برگه های کاغذی
1.دولت در حال تلاش و حل گره های قدیمی کشور بخصوص در مسائل اقتصادی است. آمارهای مسکن و اشتغال و کنترل تورم و ضریب جینی هم شواهدی بر این مدعا است.
2.تداوم این مسیر به «محسوس شدن این تلاشها در زندگی مردم» می انجامد و این یعنی «رضایت عمومی» و رسیدن به همدلی و همکاری بیشتر دولت و ملت. و این خود موجب قوی تر شدن مسیر درستی است که دولت در پیش گرفته است.
3.تمام تلاش آمریکا و انگلیس و اسرائیل جدا کردن مردم از نظام و ایجاد حس ناامیدی بود. بیش از 8 سال فشار و تحریم اقتصادی همراه با جنگ روانی رسانه ای همه جانبه در شبکه های ول مجازی با همین هدف بود. درست است که به نتیجه نرسید اما مساله این است که تلاش یکساله دولت سیزدهم حرکت به سمت گرفتن آخرین حربه دشمن از دست او بود. اگر رضایت عمومی و همدلی دولت و ملت ضریب بگیرد او دیگر همه چیز را باخته است.
4.تحرکات و اغتشاشات اخیر با این رویکرد آخرین تلاش او است برای آنکه به هر ترتیبی این مسیر و حرکت را متوقف کند. دشمن ناامید از تلاشها و طرحهای گذشته اش به این جمع بندی قطعی رسیده است که اگر به ایران فرصت بدهد کشور برای همیشه از زیر فشارهای تحریم و ... رها می-شود و دیگر کاری نمیتواند بکند به همین خاطر تمام برگه هایی را که دارد بازی میکند و از تمام امکانات خود استفاده میکند تا بلکه نظام اعم از مسوولان و نیروهای درگیر و احاد مردم اشتباه کنند و او از این اشتباه استفاده کند. درست مانند کسی که چیزی جز کاغذ در اختیار ندارد و برگ برگ این کاغذها را آتش میزند تا شعله های ان را حفظ کند به این امید که با استفاده از اشتباه خودمان این آتش کاغذی به جایی برسد و گر بگیرد.
5.اغتشاشات اخیر نه منطق درست و روشنی دارد و نه ایده و آرمانی و نه حتی ادب و نزاکتی. تنها به دنبال رادیکال کردن فضا هستند تا ان اشتباهی که منتظر آنند، اتفاق بیفتد.
6. حادثه تلخ و غمبار شیراز هم به همین دلیل اتفاق افتاد. طراح این صحنه وقتی می بیند هر چه تلاش میکند و برگه هایش را می سوزاند مردم و مسوولین اشتباه نمیکنند و درگیری خیابانی اوج نگرفته است برای به هم ریختن ذهن و دل مومنین و حزب اللهی ها چه در میان مردم و چه در میان مسوولین و نیروهای نظامی و انتظامی دست به بدترین جنایتی که میتواند این قشر را به هم بریزد و عصبانی کند میزند یعنی به شهادت رساندن «زائر» مظلوم و بی دفاع از «زن و بچه و پیر و جوان»
7. دعوت رهبری به برخورد «قاطع» و «خردمندانه» و «ید واحده» بودن آحاد مردم و مسوولین در برابر جریانی که به مردم و مقدسات آنها توهین میکند تاییدی بر همین معنا است. در این شرایط همین که همه از برخوردهای احساسی و درگیری درونی و هر چیزی که موجب سرایت فضای احساسی و اعتراضی به مردم شود پرهیز کنیم شعله های کور این برگه های کاغذی رو به افول میرود ان شاء الله.
