eitaa logo
نسرا استان قم
1.1هزار دنبال‌کننده
2.4هزار عکس
475 ویدیو
168 فایل
‏•|﷽|• . • نهضت سواد رسانه انقلاب اسلامی استان قم . 🔸آپارات aparat.com/Nasra_Qom . 🔹اینستاگرام Instagram.com/Nasra_Qom . 🔸روبیکا rubika.ir/Nasra_Qom . 🔹توییتر twitter.com/Nasra_Qom . 🔸ایتا eitaa.com/Nasra_Qom . • ارتباط با ما | @NasraQom
مشاهده در ایتا
دانلود
✅ مستهجن‌پردازی در 🔸 شنیده‌ها حاکی است که امروز تعداد زیادی کانال با محتوای مستهجن در فضای ایتا آغاز به کار کرده بود که با هوشیاری مسئولان این بستر، کانال‌ها بسته شد و سازندگان آن از ایتا اخراج شدند. 🔸 لازم به ذکر است، همت این افراد در رساندن پیام‌های مستهجن در فضای جامعه ستودنی است. 🆔 @majazihaa
🔘 سومین روز از دوره فضای مجازی برگزار می‌شود ↙️ چهارشنبه دوم مردادماه سومین روز از سومین فضای مجازی از ساعت سه الی هفت در مجتمع آیت الله سعیدی برگزار می‌شود. 📌 اساتید روز سوم 📍 دکتر محمدحسین فرج نژاد بررسی پشت پرده فعالیت‌های دشمن در عرصه فضای مجازی 📍 حجت الاسلام علی قهرمانی بازی و فضای مجازی 🆔 @majazihaa
🔘 نظرات مختلف در مورد فضای مجازی 🆔 @majazihaa
🔸 گزارش کوتاه تصویری از روز اول و دوم دوره فضای مجازی (1) 🆔 @majazihaa
🔸 گزارش کوتاه تصویری از روز اول و دوم دوره فضای مجازی (2) 🆔 @majazihaa
درس 8.pdf
1.09M
🔹 فیلترهای مادون قرمز 📒 درس هشتم 🆔 @majazihaa
09-TaAmolat-dar-mahiat-cinema-04.pdf
879K
🔸 تاملاتی در ماهیت سینما (4) 🌐خلاصه کتاب آینه جادو (12) 🆔 @majazihaa
🔹 گاندو آغازگر انقلاب هنری در ایران 🆔 @majazihaa
📌 چهارمین عنصر جنگ روانی (سمت و سو) 🔶گرایش اول اقناع است. که موثرترین گرایش به حساب می آید و معمولاً به تغییر یا تقویت مواضع به شکل راهبردی منتهی می شود. گرایش دوم اکراه مخاطب است تا بدین وسیله به بازیگر هدف اگر چه ضرورت تغییر یا تقویت تصمیم خود اقناع نمی شود اما شرایط زمانی و محیطی او اضطرار می سازد که بالاجبار به آن گردن می نهد. 🔸گرایش سوم توجیه مخاطب است. توجیه را می‌توان در میان دو گرایش مذکور قرار داد. 🆔 @majazihaa
🔘 تلگرام در سراشیبی سقوط، آیا پیام رسانی ایران جایگزین خواهد شد یا دوباره با بی کفایتی دولت محترم واتس آپ به عنوان جایگزین معرفی خواهد شد؟ 🆔 @majazihaa
⭕️مقدمه ای بر فنون اقناع ❗️حضور در بستر فضای مجازی بر اساس اقناع مخاطب در مسیر فعالیت خویش شکل می گیرد. اقناع فرایندی است که از یک طرف مستدل و عقلانی است. ‼️ از طرف دیگر عاطفی قلبی و احساسی می باشد. در اقناع مخاطب مسئله نگرش مفهوم مهمی است که باید بدان توجه شود. 🆔 @majazihaa
🔸 مبلغین بی رنگ 🆔 @majazihaa
▪️ گزارش یک شرکت کانادایی در حوزه خدمات شبکه‌های اجتماعی سال 2019 ◾️ طبق این گزارش در ایران 47 میلیون کاربر فعال شبکه‌های اجتماعی وجود دارد ◾️ در واقع 57 درصد مردم جامعه در شبکه های اجتماعی حضور دارند که 41 میلیون نفر از آنها از طریق گوشی وارد شبکه‌های اجتماعی می‌شوند. 🆔 @majazihaa
درس9.pdf
171.3K
▪️ارزش مایرد 📒 درس نهم 🆔 @majazihaa
💢 برای دیدن فایل صوتی دوره کامل مجازی و یازده جلسه ای امنیت سایبر به لینک های زیر مراجعه کنید 🌐 جلسه اول: https://eitaa.com/majazihaa/224 🔘 جلسه دوم: https://eitaa.com/majazihaa/269 ⚪️ جلسه سوم: https://eitaa.com/majazihaa/281 ⚫️ جلسه چهارم: https://eitaa.com/majazihaa/376 🔴 جلسه پنجم: https://eitaa.com/majazihaa/442 🔵 جلسه ششم: https://eitaa.com/majazihaa/465 🔶 جلسه هفتم: https://eitaa.com/majazihaa/485 🔸 جلسه هشتم: https://eitaa.com/majazihaa/495 🔷 جلسه نهم: https://eitaa.com/majazihaa/568 🔹 جلسه دهم: https://eitaa.com/majazihaa/581 ▪️ جلسه یازدهم: https://eitaa.com/majazihaa/588 🆔 @magazihaa
