16.65M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥ضرب و شتم معلم توسط اولیای قمه به دست در یکی از مدارس کمال آباد کرج
🔹ظاهرا معلم دانش آموزی را به دلیل شلوغ کردن انداخته بیرون اونم رفته پدرش را آورده!
📌#نود_سیاسی👇
🌐@navad_siasi
7.31M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 خودرو مجید صالحی را تحویل ندادند! / سنگاندازی عجیب در کار خیر
@navad_siasi
🌪️نود سیاسی 🌪️
🎥ضرب و شتم معلم توسط اولیای قمه به دست در یکی از مدارس کمال آباد کرج 🔹ظاهرا معلم دانش آموزی را به
خبر دارم در یکی از بهترین مدارس غیرانتفاعی تهران در یک سال تحصیلی ۳ دبیر رو اخراج کردند به جرم اینکه واکنش نشان داده به بی ادبی و بی نزاکتی دانش آموز، یعنی آموزش و پرورش ویرانِ ویران، دانش آموز سالاری، چرا؟! چون معلم هزینه است و دانش آموز درآمد، یعنی پول سالاری، سرمایه سالاری!
دانش آموزان نه از معلم حساب میبرند نه از ناظم و نه حتی از مدیر مدرسه!!!!!
@navad_siasi
♦️ از این پویش حتمااااا حمایت کنید
زمان زیادی نداریم
❌ فقط یکروز مونده تا پیگیری
https://farsnews.ir/my/c/192475
🔹️ پویش حمایت از نظارت بر روی تولید پوشاک زنان
#حجاب
#پوشاک
https://eitaa.com/joinchat/2735407301C1f2f6fa887
@navad_siasi
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔸یک ایران، خانواده یک شهید
@navad_siasi
«حضور علمای اهل کتاب در متن جریان حدیث سازی»
📖قسمت سوم
👥 شاگردان «کعب الاحبار»
▪️«کعب الاحبار» اضافه بر آن که می کوشید تا در ضمن کلمات خود ، فرهنگ تحریف یافته ی یهود را در جامعه ی اسلامی انتشار دهد ، به پرورش شاگردانی که در انتشار یهودیت او را یاری دهند نیز دست زد. این عالم یهودی مزوّر ، علاوه بر تربیت فکری اینگونه افراد ، به معرفی آنان در جامعه به عنوان عالم و دانشمند همت گذاشت. او به عناوین مختلف ، برای شهرت شاگردان خود می کوشید.
▪️از جمله شاگردان «کعب» ؛ «عبدالله بن عمرو بن عاص» است.
👈یک روز «کعب» از او سوالی کرد و «عبدالله» آن را جواب داد. «کعب» به او گفت : صَدَق الرّجل،عالم والله : راست گفته است ، به خدا سوگند ، او مردی عالم است.
از دیگر شاگردان «کعب» ، «ابوهریره دوسی» راوی مشهور و بسیار پر روایت مکتب اهل سنت است. «کعب» می کوشید به این مرد که از عصر معاویه به بعد اهمیت یافت ، تعلیمات خاصی بدهد و او را با بینش یهودی سیراب کند.(طبری در سه روایت نشان می دهد که «کعب» در تعلیمات خود به ابوهریره ، چگونه فرهنگ یهود را به او می آموخته است.)
👌از همین جاست که رجال شناسان ، ابوهریره را از شاگردان و علم آموختگان «کعب الاحبار» یهود می دانند.
👈روزی «کعب» پس از این که مدتی با ابوهریره صحبت کرد ، درباره ی او گفت :
«ما رایت احدا لم یقرء التوراة اعلم بما فیها من ابی هریرة» : من ندیدم کسی تورات نخوانده باشد ، اما مطالب آن را چون ابوهریره بداند.
📚نقش ائمه در احیای دین ص ۲۱۵
@navad_siasi
8.19M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
کلیپ جالب دانشگاه زنجان در مورد قوانین پوشش در دانشگاه👌
@navad_siasi
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
یه عده رفتن 🥲
که یه عده بمونن
ولی حیف که قدر نمیدونن
📌 #نود_سیاسی 👇
🌐 @navad_siasi
✅ وزارت اطلاعات: تمارض دانشآموزان در ماجرای مدارس اثبات شد
«تمارض» یکی از عواملِ اثباتشده به تعداد قابلتوجه بوده است. در بررسی انگیزههای تمارض، ۳ انگیزۀ بازیگوشی، فرار از درس و امتحان، و در موارد اندکی ایجاد التهاب و اغتشاش دخیل بوده است. #شبکه_خبر
@navad_siasi
💢 اخبار تکمیلی:
بیانیه تبیینی وزارت اطلاعات پیرامون حوادث مسمومیت در مدارس کشور/ ماده سمی در کار نبود اما عوامل دیگر شناسایی شدند
🔹 در بخشی از این بیانیه درباره عوامل ایجاد بدحالی در دانشآموزان آمده است:
به طور کلی در ایجاد یا القای بدحالی در آموزشگاههای مختلف کشور ۵ دسته از عوامل کشف شدند که به اختصار مورد اشاره قرار میگیرند:
🔹 بمبک بدبو: بخشی از موارد گزارش شده مربوط به استفاده از عاملی است که به «بمبک بدبو» معروف شده است.