8. بشارت حضرت آقا در آخرین خط پیامشان نیز موید قطعی بودن این پیروزی است. « ملّت عزیز و دستگاههای مسئول یقیناً بر توطئهی خباثتآمیز دشمنان فائق خواهند آمد.»
https://eitaa.com/neshanha
کاستی روشن در کار جوانان حزب اللهی
🍀 من دربارهی همین مسئلهی طمعهای دشمنان، نقشههای دشمنان، توطئههای دشمنان، خوابهای آشفتهای که دشمنان برای ملّت ایران میبینند، یک نکتهی مهمّی را عرض بکنم که به نظر من مهم است. دو جزء دارد این نکته؛ یکی این است که امروز مهمترین امید دشمنان برای ضربه زدن به کشور، امید بستن به اعتراضات مردمی است. امیدشان به این است که بلکه بتوانند با کار روانی، با فعّالیّتهای اینترنتی و فضای مجازی و انواع و اقسام اینها، با پول، با مزدورپروری، مردم را در مقابل نظام اسلامی و جمهوری اسلامی قرار بدهند؛ این جزء اوّل از این مطلب، از این نکته؛ جزء دوّم هم این است که این محاسبهی دشمن، در این مسئله هم مثل بسیاری از محاسبات دشمن غلط است. در اوّل انقلاب وعده میدادند که جمهوری اسلامی شش ماه بیشتر عمر نخواهد کرد و سقوط خواهد کرد؛ بعد، این شش ماه که میگذشت، شش ماه تمدیدش میکردند میگفتند شش ماه دیگر! از این ششماههها بیش از هشتاد شش ماه گذشته، جمهوری اسلامی که آن روز یک نهال باریک بود، یک درخت تناور و ریشهداری شده، روزبهروز قویتر و مقتدرتر هم شده. محاسبهشان آنجا غلط بود، اینجا هم غلط است. این محاسبه هم مثل همان محاسبات است؛ مثل محاسبهشان در قضیّهی جنگ تحمیلی؛ به صدّام کمک کردند به خیال اینکه در ظرف چند روز جمهوری اسلامی را ساقط کند؛ کودتاگران را کمک کردند به امید اینکه بتوانند یک غلطی بکنند؛ همهی اینها محاسباتی بود که آمریکاییها و غربیها کردند و همه غلط بود. امروز هم این محاسبه غلط است که خیال کنند میتوانند ملّت ایران را در مقابل نظام اسلامی قرار بدهند، میتوانند در مقابل جمهوری اسلامی عاملی را قرار بدهند که میدانند جمهوری اسلامی به آن عامل خیلی اهمّیّت میدهد و آن، عاملِ مردم است.
🍀 این بخشی از بیانات آقا در 14 خرداد امسال است. بین آقا و جوانان انقلابی و حزب اللهی هم فاصله هست. بیانات آقا را به اندازه متون مکاسب و کفایه باید وقت بگذاریم و جدی بگیریم.
🍀 تحلیل آقا را در مورد اغتشاشات در این یک ماه و نیم گذشته ببینید . با آنچه در بیان و تحلیل غالب حزب الله میگذرد فاصله دارد . به این فاصله توجه کنیم و خیلی روشن سعی کنیم بیانات آقا را جدی تر ببینیم و تحلیل کنیم.
https://eitaa.com/neshanha
ایران 2 ولز 0
- تمام تلاششان را میکنند برای یک هدف. پیشرفتها نباید دیده شود اگر هم نشد باید طوری عمل کرد که همان پیشرفت عامل بدبختی و بیچارگی شود مثل دانش هسته ای و صنعت هسته ای و حتی موشکها.
-باز به مدد رسانه و بازیهای آن، مشکلات کشور ده برابر دیده شود گرفتاریها و ضعفها ده ها برابر بزرگتر شود.
-دروغ واضح گفته شود مثل اینکه مردم آن ده ها نفری هستند که کف خیابان اغتشاش میکنند و به مقام معظم رهبری توهین میکنند و نه آن میلیونها نفری که بیش از چهل سال است انقلابشان را حفظ کرده اند.
-هدف آنها گرفتن دارایی های این مردم است از انقلاب و نظام اسلامی و محبوبیت و قدرت رهبری تا امنیت و آرامش این مردم و در نتیجه فشار اقتصادی بیشتر و بیشتر بر آنها.
