eitaa logo
نسرا
3.7هزار دنبال‌کننده
1.6هزار عکس
614 ویدیو
111 فایل
قصه‌ "نسرا" یا "نهضت سواد رسانه‌ای انقلاب اسلامی"، قصه‌ راهنمایان و چراغ‌دارانی است که می‌خواهند خانواده‌های ایرانی را از میان سیل اطلاعات و پیام‌های رسانه‌ای به ساحل امن استفاده‌ صحیح و قاعده‌مند از رسانه‌ها برسانند.
مشاهده در ایتا
دانلود
هدایت شده از رهپویان غدیر
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
| روزشمار غدیر ◽️ ۱۵روز مانده به عید سعید غدیرخم ◽️پیامبر اکرم (صل الله علیه و آله): ای مردم، او یاری دهنده دهنده دین خدا ودفاع کننده از رسول خداست. 📍 کانال غدیرشناسی را به دیگران معرفی کنید: 🔹 https://eitaa.com/ghadirshenasi_ir
⭕️ گزارش سال ۹۹ دیجی کالا منتشر شد 🔻 دیجی‌کالا به عنوان بزرگترین بازیگر تجارت الکترونیکی در کشور در گزارش سال گذشته خود اعلام کرده تا پایان سال ۹۹ با برخورداری از ۵۵ مرکز برای توزیع کالا، خدمات پس از فروش و ۳۲ محل جمع‌آوری کالای فروشندگان سراسر کشور، به توسعه مراکز زیرساختی و توان پردازشی خود ادامه داده‌است. 🔻 گوشی موبایل محبوب‌ترین کالای کاربران دیجی کالا است و پس از آن مواردی چون «کفش»، «ماسک تنفسی»، «تلویزیون»، و «لپ‌تاپ». 🔻 ساکنین پایتخت کما فی‌السابق بیشترین خریداران دیجی کالایی هستند و پس از آن ساکنین البرز، قم و یزد قرار دارند. مردم سیستان و بلوچستان و کرمان کمترین خریداران سایت دیجی کالا هستند. 🔻 حدود ۷۸ درصد فروش کالاها در این وبسایت متعلق به اجناس ایرانی بوده است. دیجی کالا همچنین ذکر کرده که ۶۱۵۶ برند ایرانی در این مجموعه به فروش کالاهای خود می‌پردازند. 🔻 پرجستجوترین برندها در دیجی کالا به ترتیب سامسونگ، شیائومی، اپل، هواوی و نوکیا هستند و صعود شیائومی به رتبه دوم نشان از توجه کاربران ایرانی به اجناس این برند چینی دارد. / دیجایتو 🚩 مرکز نسرا سازمان فضای مجازی بسیج 🆔 @nasraa_ir
📈هشتگ‌های برتر اینستاگرام فارسی در بهار ۱۴۰۰ 🔹لایف‌وب با بررسی و تحلیل بستر اینستاگرام، ۲۵۰ هشتگ پرتکرار بهار ۱۴۰۰ را به پنج حوزه دسته‌بندی کرده است. 🔹بیشترین استفاده هشتگ‌ها متعلق به دسته اجتماعی به میزان ۴۱% است. ۴۰% هشتگ‌های این دسته به موضوعات پوشاک و مدلینگ و ۱۶% به آرایش و زیبایی اختصاص دارند. 🔹دسته عمومی ۳۵% هشتگ‌ها را به خود اختصاص داده که بیشتر شامل هشتگ‌های مربوط به شهرها و کشورها و همچنین بیان حالات و احساسات روزمره و رایج در اینستاگرام است. 🔹هشتگ‌های فرهنگی با ۱۳% در رتبه سوم دسته‌‌بندی قرار گرفته و موضوعات طنز و سرگرمی و موسیقی بیشترین هشتگ‌های این دسته را شامل می‌شود. 🔹آنچه مشخص است اغلب هشتگ‌های برتر اینستاگرام بر خلاف توییتر به رویداد یا اتفاق خاصی اشاره نمی‌کنند و غالباٌ دربرگیرنده مفاهیم کلی مربوط به موضوعات هستند. انتخابات تنها رویداد مهم و سیاسی هشتگ‌های بهار است که فراوانی هشتگ‌های آن تنها ۴% است. 🔹باید اشاره کرد که این دسته‌بندی، جدای از رویکرد تجاری استفاده از هشتگ‌ها انجام گرفته است. 🚩 مرکز نسرا سازمان فضای مجازی بسیج 🆔 @nasraa_ir
⭕️ هشتمین دوره تربیت مدرس سواد رسانه ای سطح ۱ نسرا 🔹 به همراه ارایه محتواهای تدریس شده مربوط به هر مبحث و تمرین های کاربردی 🔖 با اعطای گواهینامه ⏳ مهلت ثبت‌نام: 27 تیر الی 2 مردادماه 🗓 زمان برگزاری دوره: 3 الی 16 مردادماه 📋 زمان آزمون: 17-20 مرداد 🔗 ثبت‌نام در بخش پورتال آموزش: 🌐 https://lms.nasraa.ir/IdeaPortal/Course?CID=102684 🚩 نهضت سواد رسانه ای انقلاب اسلامی 🆔 @nasraa_ir
