▪️ گزارش یک شرکت کانادایی در حوزه خدمات شبکههای اجتماعی سال 2019
◾️ طبق این گزارش در ایران 47 میلیون کاربر فعال شبکههای اجتماعی وجود دارد
◾️ در واقع 57 درصد مردم جامعه در شبکه های اجتماعی حضور دارند که 41 میلیون نفر از آنها از طریق گوشی وارد شبکههای اجتماعی میشوند.
#فضای_مجازی
🆔 @majazihaa
💢 برای دیدن فایل صوتی دوره کامل مجازی و یازده جلسه ای امنیت سایبر به لینک های زیر مراجعه کنید
🌐 جلسه اول: https://eitaa.com/majazihaa/224
🔘 جلسه دوم: https://eitaa.com/majazihaa/269
⚪️ جلسه سوم: https://eitaa.com/majazihaa/281
⚫️ جلسه چهارم: https://eitaa.com/majazihaa/376
🔴 جلسه پنجم: https://eitaa.com/majazihaa/442
🔵 جلسه ششم: https://eitaa.com/majazihaa/465
🔶 جلسه هفتم: https://eitaa.com/majazihaa/485
🔸 جلسه هشتم: https://eitaa.com/majazihaa/495
🔷 جلسه نهم: https://eitaa.com/majazihaa/568
🔹 جلسه دهم: https://eitaa.com/majazihaa/581
▪️ جلسه یازدهم: https://eitaa.com/majazihaa/588
#امنیت_سایبر
🆔 @magazihaa
🔸 اگر به سینما علاقه دارید و در مبحث رنگ دوست دارید که اطلاعاتتان تکمیلتر شود میتوانید به نه درس پیرامون رنگ با لینکهای زیر مراجعه کنید.
1️⃣درس اول: https://eitaa.com/majazihaa/703
2️⃣ درس دوم: https://eitaa.com/majazihaa/722
3️⃣ درس سوم: https://eitaa.com/majazihaa/730
4️⃣ درس چهارم: https://eitaa.com/majazihaa/740
5️⃣ درس پنجم: https://eitaa.com/majazihaa/750
6️⃣ درس ششم: https://eitaa.com/majazihaa/756
7️⃣ درس هفتم: https://eitaa.com/majazihaa/766
8️⃣ درس هشتم: https://eitaa.com/majazihaa/780
9️⃣ درس نهم: https://eitaa.com/majazihaa/791
#رنگ
#دوره_آموزش
🆔 @majazihaa
〽️ انواع نگرش
🔻در بستر این نگرش سه مدل وجود دارد شناختی احساسی و رفتاری؛ نگرش شناختی به اجزای مانند باورها اعتقادات و افکار و ویژگیهایی که ما به هر موضوعی نسبت میدهیم تقسیم می شود.
🔸 بسیاری از مواقع ویژگیی که هر فرد به یک موضوع نسبت می دهد به مثبت و منفی تقسیم می شود. نگرش عاطفی احساسات یا عواطفی که نسبت به یک موضوع دارد به این بخش از نگرش مربوط می شود.
#عملیات_روانی
🆔 @majazihaa
🔘 کتاب نگاهی بنیادین به نسبت اخلاق و فناوری اطلاعات
🖊 استاد سید محمد مهدی میرباقری
#معرفی_کتاب
🆔 @majazihaa
❇️ علاقمندان به آثار شهید آوینی، کتاب آئینه جادو در چهارده بخش برای سهولت در دسترسی به صورت تصویری خلاصه برداری شده است که میتوانید از طریق لینکهای زیر فایل پی دی اف را با حجم کم دانلود کنید و کتاب را با لذت مطالعه نمایید.
1️⃣ جذابیت در سینما: https://eitaa.com/majazihaa/651
2️⃣ مونتاژ به مثابه معماری سینما: https://eitaa.com/majazihaa/660
3️⃣ آینه جادو: https://eitaa.com/majazihaa/692
4️⃣ قاب تصویر: https://eitaa.com/majazihaa/674
5️⃣ جادوی پنهان و خلسه نارسیستی سینما: https://eitaa.com/majazihaa/684
6️⃣ زبان تلویزیون و سینما و اوقات فراغت: https://eitaa.com/majazihaa/704
7️⃣ درباره ارتباطات: https://eitaa.com/majazihaa/723
8️⃣ رمان، سینما و تلویزیون: https://eitaa.com/majazihaa/732
9️⃣ تاملاتی در ماهیت سینما (1): https://eitaa.com/majazihaa/751
🔟 تاملاتی در ماهیت سینما (2): https://eitaa.com/majazihaa/757
1️⃣1️⃣ تاملاتی در ماهیت سینما (3): https://eitaa.com/majazihaa/767
2️⃣1️⃣ تاملاتی در ماهیت سینما (4): https://eitaa.com/majazihaa/781
3️⃣1️⃣ تاملاتی در ماهیت سینما (5): https://eitaa.com/majazihaa/795
4️⃣1️⃣ تاملاتی در ماهیت سینما (6): https://eitaa.com/majazihaa/799
#کتاب
#سینما
🆔 @majazihaa
⭕️تعریف جنگ روانی
🔻 جنگ روانی عبارت است از مجموعه اقدامات سلبی یا ایجابی که با هدف تحت تأثیر قرار دادن اصول و مبانی تصمیم گیری یا الگو و سیاست رفتاری مخاطب (اعم از موافق یا معارض) با استفاده از ابزارهای غیرکشنده (به صورت مستقیم) یا کشنده (به صورت غیرمستقیم) در تمامی فضاهای محتمل اعم از (توافق، تعارض، انفکاک یا اشتراک منافع) صورت میگیرد .
