↙️ هزینه 10 میلیاردی دولت به یک مستهجن پرداز
✔️ حدود ۹ سال قبل بود که باترفند حلقه انحرافی در دولت دهم، «اسی نیکنژاد» به ایران دعوت شد تا زندگی یک دختر رالیباز را در فیلمی با نام «لاله» به تصویر بکشد.
✔️ روزنامه کیهان در تاریخهای ۲۱ تیرماه، ۲، ۵ و ۱۴ مرداد ۱۳۹۱ بهطور مفصل به کارنامه سیاه «اسی نیکنژاد» و فیلمهایش در همکاری با یکی از پورنوسازان معروف آمریکایی به نام «زلمان کینگ» و کمپانی وی پرداخت و نقش او را در تکتک فیلمهایی که به وی منتسب شده، با استناد به پایگاههای معتبر فرهنگ فیلم هدف بررسی قرار داد.
📝 http://rasanews.ir/002eDw
#خبر
🆔 @majazihaa
🔹 همزمان با آمار تورم 40 درصدی در فضای جامعه، باید بمباران رسانهای به طریق مختلف حواس مردم را پرت کنند تا سیاستهای خودشان را دنبال کنند.
🔹 همه میدانند که فرید مدرسی نفوذ در دل حوزه علمیه است و این روزها به خاطر افشاگری تعداد زیادی خبرنگار فعال در حوزه دین و رسانه کمی به سایه رفته است.
🔹 مراقب باشیم که سوژههایمان درگیر و دار بازی رسانهای امنیتیها گم نشود.
#دشمن_شناسی
🆔 @majazihaa
⭕️ شعارهای سیاه فمینیستی در فیلم خانه پدری
💠 مفهوم اصلی فیلم ظلم علیه زنان در تاریخ معاصر ایران است. جدای از اینکه باید درباره انگیزه کارگردان سخن گفت، مسئله اینجاست که هدف از ساخت آن چه بود و دقیقا بازنمایی تصویر خانوادههای ایرانی در آن دوران با این سختی و مشقت نشان از برخورد ضدجمعیتی کارگردان با مسئله خانواده دارد.
💠 از ابتدا تا انتهای فیلم درباره ظلمی که به دختران داستان از ملوک گرفته تا خواهر ملوک، سکینه، ربابه و نامزد ناصر هر کدام نماینده یک نسل ظلم دیده هستند که حاضر نیستند در مقابل ساختار مردسالار و سنتی بایستند.
💠 ملوک رفوکاری فرش را به صورت تجربی به خوبی یاد گرفته است، خواهرش که بعدا همسر علی رضا میشود، همین توان را دارد، ربابه متخصص فرش شده و برای خودش شاگردانی را دست و پا کرده و همسر ناصر پزشکی است که تلاش میکند تا جان محتشم را نجات دهد، محتشمی که با سنگ به سر ملوک زد و او را کشت.
💠 حالا این دور به هم متصل میشود و میتوان داستان را از نو روایت کرد. اما تا کجای داستان محصول ذهن بافنده کارگردان است و تا کجا قرار است واقعیت اتفاقات پیش رو روایت شود؟ آنچه از تاریخ ایران شنیدهایم و گذشته در هم آمیخته از ایران و اسلام برای مردم این سرزمین چه چیزی را سوغات داشته است؟
#سینما
🆔 @majazihaa
📍 سلسله نشستهای بحرانهای اجتماعی و کنشگری سایبری روحانیت
#اطلاع_رسانی
🆔 @majazihaa
▪️ #روزنامه فرهیختگان امروز به فیلمهای نهایی جشنواره 2020 اسکار پرداخته است.
🆔 @majazihaa
⭕️ تبلیغات یکی از انگیزههای مهم مالی برای یک رسانه است، حالا #روزنامه جام جم تبلیغات کالای ایرانی را در رسانهاش رایگان اعلام کرده است.
#خبر_خوب
🆔 @majazihaa
🔸 اوج رذالت اخلاقی از کانال پرمخاطب حامی دولت
⬅️ حتی اگر برای سیلزدههای مظلوم کوت عبدالله کمک نمیفرستید و اصلا ککتان هم نمیگزد، مردم تحمل میکنند اما طعنه و بی ادبی تحملش سخت است.
⬅️ وقتی بزرگتان در چشم مردم نگاه کند، دروغ بگوید که خودم هم جمعه صبح فهمیدم، انتظار از بقیه چیست؟
#بصیرت_رسانه_ای
🆔 @majazihaa
⁉️ فیلم سیاه یا فیلم انقلابی؟
🎥 برخی فیلم سازان متعهد داخلی دارای سلایق سیاسی متفاوت با جریان رسمی دولت و مدیران دولتی هستند.
🔴 سؤال این جاست که وقتی فیلمهای سیاه جماعت روشنفکر داخلی از بهترین موقعیتهای اکران بهرهمند میشوند، چرا فیلمهای انتقادی فیلم سازان انقلابی اجازه اکران و پخش نمیگیرند و یا این فیلم سازان دچار محدودیت میشوند؟
#منطقه_پرواز_ممنوع
#بنیامین
#سینما
🆔 @majazihaa
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔹 اگر درباره اینستاگرام گردی فرزندانتان یا خودتان هنوز فکری به ذهنتان نرسیده، باید بگویم که این کلیپ را تا انتها ببینید که چه بلایی میتواند شهوت دیده شدن بر سر نسل جدید بیاورد
#فضای_مجازی
🆔 @majazihaa
7.81M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
⭕️ اعتیاد دانش آموزان در یک مدرسه!
#بصیرت_رسانه_ای
🆔 @majazihaa
▪️بررسیها نشون داده اپلیکیشن ToTok که توسط میلیونها نفر نصب شده، در واقع ابزار جاسوسی دولت اماراته. توسط شرکتی دولتی و متشکل از نیروهای امنیتی سابق امارات و اسراییل ساخته و با واسطه منتشر شده. کارش جمعآوری اطلاعات مکانی و تصاویر و غیره بوده.
گوگل و اپل این اپلیکیشن رو حذف کردند.
💬 هوشمند
#امنیت_سایبر
🆔 @majazihaa