7.03M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
#سواد_رسانه_ای
👈60ثانیه با سواد رسانه ای همراه شو
✅کاری از نهضت سواد رسانه ای انقلاب اسلامی_استان مرکزی
2⃣قسمت دوم
🙏باماهمراه باشید.
📚منبع: کتاب هفتم (من دیگر ما)_ارتش رایانه ای ونوازش تازیانه ای
🆔 @nasramarkazi
[ عکس ]
💢 سلسله نشست های تخصصی و بصیرت افزایی هفته بسیج
#بسیج_مردم
🔹ویژگی های بسیج ونیروی انقلابی(آن چه فعال رسانه ای باید پیرامون بسیج بداند.)
🔻کارشناس: پژوهشگر تخصصی بسیج استاد عباس حسینی (استاد دانشگاه امام حسین علیه السلام)
📆 شنبه 4 آذر ۱۴۰۲
🕗 ساعت 20
📲 پخش زنده از کانال بصیرت در پیام رسان روبیکا
🆔 @BASIRATMARKAZI
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥تقدیم به عزیزان فعال در فضای مجازی:
🔹️ ارتباطات فضای مجازی بگیرید
از عبارتهای کوتاه و گویا برای انتقال مفاهیم به افکار عمومی بهره بگیرید
ابتکاراتی مثل این هشتگ سازی ها امکان بزرگی است...
https://eitaa.com/nasramarkazi
🔺۶ پیامکی که هرگز نباید باز کنید
۱- «تو جایزه را بردی!»
۲- اعلامیهها یا پیشنهادهای شغلی جعلی
۳- پیامهای هشدار بانکی با لینک
۴- اطلاعات درباره عملیات خریدی که انجام ندادهاید
۵- به روز رسانی اشتراک
۶- هشدار امنیتی مربوط به به روز رسانی حساب
https://eitaa.com/nasramarkazi
#آموزش
#هفته_بسیج
#نسرا_مرکزی
✅نهضت سواد رسانه ای انقلاب اسلامی استان مرکزی به مناسبت هفته بسیح تقدیم میکند.
👈دوره تربیت مدرس سواد رسانه ای وفضای مجازی(نسرا سطح 1)
📚با موضوعات:
1️⃣کلیات سواد رسانه
2️⃣رسانه شناسی
3️⃣آداب مصرف
4️⃣آسیب شناسی فضای مجازی
5️⃣جریان شناسی رسانه
6️⃣جریان شناسی سلبریتی در رسانه
7️⃣تکنیک های اقناع
8️⃣جریان شناسی اوقات فراغت وبازی
9️⃣تفکر انتقادی در مواجه با رسانه
📖به همراه ارائه محتواهای تدریس شده مربوط به هرمبحث وتمرین های کاربردی
⌛️مهلت ثبت نام: 4 الی 14 آذر
⏳زمان شروع ومشاهده: 15 آذر الی 1 دی
✅با اعطای گواهینامه
❓نحوه ثبت نام: سامانه آموزشی مجازی نسرا
https://lms.nasraa.ir/IdeaPortal/ClassRegister/104396
#نهضت_سواد_رسانه_ای_انقلاب_اسلامی_استان_مرکزی
🆔 @NASRAMARKAZI
🔻امروز رسانهها، یکی از اصلیترین وظایف خود را تربیت مخاطب، متناسب با اهداف نظام سلطه میدانند.
🔹این شبکهها، تنها به دنبال ریختن قبح ضدّ ارزشهای تربیتی نیستند و هدف اصلی در این میان، ارزشی کردنِ ضدّارزشهای دینی است.
🔹از نگاه اینها، مسئله این نیست که دختر و پسر به راحتی تن به ارتباط نامشروع بدهند. مسئلۀ اصلی آن است که این ارتباط از نگاه دختر و پسر مسلمان، یک ارزش و حتّی یک ضرورت به حساب آید.
📺📢_________
https://eitaa.com/nasramarkazi
May 11
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
نهضت سواد رسانه انقلاب اسلامی استان مرکزی
🔘 با ما در شبکه های اجتماعی زیر همراه باشید :
https://t.me/nasramarkazi | تلگرام
https://rubika.ir/nasramarkazi |روبیکا
https://eitaa.com/nasramarkazi |ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
نهضت سواد رسانه انقلاب اسلامی استان مرکزی
🔘 با ما در شبکه های اجتماعی زیر همراه باشید :
https://t.me/nasramarkazi | تلگرام
https://rubika.ir/nasramarkazi |روبیکا
https://eitaa.com/nasramarkazi |ایتا
وسایل وابزارهای امپریالیسم کهنه ونو.pdf
3.38M
#اسلاید_آموزشی
#موضوع: وسایل وابزارهای امپریالیسم کهنه ونو
✅کاری از نهضت سواد رسانه ای انقلاب اسلامی-استان مرکزی
🆔 @NASRAMARKAZI
🔘آسیبهای_ارتباطی استفاده افراطی از فضای مجازی و رسانه در فرزندان
▪️عدم #مدیریت_زمان:
▪️اکثریت استفاده کنندگان اعتراف میکنند که هنگام استفاده از رسانه ها ،
زمان سریعتر گذشته است و در مواجهه با مدیریت زمان دچار مشکل شده اند.
▪️ و همچنین فرزندانی که به این مهم اهمیت قائل نیستند و برای استفاده از ابزار های ارتباطی معمولا چیزی به اسم مدیرت زمان ندارند
و اگر خانواده #تذکر ندهند چندین ساعت متوالی از رسانه استفاده میکنند که بعضا صدمات جبران ناپذیری را باعث میشود.
▪️زمانی که باید به تعاملات اجتماعی و در جمع خانواده گذرانده شود..
▪️وقتی که باید در فضای حقیقی منجر به یادگیری از طریق بازی های گروهی و فردی شود
در فضای مجازی با کمترین راندمان یادگیری و بعضا به شدت مخرب در حال گذراندن است..
▪️ خانواده با مدیریت زمان،
میتوانند بهترین نتیجه را از استفاده از فضای حقیقی و مجازی برای فرزندان خود بدست بیاورند.
#سواد_رسانه
#جنگ_شناختی
📺📢_________
https://eitaa.com/nasramarkazi
🔴 دیگه گذشت اون زمان که مهمترین عامل طلاق اعتیاد و بیکاری بود.امروز مهمترین عامل طلاق شبکه های اجتماعی است.
♦️خیانت،ایجاد توقعات لاکچری نامعقول، روابط کور، ترویج بی بند و باری، ترویج فمنیسم و ... .
#سواد_رسانه
📺📢_________
https://eitaa.com/nasramarkazi