🔺 با این فعالیتها تلاش میکنند تا از این طریق مخاطب نسبت به تغییر رفتار یا استمرار همراهی با سیاست پیشنهادی ترغیب، توجیه یا مجبور گردد.
#عملیات_روانی
#جنگ_روانی
🆔 @majazihaa
💢 مخاطب شناسی در جنگ روانی (1)
1️⃣ دشمن: دارای تعارض منفعتی است و برای اجرای طرحهایش به سیاستهای خصومتآمیز اقدام مینماید. در سطح واکنشی تقابل با سه محور تحدید، تضعیف و تغلیب اقدام صورت میپذیرد.
2️⃣ مخالف: دارای اختلاف منفعتی است اما شیوه مدیریت این اختلاف را از طریق خصومت آمیز پیگیری ننموده و عمدتا در چارچوبهای قانونی و عرفی اقدام مینماید. سیاستها در حوزه واکنشی باید به صورت «تردید» باشد، طی آن هزینهها نسبت به منافع ارجحیت یافته وبدین ترتیب بازیگر مخالف در همراهی با دشمن در جنگ روانی بر ضدما دچار تردید گردد.
#عملیات_روانی
#جنگ_روانی
🆔 @majazihaa
◾️ حامی مالی سریال شهرزاد محکوم شد
▫️ محمد هادی رضوی سرمایهگذار و حامی مالی سریال شهرزاد به 20 سال حبس، 74 ضربه شلاق، رد مال و محرومیت از خدمات دولتی محکوم شد.
▫️ گفتنی است که سریال شهرزاد به کارگردانی حسن فتحی به دفاع و طرفداری از مصدق و مخالفت با آیت الله کاشانی و دمین در اختلاف آن دوران با تم درام و عاشقانه ساخته شد تا به فعالان اصلاح طلب مانده از مسیر در زمان حاضر روحیه بدهد. البته هزینه و سرمایه گذاری این سریال با پول کثیف بوده است.
◾️ لازم به ذکر است که مطالبه عمومی از بازیگران معروف سریال ترانه علیدوستی، مصطفی زمانی، علی نصیریان و ... به وجود آمده است که هزینه دریافتی از این سریال را به بیت المال بازگردانند.
#سریال_شهرزاد
#خبر
🆔 @majazihaa
▪️ دومین گردهمایی فعالان فضای مجازی برگزار میشود
🔹 بعد از اولین دورهمی فعالان فضای مجازی قم که با حضور حاج حسین یکتا برگزار شد، حالا دومین دوره با حضور اساتید و فعالان برگزار میشود.
🔹 میهمان ویژه این دورهمی به بررسی و تحلیل شرایط سیاسی و فرهنگی جنگ در عرصه رسانه خواهد پرداخت و شرایط موجود کشور را ترسیم خواهد نمود.
📍 برای حضور در این نشست که روز شنبه 12 مردادماه ساعت 18 برگزار میشود، به آی دی@punezs پیام بدهید یا با شماره 09907644439 تماس حاصل فرمایید.
#اطلاع_رسانی
🆔 @majazihaa
▫️ چهارمین روز از دوره آموزشی فضای مجازی برگزار میشود.
↙️ چهارشنبه دوم مردادماه سومین روز از سومین #دوره فضای مجازی از ساعت سه الی هفت در مجتمع آیت الله سعیدی برگزار میشود.
📌 اساتید روز سوم
📍علی اصغر سیاحت، جنگ سایبری و تاثیر آن
📍حسن صدرایی عارف، کنشگری در فضای مجازی و جریان شناسی خبر
#منتظرتان_هستیم
#اطلاع_رسانی
#دوره_آموزش
🆔 @majazihaa
نسرا استان قم
💢 مخاطب شناسی در جنگ روانی (1) 1️⃣ دشمن: دارای تعارض منفعتی است و برای اجرای طرحهایش به سیاستهای
💢 مخاطب شناسی در جنگ روانی (2)
3️⃣ خودی: در تأمین هزینههای سیاستها و بهرهمندی از منافع ناشی از آنها همراه و شریک ارزیابی میشود.