🔹 این عامل که در بازار و بهویژه در سکوهای خرید و فروش اینترنتی به فراوانی وجود داشت، پس از استعمال در محیطها، موجب پراکندن بوی نامطبوعی میشود و معمولاً برای شوخی و تفریحهای ناسالم و نامتعارف مورد بهرهبرداری قرار میگرفت.
🔹 در بررسی بازار خرید و فروش آن مشخص شد که در بازه زمانی حدوداً سه ماهه، سیصد نفر اقدام به خرید آن کرده بودند که بلافاصله کارِ شناسایی خریدارانِ مورد بحث آغاز، غالب آنها شناسایی و افرادی که با کاربستِ آنها، موجب ایجاد هراس شده بودند بازداشت شدند.
🔹 از دیگر موارد تعمّدی، بهرهبرداری از افشانههای اشکآور و گاز فلفل و نظایر آن در محیطهای آموزشی به قصد شیطنت، بازیگوشی، دیگرآزاری و تعطیل کردن کلاسها بوده است.
🔹 در این قبیل موارد نیز با کشف قوطیهای افشانه و بازداشت عوامل استعمال آنها، التهاب در محیط آموزشی فروکش کرده است.
🔹 در موارد متعددی وجود یک عاملِ بودار در محیط یا اطراف آن موجب ایجاد هراس شده است.
🔹 از جمله مصادیقِ کشف شده که موجب گزارش به اورژانس، آتشنشانی، پلیس و حتی انتقال به درمانگاه شده عبارتند از: پرکردن گاز خودرو با روشهای دستی و غیراستاندارد، قطع و وصل گاز شهری و نشتی مقداری گاز در محیط، آتش زدن ضایعات در زمین کنار مدرسه و انتشار دود در حیاط آن، استفاده از حشرهکش، پارک نمودن تانکر حامل ته ماندهی نفتا کنار یکی از دبیرستانها و بازگذاشتن دریچههای روی تانکر برای عدم تراکم گاز آن و مواردی دیگر از این قبیل.
🔹 در تعدادی از موارد مکشوفه، وجود اهداف ضدامنیتی و ضدمردمی احراز شده است. بهاین ترتیب که یک یا تعدادی از شیوههای پیشگفته با هدفِ ایجاد ناامنی یا دامنزدن به انگارهی ضعف امنیت در کشور، ایجاد التهاب و آشوب و اعتراض بهمنظور فیلمبرداری و انعکاس به شبکههای فارسی زبان معاند و یا با هدف ایجاد تجمع در مقابل آموزشگاهها صورت گرفته است. عوامل این قبیل موارد غالباً بازداشت و تحویل مرجع قضایی شدند.
🔹 عاملِ هراس جمعی: هراس جمعی (هیستری جمعی) شکلی از اختلال روانزاد است که معمولاً از یک نفر شروع و به سرعت در جمعی از افراد منتشر میشود.
🔹 این اختلال زمانی رخ میدهد که افراد یک اجتماع بهطور همزمان تحتتأثیر یک محرک تنشزا واقع میشوند؛ حتی در پی این عارضه برخی علائم فیزیکی ناشی از تنشهای ذهنی نیز بروز پیدا میکند و در حقیقت این افراد بهطور ناگهانی اعتقاد پیدا میکنند که توسط یک عامل خارجی بیمار شدهاند.
🔹 اگرچه اغلب موارد هراسِ جمعی در ابتدا بهعنوان مسمومیت، حمله شیمیایی یا بیوتروریسم تلقی میشود اما بررسیها هیچ اثری از توکسین یا عامل شیمیایی را نشان نمیدهد و در کلیهی موارد، مبتلایان به سرعت و بدون کوچکترین عوارضی بهبود مییابند.
🔹 نکته قابل توجه آنکه در مصادیق ایرانی و جهانی علائم و عوارض مشابهی مطرح میشوند. همچنین بیشترین فراوانی در عامل شروع کننده، وجود یک بو در محیط یا ادراک بویایی غیرواقعی، شروع کننده ایجاد هراسِ جمعی بوده است.
🔹 مکان رخداد این پدیده غالباً در مدارس بوده است. سن غالب، زیر ۲۰ سال؛ جنسیت مبتلایان به این عارضه غالباً در دختران بوده است.
@navad_siasi
هدایت شده از تحلیل نَوَد
2.03M
⁉️سوال 9️⃣1️⃣
بعضی ها معتقدند باید همه جور رفیق داشته باشیم
در این دوره زمانه نباید خود را محدود کرد
آیا به نظر دین این کار درسته؟
چرا در ورودی حوزه های علمیه سخت گیری نمیکنند برای بحث عقیدتی و سیاسی
چرا در بحث ناکارآمد بودن بعضی از طلبه ها که ضربه به دین میزنند
ما ها که بلدیم به کجا گزارش بدیم چرا کاری نمیشود و طلبه هم کار خود را ادامه میده
@tahlile_navad