف .
ا❁﷽❁ا ⚜️الیَمین⚜️ «إنَّ الَّذِينَ يُبايِعُونَكَ إِنَّما يُبايِعُونَ اللَّهَ يَدُ اللَّهِ فَوْقَ أَيْدِيهِمْ‏»؛ كسانى كه با تو بيعت مى‌كنند [در حقيقت] تنها با خدا بيعت مى‌نمايند، و دست خدا بالاى دست آنهاست ... ﴿ سوره مبارکه فتح، آیه ۱۰ ﴾ ا┅═✧❁ ⚜️ ❁✧═┅ا «یمین» از القاب مبارک حضرت مولانا بقیة الله فی السماوات و الأرضین (أرواحنا فداه) می باشد (۱). اصل این ماده به معنای «قوّت در خیر همراه با زیادت» می باشد؛ «قوّة فى خير مع زيادة». چنانچه «یُمن» نیز به همین تناسب، به خیر و برکت معنا شده است. به «قسم» نیز یمین اطلاق می شود، زیرا قسم خوردن موجب تقویت و تشدید و ازدیادِ اعتبار در امری می شود. همچنین «دست راست» را یمین گویند، زیرا در این دست، قوت، قدرت و فعالیت بیشتری قرار داده شده است (۲). زمانیکه این لفظ تشریفاً به الله اضافه شود (یمین الله)، دلالت بر اقتدار و سلطۀ الهی بر کلّ شیء می کند، پس همه چیز در قبضۀ قدرت و تحت اختیارِ باسط قرار دارد، و از این لحاظ «یمین» با عبارت «ید الباسطة» ارتباط معنایی پیدا می کند (۳). بنابراین «یمین الله» و «ید الله الباسطة» (۴) بودن حضرت بقیة الله الأعظم (أرواحنا فداه) دلالت بر اقتدار و سلطه حضرتشان از جانب ذات اقدس الهی بر کلّ شیء دارد؛ «... وَ السَّماواتُ مَطْوِيَّاتٌ بِيَمينِهِ» (۵). چنانچه مرویست آن حضرت پس از ظهور و تکیه بر کعبه معظمه، دستان مبارک خود را بالا برده و می فرمایند: «هذه يد اللّه و يمين‏ اللّه» (۶) و سپس کریمۀ «إِنَّ الَّذِينَ يُبايِعُونَكَ إِنَّما يُبايِعُونَ اللَّهَ يَدُ اللَّهِ فَوْقَ أَيْدِيهِمْ ...» (۷) را تلاوت می کنند. و از اینروست که شیعیان آن حضرت را «أصحاب الیمین» خوانده اند؛ «أَصْحابَ الْيَمِينِ‏، هُمْ شِيعَتُنَا أَهْلَ الْبَيْتِ» (۸). همچنین به یُمن و برکتِ وجود مقدس آن حضرت است که خلق، متنعم از ارزاق و نعمت های الهی می شوند؛ «وَ بِیُمنِهِ رُزِقَ الوَری‌» (۹). ا┅═✧❁ منابع ❁✧═┅ا (۱) التحقيق في كلمات القرآن الكريم، ج‏ ۱۳، ص ۲۷۰ (۲) إلزام الناصب في إثبات الحجة الغائب عجل الله تعالى فرجه الشريف، ج‏ ۱، ص ۴۳۵ (۳) نجم ثاقب در احوال امام غايب (عليه السلام)، ج‏ ۱، ص ۱۷۳ (۴) إلزام الناصب في إثبات الحجة الغائب عجل الله تعالى فرجه الشريف، ج‏ ۱، ص ۴۳۵ (۵) سوره مبارکه زمر، آیه ۶۷ (۶) حلية الأبرار في أحوال محمد و آله الأطهار عليهم السلام، ج‏ ۶، ص ۳۷۹ (۷) سوره مبارکه فتح، آیه ۱۰ (۸) البرهان في تفسير القرآن، ج‏ ۵، ص ۵۳۰ (۹) زاد المعاد - مفتاح الجنان، ص ۴۲۳