فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
میلاد حضرت عیسی علیهالسلام بر تمام حقپرستان عالم مبارک باد.
با سلام و احترام حضور همکاران عزیز
با توجه به اینکه امکانات فعلی ایتا امکان بازگذاری فایل های با حجم بالا را فراهم نمی کند ادامه بازگذاری روش تدریس هندسه میسر نشد. با این حال در صورت تمایل می توانید ادامه این فایل ها را در شبکه آموزش معلمان ریاضی در سروش به آدرس زیر دریافت کنید. البته برای فایل های حجم کم بار گذاری در این شبکه ادامه دارد.
sapp.ir/negarmath
هدایت شده از راهنمای معلمی
آموزش و پرورش قیفی هیچ ارزشی ندارد ! دانش آموزان با درگیری با مفاهیم فرصت رشد و تعالی می یابند!
@intrnship
کانال راهنمای معلمی
با سلام و احترام. فایل هایی که در ادامه تقدیم شده اند، کلیاتی در مورد روش تدریس کتاب ریاضی چهارم ابتدایی است که توسط مولفین کتاب ارائه شده اند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
ساختار محتوایی کتاب ریاضی چهارم ابتدایی
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
توجه به سبک های شناختی در کتاب ریاضی چهارم ابتدایی
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
روش تدریس ریاضی چهارم ابتدایی- استفاده از ماشین حساب
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
روش تدریس ریاضی چهارم ابتدایی- حل مسئله
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
روش تدریس ریاضی چهارم ابتدایی- کنترل در حل مسئله
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
روش تدریس ریاضی چهارم ابتدایی- راهبرد رسم شکل
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
روش تدریس ریاضی چهارم ابتدایی- راه حل های مختلف
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
روش تدریس ریاضی چهارم ابتدایی- طرح مسئله ریاضی
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
روش تدریس ریاضی چهارم ابتدایی- حل مسئله باز پاسخ
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
روش تدریس ریاضی چهارم ابتدایی- بدفهمی ها
هدایت شده از راهنمای معلمی
🌐پیوند دادن درس با زندگی
از ویژگیهای آموزشهایی که بـا زندگی و محیط پیرامون پیوند ندارند، یکی این است که شوقانگیز نیستند و دانشآموزان دلیل و انگیزهای برای آموختن مواد اینگونه آمـوزشها احـساس و مـشاهده نمیکنند،اما اگر زمینهای فراهم شود که دانشآموزان آثار و کاربرد آمـوختههای خـود را در زندگی و محیط اطراف خود مشاهده کنند،یادگیری برای آنها معنیدار میشود.
@intrnship
کانال راهنمای معلمی
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
روش تدریس ریاضی چهارم ابتدایی- فصل اول- درس اول