eitaa logo
🇮🇷 ندای فطرت🇮🇷
1.2هزار دنبال‌کننده
105.5هزار عکس
75.8هزار ویدیو
534 فایل
آدرس کانال ندای فطرت در سایر پیام‌رسان ها: بله: https://ble.ir/nedayefetratt
مشاهده در ایتا
دانلود
✋زن آمریکایی سلام ‌، حالت خوب است؟ 👱‍♀حالا که حدود ۵۰ سال از در آمریکا می‌گذرد ، اوضاعت بهتر شده است؟ آزادی پوششت را توانستی به دست بیاوری؟ اکنون شاد و خوشحالی؟ 😱با آمار تجاوز در آمریکا که طبق‌ گفته‌ی رئیس جمهورت [باراک اوباما] از هر پنج زن آمریکایی ، یک زن قربانی تجاوز شده است ، مشکلی نداری؟ به نظرت این آمار به چه علتی انقدر زیاد است؟ راستی آمار فرزندان نامشروع در آمریکا هنوز روی همان ۴۰% است یا بیشتر شده؟ 👩‍👧‍👧از آمار فرزندانی که فقط مادر دارند چه خبر؟ ☠آمار در کشورت به‌ کجا رسیده؟ هنوز حدود ۳۰۰۰ سقط در روز است؟ من فکر میکنم اگر سقط جنین در کشورت قانونی نبود ، آمار فرزندان نامشروع وضعیت فاجعه بار تری پیدا میکرد! 🔞از صنعت فیلم‌های بزرگسالان برایم بگو! 💄همان صنعتی که ثمره‌ی انقلاب جنسی و کاهش پوشش زنان در آمریکا بود و نگاه جنسی به زنان را تقویت کرد! 👌زن آمریکایی خوش به حالت که به آزادی‌ مد نظرت رسیدی!!! 🇮🇷در ایران هم عده‌ای می‌کوشند با سر دادن شعار به قله‌ای که تو امروز بر فراز آن ایستاده‌ای برسند! 🔜زن آمریکایی لطفا از دستاورد های آزادی‌‌ات در ایالات متحده برای ایرانیان و بخصوص زنان ایرانی بگو ، تا آنها بدانند چه بهشتِ شیرینی در انتظار آنهاست! 📍پ.ن : گلوریا اشتاینم [از رهبران فمنیسم آمریکا و از فعالین پیروزی انقلاب جنسی آمریکا حدود ۳۰ سال پس از پیروزی این انقلاب] ؛ «انقلاب جنسی درباره‌ی دسترسی جنسی زنان بیشتر ، برای مردان بیشتری بود» ✍ میلاد خورسندی 🇮🇷 تحلیل سیاسی و جنگ نرم http://eitaa.com/joinchat/1560084480C6ad9c44032
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💢🎥 پشت پرده مخوف دارک وب! 🔹 آن قسمت از اینترنت که ما به آن دسترسی داریم، تمام اینترنت نیست. در این قسمت به ماجراها و اتفاقات هولناکی که در دارک‌وب در حال وقوع است پرداخته‌ایم؛ از شکنجه تا فروش مواد مخدر! 🇮🇷 تحلیل سیاسی و جنگ نرم http://eitaa.com/joinchat/1560084480C6ad9c44032
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 اعتراف کارشناس ضد ایرانی به شکست پروژه تغییر حکومت در ایران 🔺 در پخش زنده بی‌بی‌سی مطرح شد: 🔸"کسی که فکر می‌کرد که ظرف یکی دو ماه با این اعتراضات خیابانی، جمهوری اسلامی سرنگون می‌شود دچار خوشبینی است؛ به هر حال آدم‌ها دوست دارند چیزی که دلشان می‌خواهد، پیش‌بینی و تحلیلشان باشد." 🇮🇷 تحلیل سیاسی و جنگ نرم http://eitaa.com/joinchat/1560084480C6ad9c44032
