eitaa logo
اخبارفوری ومهم 📌
75.6هزار دنبال‌کننده
18.7هزار عکس
11.1هزار ویدیو
445 فایل
☫ خدایا جهان را پادشاهی توراست... ✨#بِسْــــــمِ‌اللَّهِ‌الرَّحْمَـنِ‌الرَّحِيــمِ✨ 💢بررسی جدیدترین خبرهای ایران و جهان 🔥 نیازمند ادمین جهادی هستیم🙋 مدیریت ✨ @adminita0 ✨ 🎯✅رزرو تبلیغات ارزان و به صرفه 😍👇 @rooyesh_ads . . . . ‌.
مشاهده در ایتا
دانلود
🔴 خبری از پرداخت فرهنگیان و آن‌ها 🔵 معاون برنامه ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش با تأکید بر اینکه اعتبار رتبه بندی معلمان صرف پرداخت معوقات شود، اعلام کرد این بودجه محفوظ است که طی یک تا دو هفته آینده با نهایی شدن آیین نامه قطعاً در محل خود هزینه می شود.  🔸 علی الهیار ترکمن با بیان اینکه از محل جدول شماره ۹ قانون برنامه و بودجه 98، 2000 میلیارد تومان برای رتبه بندی آموزش و پرورش پیش بینی شده است، گفت: 50 درصد این بودجه به وزارت آموزش و پرورش شده و ۵۰ درصد دیگر نیز در است. 🔹 او افزود: طبق ابلاغیه سازمان برنامه، این بودجه برای رتبه بندی است و قابلیت هزینه کرد در جای دیگری ندارد. 🔸 معاون برنامه ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش با تأکید بر اینکه این شبهه که از سوی یکی از نمایندگان مطرح و ذکر شده بود قرار است پول رتبه بندی برای پرداخت مطالبات هزینه شود صحت ندارد گفت: این بودجه است که طی یک تا دو هفته آینده با نهایی شدن آیین نامه قطعاً در محل خود می شود. 🔹 الهیار با بیان اینکه برای پرداخت مطالبات نیز رایزنی از محل افزایش تخصیص ادارات کل استان‌ها انجام شده تا مطالبات سال ۹۷ را پرداخت و بدهی فرهنگیان را تسویه کنیم گفت: روی دوقلم حق التدریس شاغلین و معوقات خرید خدمت متمرکز هستیم و البته جداول اضافه کار کارکنان اداری نیز ارائه شده تا برای تأمین اعتبار شود. 🔸 او افزود: بنابراین این موضوع که قرار است بودجه رتبه بندی برای پرداخت مطالبات فرهنگیان صرف بشود تأیید نمی‌شود. 📢 اخبارِ 📩 @akhbar_farhangian
🔴 آیا دستگیری یک بازیگر که بازیچه برای برخورد قاطع با شایعه سازان و دروغ پردازان مرتبط با #دختر_آبی کافی است؟! 🔵 آقای #جاویدنیا، از شما انتظار می‌رود که پیگیری جدی کنید تا با این خبرگزاری سازنده این دروغ که منجر به تخریب چهره نظام شد، برخورد شود. 🔸 آیا طرف اصلی را #رها خواهید گذاشت؟! 🔹 منتظر پاسخ ایشان هستیم، مردم منتظر #برخورد_قاطع شما هستند... #توقیف_خبرآنلاین ✅ سال، سال #انتخابات هست اگر یکی از این خبرگزاری های زنجیره ای زده بشه، #عبرتی خواهد شد برای دیگران #نشر_حداکثری #توقیف_خبرآنلاین 📢 اخبارِ #فرهنگیان 📩 @akhbar_farhangian