🔸 اگر به سینما علاقه دارید و در مبحث رنگ دوست دارید که اطلاعاتتان تکمیل‌تر شود می‌توانید به نه درس پیرامون رنگ با لینک‌های زیر مراجعه کنید. 1️⃣درس اول: https://eitaa.com/majazihaa/703 2️⃣ درس دوم: https://eitaa.com/majazihaa/722 3️⃣ درس سوم: https://eitaa.com/majazihaa/730 4️⃣ درس چهارم: https://eitaa.com/majazihaa/740 5️⃣ درس پنجم: https://eitaa.com/majazihaa/750 6️⃣ درس ششم: https://eitaa.com/majazihaa/756 7️⃣ درس هفتم: https://eitaa.com/majazihaa/766 8️⃣ درس هشتم: https://eitaa.com/majazihaa/780 9️⃣ درس نهم: https://eitaa.com/majazihaa/791 🆔 @majazihaa
〽️ انواع نگرش 🔻در بستر این نگرش سه مدل وجود دارد شناختی احساسی و رفتاری؛ نگرش شناختی به اجزای مانند باورها اعتقادات و افکار و ویژگیهایی که ما به هر موضوعی نسبت میدهیم تقسیم می شود. 🔸 بسیاری از مواقع ویژگیی که هر فرد به یک موضوع نسبت می دهد به مثبت و منفی تقسیم می شود. نگرش عاطفی احساسات یا عواطفی که نسبت به یک موضوع دارد به این بخش از نگرش مربوط می شود. 🆔 @majazihaa
09-TaAmolat-dar-mahiat-cinema-05.pdf
307K
🔸 تاملاتی در ماهیت سینما (5) 🌐خلاصه کتاب آینه جادو (13) 🆔 @majazihaa
🔘 کتاب نگاهی بنیادین به نسبت اخلاق و فناوری اطلاعات 🖊 استاد سید محمد مهدی میرباقری 🆔 @majazihaa
▫️ وقتی همه چیز را بردند 🆔 @majazihaa
09-TaAmolat-dar-mahiat-cinema-06.pdf
872.8K
🔸 تاملاتی در ماهیت سینما (6) 🌐خلاصه کتاب آینه جادو (14) 🆔 @majazihaa
❇️ علاقمندان به آثار شهید آوینی، کتاب آئینه جادو در چهارده بخش برای سهولت در دسترسی به صورت تصویری خلاصه برداری شده است که می‌توانید از طریق لینک‌های زیر فایل پی دی اف را با حجم کم دانلود کنید و کتاب را با لذت مطالعه نمایید. 1️⃣ جذابیت در سینما: https://eitaa.com/majazihaa/651 2️⃣ مونتاژ به مثابه معماری سینما: https://eitaa.com/majazihaa/660 3️⃣ آینه جادو: https://eitaa.com/majazihaa/692 4️⃣ قاب تصویر: https://eitaa.com/majazihaa/674 5️⃣ جادوی پنهان و خلسه نارسیستی سینما: https://eitaa.com/majazihaa/684 6️⃣ زبان تلویزیون و سینما و اوقات فراغت: https://eitaa.com/majazihaa/704 7️⃣ درباره ارتباطات: https://eitaa.com/majazihaa/723 8️⃣ رمان، سینما و تلویزیون: https://eitaa.com/majazihaa/732 9️⃣ تاملاتی در ماهیت سینما (1): https://eitaa.com/majazihaa/751 🔟 تاملاتی در ماهیت سینما (2): https://eitaa.com/majazihaa/757 1️⃣1️⃣ تاملاتی در ماهیت سینما (3): https://eitaa.com/majazihaa/767 2️⃣1️⃣ تاملاتی در ماهیت سینما (4): https://eitaa.com/majazihaa/781 3️⃣1️⃣ تاملاتی در ماهیت سینما (5): https://eitaa.com/majazihaa/795 4️⃣1️⃣ تاملاتی در ماهیت سینما (6): https://eitaa.com/majazihaa/799 🆔 @majazihaa
▪️ از دست دادن فرصت انده‌بار است 🆔 @majazihaa
⭕️تعریف جنگ روانی 🔻 جنگ روانی عبارت است از مجموعه اقدامات سلبی یا ایجابی که با هدف تحت تأثیر قرار دادن اصول و مبانی تصمیم گیری یا الگو و سیاست رفتاری مخاطب (اعم از موافق یا معارض) با استفاده از ابزارهای غیرکشنده (به صورت مستقیم) یا کشنده (به صورت غیرمستقیم) در تمامی فضاهای محتمل اعم از (توافق، تعارض، انفکاک یا اشتراک منافع) صورت می‌گیرد . 🔺 با این فعالیت‌ها تلاش می‌کنند تا از این طریق مخاطب نسبت به تغییر رفتار یا استمرار همراهی با سیاست پیشنهادی ترغیب، توجیه یا مجبور گردد. 🆔 @majazihaa