🔺 این پست را بفرستید روحانیون حوزه های علمیه بخوانند ... / داعشی ها در نیجریه و افغانستان هم با سرکرده جدید داعش بیعت کرده و این عکس ها را منتشر کردند آخرالزمانی ترین جنگ ما ، جنگ درک ها خواهد بود. قبل از سرزمین ها ، قلب ها و مغز ها فتح میشود تا سربازگیری به جهت فتح سرزمین ها انجام شود. قلب ها و مغزهای زیادی است که اشغال شده و باید فتح شود. روحانیون حوزه علمیه پاسخ دهند. چقدر به زبان دیگر کشورها تسلط دارید؟ چقدر اهمیت گفتگو با دیگر ملت ها در بستر مجازی را فهمیده اید؟ چقدر در جهت نجات انسان هایی که اطرافمان هستند و دارند جذب تکفیر میشوند کار کرده اید؟ برنامه ی شما برای آنها که شرک بر دل هایشان سایه افکنده چیست؟ رفقا کسی که لباس سربازی امام زمان را بر تن کرد هم از مردمش ممکن است فحش بخورد ، هم ممکن است توسط دشمن تکفیر شود ، هم شخیصتش را ترور کنند. اما او با وجود تمام اینها نباید فراموش کند : ایران در این نبرد آخرالزمانی به شدت به او و آنچه آموخته نیاز دارد. شک دارید؟ عکس ها را ببینید... پرچم بالاست ✌️🇮🇷 @mrtahlilgar1
1⃣ برخلاف دیدگاه بسیاری از فعالان سیاسی و فرهنگی که معتقدند ، در حوزه‌ی فرهنگ، فاقد سیاست و برنامه‌ی مدونی است، اظهارات رئیس جمهوری و مشاوران ایشان و نیز عملکرد دولت در حوزه‌ی فرهنگ، نشان می¬دهد که دولت، رویکرد منسجم و نظام¬مندی را در طرح¬ریزی کلان فرهنگی دنبال می¬کند. مرور ادبیات و مواضع فرهنگی مسئولان و متولیان فرهنگی و شخص رئیس جمهوری، شواهدی بر جاری شدن یک تئوری قدیمی اما به‌روز شده ارائه می¬دهد. تمام نشانه ها حاکی از این است که این دولت، تلاشش برای پیاده‌سازی یک نظریه‌ی فرهنگی نه چندان خوشنام در فضای فرهنگی و سیاسی ایران است. کلیدواژه‌ای به نام «اسلام اجتماعی»، «» و «» که در پس نقاب خوش‌ رنگ و لعاب فرهنگی ، لانه کرده‌است. با قاطعیت تمام می‌توان گفت که تئوری فرهنگی «اسلام اجتماعی و رحمانی»، در حال پیاده -سازی و گسترش است. تئوری‌ای که برای اجرایی شدنش شخص به عنوان مشاور امور فرهنگی رئیس ‌جمهوری، متولی همراه کردن تمامی شئون فرهنگی و دستگاه‌های مسئول در دولت با این نظریه است. @nofoz_shenasi
2⃣ برای اثبات این فرضیه، با مروری مختصر بر آراء و نظرات فرهنگی و کنار هم قرار دادن صحبت¬ها و نوشته¬های رئیس جمهوری و حاملان تئوری اسلام غیرسیاسی و تأثیر آن بر عملکرد دولت، به محوریت نظریه‌ی «» بر سیاست‌‌های فرهنگی دولت خواهیم پرداخت و با انطباق این خط فکری با برخی نظریه¬ های قدیمی، با نگاهی عمیق‌تر عقبه‌ی فکری و فرهنگی را بررسی خواهیم کرد. ☸️1 . اسلام اجتماعی، محور سیاست‌ها و اقدامات مغز متفکر فرهنگی دولت بارها به صراحت بر پیاده‌سازی الگوی اسلام اجتماعی سخن گفته‌است: «پروژه ای هم که من دنبال آن هستم، فهم اسلام اجتماعی در کنار اسلام فردی و اسلام سیاسی است». (مصاحبه با مجله‌ی اندیشه‌ی پویا، شماره‌ی 19) ⁉️⁉️سوال: مقصود از اسلام اجتماعی چیست؟ ، مقصود خود از اسلام اجتماعی را حد واسطی میان اسلام فردی و اسلام سیاسی می‌خواند. اسلامی که دغدغه‌ی حکومت دینی ندارد و بیشتر به زندگی مؤمنانه در جامعه‌ی مدرن می‌اندیشد. او این قرائت از اسلام را این‌گونه شرح می‌دهد: «به عنوان یک تحلیل‌گر معتقدم که اسلام اجتماعی واسط میان اسلام فردی و اسلام سیاسی است. نگاه من تاریخی است و معتقدم که از اسلام فردی عبور کردیم و بعد از سرکوب مدرس و دوره‌ی رضاشاه به دهه‌ی سی تا دهه‌ی پنجاه رسیدیم که دوره‌ی اوج اسلام اجتماعی بود. پروژه‌ی اسلام سیاسی، روی اسلام اجتماعی سوار شده‌است.» (مصاحبه با مجله‌ی اندیشه‌ی پویا، شماره‌ی 19) @nofoz_shenasi