-میخواهند مردم را خفه کنند و دارایی های آنها را بدزدند. برای این هدف از هر چیزی استفاده میکنند حتی بازی فوتبال. چقدر دروغ گویند آنهایی که حرف از غیرسیاسی بودن ورزش میزدند و بعد در روز روشن از محرومیت تیم فوتبال ایران از جام جهانی دم میزدند و هزار بازی برای تضعیف آن انجام میدادند.
-آنها آن میزان وحشی و بیرحمند که حتی حاضر نیستند ملت یک لبخند بزند، نکند حالش خوب شود و همه فشارهایی که آنها با هزاران دروغ و تزویر و هزینه ساخته اند هدر برود و باز هم بعد از این لبخند آماده شود و خستگی اش در برود.
-لبخند یکپارچه ملت ایران فارغ از همه رنگها و نژادها و سلیقه های سیاسی بروزی از یک هویت ملی واحد است. چیزی که دیدن آن و توجه به آن در این روزها دروغ و تزویر شیاطین را معلوم میکرد.
-اما دیروز علی رغم خواست همه این جبهه وحشی و بیرحم و مستکبر و مغرور، همه ملت، لبخند زد. تا باد چنین بادا
https://eitaa.com/neshanha
مساله کلیدی در مواجهه با فضای مجازی
🌾 حضرت امام در شرح چهل حدیث می فرمایند مبارزه با شیطان از «خیال» آغاز میشود. خیال به منزله مرز است اگر انجا جلوی شیطان ایستادیم، میتوانیم به پیروزی امیدوار باشیم و اگر انجا شکست بخوریم در بقیه میدانها جلوگیری از شیطان سخت میشود. حالا منظور از خیال چیست؟ وقتی شیطان یک تصویر یا تصور از گناه یا اهانت به یک دوست به خاطر اشتباهش یا ... را در ذهن ما جلوه میدهد به محض خطور این تصور یا تصویر اگر جلوی آن ایستادیم و اجازه گسترش آن را ندادیم و از آن منصرف شدیم جلوی شیطان در خیال ایستاده ایم اما اگر به آن خیال پر و بال دادیم و پسندیدیم و خودمان هم اختیارا با آن تصور یا تصویر اولیه همراه شدیم آن وقت در خیال از شیطان شکست خورده ایم و نتیجه این شکست آن است که عمل ما تابعی از خواست شیطان خواهد بود و جلوگیری از آن خیلی سخت است.
🌾 شاید از این باب است روایاتی مثل من اصغی الی ناطق فقد عبده فان کان الناطق عن الله فقد عبد الله و و ان کان الناطق ینطق عن لسان ابلیس فقد عبد ابلیس. بنابراین دقت روی ورودی های ذهنی مان مهم است. از کجا و چه کسی میگیریم؟ این بسیار مهم است. چون اینجا راحت¬ترین جایی است که ما میتوانیم در برابر شیطان و القائات او بایستیم و همین جا هم باید بایستیم وگرنه اگر این جا را که به منزله مرز است، شکست خوردیم ایستادن در برابر او خیلی مشکل میشود. به تعبیر روایت خود اینکه از چه کسی میگیریم و به سخن چه کسی گوش میکنیم مهم است. این روایت دقیقا روی همین نقطه استراتژیک ایستاده است که ما اجازه نداریم از هر کسی و از هر جایی بشنویم. باید «ورودی» خودمان را کنترل و مدیریت کنیم.
🌾 اما امروزه این نکته مهم دچار مشکلی جدی شده است. قبل از شکل گیری شبکه های اجتماعی مردم اجازه انتخاب داشتند و هر انتخابی هزینه ای داشت مثلا برای رفتن پای منبر یک منبری باید وقت میگذاشتیم و به مسجد یا حسینیه یا مجلسی میرفتیم و هر کسی را هم انتخاب نمیکردیم برای گوش دادنمان ارزش قائل بودیم. رادیو و تلوزیون هم همیشه همراه ما نبودند اما امروزه ورودی ها خیلی در دسترس و همیشگی شده است و فقط کافی است گوشی ای که در دستمان هست را نگاه کنیم. این باعث شده است نسبت به «ورودی» خودمان حساس نباشیم و این «عدم حساسیت» غفلت بزرگی است. ما حق نداریم گوش جان و ذهن و دل خودمان را در اختیار هر کسی قرار بدهیم. اول باید مطمئن باشیم آن کس از خدا میگوید بعد به او گوش دهیم.
