eitaa logo
نسرا استان قم
1هزار دنبال‌کننده
2.3هزار عکس
471 ویدیو
168 فایل
‏•|﷽|• . • نهضت سواد رسانه انقلاب اسلامی استان قم . 🔸آپارات aparat.com/Nasra_Qom . 🔹اینستاگرام Instagram.com/Nasra_Qom . 🔸روبیکا rubika.ir/Nasra_Qom . 🔹توییتر twitter.com/Nasra_Qom . 🔸ایتا eitaa.com/Nasra_Qom . • ارتباط با ما | @NasraQom
مشاهده در ایتا
دانلود
درس 4.pdf
295.5K
🔹 فیلترهای قطبی 📒 درس چهارم 🆔 @majazihaa
⭕️ فضای مجازی بستر فعالیت فرقه ها 🆔 @majazihaa
✅ دومین روز از دوره فضای مجازی فردا چهارشنبه ساعت سه تا هفت برگزار می شود. مکان مجتمع آیت الله سعیدی 🆔 @majazihaa
✅ وقتی همه چیز را بردند ❎ سر دیوید اوماند رئیس سابق ستاد ارتباطات دولتی انگلستان (GCHQ) سازمان اطلاعات سیگنال های بریتانیا و هماهنگ کننده اطلاعات در ساختمان شماره ۱۰ خیابان داونینگ دیدگاه مشابهی دارد. ❎ به گفته او آنچه برای مقابله با تهدیدات فعلی مهم است، اسراری که دولت ها در اختیار دارند نیست، بلکه دسترسی به جریان های داده می باشد. منظور او دسترسی به ارتباطات مردم، اطلاعات محرمانه نگه داری شده توسط بانک ها و جنبش ها از طریق بررسی پایگاه های داده هواپیمایی است. 📝 خبره جاسوس های جدید 🆔 @majazihaa
✅ جلادهای ۲۰۱۹ هشتک می زنند. ⭕️ کاریکاتوری درباره گردان سایبری منافقین در آلبانی 🆔 @magazihaa
درس 5.pdf
145.7K
🔘 فیلترهای محو کننده و فیلترهای مه 📒 درس پنجم 🆔 @magazihaa
09-TaAmolat-dar-mahiat-cinema-01.pdf
901K
🔸 تاملاتی در ماهیت سینما (1) 🌐خلاصه کتاب آینه جادو (9) 🆔 @majazihaa
🔽 عناصر چهارگانه جنگ روانی 🔺برای بررسی شیوه جنگ روانی به چهار عنصر اهداف، ابزارها، مخاطب و سیاست برخورد می‌کنیم که در سطح کنش و واکنش با ایشان و سمت و سو نیاز داریم تا بتوانیم دامنه تاثیر خود و قدرت نفوذ را افزایش دهیم. 🔺عملیات روانی موفق زمانی صورت می‌گیرد که عرصه شناخت در عامل به خوبی شکل گیرد و بتواند با توجه به معرفت وجودی فرد در کنار استفاده از مفاهیم اخلاقی، تأثیر عمیقی بر بدنه اجتماعی بگذارد. 🆔 @majazihaa
▪️ فضای مجازی عرصه تبلیغ، چرا و چگونه؟ ◾️ فضای مجازی آمیخته از اطلاعات درست و غلط، نیز صحیح و باطل است. با نگاهی به صفحات اینترنت و نرم افزارهای خاصی چون اینستاگرام و تلگرام می‌بینیم که غالبا مبلغین فعال دارای مخاطبان کم بوده و بالعکس صفحات مربوط به افرادی که با اعتقادات همخوانی ندارد، از حضور پر رنگ مخاطبان مخصوصا جوانان برخوردار است. ◾️ گاهی اتفاق می افتد یک مسئله دینی در سایتی مانند ویکی پدیا که بر طبق ادعای خودشان دانشنامه آزاد جهانی است؛ مطالبی را وارد می کنند و بعد از گذشت دقایقی از آن صفحه حذف می شود. در سایر نرم افزارها این مسئله وجود دارد. تلگرام و اینستاگرام در زمره این حذف کننده ها قرار دارند. حذف مکرر صفحات سید حسن نصرالله و سردار حاج قاسم سلیمانی از نمونه های اقدامات این نرم افزار ها است. به نظر می رسد در این زمینه باید با آگاهی نسبت به شبکه ملی اطلاعات، کنترل فضای مجازی را از اختیار بیگانگان سلب کرد. 🆔 @majazihaa