3⃣ ‼️بسیار مهم «تقابل اسلام‌اندیشان فرهنگی و اسلام‌اندیشان سیاسی در تقدم یا تأخر فرهنگ و سیاست بر یکدیگر است. گروه اول معتقدند؛ بدون جامعه‌ی دین‌دار، حکومت دینی محقق نمی‌شود پس باید ابتدا به اصلاح جامعه پرداخت. اما گروه دوم معتقدند؛ اولویت با تغییر رهبری جامعه است و استقرار حکومت دینی شرط لازم برای تحول دینی در جامعه است. (وبلاگ دکتر حسام‌الدین آشنا،17 دی 88) فقط کافیه یک جستجوی کوتاه از فرمایشات حضرت امام در مورد مبدأ انقلاب داشته باشید و با این نوع تفکر که در ادامه بیشتر توضیح خواهم داد مقایسه کنید و به ابعاد خطرناک این منشای فکری بیشتری پی ببرید. 👈🏻👈🏻طبیعتاً نتیجه‌ی چنین نگاهی به اسلام سیاسی، اعتقاد به انقلاب کم‌عمق را در دیدگاه مشاور فرهنگی رئیس جمهوری، به دنبال دارد. از همین رو، آشنا مبدأ انقلاب اسلامی را نه ریشه‌دار در هویت تاریخی و اجتماعی ملت ایران و قیام 15 خرداد 1342، که کوتاه مدت و لحظه‌ای می‌داند. به این صحبت بیشتر دقت کنید: انقلاب اسلامی 57 از دی 56 شروع شد. در تظاهرات عاشورا و تاسوعای 57 خانواده‌ی ما روسری دوخته بود و به خانم‌های بدون حجاب، روسری می­دادیم. روسری تظاهرات عاشورای 57 قرار است چه مدتی دوام بیاورد؟ روسری را به عنوان یک تمثیل به‌کار می­برم. می‌خواهم بگویم که عمق تحولات انقلاب در سطح تغییر ساختارهای سیاسی بوده و نه در سطح تحول بنیادین فرهنگی. (مصاحبه با مجله‌ی اندیشه‌ی پویا، شماره‌ی 19) 2-1) آبشخورهای فکری نظریه‌ی اسلام اجتماعی آشنا در حمله ای مستقیم و با صراحت، ارکان و مبانی نظری حکومت جمهوری اسلامی و نیز مبانی انقلاب شکوهمند اسلامی را زیر سوال برده و با بازی با کلمات، نوع جدیدی از ادبیات را بر زبان میراند. به این بخش از مصاحبه ی او دقیقتر نگاه کنید: «ما باید مشق­ های ننوشته را بنویسیم. چرا خیلی زود از اسلام اجتماعی گذر کردیم و وارد اسلام سیاسی شدیم؟ هنوز باید مشق‌های ننوشته در اسلام اجتماعی را بنویسیم. ما بدون اینکه اخلاق را در جامعه نهادینه کنیم حکومت تشکیل دادیم و در نتیجه بسیاری فعالیت­های حکومتی‌مان فاقد اخلاق است. اصلاً اینکه آیا ما در مقابل معیشت مردم مسئول هستیم یا نه، مسئله‌ی اسلام اجتماعی است. ما نسبت به همسایه‌ی خودمان احساس مسئولیت نمی‌کنیم اما مثلاً نسبت به ونزوئلا احساس مسئولیت می‌کنیم.» (مصاحبه با مجله‌ی اندیشه‌ی پویا، شماره‌ی 19) @nofoz_shenasi
4⃣ وی حتی در خلع لباس نیز به استاد خود تأسی میکند و لباس روحانیت را از تن جدا میکند. در ادامه با استاد عزیزش جناب بیشتر آشنا خواهیم شد. برای فهم دقیق‌تر مسئله‌ی این نوشتار بایستی گریزی به آبشخور فکری تئوری فرهنگی دولت بزنیم. الگوی اسلام اجتماعی مدنظر مشاور فرهنگی رئیس جمهوری، مشابهت بسیار زیادی به منظومه‌ی فکری یکی از چهره‌های این جریان، یعنی آقای «علی گلزاده غفوری» دارد. مشابهتی که خود ایشان هم به آن اذعان دارند. به گونه­ ای که ­_الدین_آشنا، متأثر از ، در برهه‌ای تصمیم مشابهی گرفته و لباس روحانیت را کنار می‌گذارد. پس از آن به تأسی از استادش در امتداد تئوری اسلام اجتماعی، فعالیت علمی و تخصصی خود را دنبال می­کند. یش از هر چیز، نظریه‌ی «اسلام اجتماعی»؛ الگوی «اسلام ترکیه‌ای»، «اسلام گولنی» (یا اسلام «حزب اعتدال و توسعه‌ی ترکیه») را به ذهن متبادر می‌کند. نقطه‌ی تمایز قرائت اسلام اجتماعی (قرائت گولنی) از دیگر جنبش‌های اسلامی در منطقه و جهان این است که بر اخلاقیات و پرهیز از دخالت اسلام در حکومت، تمرکز بیشتری دارند. قرائتی از اسلام که همسو با «اسلام فردی» (اسلام پروتستانی) و درست در نقطه‌ی مقابل «اسلام همه‌وجهی (فردی-اجتماعی-سیاسی)» (الگوی انقلاب اسلامی) قرار دارد. اسلامی که مایلند در یک تقسیم‌بندی ساختگی، همه‌وجهی بودن آن در پس تعاریف ناقص، پنهان گردد و صرفاً «اسلام سیاسی» یا حتی «خمینیسم» خوانده شود. به عبارت روشن‌تر «» را می­توان مراد و الگوی تئوریسین یا به عبارت بهتر، هدایت کننده و سکان­دار فرهنگی دانست. کسی که در کنار «چنگیز پهلوان» و «احمد توانا» جزء مؤثرترین افراد در تغییر جهت زندگی و فعالیت حرفه­ای حسام‌الدین آشنا بوده‌است. قبل از اینکه از استادش جناب گلزاده بگوئیم بد نیست تعاریف عجیب و غریب از استادش را با هم مروری اجمالی کنیم تا بیشتر به عمق فاجعه پی ببریم. ⁉️‼️⁉️‼️اما «علی گلزاده غفوری» کیست؟ @nofoz_shenasi
5⃣ ⁉️‼️⁉️‼️اما «علی گلزاده غفوری» کیست؟ دقت بفرمائید این شخصی که آشنا از او چنین تمجید و تعریف دارد و او را در طول علامه طباطبائی و شهید مطهری و علامه جعفری میداند را باید بدانیم که بود و چه تفکری داشت. اگر این را دانستیم به روشنی به اندیشه های حجتیه ایه آقای راحت تر پی خواهیم برد. او جزء معدود فقیهانی بود که به مخالفت با لایحه‌ی «قصاص» پرداخت و در روز 31 خرداد 1360، هنگام رأی ­گیری عدم کفایت سیاسی بنی‌صدر، نمایندگان طرفدار نهضت آزادی و رئیس‌جمهوری، از شرکت در جلسه‌ی مجلس خودداری کردند. وی از بانیان مدرسه‌ی علوی(به عنوان اصلی‌ترین مرکز تحصیلی انجمن حجتیه)، از نزدیکان و هم­فکران جبهه‌ی ملی و بعدها نهضت آزادی، و یکی از سخنران­های حسینیه‌ی ارشاد بود. او پس از انقلاب اسلامی به عنوان نماینده‌ی حوزه‌ی انتخاباتی تهران در مجلس خبرگان قانون اساسی انتخاب شد. اما مخالفت با اصل 110 قانون اساسی و رأی منفی به اصل ولایت فقیه در کنار برخی دیگر از هم‌فکران جبهه‌ی ملی، از مهم‌ترین چالش­های او در این مجلس بود. «دکتر علی گلزاده غفوری را حد واسط اسلام‌اندیشان فردگرای سنتی و اسلام‌اندیشان جامعه‌گرای سیاسی در ایران معاصر می­پندارم. او را در طول علامه طباطبایی، علامه مطهری و علامه جعفری، چهارمین حلقه از اسلام‌اندیشان فرهنگی تلقی می­کنم. اسلام‌اندیشی فرهنگی از پیامدهای وقایع دهه‌ی سی بود و ریشه در نیمه‌ی اول دهه‌ی ١٣١٠ داشت. این متفکران پیش و بیش از آنکه به حکومت دینی بیندیشند، دغدغه‌ی زندگی مؤمنانه در دنیای جدید را داشتند. رویکرد آنان به دین بیشتر دفاعی بود و نه هجومی. آنان اسلامی عقلانی و