🌾 اجتماع ما و مردممان باید بدانند هر کسی و هر تحلیلی و هر تصویری ارزش شنیدن و دیده شدن را ندارد. این دقیقا برای «آزادی» ما لازم است. اگر میخواهیم فارغ از فضای اغوای شیطان از مسیرهایی مثل شهوت و غضب بتوانیم «درست فکر» کنیم باید «ورودی» خودمان را مراقبت کنیم.
🌾 حضور بی حساب و کتاب در فضای مجازی بخصوص برای کودکان و نوجوانان آن هم در فضاهایی مثل اینستاگرام که سرزمین اشغالی است و دشمن در آن هرگونه که بخواهد مدیریت میکند مثل خودکشی است. اینجا اگر روی خودمان مدیریت نکنیم بعد نمیتوانیم روی عمل نوجوان و جوانمان مدیریت کنیم. حتی بقیه اقشار و مردم عادی هم دقیقا باید متوجه باشند برای حراست از «آزادیشان» هم که شده ضروری است رعایت کنند. این مساله با در نظر گرفتن دو مساله بسیار جدیتر میشود
🌾 «استمرار» و اینکه مردم به صورت روزمره تحت تاثیر بلکه تحت بمباران اطلاعات و تحلیلها و دروغها و ... هستند و این آرام آرام «ذهنیت» ها را تخریب میکند و ذهنیتها لاجرم در اعمال ظاهر میشوند.
🌾 «دشمنی» دشمن که با بازیهای رسانه ای او مغفول واقع میشود. این واقعیت که دشمن صلاح مردم ایران را نمیخواهد و به دنبال اسارت آنها است با کارهای حرفه ای رسانه ای نباید کمرنگ شود. هر چقدر حساسیت مردم نسبت به دشمنی و جنایات دشمن بالاتر برود تاثیر رسانه ای او بر مردم هم کمتر میشود.
🌾 این نکته اولین جایی است که باید در تعامل مردم عزیزمان با فضای مجازی اصلاح شود. درکنار مطالبه از مدیران و مسوولان کشور برای راه اندازی هر چه سریعتر شبکه ملی اطلاعات و پرهیز از میدان دادن به بسترهایی که کاملا در اختیار دشمن است مانند اینستاگرام و واتس اپ ضروری است مردم متوجه اهمیت آنچه که میبینند و میخوانند، باشند.
https://eitaa.com/neshanha
🌾 نکته اصلی فهم فیلم در این است که «دنیل» نماد حاکمیت آمریکا است به تعبیر حضرت امام رحمه الله «شیطان بزرگ». چقدر خوب این شیطان در این فیلم به تصویر کشیده شده است مجموعه ای از «تحقیر دیگران» «خودخواهی و منفعت پرستی»، «نفاق»، «حیله و زرنگی»، «دروغ» و «قتل». این تصویر حاکمیت آمریکا است بدون روتوش. با توجه به این نکته به نظرم بقیه عناصر فیلم هم باید معنا شوند منظور از دین در این فیلم نباید کلیسا باشد چرا که کلیسا خطری و رقیبی برای نظام و حاکمیت امریکا نیست بنابراین منظور از کلیسا تقریری تمدنی از دین است که میتواند نظام امریکا را دچار چالش کند و حتی به او سیلی بزند یعنی «جمهوری اسلامی ایران». شاید حتی فرزندخوانده لال او هم نماد چین باشد که تا در کنار امریکا و در خدمت منافع امریکا است و لال است، هست اما اگر بزرگ شود و بخواهد مستقل شود تبدیل به رقیب میشود و طرد.