🔴 وزیر آموزش و پرورش به #شایعه تخصیص اعتبار رتبه بندی به پرداخت معوقات #واکنش_نشان_داد. 🔵 محسن حاجی میرزایی وزیر آموزش و پرورش در #توئیت_تازه خود نوشت: 🔸 شایعه #تخصیص_اعتبار_رتبه_بندی به پرداخت #معوقات به هیچ وجه صحت #ندارد. 🔹 اجازه نخواهم داد #منافع_معلمان عزیز تحت هیچ عنوانی #تضعیف شود. ✔️ معاون توسعه منابع دیروز مصاحبه کرده و این موضوع را کامل توضیح داده اند. اطلاعات موثق را از وزارت آموزش و پرورش #دریافت کنید. 📢 اخبارِ #فرهنگیان 📩 @akhbar_farhangian
🔸 أَلسَّلامُ عَلَى الاَْعْضآءِ الْمُقَطَّعاتِ، سلام بر آن اعضا قطعه قطعه شده، 🔹 أَلسَّلامُ عَلَى الرُّؤُوسِ الْمُشالاتِ، سلام بر آن سرهاى بالا رفته (بر نیزه ها)، 🔸 أَلسَّلامُ عَلَى النِّسْوَهِ الْبارِزاتِ، سلام برآن بانوانِ بیرون آمده (از خیمه ها)، 🔹 أَلسَّلامُ عَلى حُجَّهِ رَبِّ الْعالَمینَ، سلام بر حجت پروردگار جهانیان، 📙 زیارت ناحیه مقدسه 📢 اخبارِ #فرهنگیان 📩 @akhbar_farhangian
🔴 ۹۰۰ میلیارد تومان به معلمان ! 🔵 معاون وزارت آموزش و پرورش با اشاره به اینکه ۶۵۰ میلیارد تومان بابت و ۲۵۰ میلیارد تومان برای بدهکار هستیم، گفت: هنوز برای پرداخت این مطالبات تأمین است. 🔸 علی الهیار ترکمن درباره برای پرداخت مطالبات حق‌التدریس معلمان و حقوق معلمان خرید خدمات آموزشی اظهار‌ کرد:‌ در مذاکراتی که با سازمان برنامه و بودجه داشتیم، مستنداتی را ارائه کردیم که نشان می‌دهد آموزش و پرورش مطالباتی دارد و هنوز تامین اعتبار نشده است. 🔹 وی افزود:‌ از مهمترین و فوری‌ترین مطالبات آموزش‌ و پرورش، مطالبات منتقل شده از سال 97 به 98 است که ما جدول آن را با سازمان برنامه و بودجه نهایی کردیم و آنها هم حجم مطالباتی که از سال 97 به 98 منتقل شده را تأیید کردند و هم‌اکنون در حال برنامه‌ریزی برای پرداخت هستند. 🔸 معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش گفت: وقتی اعتباری به دستگاه اجرایی ابلاغ می‌شود دقیقاً باید در همان مورد ابلاغ، مصرف شود و ذیحساب و نهادهای نظارتی مانند دیوان محاسبات روی این قضیه نظارت دارند و این پول را جای دیگر نمی‌توان هزینه کرد. 🔹 الهیار ترکمن با اشاره به میزان مطالبات آموزش‌ و پرورش عنوان‌ کرد: از محل حق‌التدریس‌های سال گذشته، 650 میلیارد تومان بدهی داریم که باید به افراد پرداخت کنیم و حدود 250 میلیارد تومان هم بابت حقوق معلمان خرید خدمات بدهکاریم؛ این دو مورد اصلی‌ترین اولویت‌های ما هستند و به سازمان برنامه‌ و بودجه نیز ابلاغ کرده‌ایم؛ امیدواریم بتوانیم در نخستین فرصت تخصیص اعتبار برای پرداخت‌ آنها بگیریم. 🔸 وی در پاسخ به این پرسش که "پیش از این آقای حسینی سرپرست وزارت آموزش و پرورش از کارسازی برای تأمین اعتبار 240 میلیارد تومانی برای پرداخت مطالبات حق‌التدریس معلمان داده بود، این موضوع به کجا رسید؟" گفت: ما برای مطالبات، عددها را نهایی کردیم اما هنوز تامین اعتبار نشده است و هم نداشتیم. 🔹 معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش درباره ادعای یکی از نمایندگان مجلس مبنی بر اینکه اعتبار 2 هزار میلیارد تومانی رتبه‌بندی برای پرداخت مطالبات معلمان اختصاص یافته است، تصریح کرد: این مسئله اصلاً درست نیست. 📢 اخبارِ 📩 @akhbar_farhangian
