4.67M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
↻••|| #ایستگاه_سوادرسانه
•.
📌پرسشهای پنجگانه سواد رسانهای چیست؟
🔺یکی از اهداف سواد رسانهای این است که مخاطب منفعل را به مخاطب فعال و مخاطب فعال را به مخاطب هوشمند تبدیل کند. یک مخاطب فعال و هوشمند باید در برخورد با خبرهایی که میخواند یا برنامههای تلویزیونی که تماشا میکند پنج پرسش کلیدی را در نظر بگیرد و از خود بپرسد.
•.
ـــــــــــــــــنسراــــــــــــــــــــــــــ❥︎𑁍•••
نِھضَٺسَۅادࢪسانِھاِنقݪاباِسݪامٖےاسٺاݩقُم
↝𝓡𝓾𝓫𝓲𝓴𝓪: https://rubika.ir/nasra_qom
↝𝓔𝓲𝓽𝓪𝓪:https://eitaa.com/nasra_Qom
↝𝓲𝓷𝓼𝓽𝓪: instagram.com/nasraa_qom
↝𝓣𝓮𝓵𝓮𝓰𝓻𝓪𝓶: https://t.me/nasra_qom
〽️ دوره آموزشی اینشات
📆مهلت ثبت نام:
تا شنبه 10 فرودین ۱۴۰۱
⏰زمان برگزاری:
11 الی 30 اردیبهشت ماه ۱۴۰۱
🌐بستر برگزاری:
https://lms.nasraa.ir
‼️برای شرکت در دوره باید در سامانه (بخش ورود و عضویت فراگیران) ثبت نام شده باشید.
-------------------------
『نِھضَٺسَۅادࢪسانِھاِنقݪاباِسݪامٖےاسٺاݩقُم』
↝𝓡𝓾𝓫𝓲𝓴𝓪: https://rubika.ir/nasra_qom
↝𝓔𝓲𝓽𝓪𝓪: https://eitaa.com/nasra_Qom
↝𝓲𝓷𝓼𝓽𝓪𝓰𝓻𝓪𝓶:instagram.com/nasraa_qom
↝𝓣𝓮𝓵𝓮𝓰𝓻𝓪𝓶: https://t.me/nasra_qom
نسرا استان قم
〽️ دوره نویسندگی خلاق(مقدماتی وپیشرفته) 🌀برخی سرفصل های آموزشی: _ تعریف نویسندگی _ مهارت های پایه _
❗️توجه ❗️توجه
بنا بر درخواست شما فراگیران گرامی؛
زمان برگزاری این دوره، دو روز (تا 1401/02/11) تمدید شد.
بلاگری_و_تاثیرآن_بر_سبک_زندگی_نسرا_استان_سمنان.pdf
حجم:
4.74M
⭕️ پرده نگار آموزشی بلاگری و تاثیر آن بر روی سبک زندگی زنان ایرانی
🔻 نقد و بررسی حیات بلاگری و تاثیر و تاثرات آن در حوزه سبک زندگی
ــہــہــہــہــہــــہــہــہــہــہــہــــہــ
نِھضَٺسَۅادࢪسانِھاِنقݪاباِسݪامٖے
اسٺاݩقُم
↝𝓡𝓾𝓫𝓲𝓴𝓪: https://rubika.ir/nasra_qom
↝𝓔𝓲𝓽𝓪𝓪: https://eitaa.com/nasra_Qom
↝𝓲𝓷𝓼𝓽𝓪𝓰𝓻𝓪𝓶:instagram.com/nasraa_qom
↝𝓣𝓮𝓵𝓮𝓰𝓻𝓪𝓶: https://t.me/nasra_qom
هدایت شده از نسرا
4_6021778963444009880.pdf
حجم:
7.34M
⭕️ مرور برخی از تجربه های والدین در مدیریت مصرف بازی های رایانه ای کودکان
🚩نهضت سواد رسانه ای انقلاب اسلامی
🆔 @nasraa_ir
نسرا استان قم
⭕️مجموعه راه کارهای خودتنظیمی و درمان اعتیاد اینترنتی
🔰قسمت چهاردهم
ــہــہــہــہــہــــہــہــہــہــہــہــــہــہــہــہــہــہــ
『نِھضَٺسَۅادࢪسانِھاِنقݪاباِسݪامٖےاسٺاݩقُم』
↝𝓡𝓾𝓫𝓲𝓴𝓪: https://rubika.ir/nasra_qom
↝𝓔𝓲𝓽𝓪𝓪: https://eitaa.com/nasra_Qom
↝𝓲𝓷𝓼𝓽𝓪𝓰𝓻𝓪𝓶:instagram.com/nasraa_qom
↝𝓣𝓮𝓵𝓮𝓰𝓻𝓪𝓶: https://t.me/nasra_qom
3.82M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
↻••|| #ایستگاه_سوادرسانه
•.