🌾 خدا رحمت کند امام را. اگر او نبود و اگر جمهوری اسلامی نبود این موجود که ترکیبی است از «قدرت» و «پول» و «رسانه» است و همه اینها را برای «منافع دنیایی خودش» به کار میگرفت با ملتهای مستضعف چه میکرد؟
خدا رحمت کند حاج قاسم سلیمانی را. چه خوب دید و چه زلال گفت که اگر جمهوری اسلامی نماند هیچ حرمی نمیماند نه حرم نبوی و نه حرم علوی .
به خلاف دروغهای بزرگی مانند دموکراسی و آزادی که بر زبان این حاکمیت است او جز ذلت برای مردم چیزی به ارمغان ندارد. بعد از فیلم بارها این آیه کریمه «و نادی فرعون فی قومه... فاستخف قومه فاطاعوه» به ذهنم می آمد و اینکه اگر «امام و رهبری» و «مجاهدانی مانند حاج قاسم ها» نبودند این شیطان بزرگ چه بلایی بر سر ملتها می¬آورد و جمهوری اسلامی نه تنها ملت ایران که ملتهای منطقه و حتی مستضعفین عالم را به واقع به مسیر رهایی و آزادی رهمنون کرده و خواهد کرد.
https://eitaa.com/neshanha
بررسی فیلم «خون به پا خواهد شد
🌾 فیلم در سال 2007 میلادی، (1386) شمسی است. این فیلم در زمان اشغال عراق توسط امریکا ساخته شده است. (امریکا در سال 2003 به عراق حمله کرد و تا سال 2011 انجا را در اشغال خود داشت.)
داستان فیلم مربوط به مردی است که از اکتشاف نقره به تنهایی شروع میکند و سرانجام با تاسیس شرکت و استخراج نفت به ثروت می¬رسد.
🌾 قهرمان فیلم به نام «دنیل» نماد حاکمیت و نظام آمریکا است. او نماد «زرنگی»، «تلاش»، «امید»، «جدیت» و از همه مهمتر استفاده از هر چیزی برای رسیدن به «منافع خودش» و حذف رقبا است. حتی گرفتن سرپرستی پسر کارگری که در شرکت او به خاطر حادثه ای کشته شد هم نه از روی «خانواده دوستی» او همان گونه که خودش ادعا می¬کند بلکه به خاطر آن است که از وجود این «پسر» برای پیشبرد منافع خودش استفاده کند با این حال او به «دروغ» بارها و بارها خود را اهل «خانواده» نمایش می¬دهد همان طور که بارها «به دروغ» ادعاهای دیگری را نیز برای رسیدن به منافعش مطرح می¬کند مثلا برای تضعیف کودک و حفظ تسلط بر او از «مشروبات الکلی» در شیر کودک چندماهه استفاده میکند و اینکار را در کودکی هم به مراتب بدتر و به میزان بیشتر تکرار میکند یا به محض پیدا کردن برادرش هنری «پسرخوانده» را به شهر دیگری میفرستد و به محض آنکه میفهمد هنری دروغ گفته او را میکشد و چون باز نیاز به «پسرخوانده» دارد او را برمیگرداند دقیقا مانند کارکرد سنگ استنجا.
🌾 «دنیل» همه را تحقیر میکند تا بتواند قدرت خود را بر آنها دیکته کند حتی نمایندگان استارت اویل که مبادی اداب و پولدارند و قدرتهایی هم دارند از تحقیر او در امان نیستند این تحقیر در مورد بقیه که صاحب قدرت و پول نیستند به «چپاول» می¬کشد مانند تحقیر و تحمیق مردمی که زمینهای آنها را به بهایی بسیار کمتر از ارزش اصلی می¬خرد.
🌾 «دنیل» دورو هم هست و هر جا منافعش ایجاب کند حرفها و کارهایی انجام میدهد که واقعا به آن معتقد نیست مثلا تعطیل کردن کار به خاطر کشته شدن یک کارگر برای نصف روز که به خاطر حفظ تسلط او بر بقیه کارگران است و نه همدردی و ناراحتی واقعی یا توبه او در کلیسا و تحمل صحنه سازی مشمئز کننده و عقده¬گشایی ایلای برای رسیدن به خط لوله نمونه های دیگری از نفاق و دورویی دنیلند.