❣️ #امام_حسین علیه السلام: ‌ 🔸 یَا ابنَ آدَمَ! اُذکُر مَصرَعَکَ وَ فی قَبرِکَ مَضجَعَکَ وَ مَوقِفَکَ بَینَ یَدَیِ اللهِ، تَشهَدُ جَوارِحُکَ عَلَیکَ. ‌ 🔹 ای فرزند آدم! یاد کن مرگ خویش را، و خوابیدن خود را در قبرت، و ایستادن خود در برابر خدا را، در حالی که اعضایت علیه تو شهادت می دهند. 📙 ارشادالقلوب، ج ۱، ص۷۴ 📢 اخبارِ #فرهنگیان 📩 @akhbar_farhangian
🔴 رتبه‌بندی معلمان و پاداش پایان خدمت بازنشستگان را کردم. 🔵 سرپرست سابق وزارت آموزش و پرورش گفت: پیگیری رتبه‌بندی معلمان، پرداخت پاداش پایان خدمت بازنشستگان و سهیم شدن فرهنگیان در سود صندوق ذخیره از جمله اقداماتی بود که انجام دادیم. 🔸 سید جواد حسینی صبح امروز در مراسم تکریم خود در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اظهار کرد: مدت کمتر از سه ماه گرچه زمان طولانی نیست اما فرصت مناسبی است؛ تلاش کردم فرصت برنامه‌ریزی تابستان را از دست ندهیم و مهر باشکوه را خواهید دید و تلاش کردم آموزش و پرورش آرام باشد و مهر را آرام آغاز کنیم. 🔹 حسینی تصریح کرد: پیگیری رتبه‌بندی معلمان، پرداخت پاداش پایان خدمت بازنشستگان افزایش حقوق دانشجومعلمان، ساماندهی نیروی انسانی، تلاش بر سهیم شدن فرهنگیان در سود صندوق ذخیره فرهنگیان، مقدمه ساخت باشگاه بازنشستگان، پایان مدارس خشت و گلی، حذف بخاری نفتی از مدارس، ساماندهی مدارس سیلزده، رتبه‌بندی مدارس و کاهش تنوع مدارس از جمله این اقدامات است. 🔸 سرپرست سابق وزارت آموزش و پرورش یادآور شد: تحقق اجرایی کردن میز سند تحول بنیادین را هدف‌گذاری کردیم، با رویکرد مدیریت دانش فعالیت کردیم و باید در نظام آموزش و پرورش، گفتمان آموزش و پرورش را ترویج کنیم و تلاش کنیم استقلال آموزش و پرورش حفظ شود؛ باید از نظام به‌شدت متمرکز آموزش و پرش تمرکززدایی کنیم و فاصله بین ستاد و صف را کاهش دهیم و لشکر اقتصادی نهفته و بزرگ آموش و پرورش را بیدار کنیم و به فعلیت برسانیم. 🔹 وی مطرح‌ کرد: سخت اعتقاد داریم مدرسه جعبه سیاه جامعه است و هر چه امروز در آموزش و پرورش می‌بینیم از دیروز جامعه است. 📢 اخبارِ 📩 @akhbar_farhangian
🔴 ارتباط نزدیک وزیر آموزش و پرورش با رئیس‌جهور و جهانگیری "کمک‌ بیشتری" را نصیبش می‌کند!!! 🔵 مراسم تکریم و معارفه محسن حاجی‌میرزایی وزیر آموزش وپرورش امروز با حضور اسحاق جهانگیری معاون اول رییس‌جمهور، علی ربیعی سخنگوی‌دولت،  جمشید انصاری رییس سازمان اداری و استخدامی و وزرای اسبق وزارت آموزش و پرورش علی‌اصغر فانی، سید جواد حسینی سرپرست این وزارتخانه، علیرضا علی احمدی و معاونان این وزارتخانه در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار شد. 