روحانی، همه فهم و قابل اجرا و در یک کلام، اسلامِ زندگی را ترویج می­کردند. او که برای اولین بار در زبان فارسی بسیاری از مفاهیم و واژگان مورد استفاده در حکومت اسلامی را ابداع کرد ولی به زودی در برابر همراهان دیروز و انقلابیون امروز قرار گرفت. او نیز چون دکتر احمد توانا نسبت به کفایت دانش فقهی موجود، صلاحیت حرفه­ای فقیهان عصر و آمادگی مردم کوچه و خیابان برای تأسیس حکومت دینی تردید داشت. او بود که تفاوت انقلاب سیاسی و تحول تدریجی فرهنگی را باور داشت و به سادگی تفاوت میان پخش اذان از همه‌ی بلندگوهای خیابان و رادیو و تلویزیون را با رغبت همگان به نماز اول وقت گوشزد می­کرد.» (وبلاگ دکتر حسام‌الدین آشنا،17 دی 88) گلزاده که خود را خلع لباس نمود و 4 فرزندش که همگی در سال 60 اعدام شدند. سرانجام در قضایای مبارزه‌ی مسلحانه‌ی منافقین در سال 60، دو پسر او به نام­های محمدکاظم و محمدصادق اعدام شدند و پسر دیگرش هادی، دستگیر و زندانی شد. پس از این اتفاق، او لباس روحانیت را کنار گذاشته، گوشه­ گیری را برگزید و از شرکت در جلسات مجلس امتناع کرد. حسام‌الدین آشنا به عنوان یکی از دانش آموختگان مدرسه‌ی علوی تا بدین حد نسبت به مراد خود(و البته سایر بانیان این مدرسه)، غلظت و تعصب دارد که کنار رفتن گلزاده از صحنه‌ی عمومی را «به حاشیه رانده‌شدن او توسط انقلابیون» و «مجازات کردن جامعه توسط او!» تفسیر می‌کند و دهن‌کجی او به انقلاب اسلامی را این‌گونه تطهیر می‌نماید: وی در وبلاگ خود در رثای استادش چنین مینویسد: گلزاده در دی 1388 درگذشت و در طی بیانیه‌ای ضمن تجلیل از وی به خاطر ایستادگی در مقابل انقلاب اسلامی درگذشت او را تسلیت گفت. (سایت رسمی سازمان مجاهدین خلق ایران، 12/10/88) @nofoz_shenasi
6⃣ 2. اسلام اجتماعی، محور سیاست‌های اعلامی و اعمالی دولت یازدهم و دوازدهم در حوزه‌ی فرهنگ تاکنون بسیاری از اظهارات رئیس جمهوری و دیگر مشاوران او، دقیقاً بر اساس همین تئوری فرهنگی بیان شده‌است. تأکید بر اسلام اجتماعی، علاوه بر سیاست‌های «اعلامی» دولتمردان ، بروزات و خروجی­های عینی و عملی گسترده‌ای در پی داشته‌ است که البته برخی از آن‌ها راهبردی و برخی تاکتیکی محسوب می‌شوند. یکی از جنجالی‌ترین گفته‌های روحانی یعنی سخنانش در بیستمین همایش سراسری فرماندهان ناجا مبنی بر اینکه : «پلیس موظف به اجرای اسلام نیست، هیچ پلیسی نمی‌تواند بگوید که چون این را خداوند گفته و یا روایتی است که پیغمبر فرموده است، خود را مسئول اجرای اسلام بداند. بی‌خود، خود را به مخمصه نیندازیم و مردم را گرفتار نکنیم، وظیفه‌ی پلیس، اجرای قانون است؛ به هر حال برخی از احکام شرع در قانون آمده و برخی هم مجلس مطابق با شرع تصویب می‌کند. (4/2/94)» دقیقاً بر اساس همین تئوری اسلام اجتماعی بیان شده‌است. اظهاراتی که به صراحت به تفکیک هدفمندی از اجرای دستورات اسلامی در ساحت اجتماعی و ساحت سیاسی می‌پردازد و پلیس را صرفاً نماینده‌ی اسلام سیاسی می‌داند و نه اسلام اجتماعی. طبق اعتقاد او، پلیس نماینده‌ی اسلام سیاسی است و نه اسلام اجتماعی! یا به تعبیر