⭕️ هنر دینی به معنای قشری گری و تظاهر ریاکارانه نیست ☑️ «هنر دینی به‌هیچ‌وجه به معنای قشری‌گری و تظاهر ریاکارانه‌ی دینی نیست و این هنر لزوماً با واژگان دینی به وجود نمی‌آید. ای بسا هنری صددرصد دینی باشد، اما در آن از واژگان عرفی و غیردینی استفاده شده باشد. ☑️ نباید تصور کرد که هنر دینی آن است که حتماً یک داستان دینی را به تصویر بکشد یا از یک مقوله‌ی دینی - مثلاً روحانیت و غیره - صحبت کند ... آن چیزی که در هنر دینی به‌شدت مورد توجه است، این است که این هنر در خدمت شهوت و خشونت و ابتذال و استحاله‌ی هویت انسان و جامعه قرار نگیرد.» 📝 ۱۳۸۰/۵/۱ 🆔 @majazihaa
🔸 چرا باید مستند «متولد اورشلیم»را ببینیم ▪️ ابتدا باید گفت که مستند بی نتیجه است و دقیقا نتیجه این مستند در بی نتیجه‌گی آن است. شاید بعضی افراد بگویند که این مستند تلاش دارد تا روابط میان اسرائیل و ایران را عادی کند ولی آنچه در مستند فهم می‌شود، قطعا این نیست. 🔹 مستند تلاش دارد تا به آرامی حرکت کند و سعی می‌کند تا با ادبیات محکم پیش نرود، اتفاقی که ما در انقلاب جنسی دیدیم ولی توفیق این مستند به خاطر جنس پرداخت به سوژه بیشتر بود. 🔹 به هولوکاست نمی‌پردازد، بلکه به اصل داستان شبهاتی را به صورت مستند وارد می‌کند. در مقابل مهمانان گارد ندارد ولی حرف خود را به خوبی تلاش می‌کند تا بزند. 🔹 مستند متولد اورشلیم نشان می‌دهد که چه دستی پشت داستان است و تلاش می‌کند تا یهود در تاریخ اروپا محصور بماند. 🆔 @majazihaa
درس 6.pdf
314.5K
🔸 فیلترهای تقلیل دهنده کنتراست 📒 درس ششم 🆔 @majazihaa
09-TaAmolat-dar-mahiat-cinema-02.pdf
753.3K
🔸 تاملاتی در ماهیت سینما (2) 🌐خلاصه کتاب آینه جادو (10) 🆔 @majazihaa
↙️ برای دیدن کلی کلیپ، صوت و مطالعه در حوزه فضای مجازی و بصبرت رسانه‌ای می‌توانید کانال مجازی‌ها را دنبال کنید ↙️ برای اطلاع از دوره‌های بصیرت فضای مجازی به کانال ما بیایید ↙️ اگر به دنبال پی دی اف و پاورپوینت در حوزه رسانه هستید، حتما کانال ما را ببینید 👇👇👇👇 http://eitaa.com/joinchat/2514485265Cfe1de85a75
📌 دولت روسیه گوگل را نقره داغ کرد ▪️ دولت روسیه گوگل را برای دومین بار به علت نقض قوانین داخلی این کشور جریمه کرد. مبلغ این جریمه در حدود ۱۱۱۰۰ دلار است. http://eitaa.com/joinchat/2514485265Cfe1de85a75