🔸 در این مراسم، سید محمد بطحایی اظهار کرد: بسیار خوشحالم به بهانه این مراسم از نزدیک دوستان و همکارانم را ملاقات کنم، دو سال قبل در همین سالن کار رسمی خود را با اعتماد رییس‌جمهور و تأیید نمایندگان مجلس شروع کردم، دو سالی که با وجود تمام سختی‌ها در آموزش و پرورش به دلیل شرایط خاص کشور پیامدهای خوبی را داشتیم هر چند اتفاقاتی قلب همه ما را به درد آورد و در روزهای نخست خدمتم هفت نفر از دانش‌آموزان و یک نفر از همکارانم در اردوی هرمزگان جان خود را از دست دادند. 🔹 وی افزود: حادثه‌ای در مدرسه زاهدان رخ داد و چهار دانش‌آموز جان خود را از دست دادند، دنیای عزیز که با ریزش دیوار فرسوده در مدرسه جان خود را از دست داد و تمام این‌ها اتفاقات تلخی است که فراموش نمی‌کنیم. 🔸 وزیر سابق آموزش و‌ پرورش گفت: در طول 22 ماه که افتخار خدمت در آموزش و پرورش را داشتم با همکاری استان‌ها، دستاوردهای کم‌نظیری محقق شد و یک قدم در جهت ارتقای آموزش و پرورش حرکت کردیم و به دلیل کوتاهی زمان نمی‌توانم با آمار ارائه کنم. 🔹 بطحایی ادامه‌ داد: برخی از دستاوردها برای نخستین بار توسط همکاران بنده در برخی زمینه‌ها رقم خورد از جمله مشارکت معلمان در انتخاب نمایندگان خود که قدمی کوچک در جلب مشارکت آنها بود و امیدوارم در آینده با عمق بیشتری دنبال شود همچنین برای نخستین بار گام جدی در راستای تلاش‌هایی که پیش از این برای مدرسه‌محوری صورت گرفته بود برداشتیم و همه افرادی که شایستگی احراز مدیریت مدارس را داشتند، می‌توانستند خود را کاندید کنند. 🔸 وی مطرح‌ کرد: در 22 ماه گذشته با تلاش همکارانم یک گام جدی‌تری برای زدودن آفت بزرگ نظام تعلیم و تربیت برداشتیم، کنکور و آزمون‌های متعدد و کتاب‌های به اصطلاح کمک‌آموزشی را کمرنگ‌تر کردیم و در این رابطه در دوره ابتدایی تلاش بسیاری کردیم و به مدد تلاش‌های همکارانم در حال تبدیل به یک گفتمان در جامعه است، اگر امروز صحبت از مافیای کنکور می‌شود و نگاه نقادانه به آزمون‌ها و کتاب‌های کمک آموزشی وجود دارد، تلاشی است که همکاران من در آموزش و پرورش انجام دادند البته موانع بسیاری بر سر راه دوستانم در دوره جدید وجود دارد و امیدوارم روزی مدرسه محلی برای تمرین مهارت‌های زندگی باشد نه تمرین‌کردن تست‌ها. 🔹 وزیر سابق آموزش و پرورش تصریح کرد: در شرایط سخت امروز که هجمه‌های سنگینی با هدف هویت دانش‌آموزان انجام می‌شود فعالیت‌های پرورشی بسیار خوب جلو رفت و دستاوردهای خوبی داشت، ارتباط با خانواده‌ها یکی از مهمترین عوامل موفقیت ما در آموزش و پرورش خواهد بود و زیرساخت این تعامل را ایجاد کردند. 🔸 وی افزود: در مدتی که مسئولیت آموزش و‌ پرورش را بر عهده داشتم تلاش زیادی شد تا در جهت سند تحول، کارکردهای اجتماعی آموزش و پرورش که رو به کم فروغی است، پررنگ شود همچنین درحوزه نوسازی مدارس یکی از بهترین دستاوردها را داشتیم و براساس بررسی صورت گرفته بیش‌از 80 درصد وعده‌ها و برنامه‌های ارائه شده، اجرا شد یا آغاز شده و در حال اجراست. 