4️⃣ موافق: به دلیل داشتن سطحی از اختلافات با «دشمن ما» با «ما» همراهی مینمایند. موافق در زمره خودی نیست.در سطح واکنشی نیز سیاست ما بایستی تدافع باشد. مدافعان ما برای دشمن در حکم مخالفان دشمن به حساب میآیند و طبیعی است که در فضای جنگ روانی از سوی دشمن، موضوع سیاست «ایجاد تردید» قرار بگیرد.
#عملیات_روانی
#جنگ_روانی
🆔 @majazihaa
💢 مخاطب شناسی در جنگ روانی (3)
5️⃣ بی طرف: به هیچ کدام از چهارگروه مذکور تعلق نداشته و با توجه به میزان هدفمندی و یا شرایط محیطی، منتظر شفافتر شدن فضای تحولات در آینده و تصمیم گیری نهایی هستند.
🔽 سیاست کنشی در مقابل بی طرف ترغیب است، و در سطح واکنشی بایستی سیاست ما در سطح تقریب باشد تا از این طریق بتوانیم بی طرف را به سمت خودمان متمایل نماییم.
#عملیات_روانی
#جنگ_روانی
🆔 @majazihaa
🔸 نامه روح الله مومن نسب به اساتید مشهور انقلابی
#نظر_وارده
برادران و دوستان عزیزم، آقایان علیاکبر رائفیپور، حسن عباسی و...
سلام و ارادت
به خداوندی خدا سوگند میخورم که برای نقد شما بزرگواران، انگیزهای جز عمق علاقه ندارم و هرگاه روشنگریهایتان را میبینم برایتان دعا میکنم و وقتی تلاش دشمنان داخلی و خارجی برای تحقیر نیروهای انقلاب را میبینم، عمیقاً غصهام میگیرد.
اگر به سپاه پاسداران کشورمان در حوزهٔ نظامی افتخار میکنیم، فقط بهخاطر این نیست که پهپاد آمریکاییها را میزنند، افتخار اصلی ما این است که آرزوی زدن پهپادهای ایرانی را به دل آنها گذاشتهاند...
حذف حسابهای شما از زمین دشمن، هرگز به اندازه تحمل کردن شما و حذف نکردنتان تا امروز عجیب نبود... ولی بازگشت غیرعزتمندانهٔ شما به سرزمین تحت تملک کودککشترین انسانهای تاریخ و انتظار برای حذف مجدد و ادامهٔ این تحقیر، برای حقیر و برادران و خواهران جبههٔ انقلاباسلامی در فضای مجازی، قابل درک نیست.
بهراستی تاکنون فکر کردهاید که چرا اساساً به شما و مردم ایران اجازهٔ ساخت حساب کاربری میدهند و چرا در همان روزِ ایجاد حساب مجدد شما، آن را حذف نمیکنند؟
✒️ روحالله #مومن_نسب
#فضای_مجازی
🆔 @majazihaa
❇️ گرایشات در سمت و سو
↙️ گرایش اول اقناع است. موثرترین گرایش به حساب میآید و به دلیل ریشهدار بودن تأثیر اقناع از اعتبار و استحکام بالایی برخوردار بوده و معمولاً به تغییر یا تقویت مواضع به شکل راهبردی منتهی میشود.
⬇️ گرایش دوم اکراه مخاطب میباشد تا بدین وسیله بازیگر هدف اگر چه نسبت به ضرورت تغییر یا تقویت تصمیم خود اقناع نمیشود، اما شرایط زمانی و محیطی او دچار نوعی اضطرار میسازد که بالاجبار به آن گردن مینهند.
⬆️ گرایش سوم توجیه مخاطب است. توجیه را میتوان در میانه دو گرایش مذکور قرار داد. بدین صورت که بازیگر مخاطب برای تغییر یا تقویت تصمییم خود ترجیحاتی دارد که متناسب با شرایط زمانی-مکانی میتواند برای آنها اعتبار قائل شود و بدین وسیله خود را برای پذیرش سیاست جدید «راضی» سازد.
#عملیات_روانی
#جنگ_روانی
🆔 @majazihaa
نسرا استان قم
▪️ دومین گردهمایی فعالان فضای مجازی برگزار میشود 🔹 بعد از اولین دورهمی فعالان فضای مجازی قم که با
#اصلاحیه
🔹 دومین دورهمی فعالان فضای مجازی استان قم برگزار میشود
🔸 شنبه دوازدهم مردادماه دومین دورهمی فعالان فضای مجازی با حضور علاقهمندان و فعالان فضای مجازی در قرارگاه فضای مجازی واقع در زنبیل آباد روبروی ورزشگاه حیدریان برگزار میشود.
🔹 این برنامه ویژه برادران است و منتظر قدوم سبزتان هستیم.
🔹 ان شالله به زودی برنامه ویژه خواهران با تفکیک موضوعی در حوزه حجاب هم برای خواهران خواهیم داشت.
📍 البته برای حضور در این نشست به آی دی@punezs اسم و شماره همراه خود را پیام بدهید یا به شماره 09907644439 پیامک کنید.
#اطلاع_رسانی
🆔 @majazihaa