🟢 این را من از روی اعتقاد و با استدلال میگویم: اگر جامعهی #روحانیت نبود، این انقلاب پیروز نمیشد؛ تا صد سال دیگر هم پیروز نمیشد.
🗓 بیانات در دیدار علما و روحانیون خراسان شمالی ؛ ۱۳۹۱/۰۷/۱۹
📱به #ندای_تهذیب بپیوندید:
@nedaye_tahzib
هدایت شده از مثل خمینی (ره)
#مراسم_افتتاحیه اردوی معرفتی تشکیلاتی
"مِثـــــــــل خــُـــــــمِیني"
● اجتماع سالیانه طلاب عصر انقلاب ●
┄┄┄┅•••==✧؛❁؛✧==•••┅┄┄┄
🖋 به همراه قرائت مکتوب پیام مرجع عالیقدر حضرت #آیت_الله_نوری_همدانی
سخنران: #آیت_الله_اراکی
🗓 زمان: یکشنبه ۱۵ مرداد، ساعت ۱۵:۳۰
🔹 مکان: مدرسه علمیه فیضیه قم
📌 شرکت عموم طلاب در این مراسم موجب امتنان است.
╭━━⊰ ❀ 🌕 ❀ ⊱━━╮
@ahd_ba_khomeini
╰━━⊰ ❀ 🌿 ❀ ⊱━━╯
heyat.co-manshur-aftab-24.pdf
6.24M
🗒بیانات رهبر معظم انقلاب در دیدار با ستایشگران اهلبیت علیهمالسلام پیرامون چگونگی نقشآفرینی هیأتها
🔖منشور حاضر بیانات رهبر معظم انقلاب در دیدار با ستایشگران اهلبیت علیهمالسلام است که در تاریخ سوم بهمن ماه۱۴۰۰ ایراد شده است و در آن به معرفی شخصیت عظیم حضرت فاطمه زهرا علیهاالسلام پرداختند و با اشاره به برخی ابعاد والای شخصیت حضرت صدیقه کبری علیهاالسلام از جمله #حرکتهای_اجتماعی و #خدمت_بیمنت به مردم، هیأتها را کانون جهادِ عظیمِ تبیین دانستند و تأکید کردند:
💡هیأتها باید محل روشنگری و پاسخ متقن و صحیح به سؤالات روز جامعه بهویژه نسل جوان باشد.
📱به #ندای_تهذیب بپیوندید:
@nedaye_tahzib
13.35M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 نماهنگ پنج شاخص انقلابی گری از نگاه امام خامنهای
#انقلابی_گری
📱به #ندای_تهذیب بپیوندید:
@nedaye_tahzib
#پویش_حوزوی
┄┄┄┅•••==✧؛❁؛✧==•••┅┄┄┄
سوگند سربازی طلاب سراسر کشور
┄┄┄┅•••==✧؛❁؛✧==•••┅┄┄┄
🌕 هویت ما #انقلاب_اسلامی است.
لعنت بر آن قلمی که ساکت بماند.
ما پرورش یافته #ایرانیم...
📢 این یک اعلام آمادگی و حرکت رسانه ای از طلاب حوزه علمیه است
✋ لبیک تک تک شما طلاب، نفوذ این کار را بیشتر می کند
📝 متن پویش را در تصویر مطالعه کنید.
🔖برای شرکت در این پویش اینجا را کلیک کنید.
╭━━⊰ ❀ 🌕 ❀ ⊱━━╮
@ahd_ba_khomeini
╰━━⊰ ❀ 🌿 ❀ ⊱━━╯
🔰 آغاز به کار فصل اول دوره پودمانی تعالی راهنمایان تهذیبی تربیتی مدارس علمیه
📌فصل اول دوره پودمانی تعالی، ویژه راهنمایان تهذیبی تربیتی مدارس علمیه، گروه علامه طباطبایی(ره) به همت اداره اخلاق معاونت تهذیب و تربیت حوزه درحال برگزاری است.