🔹 بطحایی یادآور شد: مقام معظم رهبری در طول این مدت مستمر و به صورت مداوم حمایت خود را از آموزش و پرورش داشتند و یکی از طرح‌هایی که اجرا کرده بودیم هنگامی که به خدمت ایشان رسیدم بخشنامه‌ای را که ابلاغ کرده بودیم کاملاً در جریان بودند و از بنده در بخشی از موارد آن توضیح خواستند همچنین باید از دفتر رهبر معظم انقلاب مخصوصا آقای محمدی تشکر کنم که در چالش‌ها به ویژه مسائل برون‌دستگاهی به بنده کمک کردند و مشورت‌هایی را داشتند. 🔸 وزیر سابق آموزش و‌پرورش با تشکر از معلمان، مدیران مدارس و مدیران کل ستادی گفت: برای آقای حاجی میرزایی که در این شرایط سخت قبول زحمت کردند آروزی موفقیت می‌کنم، آموزش و پرورش به تنهایی از عهده یک یا ده یا حتی صد نفر برنمی‌آید و آمادگی داریم در هر زمینه‌ای که ایشان می‌خواهند در خدمتشان باشیم البته آقای حاجی‌میرزایی به‌دلیل ارتباط نزدیک با آقای جهانگیری و رییس‌جمهور کمک‌های بیشتری مشمولش خواهد شد و امیدواریم آموزش و پرورش با دست با کفایت ایشان به سرمنزل مقصود برسد. 📢 اخبارِ 📩 @akhbar_farhangian
🔴 مسائل فرهنگیان باید کامل باز شود؛ استعفای بطحایی برای نمایندگی، بود!!! 🔵 اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور در مراسم معارفه وزیر آموزش و پرورش که در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار شد، اظهار کرد: آقای بطحایی دوران سختی را پشت سر گذاشتند و در نهایت تصمیم گرفتند استعفا دهند،  من وقتی این موضوع را شنیدم که با استعفای ایشان موافقت شده بود و قبل از آن هم مصاحبه یا صحبتی نداشتند و اینکه نمایندگی مجلس را برای استعفا ترجیح دادند، متعجب شدم. 🔸 وی ادامه داد: وقتی آقای حسینی را آقای رئیس‌جمهور معرفی کردند، خوشحال شدم چون ایشان را از قبل می‌شناختم و وقتی روحیه ایشان در وورد پذیرش خدمت را دیدم،  بسیار راضی‌کننده بود،  آقای حسینی به گونه‌ای در این سه  ماه فعالیت کردند که گویی یک مدیر هستند که فعالیت طولانی مدت خواهد داشت. 🔹 معاون اول رئیس جمهور گفت: اولین متضرر رفتن آقای حاجی میرزایی بنده هستم،  اگر نظم و استحکام در مصوبات دولت داریم،  بخش زیاد آن مرهون تلاش‌های ایشان است و از ظرفیت صاحب‌نظران استفاده شد. 🔸 جهانگیری ادامه داد: دغدغه داشتم که ممکن است به عنوان وزیر معرفی نشود و اینکه خوب است بیاید مسئولیت قبول کند یا خیر و روحیه ایشان عالی بود و گفتند یک روز هم دولت بخواهد آمادگی دارم و هر روز هم تصمیم بگیرید وزیر معرفی کنید دانش خود را در اختیارش قرار می‌دهم و به گونه‌ای در این سه ماه فعالیت کرد که انگار یک وزیر است و از او صمیمانه تشکر می‌کنم. 🔹 معاون اول رئیس جمهور اضافه کرد: حاجی میرزایی مدیر موفق و راهبردی دولت است و مورد اعتماد رئیس‌جمهور و اکثریت قاطع مجلس قرار گرفت. 200 رأی مجلس پشتوانه محکمی است و امیدوارم با حمایتی که دولت با تمام ظرفیت از ایشان خواهد داشت برنامه‌ها را پیش ببرد. 