📌 دریافتهای متفاوت از پیامهای رسانهای
🔻هر پیام دارای سه بخش متن، زیرمتن و فرامتن است. در واقع میتوان گفت که این بخشها لایههای یک پیام رسانهای هستند.
•.
ـــــــــــــــــنسراــــــــــــــــــــــــــــــــــ❥︎𑁍•••
نِھضَٺسَۅادࢪسانِھاِنقݪاباِسݪامٖےاسٺاݩقُم
↝𝓡𝓾𝓫𝓲𝓴𝓪: https://rubika.ir/nasra_qom
↝𝓔𝓲𝓽𝓪𝓪:https://eitaa.com/nasra_Qom
↝𝓲𝓷𝓼𝓽𝓪: instagram.com/nasraa_qom
↝𝓣𝓮𝓵𝓮𝓰𝓻𝓪𝓶: https://t.me/nasra_qom
1_584253385.pdf
حجم:
4.85M
↻••|| #ایستگاه_آموزش
•.
📌ملاک های یک عکس نوشته خوب
🔺اگر قصد تولید عکس نوشته دارید؛ این فایل رو مطالعه کنید تا جذاب ترین تولیدات را داشته باشید.
•.
ــــــــــــــــنسراــــــــــــــــــ❥︎𑁍•••
نِھضَٺسَۅادࢪسانِھاِنقݪاباِسݪامٖے
اسٺاݩقُم
↝𝓡𝓾𝓫𝓲𝓴𝓪: https://rubika.ir/nasra_qom
↝𝓔𝓲𝓽𝓪𝓪:https://eitaa.com/nasra_Qom
↝𝓲𝓷𝓼𝓽𝓪: instagram.com/nasraa_qom
↝𝓣𝓮𝓵𝓮𝓰𝓻𝓪𝓶: https://t.me/nasra_qom
هدایت شده از نسرا
4_6021778963444009880.pdf
حجم:
7.34M
⭕️ مرور برخی از تجربه های والدین در مدیریت مصرف بازی های رایانه ای کودکان
🚩نهضت سواد رسانه ای انقلاب اسلامی
🆔 @nasraa_ir
🖇اهل قلم و بیان و فعلان فضای مجازی
نگذارند که دشمنان؛ اهمیت اصول انقلاب
را کمرنگ کنند.
ــہــہــہــہــہــــہــہــہــہــہــہــــہــہــہــہــہــہــ
『نِھضَٺسَۅادࢪسانِھاِنقݪاباِسݪامٖےاسٺاݩقُم』
↝𝓡𝓾𝓫𝓲𝓴𝓪: https://rubika.ir/nasra_qom
↝𝓔𝓲𝓽𝓪𝓪: https://eitaa.com/nasra_Qom
↝𝓲𝓷𝓼𝓽𝓪𝓰𝓻𝓪𝓶:instagram.com/nasraa_qom
↝𝓣𝓮𝓵𝓮𝓰𝓻𝓪𝓶: https://t.me/nasra_qom
3.52M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
↻••|| #ایستگاه_سوادرسانه
•.
📌چرا به بومیسازی سواد رسانهای نیازمندیم؟
🔺 سواد رسانهای دیگر کشورها، جوابگوی نیازهای جامعه ما نیست و نمیتوانیم مطابق با الگوی کشورهای دیگر این مهارت را آموزش دهیم، این دانش و مهارت باید بومیسازی و مطابق با شاخصههای فرهنگی، اجتماعی و سیاسی کشورمان طراحی شود.
•.
ـــــــــــــــــنسراــــــــــــــــــــــــــــــ❥︎𑁍•••
نِھضَٺسَۅادࢪسانِھاِنقݪاباِسݪامٖےاسٺاݩقُم
↝𝓡𝓾𝓫𝓲𝓴𝓪: https://rubika.ir/nasra_qom
↝𝓔𝓲𝓽𝓪𝓪:https://eitaa.com/nasra_Qom
↝𝓲𝓷𝓼𝓽𝓪: instagram.com/nasraa_qom
↝𝓣𝓮𝓵𝓮𝓰𝓻𝓪𝓶: https://t.me/nasra_qom