eitaa logo
نسرا استان قم
1.2هزار دنبال‌کننده
2.4هزار عکس
479 ویدیو
168 فایل
‏•|﷽|• . • نهضت سواد رسانه انقلاب اسلامی استان قم . 🔸آپارات aparat.com/Nasra_Qom . 🔹اینستاگرام Instagram.com/Nasra_Qom . 🔸روبیکا rubika.ir/Nasra_Qom . 🔹توییتر twitter.com/Nasra_Qom . 🔸ایتا eitaa.com/Nasra_Qom . • ارتباط با ما | @NasraQom
مشاهده در ایتا
دانلود
🔹 توئیتر در شش ساعت گذشته 🆔 @majazihaa
نسرا استان قم
ادامه // 2️⃣ برخورد اطلاعات متناقض 📍 این ادعاها آنقدر پررنگ بود که علی مطهری نماینده اصلاح طلب م
3️⃣ رفع ابهام از مخاطب 📌 وقتی روایت‌های اصلی از یک اتفاق دست‌خوش شک و تردید شد و مخاطب به اصل ماجرا شک کرد و دچار ابهام شد، حالا زمان آن است که روایت جدیدی ارائه شود. مانند قطعنامه 598 که بی بی سی در مستندی تلاش کرد تا جام زهر را به شیوه دیگری روایت کند. 📌 البته شبکه‌های اجتماعی و رسانه‌های همراه آنها نیز در همراهی با آن موج کم نگذاشتند و البته انتقادی به رسانه ملی هم بود که بعد از گذشت نزدیک به سی سال از جنگ هنوز نتوانسته است یک مستند فاخر در حوزه‌های جدی و مقاطع حساس انقلاب تولید کند. 🆔 @majazihaa
5.85M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
وقتی بازی رایانه‌ای شما را به جنگیدن در تهران و میدان فلسطین دعوت می‌کند! البته که وقتی هیچ نظارتی بر فرهنگ کشور نباشد چنین اتفاقاتی اصلا عجیب نیست 🆔 @majazihaa
▪️علت موفقیت رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس 🆔 @majazihaa
نسرا استان قم
3️⃣ رفع ابهام از مخاطب 📌 وقتی روایت‌های اصلی از یک اتفاق دست‌خوش شک و تردید شد و مخاطب به اصل ماجر
4️⃣ برجسته‌سازی اخبار ✔️ یکی از اتفاقاتی که با برنامه‌ریزی صورت می‌گیرد، داغ‌کردن یک موضوع برای اینکه حواس‌ها از اتفاق اصلی پرت شود، مثل المپیک و جام جهانی که وقتی همه حواس‌ها پرت آن سو است، کشتار و جنگ به راه می‌اندازند. رژیم صهیونیستی بارها این برنامه را علیه غزه و مردم مظلوم فلسطین پیاده کرده است. ✔️ یکی دیگر از این مسائل پرداختن به سریال شمس و مولوی در شبکه‌های اجتماعی است که قرار بود، چند حاشیه بلندتر از متن ایجاد کنند تا حواس‌ها از اتفاقاتی پرت شود که در نیویورک رخ می‌دهد. دختر آبی و ورود زنان به استادیوم برای خارج کردن اولویت معیشت مردم از رسانه‌ها است. ✔️ سوژه دختر آبی و برجسته‌سازی هزاران سوژه مانند آن برای پرت کردن حواس رسانه‌ها از هپکو، هفت تپه و ... است که کارگران زیر چرخ دندههای کابینه توسعه گرا و زیر چکمه خصوصی‌سازی دارند له می‌شوند. #عملیات_روانی 🆔 @majazihaa
نسرا استان قم
4️⃣ برجسته‌سازی اخبار ✔️ یکی از اتفاقاتی که با برنامه‌ریزی صورت می‌گیرد، داغ‌کردن یک موضوع برای ای
5️⃣ شکل دهی به نگرش‌ها 📌 تمام این اتفاقات می‌افتد تا گام دوم تغییر رفتار در ذهن مخاطبان رخ دهد. وقتی مردم از تغییر نظر به سمت تغییر نگرش پیش بروند، در یک جاده اصلی می‌افتد تا به سمت تغییر عقیده حرکت کنند و این خطرناک‌ترین اتفاق است. 📌 زمانی که تغییر نگرش در جامعه شروع شود، هنجارها تغییر می‌کند و رفتار اجتماعی دستخوش بازی روانی، رسانه‌های خارج از کشور می‌شود که هیچ خیری را برای جامعه ما نمی‌خواهند. 🆔 @majazihaa
❌ شلوغی عراق توسط 94درصد غیرعراقی باور کردنی است❓ 🔆تنها شش درصد از تولیدات مجازی درباره مسائل عراق، از داخل عراق هستند، الباقی از عربستان و منافقین و آمریکا❗️ 😨 بزدل های سیاسی هم که همیشه مردم را از توهم خزانه خالی، توهم جنگ، توهم دیوار کشیدن در پیاده رو، توهم انزوای بین المللی، توهم خطر قهر آمریکا و دهها توهم دیگر ترسانده اند، مثل همیشه پیاده نظام منافقین و عربستان شده اند. 💠 در شرایطی که تنها شش درصد القائات سایبری درباره عراق از درون عراق است، توهم زده اند که عراق ناامن است. دشمن هم که این بزدل ها را خوب شناخته و با اکانت های فیک عربستانی، القای ناامنی میکند❗️ 🚨 موضع گیری لیبرالها علیه اربعین پرده دیگری از رسوایی کسانی است که نه فضای حقیقی را میفهمند نه امنیت را و نه فضای مجازی را و نمی دانند که اساسا بزدل ها و لیبرالها در اربعین جایی ندارند که به افاضات شما گوش بدهند. 🌹 ، تنها حقیقت جاری در دنیای واقعی است و امسال رکوردهای عبور از مرز، مکررا شکسته خواهد شد تا کور شود هر آنکس که نتواند دید. 🆔 @majazihaa
🔹 نسل پنجم اینترنت 🆔 @majazihaa
▪️ واکنش تعجب برانگیز خبرنگار حامی دولت از گردهمایی بین المللی و چند ده میلیونی اربعین در کنار سکوت در برابر هزینه‌های برگزاری نمایشگاه حیوانات خانگی -شما سگ و گربه بخوانید- نشان از استانداردهای دوگانه و سیاست‌های پشت پرده فعالان رسانه‌ای دولت دارد. 🆔 @majazihaa
▪️ این حجم از نظم در رسانه‌های طرفدار دولت کمی جالب است. ▪️ تکرار یکی از مهمترین عناصر است. فکر کنید که یک مخاطب در کانال ورزشی، سیاسی، طنز و ... در دفاع از آذری جهرمی، پیام هماهنگ را بخواند. به نظر شما در تغییر نگرش چقدر موثر است؟ ▪️ شعار اینها در رسانه‌هایشان عدم ورود به است. 🆔 @majazihaa
درس 7.pdf
262.3K
◽️ درس هفتم ▫️ نمای بسته 🆔 @majazihaa
درس 7.pdf
322K
◼️ درس هفتم ◾️ نمونه برداری رنگ و عمق رنگ 🆔 @majazihaa