🔸 جهانگیری با اشاره به اینکه اولویت توسعه ایران توسعه علمی است و کشورهایی که از شرایط جنگ بیرون آمدند بیشترین تمرکز آنها بر توسعه علمی و آموزش‌و پرورش بود، گفت: در زمان محدودیت منابع هم باید توسعه نیروی انسانی و علمی مدنظر باشد و محوری‌ترین بخش آموزش و‌پرورش است و مهمترین مسئولیت و مأموریت را در این زمینه بر عهده دارد و باید در آموزش و پرورش سرمایه‌گذاری کرد. هزینه‌کردن در آموزش و پرورش سرمایه‌گذاری است؛ وقتی آموزش و پرورش در طبقه‌بندی قرار می‌گیرد تمام بودجه‌اش می‌رود در هزینه جاری اما مهمترین ارزش افزوده جامعه از آموزش و پرورش خلاق بیرون می‌آید. 🔹 معاون اول رئیس جمهور با بیان اینکه در عصر دانایی قرار گرفته‌ایم و تغییر و تحولات خیلی سریع است، گفت: کودکان و نوجوانان ما باید به جای توصیه به سکوت و انفعال به هوشیارسازی و انطباق با شرایط جدید دنیا توصیه شوند. 🔸 جهانگیری بیان کرد: نیروی انسانی که می‌خواهد توسعه را انجام دهد در مدرسه باید تمام مهارت‌های زندگی را بیاموزد و آموزش و پرورش باید انسان‌های را تحویل جامعه دهد که پرسشگر، نقاد و مشارکت‌جو باشند البته با تنگناهای مواجه است که باید به آن ورود کند، نخست تنگناهای فرهنگ حاکم و باید فردی که از مدرسه بیرون می‌آید صاحب خلاقیت باشد  و تنگنای دیگر مالی و اقتصادی است. 🔹 وی ادامه داد: در دولت آقای روحانی چهار سال در تحریم بودیم و نفت اضافه نمی‌توانست صادر شود و فشار سنگین است اما با تمام این محدودیت‌ها در تخصیص سهم بودجه به آموزش و پرورش تلاش کردیم این میزان بالاتر از تمام بخش‌ها باشد شرایط سخت زندگی معلم برای ما روشن است و امیدوارم با تمام محدودیت‌ها و پیگیری‌های آقای حاجی میرزایی در دولت باز هم سهم بالاتری را به آموزش وپرورش اختصاص دهیم. 🔸 معاون اول رئیس جمهور گفت: در نظرسنجی‌ها معلم در بالاترین گروه مرجعیت قرار دارد همچنین وضعیت مدارس بسیار مهاجم است. اگرچه دیگر مدرسه کپری خیلی‌کم شده است اما فاصله مدارس کپری با مدارس هوشمند بسیار زیاد است و این فاصله را باید کم کنیم هم دولت باید تلاش کند و هم ظرفیت‌های در بین مردم وجود دارد مانند خیران و صندوق ذخیره و باید مسائل این صندوق یک روز باز شود و 900 هزار معلم عضو آن هستند و اخیرا مسئولان آن دیداری با ما داشتند و طرح‌های اقتصادی خوبی دارند. 🔹 جهانگیری تصریح کرد: یکی از رویکردهایی که در آموزش و پرورش باید دنبال شود این است که کودکی را به رسمیت بشناسیم کودک حق دارد بازی و ورزش کند حق دارد با مهر و محبت با او رفتار شود و این باید در رویکردهای تمام ما حاکم باشد و اگر به رسمیت نشناسیم در مواجهه با مسایلی قرار می‌گیریم که برای حل آن باید از حیثیت کل نظام مایه بگذاریم و حس میهن دوستی باید در کودکان تقویت شود. از هر رنجی که دختر و پسر ایرانی می‌برد ما نباید احساس آرامش کنیم و با یک نه گفتن به آنها در برابر مطالباتشان مشکلاتی حل نمی‌شود. 📢 اخبارِ 📩 @akhbar_farhangian
