⁉️چه چیزی باعث جدایی شیعیان از امام زمان عجل الله شده؟؟
🌼 امام زمان عجل الله فرمودند :
«ما یَحْبِسُنا عَنْهُمْ إِلّا ما یَتَّصِلُ بِنا مِمّا نَکرَهُهُ وَلا نُؤْثِرُهُ مِنْهُمْ .»
🔹🔹ما را از شیعیان چیزی جدا نمیکند ، مگر انجام کارهای ناپسند آنان که خبرش به ما میرسد و ما آنها را روا نمیدانیم .
[📚 بحار الانوار_جلد۵۳_صفحه۱۷۶ ]
💥به وضوح میتوان فهمید که علت غیبت امام زمان عجل الله ما هستیم .
💥به وضوح میتوان فهمید که علت غیبت امام زمان عجل الله گناهان ماست و غیبت ، نوعی عذاب الهی است .
💥و به وضوح میتوان دریافت که تا تهذیب نکنیم و خالص و مخلَص نشویم ، یعنی یاران پای کار حضرت آماده نشوند ، فرمان ظهور صادر نخواهد شد .
⬅️ بیتفاوتی نسبت به ۱۲۰۰ سال غربت و غیبت امام زمان عجل الله تا کجا⁉️
@sadatmahdvi
🔷 صبر از نگاه امیرالمومنین(علیهالسلام)
✍🏻 امیرالمؤمنین علیهالسلام میفرماید:
🔺 اَلصَّبْرُ صَبْرانِ: صَبْرٌ عِنْدَ الْمُصیبَهِ حَسَنٌ جَمیلٌ ؛
صبر بر دو قسم است: صبر بر مصیبت که نیکو و زیباست
🔺 وَ اَحْسَنُ مِنْ ذلِکَ الصَّبْرُ عِنْدَ ما حَرَّمَ اللّهُ عَلَیْکَ .
و بهتر از آن صبر بر چیزی است که خداوند آن را حرام گردانیده است .
📚 شیخ کلینی، کافی، اسلامی، ج2، ص90.
#حدیث
درسایهسارقرآنوعترت
🔖 یاعَلی ! سَیِّدُ الکَلامِ القُرآنُ
ای علی! برترین سخن، قرآن است.
#رسول_الله صلی الله علیه و آله
#حدیث #قرآن
#حدیث_قرآنی
#پوستر
به ما بپیوندید👇
•┈••✾•🌿🌷🌿•✾••┈•
💎 مؤسسه خادمان ساقی کوثر
🆔 @kowsar_saghi_khademan
25.27M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
ﻫﯿﭻ ﻭﺭﺯﺷﯽ ﺑﺮﺍﯼ ﻗﻠﺐ
ﻣﻔﯿﺪ ﺗﺮﺍﺯ ﺧﻢ ﺷﺪﻥ ﻭ ﮔﺮﻓﺘﻦ
ﺩﺳﺖ ﺍﻓﺘﺎﺩﻩ ﺍﯼ ﻧﯿﺴﺖ.
╭🦋
╰┈➤
☀️ کانال مبلغان نور👇👇👇
@mobaleghanenor
44.87M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
علایم سکته مغزی گذرا به شرح زير است:
مور مور شدن ناگهانی
ازدستدادن آنی و موقت تمرکز و هوشیاری
بروز آنی و گذرای سرگیجه
سردرد ناگهانی شدید
احساس طعم عجیب و غیر عادی در دهان
🆔https://eitaa.com/amozeshtebsonatii
سلام ،روزتون
سرشار از آرامش و سلامتی🌹🌹
#حدیث
«پیامبر گرامی اسلام صلیالله علیه و آله و سلم»:
علامةُ الشّاكِرِ اَربَعَةٌ: الشُّكرُ فیالنَّعماءِ وَ الصَّبرُ فیالبَلاءِ وَ القُنوعُ بِقِسَمِ اللهِ وَ لایَحمَدُ و لایُعظِّمُ الاّ اللهَ.
آدم شكرگزار چهار علامت دارد: در وقت نعمت شاكر، هنگام بلا صابر، به قسمت خدا قانع و تنها خدا را ستایش و بزرگداشت میدارد.
(تحفالعقول، ص ٢١)