🌾 دنیل برای رسیدن به منافعش «وعده» میدهد. با این که بارها اذعان میکند «سخنرانی» بلد نیست اما بسیار خوب صحبت می¬کند و با وعده های شیرین از جمله «خانواده دوستی» ، « آموزش» و «خیرخواهی» و ... هدف خود را دنبال می¬کند و از این وعده ها فقط آنهایی را انجام می¬دهد که برای رسیدن به «شرکتش» لازم است مثل «راه سازی» یا «مشارکت در ساخت کلیسا».
🌾 کلیسا در این فیلم نماد «دین» است دینی که به شدت خرافی و پر از دروغ و حیله و خودخواهی معرفی میشود اما با این همه در «اقتصادش» وابسته به «دنیل» است و سرانجام دنیل با استفاده از همین وابستگی اقتصادی موفق میشود بر این مذهب متعفن پیرور شود. نکته جالب ماجرا هم اینجا است که اخرین و مهمترین دشمن دنیل همین مذهب است که با کشته شدن «ایلای» به دست دنیل او در اوج قدرت «کارش تمام میشود»(از آخرین جمله های منتسب به عیسی مسیح)
🌾 «دنیل» به هیچ چیز وابسته نیست اما همه به او وابسته اند. حتی وقتی تنها فرزندش یا به واقع فرزندخوانده اش ازدواج میکند و میخواهد مستقل باشد با عکس العمل شدید دنیل مواجه میشود و باز هم به دروغ متهم به «حرام زادگی» میشود اما دنیل از جدایی این فرزند خوانده به هیچ عنوان حتی ناراحت نمی¬شود و ضربه ای نمی¬خورد.
🌾 او همان طور که در جوانی می¬خوابید در پیری که خیلی هم البته پیر نشده است در خانه مجللش می-خوابد و ویسکی و استیکش را می¬خورد. در صحنه های اخر فیلم، او در اوج قدرت است و اماده برای درگیری نهایی با ایلای.(که شاید نام ایلای هم که نزدیک به ایران است بی جهت انتخاب نشده باشد). او در درگیری با ایلای هم خود را به واقع «پیامبر» و «وحی سوم» میداند و بعد از کشتن ایلای اخرین جمله مسیح را میگوید.
🌾 به هر حال دنیل نماد نفع پرستی در چارچوب دنیا است همه آرمانی که فیلم مطرح میکند از تلاش و جدیت و سرسختی و امید و تشنگی برای موفقیت در همین چارچوب است به همین خاطر «حقیر» است. این فیلم از این جنبه کاملا ضد دین است و اگر چه در صحنه های مختلفی نماد دین را به شدت میکوبد اما به نظر میرسد مشکل اصلی فیلم همین محدودیت در «معنای حیوانی» است. فیلم تا خرخره در دنیا «غرق» شده است و به آن افتخار میکند و اساسا به همین حقارت افتخار هم میکند. (در صحنه آخر که دنیل خود را وحی سوم می خواند.)
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
لطفا برای شادی روحشون یک حمد قرائت کنید.
شهید فاطمه طالقانی فرزند سید هدایت الله
🍀دو روز بعد از ماجرای انفجار حزب جمهوری اسلامی یعنی 9 تیر 1360 ، منافقین در ماهشهر شیشه یک کانکس را که دختری سه ساله در آن به تنهایی خواب بوده را میشکنند و وارد میشوند، دورتا دور آن را بنزین میریزند و با یک کوکتل مولوتف کانکس را با دختر بچه داخل آن به آتش میکشند. مادر میگفت هنوز شعله های آن کانکس جلوی چشم من است که ارتفاع آن به 6 متر میرسید.