🔸 نتایج #نهایی آزمون #کارشناسی_ارشد رشته‌های گروه علوم پزشکی #فردا اعلام می‌شود. 📢 اخبارِ #فرهنگیان 📩 @akhbar_farhangian
🔸 نتیجه #نهایی آزمون #سراسری اعلام شد. 🔹 رئیس سازمان سنجش: 🔸 نتیجه نهایی آزمون سراسری سال ۹۸ بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی اینترنتی www.sanjesh.org قرار گرفت. 🔹 نتیجه‌ای که بر روی سایت سازمان سنجش قرار گرفته نتیجه داوطلبان با آ‌زمون است و افرادی که از نتیجه خود رضایت ندارند یا قبول نشده‌اند، می‌توانند برای دوره‌های بدون آزمون ثبت‌نام کنند. 🔸 ثبت‌نام برای دوره‌های بدون آزمون تا ۲۸ شهریور از طریق سایت سازمان سنجش امکان‌پذیر است. 🔹 نتیجه نهایی پس از بررسی‌ها اوایل مهرماه اعلام می‌شود. 📢 اخبارِ #فرهنگیان 📩 @akhbar_farhangian
🔴 درباره معلمان کنند. 🔵 رئیس فراکسیون فرهنگیان مجلس گفت: ضرورت دارد که دولتمردان با فرهنگیان گفت‌وگویی داشته باشند و درباره رتبه‌بندی ابهام‌زدایی کنند، باید در نظر داشت قانون نظام رتبه‌بندی به دنبال تغییر و ارتقای معلمان است. 🔸 حمیدرضا حاجی بابایی اظهار‌ کرد: در سال 98 گفت‌وگوها، اخبار و برداشت‌های متفاوتی از نظام رتبه‌بندی معلمان مطرح شده است. سخنگوی دولت در سال جاری اعلام کرده‌ تا دو ماه آینده نظام رتبه‌بندی معلمان می‌شود. سرپرست وقت وزارت آموزش وپرورش نیز در رسانه‌ها در شرایط مختلف اعلام کرده بود تا سال جاری نظام رتبه‌بندی خواهد شد. 🔸 رئیس فراکسیون فرهنگیان مجلس یادآور شد: اما اکنون که در آستانه سال تحصیلی قرار گرفته‌ایم، در این زمینه صورت نگرفته است و فقط جسته‌گریخته در شبکه‌های اجتماعی کشور می‌شود که فضای عمومی فرهنگیان را می‌کند. 🔹 حاجی بابایی گفت: ضرورت دارد دولتمردان با فرهنگیان گفت‌وگویی شفاف داشته باشند و در این زمینه ابهام‌زدایی کند، باید در نظر داشت قانون نظام رتبه‌بندی به دنبال تغییر و ارتقای جایگاه معلمان است و در این زمینه باید تأکید کرد در عنوان باید تغییر کند، عنوانی که به ارتقای جایگاه معلم شود. 🔸 رئیس فراکسیون فرهنگیان مجلس مطرح‌ کرد:‌ با این تفسیر تقلیل نظام رتبه بندی معلمان به افزایش حقوق مقطعی معلمان ظلمی بزرگ به معلم، سند تحول بنیادین و نظام رتبه بندی معلمان است، با این استدلال ضرورت دارد که لایحه نظام رتبه‌بندی معلمان به ارسال شود و اعتبار دو هزار میلیارد تومانی نظام رتبه‌بندی در جایگاه خود شود. 🔹 حاجی بابایی تأکید کرد: این اعتبار قابل جابجایی چرا که مجلس در لایحه بودجه 98 این اعتبار را صرفاً برای اجرای نظام رتبه‌بندی معلمان کرده است. 🔸 وی بیان‌ کرد: نباید با معلمان ابهام آلود، متناقض و متضاد سخن گفت، نظام رتبه بندی معلمان قانون است و پشتوانه اجرایی دارد و تفاسیر و استفاده‌های ابزاری دیگر از این قانون ره به جایی نمی‌برد. 📢 اخبارِ 📩 @akhbar_farhangian