دقیق‌تر، نماینده‌ی حکومت است و نه اسلام! و نظارت او نظارتی حکومتی است و نه اسلامی! بدیهی است هدف اصلی و غایت چنین تفکری، در پس شعار پر زرق و برق چندصدایی وتکثر، بازشدن پای عناصر مسئله‌دار فرهنگی به برنامه­‌های دولت و چندصدایی به نفع ضد انقلابیون و دور نگه‌داشتن افراد انقلابی از ساحت فرهنگ و هنر است. از همین‌جاست که علت نگرانی‌های رهبر انقلاب از سیاست‌های فرهنگی دولت و انتقادات مکرر مراجع عظام تقلید، توده‌های مردمی و دلسوزان انقلاب درک و دریافت می‌شود. با توجه به این شرایط است که باید بار دیگر این کلام ژرف حضرت امام(ره) را که نه در زمان اوج فعالیت انجمن حجتیه، بلکه پس از پنج سال از تعطیلی رسمی این انجمن خطاب به شورای نگهبان گفته‌اند؛ در شرایطی که همه فکر می‌کردند انجمن به تاریخ پیوسته است، پس از سی سال دوباره یادآور شویم: «حواستان را جمع کنید. نکند یک‌باره متوجه شوید که انجمن حجتیه‌ای‌ها همه چیزتان را نابود کرده‌اند.» (صحیفه‌ی امام خمینی(ره)، بخش ضمیمه، ص ۵۷۹) «گلزاده که سالیانی چند از فرهیختگان دینی سیاست­ اندیش در فهم ظرایف چالش­های حقوقی و فرهنگی حکومت دینی پیش بود، در سیل حوادث پس از انقلاب اسلامی از مشارکت در تدوین قانون اساسی به تدریج به نقد قوانین و روال­های جاری کشیده شد. ابتدا به بحث طلبگی و انتقادهای رسمی روی آورد و زمانی که آن روی دیگر را دید نمایندگی مجلس را از یک‌سو و عنوان «پدر گلزاده غفوری» را از سوی دیگر وانهاد و به خانه پناه برد. او نیز در سکوت، ردا از تن و عمامه از سر برگرفت و به بازاندیشی در نوشته­ های گذشته بسنده کرد. اگر چه او از موفق‌ترین محققان/مبلغان اسلامی معاصر بوده‌ است ولی در کشاکش حوادث پس از انقلاب اسلامی به حاشیه رانده شد. او با رفتن و نشستن در خانه، جامعه‌ی خود را به مدت بیست و هشت سال به صورت دائم مجازات کرد و با این سکوت خود فریاد اعتراض بر کشید. من فریاد او را به خوبی می‌شنوم که به عنوان اولین مجتهد دارای دکترای حقوق به نقد لایحه‌ی قصاصی پرداخت که دستاورد نزدیک‌ترین یار قدیمی ولی غیرحقوقدان خود او بود.» (وبلاگ دکتر حسام‌الدین آشنا،17 دی 88) @nofoz_shenasi
🔰 دير و زود داره؛ ولي سوخت و سوز نداره. ۱۰۱ سال از قيام جنگلي‌ها و نفس‌هاي آخر در برف و بوران كوه‌هاي تالش مي‌گذرد. در آذرماه سال ۱۳۰۰ سر از پيكر ميرزا توسط وطن فروشان جدا شد؛ اما آرمان ميرزا، ۵۷ سال بعد محقق گرديد. در مسير حق، لازم است. أَنَّ الْأَرْضَ یَرِثُها عِبادِیَ الصَّالِحُونَ (انبياء، آيه ۱۰۵) قطعا زمین را بندگان شایسته ما به ارث خواهند برد. 🔴 👇 @bidariymelat
🔴چین: آمریکا به ایجاد هرج و مرج در تمام جهان مشغول است 🔹وزارت خارجه چین اعلام کرد: استفاده پراکنده و افسارگسیخته ایالات متحده آمریکا از نیروی زور، سبب ایجاد هرج و مرج در تمام نقاط جهان می‌شود. وی افزود ایالات متحده آمریکا باید فورا هجمه و دروغگویی علیه چین را متوقف کند، حفظ روابط درست و باثبات میان چین و آمریکا مستلزم تلاش‌های مشترک میان دو طرف است. @fetan2