⭕️نگاهی به مستند روزهای صفر ✳️ مستند روزهای صفر به حمله سایبری آمریکا با هدایت دو نهاد NSA و CIA و همکاری گروه سایبری رژیم صهیونیستی موسوم به 8200 علیه جمهوری اسلامی ایران پرداخته است. این مستند ساخته الگس گیبنی در سال 2016 در آمریکا تولید شد. ✳️ استاکس نت ترکیبی از دو اسم داخل ویروس است و کارایی‌اش به دلیل بسته بودن فضای سایبری نیروگاه‌های هسته‌ای ایران از طریق نیروی جاسوس وارد شد. میشل یکی از افسران سازمان NSA می‌گوید: «باور ما این بود که اگر اسرائیل محدودیت‌هایش را بداند، درست است که در نیروی هوایی خیلی خوب هستند، ولی هدف خیلی کوچک است و فاصله بسیار زیاد از هدف (نیروگاه‌های هسته‌ای ایران) بسیار سخت محافظت می‌شود. 👇👇👇 http://eitaa.com/joinchat/2514485265Cfe1de85a75
◾️ هنر و هویت انسانی 👇👇👇 http://eitaa.com/joinchat/2514485265Cfe1de85a75
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔹 اجرای یک کمدین اهل آفریقای جنوبی در پاسخ به استندآپ سراسر خودتحقیری خمسه که در کانادا انجام داد، گاهی باید یاد بگیریم یه چیزهایی رو 👇👇👇 http://eitaa.com/joinchat/2514485265Cfe1de85a75
درس 7.pdf
298.8K
▫️ فیلترهای جلوه‌های ویژه 📒 درس هفتم 🆔 @majazihaa
09-TaAmolat-dar-mahiat-cinema-03.pdf
608.4K
🔸 تاملاتی در ماهیت سینما (3) 🌐خلاصه کتاب آینه جادو (11) 🆔 @majazihaa
❎دو عنصر جنگ روانی (هدف و ابزار) 🔽 هدف: عملیات روانی می‌تواند بر چهار هدف اجرا شود و متناسب با هدف مورد نظر شکل گیری برنامه ریزی میشود. ◀️ ابزارها: ابزارهای کشنده بر جان و توانمندی دشمن تاثیر گزاشته و او را غیر فعال میسازد. ابزار های غیر کشنده بر ذهن و اراده دشمن تأثیر می‌گذارد، ابزارهایی چون اطلاعات، خبر، دیپلماسی، تبلیغ، تصویر سازی، تولید و تصورات برای موضوعیت پیدا نمودن جنگ روانی ضرورت دارد. 🆔 @majazihaa
▪️ عناصر چهارگانه جنگ روانی 🆔 @majazihaa
⏹ سومین عنصر جنگ روانی مخاطب (1) 1️⃣ دشمن دارای تعارض منفعتی است و برای اجرای طرح هایش به سیاست‌های خصومت آمیز اقدام می‌نماید سیاست‌ها در سطح کنشی تهاجم است که نشان دهنده افزایش هزینه‌های دشمن در قیاس با منافع احتمالی اش بر ضد ماست. در سطح واکنشی تقابل با سه محور تجدید، تضعیف و تغلیب اقدام صورت میپذیرد. 2️⃣ مخالف دارای اختلاف منفعتی است اما شیوه مدیریت این اختلاف را از طریق خصومت آمیز پیگیری ننموده و عمدتاً در چهار چوب قانونی اقدام می نماید. 🆔 @majazihaa
نسرا استان قم
⏹ سومین عنصر جنگ روانی مخاطب (1) 1️⃣ دشمن دارای تعارض منفعتی است و برای اجرای طرح هایش به سیاست‌های
⏹ سومین عنصر جنگ روانی مخاطب (2) 3️⃣در تامین هزینه های سیاست‌ها و بهره مندی از منافع ناشی از آن همراه و شریک ارزیابی می شود. 4️⃣به دلیل داشتن سطحی از اختلافات با (دشمن ما) با (ما) همراهی می نماید، موافق در زمره خودی نیست. 🆔 @majazihaa