ادامه خبر در 👇:
🔗https://tahzib.ismc.ir/?p=2811
#اخبار
#دوره_تعالی
📱به #ندای_تهذیب بپیوندید:
@nedaye_tahzib
هدایت شده از مثل خمینی (ره)
📌 پیام مکتوب مرجع عالیقدر حضرت #آیت_الله_نوری_همدانی به اردوی معرفتی_تشکیلاتی «مثل خمینی»
⏳ با ما همراه باشید...
╭━━⊰ ❀ 🌕 ❀ ⊱━━╮
@ahd_ba_khomeini
╰━━⊰ ❀ 🌿 ❀ ⊱━━╯
هدایت شده از خانه طلاب جوان
9.79M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
📌 گزیده ای از پیام مکتوب مرجع عالیقدر حضرت #آیت_الله_نوری_همدانی به اردوی معرفتی تشکیلاتی «مثل خمینی»
🔻اولین گام که یک طلبه باید توجه داشته باشد تهذیب است همانطور که امام راحل فرمود طلبه ای که مهذب نباشد میشود شیخ ابراهیم زنجانی که فتوای قتل مرحوم شیخ فضل الله نوری را داد.
🔻توصیه میکنم نماز شب را فراموش نکنید بعضی از بزرگان ما طلبه ای که نماز شب نمیخواند را درس نمیدادند شهریه نمیدادند بیداری سحر توفیق آفرین است غفلت نکنید
🔻از مردم غافل نشوید و در کنار مردم باشید غم و غصه آنها را درک کنید و به آنها خدمت نمایید.
🔻سیره و روش بنیان گذار کبیر انقلاب اسلامی ایران که حقیر سالیان طولانی در محضرشان از نزدیک شاهد بودم، همین گونه بود، با وجودی که امکانات برایشان مهیا بود ولی در نهایت ساده زیستی زندگی مینمودند
⏳ با ما همراه باشید...
•┈••✾🔹✾••┈•
🌀🌀 خانه طلاب جوان در "ایتــا" "بلــه" "روبیـکا"
هدایت شده از تفکر و تمدن شبکهای| استاد واسطی
﷽
⚪️ تحول در حوزههای علمیه.
▫️ چرا طلبگی؟
▫️ ضرورت درس مسالهشناسی در حوزه.
▫️ سند راهبردی تحول آموزشی حوزه.
▫️ چشمانداز کلی حوزه.
▫️ وضعیت موجود و مطلوب حوزه.
▫️ اهداف حداقلی ۱۴گانه تحول آموزشی.
▫️ حداقلهای لازم در دروس ۱۳ گانه.
▫️ استراتژیهای تحول آموزشی حوزه.
▫️ حوزه علمیه تمدنساز
▫️ حوزه و آینده
▫️ ساختار و اهداف آموزشی حوزه كارآمد
▫️ تکمیل خواهد شد انشاءالله..
⚪️ تفکر و تمدن شبکهای
⚪️ @vaseti
👈 زمان بندی جدیدهمایش:
تاریخ ارسال چکیده مقاله:
30 شهریور 1402
تاریخ ارسال اصل مقالات:
30 آذر 1402
👈کانال همایش تربیت انقلابی
https://eitaa.com/joinchat/2472608212C92b0e6b6a1
#معرفی_کتاب
📚پیچ بچگی (مهارتهای تربیت بهتر کودک)
✍️رضا وظیفهمند
🌱 کتابی برای تربیت بهتر کودک
🔻فصل اول: تربیت عِبادی
🔻فصل دوم: تربیت اخلاقی
🔻فصل سوم: تربیت عاطفی_هیجانی
🔻فصل چهارم: تربیت اجتماعی
🛒پیوند خرید کتاب
@vazifehmand
📱به #ندای_تهذیب بپیوندید:
@nedaye_tahzib