🍀شب قبل حادثه به فاطمه گفتم قبل از خواب بسم الله بگو. او هم بسم الله الرحمن الرحیم را همراه با سوره توحید خواند. مادر میگفت این قدر قشنگ خواند که دوباره به او گفتم یکبار دیگر هم بخوان و خواند. مادر میگفت اخرین حرفهای فاطمه همین بوده و بعد دیگر بیدار نشده و همان طور که خواب بوده سوخته است. من با خودم میگفتم ای کاش چنین باشد. ای کاش فاطمه موقع شکسته شدن شیشه کانکس و ریخته شدن بنزین داخل کانکس بیدار نشده باشد. ای کاش بعد از آتش گرفتن کانکس هم بیدار نشده باشد و همان طور که خواب بوده به شهادت رسیده باشد. ما یک عمر با خیمه و آتش و کودک و حمله نامردان آشنائیم. ای کاش کانکس هم خیمه بود و کودک خواب نبود و در هم بسته نبود.
🍀مادر از تشییع جنازه کودک سه ساله اش توسط مردم ماهشهر هم گفت که مردم ماهشهر زیر جنازه فاطمه شعار میدادند«حسین حسین؛ آتیش زدن به خیمه ها » .
🍀مادر از همسرش هم گفت. اینکه در آن صبح کنار کودکشان نبودند چون همسر طلبه اش در دبیرستان و دانشگاه از دین و معنویت و اسلام و انقلاب و خمینی برای مردم گفته است. اینکه مادر هم در دبیرستان دخترانه مشغول کار فرهنگی بوده و اصلا به همین جرم، دخترشان توسط منافقین محکوم شده است.
🍀سید هدایت الله برای تبلیغ یک روزه به یکی از روستاهای اراک رفت و بیست روز ماند. آنجا علاوه بر تبلیغ در لایروبی قنات روستا و مرمت مسجد هم کمک کرده بود. او زمانی بعد از بررسی روایات خدمت به خلق به همسرش گفته بود دوست دارم همه کارهای تحقیقاتی و پژوهشی ام را رها کنم و فقط «خدمت» کنم. اگر چه کار علمی سید آنچنان جدی بوده که سه سال آخر عمرشان شب تا صبح کار میکرده اند.
جمله آخر این مادر شهید این بود:«تا هستیم و هستید، این راه را ادامه دهید.»
پ ن: سپاه توسط پارلمان اروپا به لیست سیاه تروریستی وارد شد. یکی از عوامل این اتفاق هم فعالیتهای منافقین بوده است.
https://eitaa.com/neshanha
هدایت شده از خانه طلاب جوان
روایت انقلاب - قسمت اول.mp3
12.95M
#نشر_حداکثری
📻 روایت انقلاب - قسمت اول - طلوعی دوباره
📋 بررسی وضعیت دینداری و معنویت جهان در دوران پیروزی انقلاب اسلامی
📋 آیا انقلاب اسلامی توانست بر پروژه ی تمدن غرب مبنی بر دین زدایی از جوامع اثر بگذارد ؟
📋 آیا انقلاب اسلامی نسخه ای جدید و نو برای معنویت در دوران حاضر دارد ؟
📋 در قسمت اول از پادکست روایت انقلاب، به بررسی وضعیت دین و معنویت در جهان بین الملل و ایران در دوران منتهی به پیروزی انقلاب اسلامی ایران میپردازیم.
📋 در این قسمت میزبان آقای منوچهر محمدی و حجت الاسلام والمسلمین هادی شریعتی هستیم. آقای منوچهر محمدی دارای دکترای روابط بین الملل از دانشگاه کارولینای جنوبی و پژوهشگر در حوزه ی انقلاب ها و تفاوت های آنها هستند و حجت الاسلام والمسلمین هادی شریعتی طلبه درس خارج حوزه علمیه قم و پژوهشگر جامعه شناسی دین و سیاست گزاری دینی هستند.
⏰ مدت زمان: 19 دقیقه و 55 ثانیه
📻 رادیو روایت - صدای خانه طلاب جوان
-----------------------
🌀🌀 خانه طلاب جوان در "ایتــا" و "بلــه" "روبیـکا"