نسرا
📌مرزبانی فضای مجازی از طرح مجلس حذف شد جزییات تغییر طرح «صیانت از حقوق کاربران و خدمات پایه کاربردی فضای مجازی» 🔹توضیحات آقای ،‌ عضو تیم تدوینگر طرح «صیانت از حقوق کاربران و خدمات پایه کاربردی فضای مجازی»: 🔸مرزبانی فضای مجازی از طرح فضای مجازی به طورکلی حذف شد و مدیریت گیت‌وی به صورت کمیته‌ای به ریاست مرکز ملی فضای مجازی واگذار شده است. 🔸این کمیته اجازه ندارد خدمت یا محتوایی را فیلتر کند. 🔸ممنوعیت‌ها و محدودیت‌های طرح قبلی رفع شده است؛ به عنوان مثال ممنوعیت تبلیغات در بسترهای خارجی و ممنوعیت تبلیغات خدمات خارجی رفع شده است. 🔸کمیسیون عالی تنظیم مقررات این اجازه را دارد که درصورت همکاری خدمات خارجی با قوانین ایران، با آن‌ها وارد مذاکره شود و تسهیلات موجود در این طرح را در اختیار آن‌ها بگذارد. 🔸براساس این طرح فیلتر خدمات پایه کاربردی خارجی، که قوانین ایران را رعایت نکرده‌اند، تا زمانی که جایگزینی برایشان وجود نداشته باشد، ممنوع است. 🔸در این نسخه علاوه بر جرم‌انگاری استفاده از فیلترشکن، تولید و توزیع غیرتجاری فیلترشکن‌ها جرم نخواهد بود. / مجازیست 🚩 نهضت سواد رسانه ای انقلاب اسلامی
4_6028109771008118044.pdf
1.25M
⭕️ فایل راهنمای ثبت نام در هشتمین دوره سواد رسانه ای
🔻شبکه سه؛ پرمخاطب‌ترین شبکه تلویزیون در بهار ۱۴۰۰ 🔹به گزارش بر اساس نظرسنجی مرکز تحقیقات رسانه ملی در خصوص میزان بیننده شبکه‌های عمومی و اختصاصی در بهار ۱۴۰۰، «شبکه سه» سیما با کسب ۵۱/۱ درصد از آرا مخاطبان شبکه های عمومی و فاصله قابل توجه با سایر رقبا، بر سکوی نخست پربیننده‌ترین شبکه صدا و سیما قرار گرفت. 🔹در این میان «شبکه یک» که با پخش مناظرات و مستندات مربوط به انتخابات و همچنین سریال‌های پربیننده‌، تمام نگاه‌ها را به خود معطوف کرده بود؛ با اختلاف ‌۵ درصدی از رتبه نخست و با ۴۵/۸ درصد محبوبیت در رتبه دوم ایستاد و «شبکه دو» با ۳۴/۳ درصد رتبه سوم این نظرسنجی را بدست آورد. 🔹 «شبکه نسیم» نیز با شعار نشاط و سرگرمی توانست نظر ۲۷ درصد از مخاطبان سیما را به خود جلب کرده و با اختلاف حدود ۲۴ درصدی از جایگاه اول، رتبه چهارم را از آن خود کند. 🔹 ۷۸.۱ درصد مردم در فصل بهار بیننده برنامه‌های مختلف سیمای رسانه ملی بوده‌اند. 🚩 نهضت سواد رسانه ای انقلاب اسلامی 🆔 @nasraa_ir
هشتمین دوره تربیت مدرس سواد رسانه ای برگزار می شود هشتمین دوره تخصصی تربیت مدرس سواد رسانه ای و فضای مجازی با تدریس اساتید نهضت سواد رسانه ای انقلاب اسلامی به صورت مجازی برگزار می شود. http://fna.ir/2jqk8 ✍ مرکز نسرا سازمان فضای مجازی بسیج
4_6028588926149593893.pdf
4.72M
🔰 جزوه رسانه‌محله و کارکردهای آن 📌 تدریس استاد بهزاد مهرکش 🚩 نهضت سواد رسانه ای انقلاب اسلامی استان تهران بزرگ 🆔 @nasraa_ir
✅ مرکز تربیت رسانه‌ای باران برگزار می‌نماید؛ 💢 دوره آموزشی «رشدانه ۱۴۰۰» / مدیریت رسانه‌ها؛ ارتباط موثر با فرزندان 📌 مرکز تربیت رسانه‌ای باران دوره آموزشی «رشدانه ۱۴۰۰» را با عنوان "آموزش مدیریت رسانه‌ها و ارتباط موثر با فرزندان" برگزار می‌نماید. 🚩 نهضت سواد رسانه ای انقلاب اسلامی 🆔 @nasraa_ir
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⭕️ کلیپ آموزش گام به گام ایجاد حساب کاربری در سایت " نهضت سواد رسانه‌ای انقلاب اسلامی" و ثبت نام در دوره‌های آموزشی 🚩 نهضت سواد رسانه ای انقلاب اسلامی استان آذربایجان شرقی 🆔 @nasraa_ir