💠 تمام امید آقای خامنه ای ، امام زمان (علیه السلام)است،و از احدی پروا ندارد 💠 ایشان گرفتار خواصی است که نمیفهمند! و قدرایشان را نمی‌دانند!!! 💠 بنده معتقدم مقام رهبری تنهاست تمام گرفتاری ها بر قلب ایشان وارد میشود اما قلب ایشان را امام زمان ( علیه السلام )نگه داشته است 💠 خدا میداند که ایشان ««موید من عندالله »»است 💠 ما موظفیم همانگونه که اسلام و قرآن را تبلیغ میکنیم رهبری را هم تبلیغ کنیم 💠 در آینده اتفاقاتی می‌افتد هر چیزی پیش آمد ،هرصحبتی یا حرفی شد ،شما تلاش کنید از رهبری جدا نشوید 💠 من بین خودم و خدای خودم برای این حجتی دارم از رهبری جدا نشوید..♥️😭 ✍ مرحوم آیت الله ناصری
این تصاویر متعلق به ۳ نفر از قاتلین شهید روح‌الله عجمیان است که چندی قبل با آن وضع دردناک و دلخراش در کرج به شهادت رسید ... اما بعد؛ نمی‌خواهم وسط دعوا نرخ تعیین کنم اما تصویر وسطی را نگاه کنید. استفاده از چادر در دادگاه‌ها که چندی قبل نیز در موردش کلی بحث شد چه معنی دارد؟! نمادِ زنِ مؤمنه‌یِ عفیفه‌یِ خانه‌دارِ ایرانی است اما استفاده از آن برای یک متهم در محیط دادگاه چه معنی دارد؟! قرار است چه تصویری در ذهن مخاطب شکل بگیرد؟! در مورد آنچه در جام جهانی انجام میداد، خواهم نوشت تا به قدرت تصاویر پی ببریم. چیزی که هنوز متوجه آن نیستیم. همین تصاویر ساده ذهن‌ها را می‌سازند و در آینده جهت می‌دهند، بگذریم .... 👇👇 https://eitaa.com/joinchat/2151219200Cf6cb8914a4
🔴از فتنه گلستان هفتم تهران تا آشوب در خرمدشت کرج! 🔻حمید قره حسنلو پزشکی که به جای کمک به شهید سیدروح الله عجمیان به او لگد زد و از متهمان اصلی این پرونده است، ست. 🔻او همچنین در غائله دراویش گنابادی در خیابان پاسداران (گلستان هفتم تهران) و در دفاع از متهمان آن جنایت تاریخی نیز نقش فعالی داشته است. 🔻در فتنه دراویش گنابادی در اواخر بهمن ماه سال ۱۳۹۶ در خیابان پاسداران تهران، سه نفر از حافظان نظم و امنیت و همچنین محمدحسین حدادیان بسیجی حاضر در صحنه، زیر ارابه های این داعشی های وطنی به شهادت رسیدند. 🔴 👇 @bidariymelat
🔴مسمومیت غذایی دانشجویان سه دانشگاه در یک هفته 🔺 در یک هفته اخیر، دانشجویان سه دانشگاه‌ صنعتی اصفهان، خوارزمی کرج و صنعتی اراک، دچار علائم مسمومیت شده‌اند. 🔸تعداد این دانشجویان بیش از ۱۲۰۰ نفر برآورد شده است./ایسنا 🔴 👇 @bidariymelat
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 از شکسته شدن هر دو پا تا خطر مرگ؛ امپراطوری دروغ چطور می‌خواست از حسین رونقی برای خودش قهرمان بسازد؟ @Farsna
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 در کشور ما اگر فقط "امتیاز نقل و انتقال ارز بدون نیاز به ثبت" را بگیرید، دلار به زیر ۱۵ هزار تومان می‌رسد. 👤 ، تحلیلگر مسائل اقتصادی 🔹 کنترل بیت کوین ۷۵ هزار دلاری توسط دولت آمریکا قیمت آن را به زیر ۲۰ هزار دلار رساند. آیا بانک مرکزی آمریکا بیت کوین هایش را تزریق کرد که قیمت‌ها پایین آمد؟ 🔴 👇 @bidariymelat
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 اعطای نشان فداکاری به ۴ فرمانده ارتشی از سوی رهبر انقلاب @Farsna